/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
Kamovos 577186 2015. január 26. 22:10
Válasz erre
Ikarusz 512.01 E.Z.F.
Ikarusz 512.01 E.Z.F.

Ezt olvastátok?
Sennás 577161 2015. január 26. 15:19
Válasz erre
ra96016img7673border
ra96016img7673border
8297156780_63776240f2_c
8297156780_63776240f2_c
_b120310
_b120310
8296101829_6480991912_c
8296101829_6480991912_c
8297193698_fd6ca61fbf_c
8297193698_fd6ca61fbf_c
8296099879_285885c3f4_c
8296099879_285885c3f4_c
6c7487656ead3014550f6a706700ff37
6c7487656ead3014550f6a706700ff37

Javítom magam persze hogy IL-96 az a gép.És ezeken a brüszeli képeken látszik lehet itt fotózni,és itt vannak a kísérő csapat is.És egy érdekes kép Obama a "catering ajtón távozik".
Sennás 577158 2015. január 26. 14:54
Válasz erre
Pedíg egy jó gép egy jó objektivel fontos:-) De ha csak megnézel egy ilyen gépet szerintem már az is élmény.16? éve hogy láttam repülni a Concordot,F-14 de sose feledem:-) Ha van időd akkár már 1-2 nappal hamarabb is érdemes kiszaladni a (két fő fotós helyre)Spoteres fiúkhoz kérdezősködni,mit gondolnak hova készülnek majd 17-én.Gondolom nem ittalvós a buli így este megy is haza. Akkor meg láthatsz felszállást is.
jacksson 577155 2015. január 26. 14:30
Válasz erre
a fő baj nem ez lesz, hanem hogy nincsen jó, hosszú... objektívem. távcsövem van, de az meg nem fotóz.
Sennás 577149 2015. január 26. 12:56
Válasz erre
26226561
26226561
DSCF1023
DSCF1023
0
0

Óóó de rendes vagy Köszönet!A haver ott lakik "3 utcára" a reptértől majd fellzargatom:)Az a gond egy ilyen védett személynél,minden titkos szinte.Nem menetrend szerinti géppel jön.Egész nap kint kell lenni tuti figyelni mikor jönnek előtte a szállító gépek(de lehet azok már egy nappal hamarabb itt lesznek).Ilyenkor teljes légtérzár van(még a verebeknek is).Nézni kell melyik az uralkodó szélirány a 31R viszonylag messze van a várostól.Ott ki lehet menni a küszöbhöz fotózni(meg van új Spoter domb)Ha meg a 13L-re jön ott is jó képeket lehet készíteni.Csak kérdés Ilyenkor nem-e zavarnak el még a környékről is mindenkit.De ha szar helyen vagy csak szar képek lesznek(3kép)
jacksson 577140 2015. január 26. 08:34
Válasz erre
tehát, le kellene fotózni ? kérdezz rá a repülősöknél, hogy valaki egyébként is készül-e rá, ha nem (készülnek), akkor kimehetek.kiviszem a gyereket hadd lásson repülőt is, medvét is, Kormányt is :)
Figaro 577139 2015. január 26. 08:31
Válasz erre
De
Scratch-Build 436019 2006. augusztus 31. : joci
Sennás 577138 2015. január 26. 08:11
Válasz erre
Jó tetszik:-) 17én nem tudsz kimenni Ferihegyre? Lehetne integetni Putyinnak(biztos visszainteget) Készültem Pestre az IL-86 lekapni de sajna nappalos leszek. De ha vonattal jönne elkapnám:-) Azt írták ma reggel 1500 emberrel jön!Az vagy 4-5 repülő. Jó lenne tudni részleteket.
jacksson 577137 2015. január 26. 07:51
Válasz erre
"énsevagyokputyeszfan",de vicces és nagyon passzol a t-armed medvékhez,meg tündikével együtt kellene kiadjon vmit pózokban, mondjuk ez lenne a bibliotheque pascal második része, mezőmisi eljáccná benne a vidéki sanzont, putyesz feszítené a szovjet bicskáival tündi latex bugyiját.Zacharenko maga előtt térgyepeltetné a szerencsétlen ukránokat... nagyFilm, gyönyörű :)))
Elnar 577121 2015. január 25. 22:39
Válasz erre
9gag.com/gag/aMbpgX6 hu.wikipedia.org/wiki/Big_Wind

Ezt a dögöt nem csinálta még meg valaki? Hungarikum.
Sennás 576993 2015. január 24. 20:13
Válasz erre
Nem vagyok Putyin FUN de ez jó.Miért nem ad ki egy naptárt mint K.Tündike?
Sennás 576992 2015. január 24. 20:12
Válasz erre
Szia.Lehet ezek csak katasztrófa túristák,AirSoft puskákkal:)
jacksson 576962 2015. január 24. 15:54
Válasz erre
putyin-medve-342x315
putyin-medve-342x315

ez is trükk de nem annyira klassz :)))
jacksson 576961 2015. január 24. 15:46
Válasz erre
zakarchenko on knees ukrainians
zakarchenko on knees ukrainians

Üdv. ki lehet ez a három amatőr kiscserkész(lentebb:576896), ezek nehezen fogják felvenni a versenyt ilyen brutális tömeggyilkosokkal (képen)
novarock 576951 2015. január 24. 12:56
Válasz erre
DSC00558
DSC00558

Én a tavalyi I. Nemzetközi Military és Harcászati fesztiválon,
Fülöpszálláson láttam.
Sherman 576920 2015. január 23. 20:25
Válasz erre
Az oroszok a spájzban, az angolok pedig már a benzinkúton vannak. :-)
Az egy Ferret? Vajon hova mehetett?
Ceró 576906 2015. január 23. 19:23
Válasz erre
DSC07725
DSC07725
DSC07726
DSC07726
DSC07727
DSC07727
DSC07728
DSC07728
DSC07729
DSC07729
DSC07730
DSC07730

Sziasztok!
Ma este fényképeztem ezt a járgányt az egyik Ceglédi benzinkúton!
Ceró
Sennás 576905 2015. január 23. 19:17
Válasz erre
Soviet-nuclear-submarine-K-159-before-she-sank
Soviet-nuclear-submarine-K-159-before-she-sank
image
image
3047775191_337b8b1ae0
3047775191_337b8b1ae0

Mondom!
Sennás 576904 2015. január 23. 19:16
Válasz erre
TAMÁS78 576901 2015. január 23. 18:54
Válasz erre
Kár, hogy közben több tucatnyi másik (atommeghajtásúak is) ott rohad(t) el a kikötőben állva, vagy elsüllyedt a tengeren vontatás közben...
Sennás 576896 2015. január 23. 18:23
Válasz erre
original
original
original2
original2

Egy szép dioráma?:)
boscko 576892 2015. január 23. 17:44
Válasz erre
Sziasztok! És mit szóltok a ( Harag)című filmhez vagyis hát a Tiger 1hez?
Sennás 576889 2015. január 23. 17:36
Válasz erre
5z4oO9CKfJw
5z4oO9CKfJw

Ez is csak számítógépes trükk de nagyon klassz!
Sennás 576887 2015. január 23. 17:01
Válasz erre
23591_original
23591_original
22980_original
22980_original
22053_original
22053_original
24025_original
24025_original
25329_original
25329_original
24572_original
24572_original
25560_original
25560_original
26082_original
26082_original

Na csak hogy lássuk megy ez EU-s pénz nélkül is:)
2001ben kivont(átadva a múzeumnak) a Б-307 számú Diesel-elektromos tengeralatjáró.
Vizen 91méteres 2000Tonnás "vasbálna" 2200Km tett meg.Száraszföldön csak 1000métert!De sikerült.2005 Áprilisba már a Múzeumba volt.
Megy ez!
Sherman 576883 2015. január 23. 15:55
Válasz erre
Így jobban megnézve úgy érzem igazad van. Azért kár érte.
PeKo Publishing 576872 2015. január 23. 14:44
Válasz erre
Az is T-34-85-re épített replika
TAMÁS78 576869 2015. január 23. 13:56
Válasz erre
A témáról jut eszembe:

