<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
migi | Adatlap | 576566 | 2015. január 19. 12:45 | ||
Szerintem ha a USA teher autókat szinte válzozatlan formában után gyártották , akkor ezt is egyszerűbb volt másolni . | |||||
Sennás | Adatlap | 576564 | 2015. január 19. 12:36 | ||
Ez egy 1957 kép!Kurv@ régen vége a háborúnak.Hogy ez onnét maradt (ilyen jó állapotban) vagy már Orosz "utángyártott"?De semmi különbséget nem látok. | |||||
Freddy | Adatlap | 576561 | 2015. január 19. 12:21 | ||
Én várom, míg valaki kiadja egyben műanyagból, egyszerűen nem hiszem el, hogy az oroszok pont csak az úszótestet hagyták változatlanul, csak aláraktak egy teljesen másik alvázat. | |||||
Sennás | Adatlap | 576560 | 2015. január 19. 12:08 | ||
Плавающий автомобиль ЗИЛ-485А (БАВ-А) (1958 – 1963 гг.) Ezek alapján nagyobb kerék kell alá.A központi keréknyomás szabályozást (de ez meg nem látszik) Агрегаты грузовика ЗИЛ-157 послужили обновленной базой модернизированного 2,5-тонного плавающего автомобиля ЗИЛ-485А или БАВ-А, получившего новую централизованную систему регулирования давления в шинах с внутренним подводом воздуха. При переходе на новую модель выпуск амфибии был переведен на брянский филиал ЗИЛа – Брянский автомобильный завод (БАЗ). К другим доработкам машины относились применение новой пневматической тормозной системы, унифицированной со 157-й серией, усиление мостов, использование многослойных шин увеличенного размера 12,00 – 18, а также введение единого расширенного размера колеи всех колес, идентичного грузовикам ЗИЛ-157 и бронетранспортерам БТР-152В1. Снаряженная масса амфибии возросла на 150 кг и достигла 7400 кг. До 1963 года в общей сложности на двух заводах было построено 2100 машин 485-й серии. | |||||
Sennás | Adatlap | 576559 | 2015. január 19. 11:42 | ||
Sennás | Adatlap | 576558 | 2015. január 19. 11:33 | ||
Szia Freddy!Na én meg pont rajtad gondolkodtam megkérdezlek neked annyi Magyar "vasad" van:) Nem tudom,remélem nem.Külső méretekben van pár cent különbség de nem számottevő. Mondom égen földön 1 képet találtam egy felborult Dukw-ról amin viszonylag kivehtö az alja.De Zil-485(485A) sehol.A pótkereket tuti el kell "dugni" a kaszniba mert a Zil végig platós. | |||||
Freddy | Adatlap | 576553 | 2015. január 19. 10:29 | ||
Régebben én is gondolkoztam ezen, de a más alváz miatt nem más az úszótest is? | |||||
Sennás | Adatlap | 576549 | 2015. január 19. 09:37 | ||
Szia Kamovos.Köszi a képet.A Panzer Shop-nál 30$ elméletileg van is ilyen átalakító készlet(de részleteket nem találok). | |||||
lacipapa | Adatlap | 576535 | 2015. január 18. 22:24 | ||
Még a kéttengelyes is volt.Kering egy fénykép róla. | |||||
charles | Adatlap | 576534 | 2015. január 18. 22:15 | ||
Ez egy GMC, de nem 553 hanem 353 | |||||
Kamovos | Adatlap | 576528 | 2015. január 18. 20:13 | ||
Sennás | Adatlap | 576522 | 2015. január 18. 19:28 | ||
Kamovos | Adatlap | 576521 | 2015. január 18. 18:44 | ||
