/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.
Batka 585146 2015. május 5. 20:01
Válasz erre
Szia!

Júniusban én is tervezek rendelni, szóval mehet a többes rendelés ha jó Nektek.
Woodhunter-t ha jól emlékszem láttam a Hobbyeasy-n.
De ArtWox van a cseheknél is.

Üdv,
Batka
TAMÁS78 585141 2015. május 5. 19:32
Válasz erre
Oké, az nekem tökéletes, köszi!
Szepi 585139 2015. május 5. 19:19
Válasz erre
Juniusra terveztem a rendelést ezért kezdtem el érdeklődni felőle.
Egy darabot mindenképpen veszek a kiprobálás miatt.
Természetesen beszállhatsz nem gond majd megkereslek ha aktuális lesz a dolog.
Ha valakit még érdekel szoljatok nyugodtan
hergert 585138 2015. május 5. 19:18
Válasz erre
DSCN2090k kötéldob és kormány kitérés kupok
DSCN2090k kötéldob és kormány kitérés kupok
DSCN2089k hátsó felépítmény 00
DSCN2089k hátsó felépítmény 00
DSCN2092k hátsó felépítmény
DSCN2092k hátsó felépítmény
DSCN2093k hátsó felépítmény02
DSCN2093k hátsó felépítmény02
DSCN2094k első felépítmény
DSCN2094k első felépítmény
DSCN2091k vitrin
DSCN2091k vitrin

Sziasztok!

Az elmúlt hetekben kicsit haladtam a Thüringennel. Felkerültek mentőgyűrűk, az anya tájoló állvány a tájolóval, kötéldobok és az árbocok. A hátsó árboc már készen van, hamarosan felkerülnek rá kormánylapátok állását mutató kúpok és a sebességet mutató hengeres jelzések. Az első árboc és felépítményt is elkezdtem összeépíteni.

Szóval még rengeteg munka és apróság van hátra.

Üdv.: Herger Tomi
TAMÁS78 585136 2015. május 5. 19:08
Válasz erre
Ha jó áron van, esetleg csatlakoznék egy Grosser Kurfürst fedélzettel, ha nem gond. Már persze ha a vásárlás mellett döntesz.
Szepi 585132 2015. május 5. 18:39
Válasz erre
Szia.
Az ebay-on keresgéltem és ott találtam rá az említetteknél olcsobb áron ezért kérdeztem rá.
Zoli
TAMÁS78 585129 2015. május 5. 18:23
Válasz erre
Szia!

A Huntert konkrétan nem ismerem, de az Artwox és az MK1 Design határozottan megéri az árát, ami nagyságrendileg azt hiszem hasonló.

Egyébként honnan vennéd, ha megkérdezhetem?

Tamás
Szepi 585127 2015. május 5. 17:46
Válasz erre
Üdv.
A Hunter nevű cég fa fedélzetei felöl érdeklődnék.
Használta már valaki?
Tudtok róla valami infot, érdemes kiadni rá a pénzt?
Előre is köszi a válaszokat.
Zoli
hergert 585098 2015. május 4. 21:02
Válasz erre
DSC02206
DSC02206
DSC02212
DSC02212
DSC02272
DSC02272
DSC02384
DSC02384
DSC02718
DSC02718

Szia Tomi!

A PM-1 1/72-ben fog elkészülni, valószínű balsafa/sztirol "ötvözetből"

A hosszú hajóid azért érdekelnek, mert a Debrecen őrnaszád is 1/72 ben készülne el valamikor a távoli jövőben. ( a ceruza rajz itt is megvan)

Elég stabil hajószerkezeteket készítettél. A tengeralattjáróról van még képed? Annak a szerkezete hasonló az én általam alkalmazni kívánthoz.

Érdekes hajókat kezdtél el, kár, hogy még nincsenek készen.

Az eddigi első saját építésű hajóm a Tüzér páncélozott motorcsónak. Azt balsa alapra építettem és sztirollal borítottam. Itt van pár kép.

