<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
akkokoko | Adatlap | 576396 | 2015. január 17. 09:24 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 576395 | 2015. január 17. 09:10 | ![]() | |
akkokoko | Adatlap | 576392 | 2015. január 17. 08:34 | ![]() | |
akkokoko | Adatlap | 576390 | 2015. január 17. 08:20 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 576380 | 2015. január 16. 23:01 | ![]() | |
Köszönöm,megtaláltam. Akinek van még infója a gépről,szívesen veszem. Kutakodásom folytán,kiderült,hogy SZU-122T-ről volna szó!Ha jól értelmeztem,de aki jobban tudja,kérem ne kíméljen! Üdv,Laci | |||||
migi | Adatlap | 576346 | 2015. január 16. 14:35 | ![]() | |
Küldtem neked még | |||||
lacipapa | Adatlap | 576343 | 2015. január 16. 12:42 | ![]() | |
Kedves Barátaim! Segítsetek,mert nem boldogulok! A VT-34 és a VT-55A között volt nálunk más láncos vontató típus is?Kaptam egy fényképet és azon egy SU,vagy ISU (T-34 szerű ) alvázon lévő "bika" látható,állítólag magyar.Esetleg hol találhatnék róla több nézetű képeket? Üdv,Laci | |||||
Sennás | Adatlap | 576144 | 2015. január 13. 09:46 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 575720 | 2015. január 9. 08:12 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 575679 | 2015. január 8. 15:46 | ![]() | |
Nagyapám az ötvenes évek elején ilyen DT-54-es traktorral kezdte a karrierjét. (A földet elvették a kommerek, úgyhogy be kellett állnia traktorosnak, később művezető lett egy mezőgazdasági kísérleti állomáson, úgyhogy végigpróbálgathatta a korszak összes civil traktorát). Teljesen amúgy nem tűntek el, még az ezredforduló táján is láttam ilyet szántani. | |||||
akkokoko | Adatlap | 575677 | 2015. január 8. 15:11 | ![]() | |
akkokoko | Adatlap | 575676 | 2015. január 8. 14:59 | ![]() | |
akkokoko | Adatlap | 575675 | 2015. január 8. 14:53 | ![]() | |
akkokoko | Adatlap | 575674 | 2015. január 8. 14:46 | ![]() | |
akkokoko | Adatlap | 575671 | 2015. január 8. 14:40 | ![]() | |
akkokoko | Adatlap | 575668 | 2015. január 8. 14:33 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 575619 | 2015. január 7. 21:20 | ![]() | |
Köszi. Ha kisebb a gép kisebb fülke is jó. A Zil-150 néztem de annak az oldalsója íves. Gaz-51 vagy 63? | |||||
börni75 | Adatlap | 575614 | 2015. január 7. 20:00 | ![]() | |
A fülkét nem ismerem, de szerintem ez egy DT75-ös. | |||||
Sennás | Adatlap | 575611 | 2015. január 7. 18:20 | ![]() | |
Egy közelebbi kép.Talán még tető kibúvó is van rajta? | |||||
Sennás | Adatlap | 575609 | 2015. január 7. 17:50 | ![]() | |
Köszönet!Tényleg jó kis oldalt tettél fel!Még jó hogy van aki ezekre a gépekre figyel és dokumentálja ne vesszenek el a múltban. Kérdezném ezen a tolólaposon milyen teherautó fülke lehet.Lengyel képaláírás (Gryfino szeméttelepen). | |||||
akkokoko | Adatlap | 575607 | 2015. január 7. 17:41 | ![]() | |
börni75 | Adatlap | 575606 | 2015. január 7. 17:26 | ![]() | |
Jó kis oldal, különösen a PZM ébresztett bennem nosztalgiát! Üdv! | |||||
akkokoko | Adatlap | 575602 | 2015. január 7. 16:22 | ![]() | |
akkokoko | Adatlap | 575601 | 2015. január 7. 16:20 | ![]() | |
akkokoko | Adatlap | 575600 | 2015. január 7. 16:16 | ![]() | |
BAT, PKT, PZM... képekkel műszaki leírással, de a T-100-hoz nincs kép... :-( | |||||
akkokoko | Adatlap | 575599 | 2015. január 7. 16:14 | ![]() | |
Üdv! T 100 MGP-re sokkal több képet ad ki! Ezt találtam még egy 24 oldalas pdf-ben: A) MŰSZAKI GÉPEK 1. Út és állásépítő gépek Műszaki felszerelés megnevezése Típus Megjegyzés Gumikerekes bulldózer PKT Gyorsjáratú lánctalpas bulldózer BAT, BAT – M Lánctalpas bulldózer D – 493/A, D – 687, D – 705 Gyorsjáratú lánctalpas fede zékásógép MDK – 2M Földmunkagép PZM – 2 Önjáró útprofilozó SHM – 4E, SHM – 4 – 120, D – 557 – 1 Ládás földgyalu vontatóval D – 498/T – 100 MGP Forrás:prof. dr. Turcsányi Károly DSc1,Prof. dr. Szabó Sándor CSc2 A MŰSZAKI CSAPATOK ÁLTALÁNOS ÉS SPECIÁLIS ÉPÍTŐFÖLDMUNKAGÉPEI Műszaki Katonai Közlöny XXIII. évfolyam, 2013.2. szám Remélem segít... | |||||
akkokoko | Adatlap | 575598 | 2015. január 7. 16:10 | ![]() | |
Üdv! T 100 MGP-re sokkal több képet ad ki! Ezt találtam még egy 24 oldalas pdf-ben: A) MŰSZAKI GÉPEK 1. Út és állásépítő gépek Műszaki felszerelés megnevezése Típus Megjegyzés Gumikerekes bulldózer PKT Gyorsjáratú lánctalpas bulldózer BAT, BAT – M Lánctalpas bulldózer D – 493/A, D – 687, D – 705 Gyorsjáratú lánctalpas fede zékásógép MDK – 2M Földmunkagép PZM – 2 Önjáró útprofilozó SHM – 4E, SHM – 4 – 120, D – 557 – 1 Ládás földgyalu vontatóval D – 498/T – 100 MGP Forrás:prof. dr. Turcsányi Károly DSc1,Prof. dr. Szabó Sándor CSc2 A MŰSZAKI CSAPATOK ÁLTALÁNOS ÉS SPECIÁLIS ÉPÍTŐFÖLDMUNKAGÉPEI Műszaki Katonai Közlöny XXIII. évfolyam, 2013.2. szám Remélem segít... | |||||
páncélos | Adatlap | 575596 | 2015. január 7. 15:24 | ![]() | |
T-100 témában két kép, sajnos csak netről. Az első, index, nagyvasak oldalról, a másik makett formájában megvásárolható. img.index.hu/imgfrm/8/8/4/9/BIG_0000458849.jpg www.ebay.de/itm/Planierraupe-ChTZ-T-100-oder-S-100-bulldozer-DDR-UdSSR-1-43-/171193481679 | |||||
páncélos | Adatlap | 575594 | 2015. január 7. 15:15 | ![]() | |
A kockafülkés (típusát nem tudom) volt vontatási célra, sok-sok évtizeddel ezelőtt. A T-100 tolólappal, műszaki célra – mint a korábban beszúrt NDK-s gép – a 80-as évek gépe. | |||||
Kamovos | Adatlap | 575554 | 2015. január 6. 22:36 | ![]() | |
Mégsem! A díszszemlések kocka fülkések voltak. :( | |||||
Kamovos | Adatlap | 575553 | 2015. január 6. 22:33 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 575545 | 2015. január 6. 21:08 | ![]() | |
Az '51-es Dísszemlés képeken,szerintem ilyenek vannak. | |||||
lacipapa | Adatlap | 575544 | 2015. január 6. 21:07 | ![]() | |
Jó régen ott felejthették :-) | |||||
Kamovos | Adatlap | 575476 | 2015. január 5. 23:56 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 575475 | 2015. január 5. 23:48 | ![]() | |
Itt vannak változatok, talán magyarázat az "M" meg különböztetésre. :) www.techstory.ru/trr_foto/t100m_vol1.htm | |||||
Kamovos | Adatlap | 575473 | 2015. január 5. 23:39 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 575472 | 2015. január 5. 23:37 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 575471 | 2015. január 5. 23:34 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 575470 | 2015. január 5. 23:31 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 575468 | 2015. január 5. 23:00 | ![]() | |
Jó lesz az 90 fokra is. :) De ne hőfok, hanem szögfok, és nem vas szög fok, mert az a szög feje. Tehát derék szögben visz át a forgató nyomatékot, két kúpfogaskerékkel. :) Áááá! Ebből már sehogy nem jövök ki jól. :) Úgyis tudom ha Elektrolakatos Barátom észreveszi, biztos le üti valamelyiket poénra.:D Majd keresek olyan lépet is ahol látszik. :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 575466 | 2015. január 5. 22:30 | ![]() | |
Ezen a képen jobboldalt látható, hogy itt már nincs egy hengeres önindítója a kéthengeres indítómotornak, hanem egy elektromos önindítója van, Kb:Zsiguli méretű lehet. A kéthengeres indító motor elején kép alján alul fut előre a kurbli tengelye mely 90%-ra felfelé meg van törve és felnyúlik a motor felső borításáig. Érdekes még a kéthengeres önindító motorjának üzemanyag tartálya ami alul középen látható 1/2l-es petpalack formájában. | |||||
Kamovos | Adatlap | 575465 | 2015. január 5. 22:24 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 575464 | 2015. január 5. 22:22 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 575463 | 2015. január 5. 22:20 | ![]() | |
Hát... Amíg nem látok róluk képet, én nem tudom megmondni mi a típusuk. :) Sereg ezen területen nincs jártasságom. :) | |||||
lacipapa | Adatlap | 575460 | 2015. január 5. 21:30 | ![]() | |
A Catterpilár 8 hengeres a 100-as,meg 4!Nézd az oldalán az adagoló csöveket. | |||||
lacipapa | Adatlap | 575459 | 2015. január 5. 21:24 | ![]() | |
A kulccsal,csak áram alá lehetett helyezni.Indító motorral indult,azt meg kurblival lehetett indítani. | |||||
lacipapa | Adatlap | 575458 | 2015. január 5. 21:22 | ![]() | |
A Trumpeter CSTZ-jét nem nézted?Azt könnyebb lenne át alakítani,de szerintem nekünk is az volt,tüzérségi vontató. | |||||
Bishop | Adatlap | 575457 | 2015. január 5. 21:14 | ![]() | |
Szervusztok! Az ünnepi pihenő alatt belefogtam egy Trumpeter 1:35 SA-2 makettbe, amit szeretnék a Bólyai laktanyában kiállított változatra átépíteni. Ha valaki megosztaná az anno készített képeit, azért hálás lennék. Plusz észrevételt és tanácsot is szívesen veszek. Segítségeteket előre is köszönöm! | |||||
Kamovos | Adatlap | 575449 | 2015. január 5. 20:01 | ![]() | |
Szervusz Barátom. Te most akkor egy Catterpilárból fogod elkészíteni a magyar tüzérségi vontatót? Ezt az aszfalt szeletelőt mi nem használtuk, most látok ilyent először. Igen az egy három különböző minőségű szűrőből álló, szűrőcsoport. Nem feltétlen muszáj lecserélni, átalakítani, mert a földgépnél volt olyan szűrő is. Persze, hogy a seregbe mit használtak azt sajnos nem tudom. :( A seregben használtak borítása úgy tudom nem egyezik a Catterpilár borításával és a ChTZ borításával sem. Ezért lenne jó képet találni róluk. A műszerfalak stimmelnek de csak méretre. :) Mindegyik Mek Elek átalakításos. | |||||
akkokoko | Adatlap | 575440 | 2015. január 5. 18:32 | ![]() | |
Sajnos csak a Sztalinyec van meg... papírból... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Ez magyar, ha jól látom...