Ja! Jutott eszembe! Ha kiderül, hogy ez volt a seregben is már tudom is miből lesz a fülke. :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 576519 | 2015. január 18. 18:42 | ||
Szia Freddy. Én is hajlok arra, hogy ez egy GMC. Engem csak a zárt fülke érdekelne. Hány ilyent kaptunk az amcsiktól? Kapott e a Magyar Néphadsereg is ezekből? Valamint hogy került a Rendőrséghez egy zárt fülkés GMC? A Willisek rendben vannak az nem kérdés. | |||||
Sennás | Adatlap | 576505 | 2015. január 18. 16:16 | ||
Szia Janibá! Én nem vagyok othol a témába csak "érdekes" képeket találok:) 1kép Magyar földön Német katonák zsákmányolt géppel.Többi is zsákmányolt.És az 5kép egy Német(akár Opel plató)6kép Zis-5 fülke. | |||||
Freddy | Adatlap | 576500 | 2015. január 18. 15:07 | ||
Ez a kép (nem magyar!) pont ebből a szögből van, hasonlítsd csak össze: upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/39/GMC_2_Half-ton_6x6_Truck.jpg | |||||
Freddy | Adatlap | 576498 | 2015. január 18. 15:05 | ||
A Studebaker fülkéje teljesen más. Ez egy sima zárt GMC CCKW fülke, amilyen az 576481-es hozzászólás képén is van. | |||||
Kamovos | Adatlap | 576496 | 2015. január 18. 14:36 | ||
Szia. Igen pontosan a sárvédő íveltsége az ami miatt GMC kéne legyen, illetve a platója is hamisítatlan GMC-553. De a fülke az ami ismereteink szerint rendszeridegen! GMC, US-6 fülkével? vagy mi van rá építve? Mert ez nem Steyr fülke. :) | |||||
Freddy | Adatlap | 576494 | 2015. január 18. 14:18 | ||
Nekem egyértelműen GMC-nek tűnik. A Studebaker sárhányója sokkal szögletesebb, és nincs az ajtaján törésvonal. | |||||
Kamovos | Adatlap | 576481 | 2015. január 18. 10:50 | ||
Kamovos | Adatlap | 576478 | 2015. január 18. 10:32 | ||
Sziasztok. Valamikor réges-rég elkezdtük össze állítani, hogy a háború után az USA milyen járműveket adott át nekünk. Akkor én rá kérdeztem, hogy Studebekert (US-6?) kaptunk e. Mindenki azt mondta, hogy az nem volt. Ezen a képen baloldalt van egy teherautó. Szerintetek mi lehet? Mert nekem nem GMC-553-nak tűnik. :) Ami még érdekes a képen az a hátsókerekek egy sima egy fordított alkalmazása. | |||||
Kamovos | Adatlap | 576460 | 2015. január 17. 20:24 | ||
Nagyon remélem, hogy meg fog történni a felújítása. | |||||
lacipapa | Adatlap | 576450 | 2015. január 17. 17:38 | ||
Janikám,kár hogy a 'kajla' jelet utána kellett tenned. | |||||
lacipapa | Adatlap | 576449 | 2015. január 17. 17:33 | ||
Anno,a 60-as években a kőolajnál volt dögivel.Általában szivattyú meg egy bazi nagy víztartály volt rajtuk. | |||||
migi | Adatlap | 576445 | 2015. január 17. 16:52 | ||
Köszi , még 3 kép a Néphadsereg oldaláról , | |||||
Kamovos | Adatlap | 576443 | 2015. január 17. 16:46 | ||
Építési projekt törölve csak Szu-85 van itthon. | |||||
Kamovos | Adatlap | 576442 | 2015. január 17. 16:46 | ||
Maz-502 Van mindenféle felépítménye. Plató Dobozos Létrás Darus Töltő Ami felfér az alvázra. :D | |||||
migi | Adatlap | 576440 | 2015. január 17. 16:24 | ||
Kamovos | Adatlap | 576438 | 2015. január 17. 16:19 | ||