Üdv.: Herger Tomi
TAMÁS78 585079 2015. május 4. 19:10
Válasz erre
Holland kétütegsoros, 17. szd. közepe, 1-50
Holland kétütegsoros, 17. szd. közepe, 1-50
Holland yacht, 1-72, 1
Holland yacht, 1-72, 1
Holland yacht, 1-72, 2
Holland yacht, 1-72, 2
Kétütegsoros sorhajó, 18. szd. közepe, 1-96
Kétütegsoros sorhajó, 18. szd. közepe, 1-96
kétütegsoros... 2
kétütegsoros... 2
kétütegsoros... 3
kétütegsoros... 3
MFP 1-35
MFP 1-35
Navaga 1-144 5
Navaga 1-144 5
Navaga 1-144 10
Navaga 1-144 10
San Martín 1-72 1
San Martín 1-72 1
San Martín 2
San Martín 2
San Martín 3
San Martín 3

Szia Tomi!

A PM1 nagyon jó ötlet! Milyen méretarányban készül majd, milyen anyagokból?

Mellékelek pár képet, nagyjából kiderül belőlük, milyen módszerekkel dolgozok. Az alap, ha sztirol, általában 2mm-es. Ha fa, akkor 10-es körüli rétegelt lemez. A szerkesztési bordák készülhetnek sztirollemezből, vastag kartonból, néha egyes segédborda-féleségek vastagabb (4-8mm-es) balzából. A 130 centiseknél (MFP, AFP) az egyszerű, téglalap formájú alap 2mm-es sztirol, az oldalak 1mm-esek, ezekre jött az egyiknél még 1mm, a másiknál 0,5mm, a fedélzetek szintén 1-esek. Látható, ezeknél nincs gerinc, csak bordák (szintén téglalapok) 3mm-es szürke kartonból, meg némi merevítés/alátámasztás balzából.

Ha a képekről lenne bármi konkrét kérdésed, nagyon szívesen válaszolok!

Te milyen módszereket használsz?

Tamás
Szamuráj 585065 2015. május 4. 11:46
Válasz erre
SDC14039
SDC14039
SDC14040
SDC14040
SDC14041
SDC14041

Újabb képek:
Szamuráj 585052 2015. május 4. 08:17
Válasz erre
Heló,

Kb két hétig folyamatosan terveztem, több nézeti rajzokat, meg rengeteg makettről készült fotókat felhasználva. Rendelkezésemre áll egy papírmakett is (1/300 Hiei), amelynek egyes elemeit (lövegirányító torony, légvédelmi lövegek, apróságok) megfelelően arányítva, átméretezve felhasználok.

Alapvetően az Ise csatahajót építem, amit egy 1943-as, fiktív felújítás során modernizáltak. A modernizációhoz Hiraga csatahajó terveit használtam fel. A modernizáció során új pagodát, kéményt és légvédelmi lövegek tucatját kapta, valamint hat lövegtornyát eltávolították és helyére négy, nagyobb kaliberű (406 mm) ágyúkat befogadó tornyot terveztek. A hátsó fedélzeten lesz egy katapult, felderítő hidroplánnal. 106-107 cm hosszú lesz a makett.

Üdv.
hergert 585050 2015. május 4. 06:02
Válasz erre
Szia Tomi!

A 130 cm felettieket milyen anyagú és bordázatú rendszerrel építetted?

Egyébként nagyon klasszak ezek a saját építésű hajóid!

Én nemrég fejeztem be a PM1 rajzait, ez lesz a következő hajó amit építeni fogok.

Üdv.: Herger Tomi
TAMÁS78 585031 2015. május 3. 18:54
Válasz erre
Igen, tervek alapján dolgozom, köszönöm. Én nagyon élvezem, még ha nem is fejezek be soha semmit. (Talán majd egyszer.) Én is a nagyobb hajókat szeretem, meg hát ezekkel tudok dolgozni a kézügyességem korlátozottsága miatt. A két nagy, hosszúkás jármű (MFP, AFP) a képeken 130 centi fölött van, ezek 35-ösök, a vitorlás 72-es, a tengeralattjáró 144-es, az utolsó két képen lévő PiLaBo szintén 1/35.

A vitorlást kivéve (ami a San Martín, az 1588-as Armada zászlóshajója akar lenni) az elmúlt kb. 2 évben bütykölgettem ezeket, sok-sok egyéb mellett.
Willi 585014 2015. május 3. 17:29
Válasz erre
Ha tervrajz alapján dolgozol, minden elismerésem a tiéd. Óriási munkát, türelmet, pontosságot, valamint kísérletezgetést jelent. Több mint 30 éve készítettem így egy egyszerű hajót, de még egyszer nem vágnék bele. Számomra könnyebb a papírmakett, melyet azért nem olyan "egyszerű" összerakni, mint egy műanyag kittet, de azért mégsem olyan macerás, mint a tervrajz alapján elkészítendő. Mindegyiknek meg van a maga varázsa, de az is igaz, hogy mindegyiknél más technikán van a hangsúly. És, míg mások a kisebb darabokat kedvelik, én a nagyobb kivitelű hajókat. De, mint mindent, ezt a technikát is tanulni kell. Azt gondoltam, könnyű lesz papírból megépíteni, de rá kellett jönnöm, van benne munka, főleg, ha még azt is szeretném, hogy magam fessem le, ne a nyomdafesték virítson rajta. Nem gondolnám, hogy díjnyertes darabot készítek, de az élmény valóban jó, és hát, azért szép lesz a maga nemében. Tamás78, mit jelent az, hogy a közelmúltadból?
TAMÁS78 585009 2015. május 3. 16:51
Válasz erre
052
052
055
055
DSCF4650
DSCF4650
Navaga 14
Navaga 14
SDC10986
SDC10986
SDC10989
SDC10989
PiLaBo 013
PiLaBo 013
PiLaBo 015
PiLaBo 015

Szia Willi,

nekem is van jópár papírmakettem, de egyik sem papírból fog készülni (kivétel egyik-másik fedélzet), mivel egyszerűen hülye/béna vagyok a papírhoz. Tehát balzából, fenyőből, sztirolból és fémlemezből készülnek lassacskán. A papír alkatrészek csak a méretezést segítik.

Másik lehetőség a tervrajz alapján történő s.k. építés (szerintem Szamuráj is ezt csinálja), erre tettem be pár képet a saját közelmúltamból.

Tamás
TAMÁS78 585007 2015. május 3. 16:40
Válasz erre
Nagyszerűen néz ki, valamelyest átlátom, mennyi meló van benne.
Willi 585004 2015. május 3. 16:14
Válasz erre
Látványos, de, hogyan gondoltad? Ezt magad tervezted, vagy vetted az alkatrészeket, esetleg tervrajz alapján készíted? Az látszik, hogy nem öntvény, hanem külön darabokból van összeragasztva. Valóban érdekes. Hasonlatos egy papírmaketthez, csak éppen műanyag lapokból állnak eggyé.
Szamuráj 585002 2015. május 3. 16:01
Válasz erre
SDC14030
SDC14030
SDC14032
SDC14032
SDC14035
SDC14035

A képek:
Willi 584999 2015. május 3. 15:43
Válasz erre
Ez azért nem semmi! Te sem vagy egy kapkodó idegbolond. Ez a ponyvázás engem is érdekel. Nekem is lenne ilyen dolgom, de még nem kezdtem hozzá. Most a Dreadnough főfedélzetével bajlódom. Már harmadjára qrtam el. Mivel papírból van és nem akarom festeni ezt a részt, de fel kell ragasztanom egy papírvastagításra, az eddig használt lakkok, amivel rögzítettem a két felületet egymáshoz, problémát okoztak. Egyszerűen más színűvé varázsolták az eredeti színezést. Áthúztak a papíron. Holnap próbálom a 4. variációt. Vizes bázisú ragasztóval nem tehetem, mert hullámos lesz, az oldószeres pedig áthúzhat. Talán Palma texel kéne mindkét felületet bekennem. Most már ennyi elcseszés után azt hiszem, csinálok egy próba ragasztást. A hajótest is készülget, csak hát az iram lassult le, miután jó az idő és a ház körüli munkák nem várhatnak. Gondolom, vagytok így néhányan. zs180, egyszerűen mocsok látványos, amint az ajtók szélein ott a pánt és egyéb apróságok. Kedvet kaptam én is a kihangsúlyozásukhoz.
Szamuráj 584996 2015. május 3. 15:13
Válasz erre
Sziasztok!

