/ Fórumok /

MiG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.
migi 577958 2015. február 5. 21:03
Válasz erre
Igen Ferinél 1/32 esben van csak kerékszett .
zoli1989 577957 2015. február 5. 20:59
Válasz erre
Akkor azért nem értettem az egészet. Kerestem 3-4 dobozbontást is, de sehol sem találtam fém futószárakat, a HAD-nál meg kerékszettet sem... :)
lacipapa 577956 2015. február 5. 20:45
Válasz erre
Köszönöm a tájékoztatót.Csupán kíváncsiságból kérdeztem.Én már meg építettem a magamét,anno,Neomegával.
migi 577953 2015. február 5. 20:06
Válasz erre
Szerintem Pisti a 1/32 es makettről irt ,
PETI 577952 2015. február 5. 19:31
Válasz erre
Szia Pisti!

Mondjuk Neked az Eduard SMT-vel is akadt egy kis problémád... :) Szerintem nem annyira rossz az a Trumpi UM. Nekem pl. kis csiszolással helyére került minden sárkányelem, illesztési hibák minimálisak. A kabint viszont kicserélném valami Aires minőségűre, gondolom lesz az is hamarosan. A kisebb pontatlanságokat természetesen lehet kedvünk szerint javítani, de alapnak jó makettnek tartom.
Yeagger 577938 2015. február 5. 15:19
Válasz erre
A jó kis neomega Um átalakító készlet..
Zépisti 577932 2015. február 5. 10:58
Válasz erre
Szia Lacipapa!

Igaz,hogy nem építettem meg de sokáig szemezgettem vele és a készlet is megvolt.Amit tudok,hogy a törzsfelek/orr szekció és a kiömlő illeszkedése is "nehézkes".Csiszolás,korrigálás sok tömítő javallott.A panelvonalaknál is vannak pontatlanságok bár ezzel annyira nem foglalkoztam mert nem zavart annyira.A ProModelles cikkből tudom,hogy kicsik a főfutó kerekek az orrfutó viszont talán nagyobb egy kicsit és pontatlan is.Ezt korrigálta a HAD által kiadott szép gyanta kerék készlet de ez egyben azt is jelenti,hogy a készlethez mellékelt futószár hossza nem lesz jó az új kerekekhez...Eredetileg sem volt jó,rövidíteni kell(ene) ami fehér fém lévén nem ígérkezik egyszerűnek...Érdekes,hogy hiányzik a két kabin közötti elválasztó plexi lap aminek a tetejére csukódnak rá a kabintetők.Ezt a hibát a ProModell cikkben sem említik.A rádió tér borító lemeze se passzol jól a törzshöz(állítólag).
Ennyit tudnék hirtelen felsorolni.Egy biztos,kell elszántság a megépítéséhez...
lacipapa 577922 2015. február 4. 21:26
Válasz erre
Szervusztok!
Érdeklődöm,hogy meg építette,valamelyikőtök a Trumpeter 1/48-as Mig-21UM-jét?Milyen készlet,mik a tapasztalatok (8400.-ért)?
Üdv,Laci
mirazsmarci 577915 2015. február 4. 20:39
Válasz erre
Szerintem meg az a legnagyobb baja, hogy 48-as :-)
PETI 577914 2015. február 4. 20:37
Válasz erre
Yeagger 577903 2015. február 4. 18:53
Válasz erre
Vagy inkább, hogy nem natúr fém színű...
PETI 577884 2015. február 4. 11:41
Válasz erre
pintair 577844 2015. február 3. 21:24
Válasz erre
modelforum.cz/viewtopic.php