Nem roncs, Csak felújításra vár. :) Meg csinálom én ezt a makettet arról le másolhatod magadnak 1:35-ben. :) Rögtön elő veszek egy ilyent és összerakom. De lánc nem lesz rajta mert festeni csak hétfőn tudom, a családot nem akarom zavarni. Nyolc felé teszek fel képeket, de legkorábban félóra. | |||||
Kamovos | Adatlap | 576437 | 2015. január 17. 16:15 | ||
Migi Barátom! Én is azt szoktam mondani mikor valaki nagyon okos a makettem előtt, és össze vissza köpködi, hogy mutassál róla képet! :D | |||||
migi | Adatlap | 576422 | 2015. január 17. 12:52 | ||
Tudom Laci De szerintem el kell fogadnod hogy ezeknél nem biztos hogy találsz részletfotókat , még az is nagy dolog hogy ezek a képek megmaradtak egy olyan masináról amiből ki tudja hány darab volt nálunk , de ha a Su-122 es veszed alapul és azokat a szerszámokat ráteszed nem hibázhatsz nagyot , annó Horváth Ödön mondta ilyenkor : hogy ki látta hogy nem ilyen volt ? üdv: migi | |||||
lacipapa | Adatlap | 576420 | 2015. január 17. 12:41 | ||
Bocs' ,természetesen Kamovosnak szól. | |||||
lacipapa | Adatlap | 576419 | 2015. január 17. 12:37 | ||
Migikém,de roncs! | |||||
migi | Adatlap | 576418 | 2015. január 17. 12:36 | ||
Kamovos | Adatlap | 576415 | 2015. január 17. 11:15 | ||
Kamovos | Adatlap | 576413 | 2015. január 17. 11:10 | ||
Kamovos | Adatlap | 576411 | 2015. január 17. 11:08 | ||
Gyúrok a következőre. :) | |||||
lacipapa | Adatlap | 576407 | 2015. január 17. 10:34 | ||
lacipapa | Adatlap | 576406 | 2015. január 17. 10:33 | ||
Janikám, (.)-ez egy piros pont! :-) | |||||
lacipapa | Adatlap | 576405 | 2015. január 17. 10:30 | ||
Igen,ez tényleg magyar,de erről építeni elég nehéz lenne.Ilyen,távoli és roncs képeket találtam én is.Amin látszanak a különböző felszerelések,olyat igazából nem találtam. | |||||
lacipapa | Adatlap | 576404 | 2015. január 17. 10:27 | ||
Kamovos | Adatlap | 576398 | 2015. január 17. 09:42 | ||
Hadvezér Barátom! Remélem lesz kis időd, és a 576396 hsz-ben lévő jármű feliratozását legyártod 1/72-nen! Meg az 1:35-ben makettezőknek is. :) Üdv: kamovos | |||||
akkokoko | Adatlap | 576396 | 2015. január 17. 09:24 | ||
Sennás | Adatlap | 576395 | 2015. január 17. 09:10 | ||
akkokoko | Adatlap | 576392 | 2015. január 17. 08:34 | ||
akkokoko | Adatlap | 576390 | 2015. január 17. 08:20 | ||
lacipapa | Adatlap | 576380 | 2015. január 16. 23:01 | ||
Köszönöm,megtaláltam. Akinek van még infója a gépről,szívesen veszem. Kutakodásom folytán,kiderült,hogy SZU-122T-ről volna szó!Ha jól értelmeztem,de aki jobban tudja,kérem ne kíméljen! Üdv,Laci | |||||
migi | Adatlap | 576346 | 2015. január 16. 14:35 | ||
Küldtem neked még | |||||
lacipapa | Adatlap | 576343 | 2015. január 16. 12:42 | ||
Kedves Barátaim! Segítsetek,mert nem boldogulok! A VT-34 és a VT-55A között volt nálunk más láncos vontató típus is?Kaptam egy fényképet és azon egy SU,vagy ISU (T-34 szerű ) alvázon lévő "bika" látható,állítólag magyar.Esetleg hol találhatnék róla több nézetű képeket? Üdv,Laci | |||||
Sennás | Adatlap | 576144 | 2015. január 13. 09:46 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |