<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Kickukac | Adatlap | 583170 | 2015. április 5. 12:21 | ||
Gerasimenko | Adatlap | 583169 | 2015. április 5. 12:17 | ||
-Köszi, most már legalább tudom ,hogy van! Bár 4000 forint körüli összegre jönne ki ,ha megrendelném. Pedig csak a kabint maszkolnám. -Még egyszer Kösz! | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 583168 | 2015. április 5. 12:16 | ||
-Köszi, most már legalább tudom ,hogy van! Bár 4000 forint körüli összegre jönne ki ,ha megrendelném. Pedig csak a kabint maszkolnám. -Még egyszer Kösz! | |||||
Pilatus | Adatlap | 583163 | 2015. április 5. 11:00 | ||
http://www.montex-mask.com/en/szukaj.php?searchTop=tu-154m&searchTopTrigger=true&x=0&y=0 | |||||
Pilatus | Adatlap | 583161 | 2015. április 5. 10:58 | ||
Tupolev Tu-154M MONTEX maszk MXSM14405 ( zvezda) | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 583083 | 2015. április 4. 17:34 | ||
Kickukac | Adatlap | 583075 | 2015. április 4. 16:12 | ||
Gerasimenko | Adatlap | 583068 | 2015. április 4. 15:28 | ||
Sziasztok! Tu-154 -es kabin maszkolót gyárt valaki? | |||||
Richyke90 | Adatlap | 582428 | 2015. március 27. 22:34 | ||
A német Reifra adta ki, vaterán találsz is eladó makettet. :) | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 582421 | 2015. március 27. 21:41 | ||
Szép estét! Igaz az hogy egy cég újra kiadja na régi NDK-maketteket? Valahol olvastam de most nem találom. Köszönöm! | |||||
Fóka | Adatlap | 582244 | 2015. március 26. 08:38 | ||
Szia! Már készültem megkérdezni, hogy állsz a Dash-80-nal, de most megelőztél. Bámulatosan precíz munka, gratulálok! Várom a folytatást :-) Derűs napot, Fóka | |||||
Chrisi | Adatlap | 582242 | 2015. március 26. 08:23 | ||
A Dash-80 pályafutása során több hajtóművel is repült (19-21. kép), első felszállását a Pratt & Whitney JT3C sugárhajtóművel teljesítette, amit eredetileg a Boeing B-52-es bombázójához fejlesztettek ki. A későbbiekben szintén a Dash-80 szolgált a Boeing 707-es repülőgépcsalád számára rendszeresített Pratt & Whitney JT3D típusú hajtómű különböző alváltozatainak a tesztelésére is. Az első felszállás alkalmával mind a hajtómű borítása, mind a hajtómű felfüggesztésére szolgáló tartó pilonok eltértek a Boeing 707-esnél alkalmazott megoldásoktól. A donorként szolgáló ARK maketthez a Pratt & Whitney JT3C-re hasonlító hajtóműveket mellékeltek (22. kép), azonban ezeket a fent említett eltérések miatt jelentősen át kellett alakítani. Első lépésként a hajtómű formája került átalakításra az első felszállást megörökítő fényképek felhasználásával. A tartó pilonok leválasztása után csiszolással és javítótapasz alkalmazásával alakult ki a megfelelőnek ítélt forma (23-24. kép). A fényképek alapos tanulmányozása során feltűnt a turbina végén található kiálló elem, a fúvóka kúp, ami szintén csak a Dash-80 első generációs hajtóművein volt megfigyelhető. A maketten ennek az elemnek a kialakítása egy golyóstoll hegyének a felhasználásával történt (25-26. kép). A tartó pilonok alumínium lemezből kerültek kialakításra (27-29. kép). Az makett ezennel előkészítve az utolsó fázisra, a festésre. | |||||
Chrisi | Adatlap | 581983 | 2015. március 22. 17:39 | ||
Szia, Nagyon szépek! Jól mutat egymás mellett a három különböző méretarány. Egyetértek abban, hogy ez volt minden idők legszebb Il-18 festése. Üdv, Chrisi | |||||
Fóka | Adatlap | 581808 | 2015. március 20. 13:52 | ||
Fóka | Adatlap | 581807 | 2015. március 20. 13:52 | ||
Köszönöm :-) (csak zárójelben és súgva: a védikus társadalmi rend szerint 50 fölött már a visszavonult státuszban kellene tölteni napjainkat a (Gangesz helyett a) Duna partján meditálva, és a gyerekeink által szállított napi kis marék rizzsel beérve...) | |||||
V43-1123 | Adatlap | 581806 | 2015. március 20. 13:51 | ||
Isten éltessen sokáig! "én inkább még rengeteg 25. szülinapot szeretnék, mert akkor nemcsak a makettek terén voltam sokkal aktívabb..." A középkorú úr autójába beül egy szőke, hosszú combú autóstoppos bombázó: Na bátyám, mit adna egy jó p..ért? Azért? Semmit. De egy jó f..ért :))) | |||||
lacipapa | Adatlap | 581805 | 2015. március 20. 13:45 | ||
Nem lehet választani!Ezért,hát én is Boldog Születésnapot kívánok! Laci | |||||
Fóka | Adatlap | 581804 | 2015. március 20. 13:41 | ||
Köszönöm :-) Nos, ha már lehet választani, akkor én inkább még rengeteg 25. szülinapot szeretnék, mert akkor nemcsak a makettek terén voltam sokkal aktívabb... | |||||
vackor | Adatlap | 581798 | 2015. március 20. 13:12 | ||
Én is csatlakozom az előttem szólóhoz: még nagyon sok 51-ik szülinapot (és mindegyikre legalább annyi összeraknivalót, mint amit eddig megépítettél...) | |||||
Fóka | Adatlap | 581791 | 2015. március 20. 12:24 | ||
Sziasztok! Lebuktam egy olvtársunk előtt :-) Pontosítás: a képek nagy része ma reggel készült, és a polcok ma reggel is így néztek ki. Az utolsó kép hátterében látható vidám színű virágok nem a Pestlőrincen szokásos helyi márciusi trópusi klímára utalnak, hanem egy pár évvel ezelőtti meleg nyár emlékét őrzik. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 581789 | 2015. március 20. 12:21 | ||
Szia Muzzy! 51? Ajjaj, mit meg nem tudok :-/ Én egy ideje már nem merek utánaszámolni... A lelkivilágom még mindig éretlen kamasz. Fóka | |||||
Muzzy | Adatlap | 581787 | 2015. március 20. 12:18 | ||
Kedves Fóka Barárom! Nagyon sok boldog 51. születésnapot kívánok! Muzzy | |||||
Fóka | Adatlap | 581767 | 2015. március 20. 09:22 | ||
Sziasztok! A Malév Il-18 projekt után ideje volt frissítenem a profilképeimet. Ez most megtörtént, a képek a ma reggeli állapotot tükrözik. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 581766 | 2015. március 20. 09:20 | ||
Szia Vackor! Akkor ház összegzésképpen íme az én készletem a témában: HA-MOH 1:144 HA-MOC 1:100 HA-MOE 1:72 Fóka | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 581632 | 2015. március 18. 15:36 | ||
Kanadában Toronto volt Malév-úticélpont. Üdv R. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 581629 | 2015. március 18. 14:50 | ||
Úgy tudom New York volt, meg talán Kanada valamelyik városa. | |||||
sanyi | Adatlap | 581613 | 2015. március 18. 12:32 | ||
Sziasztok! Volt los angelesi vagy san fransiscoi járat? Vagy csak úgy felrajzoltak egy útvonalat? | |||||
vackor | Adatlap | 581612 | 2015. március 18. 12:12 | ||
Szia Fóka ! Gratu az újabb csodához... csak arra kell vigyáznunk, hogy más lajstromjellel készítsük el a következőket ! | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 581606 | 2015. március 18. 11:05 | ||
Sziasztok! Van egy Heller 1:125-ös DC-10 -esem. Aeromexico-s matricával. -Viszont másmilyen festéssel szeretném megcsinálni. Ebben a méretarányban tudok hozzá rendelni valahonnan matricát? KLM, Jal.. vagy valami szépet? -Köszi! | |||||
Fóka | Adatlap | 581581 | 2015. március 17. 22:10 | ||
Sziasztok! A Malév általunk él tovább! Szerintem minden idők legszebb repülőgépe a Malév első festésű Il-18-asa volt - és lám, ma este elkészült! 1:72-ben pompás látvány, óriási élmény volt elkészíteni. Olyan, mint bírónak a VB döntőt vezetni. + + + Köszönetnyilvánítás + + + ...a HAD-nak a minden várakozást felülmúló matricáért. Szín- forma- és mérethű, az anyaga pedig nagyszerű: vékony de jól felhelyezhető, rásimul a felületre és a panelvonalakat is kitölti, nincs ezüstösödés és jól tapad. Az utolsó kép az A-model pár hasonló remekét mutatja, elnyerték végső helyüket. A MA Il-18 pedgi a legdíszebb helyre került. Fóka | |||||
vackor | Adatlap | 581579 | 2015. március 17. 21:51 | ||
Akkor még volt MALÉV... | |||||
rolikacsa | Adatlap | 581560 | 2015. március 17. 20:18 | ||
Fóka | Adatlap | 581402 | 2015. március 15. 21:18 | ||
Szia! Revell 90-essel ("metallic silver") fújom. Régebben a Humbrol 11-est és a Testors fémszínű festékeit is használtam, de nekem ez jött be a legjobban. Jól fed, tartós, és már 24 óra után sem látszik meg rajta az ujjlenyomat, ha megfogom. Fóka | |||||
Tjoe | Adatlap | 581400 | 2015. március 15. 20:52 | ||
Szép! A fémszínt mivel fested? | |||||
Fóka | Adatlap | 581392 | 2015. március 15. 19:37 | ||
lacipapa | Adatlap | 581391 | 2015. március 15. 19:15 | ||
Szia,szép lesz!Mit rejtegetsz az asztal alatt?További jó munkát! | |||||
Fóka | Adatlap | 581390 | 2015. március 15. 19:12 | ||
Fóka | Adatlap | 581216 | 2015. március 13. 14:49 | ||
Az Il-18-as tunningját (szines helyzetlámpák, sztatikus kisütőtüskék, leszálló reflektorok, szálantenna stb.) már egyszer végigcsináltam (ld. a cikket). Macerás volt, de a végén már örültem, hogy belevágtam. Aztán úgy voltam vele, hogy ilyet többé nem akarok csinálni. Most azonban ezt az újabb példányt sem akartam kevésbé részletesre csinálni, mint az elsőt, ezért veselkedtem neki újra. Végül is megéri, mindenkinek jó szívvel ajánlom, aki ezt a készletet építi. A sztatikus kisütőtüskékre ráment hitvesem egy újabb tojásszeletelője, de már pótolta. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 581215 | 2015. március 13. 14:42 | ||
Sziasztok! Helyzetjelentés: 1) Az 1:72-es Il-18 szerkezetkész, már a festésre vár. 2) Megjött az utolsó makett a sorozatból, így végleges lett az originál dobozos készletem. Célul tűztem ki, hogy az összes 1:100-as Plasticart utasszállító makett meglegyen bontatlanul is a Tu-144-est kivéve, mert annak nagyobb a doboza, mint ami befér a szekrénybe. Ez most beteljesült. Nem fenyegetem hát többé a Vaterát meg eBay-t :-) Kellemes makettezést, Fóka | |||||
rizibacsi@freemail.hu | Adatlap | 581127 | 2015. március 11. 23:31 | ||
Sziasztok! Dob utca, 'Duffy néni', mert Hajdúffy néni volt. Én inkább modellvasútért jártam hozzá. Három vagont adtam el Neki, megbántam, másnap sokkal drágábban visszavásároltam. "Ja, én vigyáztam rá, különben is már ráírtam az új árát". Így volt, tán igaz volt, üdv Rizmajer. | |||||
Fóka | Adatlap | 580590 | 2015. március 7. 09:51 | ||
Fóka | Adatlap | 580589 | 2015. március 7. 09:48 | ||
Sziasztok! Hihetetlen, hogy mekkora kincsek bukkannak fel időnként a Vaterán! Az első két képen látható a legújabb szerzemény. Tu-114-es a hatvanas évekből! Kék sávos doboz, előfestett alkatrészek. A másik két kép pedig a teljes 1:100-as Tu-114-es flottámat ábrázolja. A makettről érdemes tudni, hogy jelentősen elméretezték: a szárnyai kb. 1:90-es, a törzs 1:115-ös méretaránynak felel meg. A hajtómű-gondolák pedig túl hosszúak. A szárnyakat és a hajtómű-gondolákat ezért mindkét összeállított példányon megkurtítottam. A matrica ablakcsíkjai pedig sajnos színhibásak lettek: ami az eredetin kék, az itt piros és fordítva. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 580584 | 2015. március 7. 09:26 | ||
Sziasztok! Bár nem utasgépek, de Veb Plasticart termékek - meghirdettem egy Il-28-ast és egy Tu-20-ast a Cserebere rovatban. Derűs napot, Fóka | |||||
V43-1123 | Adatlap | 580053 | 2015. március 2. 07:16 | ||
Nagyon köszönöm! | |||||
Mandras | Adatlap | 580043 | 2015. március 1. 23:15 | ||
Jó estét! A HA-LCF reggel 8 órakor ment el Ferihegyről. Amszterdamból délután 1-kor indult haza, a baleset Prágában 14.19-kor következett be. (Ezek helyi idők, tehát GMT +1 óra) A Malévnak nem voltak Amszterdamban éjszakázó járatai, az Il-18-as és a Tu-134-es korszakban sem. Üdv., András | |||||
zoli75 | Adatlap | 580033 | 2015. március 1. 20:52 | ||
V43-1123 | Adatlap | 580027 | 2015. március 1. 18:51 | ||
Jó estét mindenkinek! Egy repüléstörténeti kérdéssel fordulok a szakértőkhöz: a HA-LCFerenc prágai balesete 1981. október 21-én történt. Azt sikerült kiderítenem, hogy a gép Amsterdam felől érkezett Prágába, a kérdésem az, hogy ez a járat mikor szállt fel Ferihegyről? Ha éjszakázós menet volt, akár már előző nap elhagyhatta Budapestet. A választ előre is köszönöm! | |||||
Lapi | Adatlap | 580020 | 2015. március 1. 17:24 | ||
Van eladó :) | |||||
Lapi | Adatlap | 580018 | 2015. március 1. 16:54 | ||
Van eladó :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 580017 | 2015. március 1. 16:48 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Szia!
Csak egy kis segítséget adnék. 1/144-ben én nem maszkolnám a Tu-154-est. A beragasztott ablaksort tömíteném, majd telibe lefesteném és szélvédő valamint ablaksor matricát tennék fel.