Nahát...mi készül itt!
PETI 577407 2015. január 29. 22:01
Válasz erre
Szasz Ámígó!
Jahh, a cseheknél néha vannak mellénézések.
sanyi 577404 2015. január 29. 21:19
Válasz erre
Szeva Ámígó!
Bocsáss meg nekik, nem találtak róla információt, hiszen a magyar Fishbedekről alig van valami... Ezt az RV "hiperbrutlácsúcsszuper" makettjénél is észrevehetjük, ők sem boldogultak. Az is lehet, hogy a cseh monitorok mind torzítanak, ezért lettek olyanok.
PETI 577396 2015. január 29. 20:50
Válasz erre
Szia Laci,
nem sértésként mondom, de az éken már akkor látszott, hogy szar az alakja, amikor Móváron beléptem az egyetem ajtóján és elnéztem az Eduard terem felé...
A számokat (ezek után) nem vizsgáltam, és a jó nénikéjüket a cseheknek, hogy pont a mi felségjelünket nem tudták megcsinálni.
Üdv
migi 577379 2015. január 29. 17:38
Válasz erre
Sziasztok
Elkészítettem az 1874 oldalszámú MiG-21 Bis gépet , volt maradékba Eduárd as 84131 MiG-21 Bis makett matricája , szerettem volna fölhasználni hozzá ,és jött a meglepetés, a Magyar ék felségjelzés rövidre sikerültek a számok meg túl nagyra , a HAD matricát vettem etalonnak , Ennél a Edu matricánál még az Academy Magyar matricája is sokkal jobb .
mirazsmarci 576397 2015. január 17. 09:37
Válasz erre
Üdv!

Köszi az értékelést, legalább ezzel a makettel sem kell sokat foglalkozni... Kíváncsi vagyok, hogy az Eduháp mikor, és melyik változatokat fogja végre kiadni megfelelő méretarányban. Már évek óta szó van róla.
Érdekes látni a különbséget, hogy ugyanarról a típusról készült makettek törzs átmérője között mekkora különbség van.Az egyik túl dagi, a másik túlzottan elkeskenyedik hátrafelé. A szélvédőről nem is beszélve, az egyik majdnem kétszer akkora mint a másik. Tudnám,hogy ilyenkor a mérnökök mit csinálnak? Ezért nem kell éveket egyetemre járni, saccperkábé hasraütésre én is tudok egy ehhez hasonló alkatrészt produkálni :-)
AndrásH 576377 2015. január 16. 20:38
Válasz erre
Nos, akkor megvárjuk az Eduardot :D
zkalos 576363 2015. január 16. 17:23
Válasz erre
20150113_185426
20150113_185426
20150113_185546
20150113_185546
20150113_185605
20150113_185605
20150113_185618
20150113_185618
20150113_185626
20150113_185626
20150113_191915
20150113_191915
20150113_191924
20150113_191924
20150113_191941
20150113_191941
20150113_191952
20150113_191952
20150113_191959
20150113_191959
20150114_063424
20150114_063424
20150114_063447
20150114_063447
20150114_063514
20150114_063514
20150114_063526
20150114_063526
20150114_063601
20150114_063601
20150114_064017
20150114_064017
20150114_065721
20150114_065721
20150114_065753
20150114_065753
20150114_065830
20150114_065830
20150114_065954
20150114_065954
20150114_070020
20150114_070020
20150114_071540
20150114_071540
20150114_081547
20150114_081547
20150114_081659
20150114_081659
20150114_081830
20150114_081830
20150114_081910
20150114_081910

Sziasztok !
Most van egy kis időm, hogy feltegyem az ígért hevenyészett összehasonlítást a Zvezda és az új RV MiG-21bis között (szürke-Zvezda, barnás-RV). A szélesebb kabintetők az RV termékei. Megjegyzés nélkül teszem, mert senkivel sem akarok újabb parttalan vitát nyitni, és egyébként is utálok gépelni. :)
Ne reklamáljatok, hogy a rajzos és monitoros-rajzos képek nem egészen 1/72 méretűek (talán 1/73-1/74 lehet), tudom, de nem volt más 3 nézeti rajzom kinyomtatva, a monitoron meg nem tudok százalékosan méretet változtatni a meglévő programjaimmal, csak nagyobb lépcsőkben. A lényeg és az arányok, ívek azért így is láthatóak.
A törzsre, gerincre, kabintetőre, orra koncentráltam leginkább, mint láthatjátok, mert ez a lényeges szerintem, de azért néhány egyéb alaktrész is összehasonlítható, mint pl. a radarkúp, orr kerék, vagy függ. vezérsík teteje, szárnyak részletei. Mobillal készültek sajnos... :(
A Zvezda törzse is látható az egyik képen, ahol egy rajzra van rávetítve zölddel. Az utolsó két kép a Zvezda szélvédőjét és gerincét mutatja a rajzra rátéve !
Kálmán
pintair 576269 2015. január 15. 09:31
Válasz erre
Köszcsi, összehas. a 2 sztirolcsodat. Habar van 1 Airfixem is...hoppácska, most jutott a fejembe. Akkor 3 sztirolcsoda 1mas melle fexik.
Rumcájsz_52 576260 2015. január 14. 23:43
Válasz erre
Nem valószínű, hogy méretben passzolna, az Aca 21-ese kissé túlméretes (valamikor nagyon régen megépítettem, de azóta győzött a Revell), emlékeim szerint olyan 1/67 körüli léptékű.
Üdv R.
pintair 576259 2015. január 14. 21:58
Válasz erre
Nem bírok a mazohizmusommal... épített-e már vki közületek Academy ős Mig-21F-13 -ra "Quick Boost 72012 Revell Mig-21F-13" Mach-kúp-beömlőt. Érdemes vele bajlódni?, vitrin makett lenne - lesz volt hajózónak. Az Aca kit eredeti "orrtüskéje" felháborító.
köszi,
pintair
PETI 576167 2015. január 13. 13:29
Válasz erre
Sziasztok!
A lényeg, hogy ennek a gyökérzetnek semmi köze a repüléshez, csak jó haver van a HM-nél, nem okozott különösebb gondot az sem, hogy a nemrég még repképes 6220-as Minyót is megmutyizza magának.
Egyébként mesélték haverok a reptérről, hogy reggelente ott szokott átöltözni a ződ-játszósába a nagy hangár előtt és ruha nélkül rohangál egy negyed órát... Egyszer egy helikopteres magáncég főnökével leállt beszélni így, ruha nélkül, a muki meg elküldte a jóédes anyjába, hogy öltözzön már fel, ha beszélgetni akar...
Szerintem egy ilyentől nem várható el semmi, semmilyen területen.
Üdv
futár 576105 2015. január 12. 19:33
Válasz erre
Sziasztok!
Annyit még hozzátennék a dologhoz, hogy a sutyerák AMG-10-el (hidraulikafolyadék) fújkálta a 21-eseket, korrózióvédelem gyanánt... Ettől meg az eredeti festés mállott róluk, mint a kromofágtól. Ha már ilyen ökör színre vannak festve, legalább a festék talán megóvja az állapotukat addig, míg egy esetleges gondosabb gazdához kerülnek. Azért a placcért meg fizet a paraszt, legalább kis bevétele van a reptérnek belőle.
Kuolema 576085 2015. január 12. 17:11
Válasz erre
Szia!
Valóban, eddig abban a hitben éltem, hogy ez mosható festék. Mindegyik szürke gép a hangárban áll, eső nem nagyon éri őket (bár a tető közel sem tökéletes...). Az egyetlen kint álló festett cucc a Mi-2-es, de az meg az alu kerítés mögött áll, nem nagyon látom milyen állapotban van. Nem is vagyok kint olyan nagyon sokat, két hetente két nap a külső gyakorlat.
Lehet, hogy nem voltam elég egyértelmű, ezért mosódtak össze a dolgok. Pont azt mondom, hogy az ilyen pénzeszsákok, akik adott esetben felvásárolják a régi technikát állambácsitól kilóra (aki szintén nem vigyáz rájuk), pont lesz@rják milyen állapotban vannak, és hogy mit csinálnak velük. Jók lesznek filmkelléknek, ebből is jön némi pénz. Akik pedig lelkiismeretesen gondját viselnék, neadjisten még akár üzemeltetnék is csupán a technika és a repülés szeretetéért, na pont ők azok, akik egy egyszerű Cessna-t sem képesek normálisan fenntartani, nemhogy egy hobbi 21-est. Ez a probléma. Nem ellened beszélek, hidd el, én is szívesebben látnám ezeket a legendákat a levegőben, mint a földön szétrohadni, de a félretett pénzemből örülök, ha makettet tudok venni, és ezzel szerintem sokan vagyunk így. Ezért jár nagyon nagy tisztelet Fedőnek, Révy Laci bácsinak és a Goldtimer alapítványnak, akik gyakorlatilag a kivétel a fent említett példa alól. A Li-2-es és a többi öreg madár megmentése nem kis teljesítmény, főleg ebben az országban.
Üdv.: Kuolema
PETI 576082 2015. január 12. 15:58
Válasz erre
Ha már szóba kerültek ezek a magán-MiG-ek, valaki nem tudja véletlenül, hogy a varsányi gyűjteményben lévő, MiG-21-esek mellett álló kisgépekkel mi történt?
A HA-MCM lajstromjelű Kamov jobb motorburkolata sérült, egyéb érthetetlen eredetű sérülései is vannak,
a Gawron rettenetesen viharvert és sérült a sárkány,
a Wilga pedig kb. úgy néz ki, mintha egy billencses Kamaz nekiment volna a svancnak.
De mik lehetnek valójában ezek a titokzatos sérülések?
PETI 576080 2015. január 12. 15:26
Válasz erre
Szia!
Akkor viszont bizonyára nem tudod, hogy ez nem mosható festék. Azt is tudjuk, hogy miért nem: a forgatáshoz nem merte moshatóval megcsinálni, mert egy esős nap lemosta volna őket és nem lett volna kész a forgatásra a flotta. De ezt gondolom az is igazolja, hogy volt egy pár esős nap azóta, hogy ilyenek és ha Te a reptéren dolgozol, minden nap ott mész el mellettük, láthatod, hogy szó sincs ilyenről. Áznak, aztán továbbra is szürkék.
Az Eduardos csapat azért más téma, ők értenek ahhoz, amit csinálnak.
Azt most nem értem, hogy miért írtad le ezt a sok pénzhiánnyal összefüggő dolgot. Pláne, hogy ennek a baromnak az agya helyett is a pénze van, szal még csak nem is tudok párhuzamot húzni.
Mindenesetre egy dolgot szeretnék tisztázni: sokan vagyunk, akik szeretünk régi, mára már kiselejtezett gépeket nézni, ezt-azt csinálni velük és hát ugye makettezni. A legkomolyabb restaurálások (amikre nálunk soha nem lesz fedezet) sem adnak vissza olyan dolgokat, amik üzemeltetés közben keletkeznek. Ha egy gépet megőriznek eredeti állapotában, sokkal többet ad a későbbi érdeklődőnek.
Na, nem magyarázom...
Kuolema 576063 2015. január 12. 09:50
Válasz erre
Kuolema 576061 2015. január 12. 09:46
Válasz erre
De, átgondoltam. Ha láttad már közelről ezeket a gépeket, akkor tudhatod, hogy a festésük a legkisebb probléma. Abban reménykedni, hogy ezek közül valamelyik csodával határos módon az UTI sorsára jut (nem a földhöz verésre gondolok), szinte teljesen fölösleges. Repülni egyik sem fog. Nem ismerem ezt az embert, mert még arra sem méltat, hogy visszaköszönjön, de az süt róla, hogy nem része a repülős társadalomnak. Ergó leszarja. Mind a műszaki, mind az eszmei értékét. A magánszektorban semmi pénz nincs a repülésben. Akik aktívan repülnek -tisztelet a kivételnek- is olyanok, mint akinek a fogát húzzák, mikor arról van szó, hogy valamit venni kéne a géphez. Autóbenzin az Ancsában, nem lehet izzót cserélni a Cessna-ban, hogy működjön a leszállófény, és még sorolhatnám. De még állami szinten is hasonló a helyzet, ahol azért lenne pénz. Nézd meg mivé lettek a 29-eseink...
Szép idők voltak, amikor még volt repülés Magyarországon (pár éves seggdugaszként még én is láttam a 21-eseket gyakorlatozni a Bakonyban, és megmaradt az emlék), de el kell fogadni, hogy ennek az időszaknak vége van. Sajnos.
Kiegészítésképp annyit, hogy két éve az Eduard is összegányolta a Kossuth MF-jét, de a fényképezés után le is mosták, és azóta ismét a régi festéssel biggyeszkedik a hangár előtt. Szerintem ez is mosható festék, már csak azért is, mert radarok, KRAZ-ok, rengeteg cucc ilyen sötétszürkére volt pingálva, és ha jól láttam azokat azóta visszaállították eredeti állapotukba.
PETI 576047 2015. január 11. 21:49
Válasz erre
De most komolyan, ezt te sem gondoltad át, mielőtt leírtad... Nem? Nem kell kétségbe esni tényleg, le kell írni ezeket a példányokat végleg. Vagy valóban elhiszed, hogy valamikor helyreállíthatók lesznek a gépek festései? Ezeknek így végük van sajnos.
PETI 576046 2015. január 11. 21:47
Válasz erre
Mi-8 és Mi-2
Mi-8 és Mi-2
Mi-24
Mi-24