Nekem kissé érthetetlen pl. az, hogy az 1993-as Jurassic park animált állatai lényegesen hihetőbbek (legalábbis számomra, mondjuk kissé elfogult vagyok, szeretem azt a filmet), mint egy rakat jóval későbbi, szintén nagy költségvetésű film (pl. Mátrix) jópár jelenete. A mennyiség miatt lenne ez a különbség? Mármint hogy a Mátrixban sokszoros mennyiséget kellett animálni?
Sherman 576868 2015. január 23. 13:50
Válasz erre
Én nem a működő replikákra gondoltam a filmben.
A második részben egy óra körül egy vonulás jelenetben a háttérben látható példányra. Sokkal robosztussabb a mellette elhaladó t-34-esnél és ha jól emlékszem mintha a hátsó kipufogok is lennének rajta nem úgy mint a replikákon azokon mintha csak tartályok lettek volna.
Lehet hogy tévedek de szerintem az igazi. Nekem is újra meg kell néznem.
A nyolcadik részben egyébként nem csak tigris replikák vannak, feltűnik egy párduc replika is. Sajnos abban a részben viszont tisztán kivehető a háttérben robogó t-55 vagy t-62 harckocsik.
Gabusch 576851 2015. január 23. 11:52
Válasz erre
Ez így is érdekes, de engem érdekelne, hogy mennyi meló ennek a hat főnek mondjuk a Gorbils által hivatkozott repülős jelenet elkészítése? Mert nyilván nem mindegy, hogy a gépet meg kell-e rajzolni hatmillió poligonból, vagy mondjuk egy tessék-lássék összeragasztott 1:72-es makettről csinálni valahogy 50 fényképet, amiből egy alkalmas szoftver elég korrekt 3D rajzot tud csinálni, amint már "csak" színezni kell, stb.

A gépeket meg "csak egyszer" kell megvenni, ahogy mondjuk más esetben egy esztergapadot is - ami komolyabb darab esetén szintén nem filléres tétel. Nyilván, ha egy cég ilyesmire adja a fejét, az nem egy projektben gondolkozik, azok bevételéből pedig már félre lehet (és kell) tenni a következő elvárásoknak megfelelő géppark és szoftverek beszerzésére is.
T.Csaba 576841 2015. január 23. 09:52
Válasz erre
Így van.Most néztem meg.Elég aránytalan tákolmányok.
Persze tisztelet nekik ezért is.Lehetett vele munka bőven.
PeKo Publishing 576840 2015. január 23. 09:40
Válasz erre
Sajnos azok sem igazi Tigerek - T-34-85-ből összetákolt másolatok.
Elnar 576829 2015. január 23. 00:02
Válasz erre
Modellezés: 2-3 fő (Catia, Cinema4d, 3dsMax - ha van élőlény is +1-2) animátor: 2 (egy fő meg egy kulimunkás - 3dsMax, Cinema4d) utómunkálatok: 1-2 fő (After Effects, etc) + hang: 1fő. Ez 6, csak minimumra számolva.
Mindehhez bivaly gépek kellenek (egy i7-es processzor már egy 640x480as alap 25fps videó készítésekor nyöszörög, hol van ez még a 720-tól vagy a moziminőségtől) és rengeteg idő.
Nem nagyon, de kicsit képben vagyok. Inkább a modellezés rézével
Gabusch 576819 2015. január 22. 21:25
Válasz erre
Ez nem tűnt még fel - mert az eseményekre figyeltem -, de akkor egy okkal több, hogy hirtelen megnézzem! :)
Sherman 576818 2015. január 22. 21:03
Válasz erre
A Négy páncélos és a kutya című film első részeiben szintén látni igazi Tigrist. A legtöbb felvételt egy harckocsi lőtéren vették fel, a háttérben pedig sokszor látható egy célpontnak használt sérült példány.
Sherman 576816 2015. január 22. 20:57
Válasz erre
Azért a 35 millióért szerintem a Kubinkai múzeumból is kitolnának néhány vasat.
Csak ahogy off-ban írtad, van annak a pénznek "jobb" helye is. :)
Gabusch 576813 2015. január 22. 20:45
Válasz erre
Ha valaki tudja, nézze meg a Felszabadítás c. szovjet opuszt. Eszméletlen, hogy milyen haditechnikát megmozgattak benne (mondjuk az "álcázást" nem vitték túlzásba). Mivel készült azt hiszem 1967-73 között, nem nagyon (nagyon nem) volt benne CGI.

De pl. a gyerekkoromban nagysikerű Négy páncélos és a kutya c. lengyel sorozatban is repült a T-34 tornya, mint a sicc.
Gabusch 576812 2015. január 22. 20:41
Válasz erre
A Fury mondjuk rengetegbe került (68 m$), de speciel abban ugye eredeti volt a Tigris, gondolom a Shermanok meg aztán pláne. Azt hiszem, maga a tankbérlés Bovingtonból volt valami 80 ezer GBP, ha jól olvastam valahol. Az olyan 33-35 milla HUF, ha jól sejtem. Nagyon messze van a másfél milliárdtól, még ha a szállítást és az üzemeltetés költségeit bele is veszem.

Szerintem ő lehetett a legolcsóbb "főszereplő" a Sherman után. :)
Sherman 576811 2015. január 22. 20:41
Válasz erre
1. A magyar replikák közel sem kerültek 120 millióba. A bérlésük még annyiba se, lásd Drága Elza
2. Filmtrükköket már akkor is készítetek amikor még nem ismerték a számítógépes technikát. Jegyzem meg jobbak is voltak.
3. Én nem a számítógépes film trükkök ellen vagyok. Nem ezen volt a hangsúly az eddigi társalgásban, hanem a replika tankokon.
4. A Sztálingrád című filmben két replika "átépített" PZ-4H tank is van. A grafikusok ezeket sokszorosították, ezért laposabbak a keleténél és ezért van öt hatalmas futó görgője a rajzoltaknak is.
Gorbils 576808 2015. január 22. 19:42
Válasz erre
jó oké, ne legyen megsemmisítéses jelenet hanem mondjuk pl.: föld úton halad egy tigris tank oszlop mondjuk 10 tank ez számítógépes jelenettel annyiból áll kimennek két kamarával ,5 emberrel és felveszik az utat és stúdióba meg rárajzolják !

a replika verzió: 10 Tigris x 120 millió + szállítás + 60 fő ez közel legszükségesebb költség vetéssel is 1.5 milliárd !

és ez egy 3 perces jelenetről beszélünk mi van a másik 87 perccel ?

talán lehet hogy olcsóbb ha egy tank van ! annak a bérlése oké

ui.: én a 3 grafikust csak mondjuk arra 20 mp gondoltam amíg becsapodik
Sherman 576805 2015. január 22. 19:11
Válasz erre
Ugye nem gondoltad komolyan, hogy ott várok el eredeti vagy replika járműveket ahol megsemmisítik őket?

Egyébként ha három grafikus egy hét alatt megtudná csinálni, akkor az általad belinkelt werkfilm végén miért van harminc készítő? Pedig az csak egy reklám célra készült párperces filmecske.
Na meg persze ha olyan olcsó a számítógépes trükk, akkor valószínűleg a nagyszerű színészekre és a kék vászonra költöttek nyolcmilliárd négyszázmillió forintot. Ugyanis harmincmillió dollárba került a "szuper" produkció.
migi 576798 2015. január 22. 18:03
Válasz erre
Nézzétek meg mi pénzt kérnek egy háborús fotoért a facén , azért ez nem semmi , 6-12000 ft között , de ha valakinek megéri ,
Gorbils 576795 2015. január 22. 17:50
Válasz erre
Sherman ! szerintem ez nem igaz hogy hogy a számítógéppel kreált járművek többe kerülnek mint az igazi bérlése !
Ha megnézted a videót amit küldtem ott azért 6:20-tol lévő 2 motoros német gép amikor becsapódik azért ezt megcsinálni egy replikával úgy hogy letarolja a kis szobrokat a háztetőn + a bal szárny úgy szakadjon le hogy eltalálja a kis emlékművet és a kamera előtt álljon meg !
Nem beszélve a rengeteg technikust aki távirányítással kezelik és ha mellé megy és eltalál egy több milliós kamerát vagy embert ?

Így meg nekiül 3 grafikus 1 hétig napi 8 órába és kész !
egyszerűbb , biztonságosabb , és szerintem olcsóbb !

És ez igaz a tankokra is !
juge75 576792 2015. január 22. 17:32
Válasz erre
fdjfjidi
fdjfjidi

Na ezt nézzétek meg!
Gabusch 576791 2015. január 22. 17:06
Válasz erre
Kiindulva pl. a WoT-ból, gyanítom, hogy egyre olcsóbb lesz a CGI filmes alkalmazása is. Azért abban is van olyan tank, aminek tisztességesebb videókártyával nézve mozog a belógó lánctalpa, stb. És az egy játék, ami szerintem simán hozza a 10-15 évvel ezelőtti filmes CGI szintjét. Nyilván ma már nem felelne meg oda.

Emlékszem, hogy olvastam egy cikket (könyvet?) arról, hogy amikor 1982-ben a Viadukt c. filmet forgatták, akkor az előző, 1959-es film (Merénylet) tapasztalatai alapján nem akartak modellt használni, mert nem lett volna életszerű. Ezért elhozták talán a hatvani vasútállomásról a kiállított 301-es sorozatszámú mozdonyt, rákötöttek pár kocsit és "levontatták" a biatorbágyi viaduktról. Mivel még így is eléggé makettnek hatott volna, átzavartak a híd alatt egy kaszkadőrt szekérrel.

Ebből én arra következtetek, hogy nem is olyan könnyű hihető effekteket létrehozni a filmekben.
Gabusch 576790 2015. január 22. 16:53
Válasz erre
Mondjuk a film szerintem a nézhetetlen kategóriába esik, de az effektek tényleg jók.
Amit nem értek, az az, hogy ha tényleg korrekt jelenetek tucatjait képesek voltak megcsinálni, akkor ahelyett, hogy az 1-2 példány álcázott T-34-est klónoznák a maguk retkes valójában, miért nem rajzoltak már belőlük valami korrektebb német tankot?
tyimosenko 576788 2015. január 22. 16:23
Válasz erre
Egy 1946-os francia filmben szerepelt Királytigris. A saumuri példány.

Manapsag gondolom sokkal könnyebb megoldani elvileg hogy német harcjármű szerepeljen filmben, aminthogy egyre több restaurált jármű van magánkézben.
Sherman 576787 2015. január 22. 16:15
Válasz erre
Sennás Sajnos a számítógéppel kreált járművek jelenetei jól elkészítve többe kerülnek mint egy jármű bérlése és szállítása. Ha meg gyengén vannak elkészítve az kiábrándítóbb mintha bele se raknák.

Freddy Azok az idők már elmúltak, ahogy a színészek és a rendezők elfogytak.
Gorbils 576786 2015. január 22. 15:45
Válasz erre
Vazze nem müködik ! mindegy mmásoljátok ezt be a keresőbe

https://www.youtube.com/watch?v=zsNMxDaiXYk
Gorbils 576785 2015. január 22. 15:44
Válasz erre
Gorbils 576784 2015. január 22. 15:42
Válasz erre
Sziasztok !

Találtam nektek egy videót a 2013 Sztálingrádi filmről itt az effekteket mutatják be lépésről lépésre érdemes oda figyelni 2 perctől hogy rakosgatja a német tankokat !
Freddynek pedig igaza van hiába van fullos valóságos Tigrisünk de ha fene fenét szik se tudunk számítógép nélkül olyan effektet csinálni mint 2:45 perctől van

Én személy szerint kedvelem a filmet nem tudom hány millióba került de ütős lett beleéltem magam !

https://www.youtube.com/watch

üdv Gorbils
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.