Na, egy-két pontosítást: a hülye filmforgatás már megvolt nyáron, hosszú hetekig álltak a gépek a körépület előtt, az út mellett. Kész katasztrófa volt. Ami a gépek állapotát illeti: ez a trágya festés aztán egy dologra kiválóan jó, arra, hogy gagyi legyen a vas, amikor átkenik ilyenre. Azok a gépek atom jól néztek ki, a hülye állat a hangárban tárolta őket és valamit a gépek felületével is csinált, mert újabbnak néztek ki, mint pár éve Nagygyimóton.
A helikopterek közül a Mi-2-est sikerült feláldozni a köcsög filmezésért, a Mi-8 és a Mi-24 jelen pillanatig érintetlen ilyen tekintetben.
zoli1989 576045 2015. január 11. 21:37
Válasz erre
IMG_9815
IMG_9815

Igen, hát az az orrkúp sem volt semmi. MiG-21 Thunderchief... :)
Kuolema 576041 2015. január 11. 20:36
Válasz erre
Nem kell kétségbe esni, úgy tudom ez csak ideiglenes festés rajta. De azok se sokkal szívderítőbbek, amik eredeti színben pompáznak, elég ramaty állapotban vannak sajnos. Egyébként a legviccesebb az volt, hogy kartonból még orrkúpot is csináltak rájuk, hogy eltakarják a beömlőt és még "nyugatibbá" tegyék a 21-eseket. Röhejesen néztek ki...
Külön öröm, hogy miután elmentek a filmesek, velünk, mint gyakorló szerelőkkel lapátoltatták el azt a rengeteg sz@rt, amit otthagytak. Egy élmény volt :D
cenci2 576016 2015. január 11. 18:25
Válasz erre
A gépeket filmforgatáshoz festik le megrendelt idióta színekre ,ami addig jó amíg a gép felületét védi ,csak robbantásos jelenetekhez ne adja a gépeket .Mi-8-as meg talán 24-es is már áldozatul eset ilyen jellegű filmes megrendelésnek .
PETI 575970 2015. január 11. 09:24
Válasz erre
21UM
21UM
Web MiG-21 Kamu 02. small
Web MiG-21 Kamu 02. small

Sziasztok!

Aki még nem látta, egy újabb fantasztikus festésű 21-es készült, hála annak a ***-nak Budaörsön. Gondolom sokáig nézegette a szlovák MF festését, meg biztos fehér, meg fekete fösték vót a sufniban, így ilyen lett.

Szegény gép, szebb sorsa is lehetett volna. :(
Yeagger 575509 2015. január 6. 17:14
Válasz erre
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy van-e valakinek infója arról, hogy a 60-as években a Mig-21 f-13-masokhoz Zil-164-es üzemanyag töltő autót használtak-e a magyar néphadseregben. Mert a videók és képek alapján indító autó gyanánt Zil-164-es Apa-3M típust használtak. Ebből merek közvetkeztetni arra, hogy az üzemanyagos autó is ez a típus volt.

Köszi az infókat előre is!
Üdv: Yeagger
PETI 575208 2015. január 3. 12:46
Válasz erre
Weizi 575152 2015. január 2. 14:16
Válasz erre
www.youtube.com/watch

Szerbiai újévi QRA!
varobee 571886 2014. november 13. 21:05
Válasz erre
Szia!

Ez az MF verzió amit egy "kicsit" itt-ott elmértek, ezért vagyok kíváncsi, hogy a bis hogyan sikerült. Tavaly év végére harangozták be és már egy évet késik, hátha javítottak az MF-nél elkövetett hibákon.
vini 571884 2014. november 13. 20:52
Válasz erre
Sziasztok!
Ezt találtam hátha érdekes:
http://www.britmodeller.com/forums/index.php?/topic/234943953-mig-21-mf-172-rv-aircraft/

Üdv:Vini
varobee 571875 2014. november 13. 19:36
Válasz erre
Tehát 3-4 hét múlva. :-)
varobee 571874 2014. november 13. 19:34
Válasz erre
Sziasztok!

Az RV Mig-21 bisről látott már valaki képeket? Itt okt 14-én írták, hogy 3-4 múlva kapható az indiai és az európai is. Magyar matricával is!
https://www.facebook.com/pages/RVAircraft/412179818902422
A mezítlábas 11 euro körül, az extrás 22,5 euro körül.
cenci2 571773 2014. november 11. 22:51
Válasz erre
Tibcsi a 375-ös az tényleg bis volt ,de a 527-est egy kicsit benézték .
juge75 571748 2014. november 11. 16:54
Válasz erre
És még a pilóta is, ülésestül...! :-D
denkmeyer 571747 2014. november 11. 15:58
Válasz erre
Szia kulomea!

Nagyon tetszik a vitorlázó miged!
Mi alaján készítetted?

denk
sanyi 571616 2014. november 9. 13:20
Válasz erre
Ahogy gondolod, valóban vannak bakik, de vannak ismeretlen fotók is az elfelejtett légierőkről.
Kuolema 571613 2014. november 9. 13:12
Válasz erre
PB090668
PB090668
PB090669
PB090669
PB090670
PB090670

Sziasztok!
Tegnap este unalmamban pár óra alatt hegesztettem egy kis 21-est. Repülni is tud, nem is akárhogy. A szobai kísérletek alapján kb 10-es lehet a siklószáma. Mondjuk az orra nem nagyon szereti a kilebegtetés nélküli leszállásokat, az látszik is rajta :)
Üdv.: Kuolema
Tibcsi 571586 2014. november 9. 07:24
Válasz erre
Az, hogy a MF-et és a bis-t összekeveri (375-ös kép, szerintem...), hát istenem.. van ilyen... de hogy az UM-et bis-nek írni? (527-es kép)

Tovább nem is néztem... :)
sanyi 571494 2014. november 7. 20:17
Válasz erre
Sziasztok!
Ez szerintem fog tetszeni:
www.millionmonkeytheater.com/Fishbed.html
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.