Egy érdekes projekten dolgozom már egy hónapja. Van egy cikkem a meg nem valósult japán hadihajókról, melyek többségét Yuzuru Hiraga tervezte. Innen merítettem az ötletet. Teljesen egyedi, nagyon is japános csatahajót építek, what if kategóriában, 1/200 méretarányban. IJN Ise, 1944-es állapot, hatalmas pagodával és kéménnyel:

Képek hamarosan

Üdv.
TAMÁS78 584953 2015. május 2. 22:53
Válasz erre
Óriási! Nem szó szerint... :) Nagyszerű az egész.
zs180 584951 2015. május 2. 22:45
Válasz erre
Jim Baumanntól tanultam ezt a technikát...
zs180 584950 2015. május 2. 22:44
Válasz erre
Szabi, köszönöm szépen.
Tamás, igen, pontosan úgy értem.
Kívülről jól kirajzolódik a korlát.
Ha a "vásznat" eltérő színűre fested, belülről szépen látható lesz a korlát és vászon közti színkülönbség.
TAMÁS78 584948 2015. május 2. 22:22
Válasz erre
Szia Gyuri!

Úgy érted, ez itt maga a faragasztó kifeszülve a korláton?
zs180 584946 2015. május 2. 22:05
Válasz erre
IMG_2541
IMG_2541
IMG_2542
IMG_2542
IMG_2543
IMG_2543
IMG_2544
IMG_2544

Az előre elkészített tripod árboc került a helyére a következő lépésben - ügyeskedni kellett a jó illeszkedés érdekében, mivel mindenhol sérülékeny részletekbe ütközik az ember. Innen szinte már csak a "fighting top" hiányzik, de azt csak később teszem fel - most a kémények következnek.
zs180 584945 2015. május 2. 22:01
Válasz erre
IMG_2536
IMG_2536
IMG_2537
IMG_2537
IMG_2538
IMG_2538
IMG_2539
IMG_2539
IMG_2540
IMG_2540

Itt látható a korlátok vásznazása: a szokott módszerrel, faragasztóval futtattam be a korlátokat, majd csak kívülről festettem és árnyékoltam őket.
Ezután a tornyot felragasztottam a hajóra.
SSZABI 584943 2015. május 2. 21:47
Válasz erre
Ahhoz képest milyen kicsi lehet a valóságban, nagyon szép :)
zs180 584942 2015. május 2. 21:43
Válasz erre
IMG_2531
IMG_2531
IMG_2532
IMG_2532
IMG_2533
IMG_2533
IMG_2534
IMG_2534
IMG_2535
IMG_2535

Jó estét mindenkinek!
Lassan tovább haladtam.
Aki látta a Tigert Móváron, tudja, hogy akkor fenn voltak a kémények és a torony alsó szintje, de még csak szárazon, nem felragasztva.
Most elkészült a torony java.
Az első képeken látható a csak maratásból álló parancsnoki torony. Ez egy kis mérnöki csoda az Artist Hobby-tól. Egyetlen dologról feledkeztek meg csupán: hogyan lehet feljutni a toronyba. Ezt megoldandó még az összeépítés előtt szögletes lyukakat vágtam a torony platformjaiba és most a képen látható lépcsőkkel láttam el azokat.
A többi képen már fent vannak a korlátok és a fényszórók is.
Előbbiek vastagabbak, mint a GMM féle, egyebütt használt korlátok, de mivel úgyis be lettek vásznazva, inkább ezeket használtam, mert méretre vannak szabva.
sanyi 584706 2015. április 29. 19:32
Válasz erre
Köszi! Érdekes, egyszerű, szerintem megpróbálkozok majd vele.
hergert 584696 2015. április 29. 17:07
Válasz erre
Szia!

Annak idején én is megépítettem a Heller Gneisenau-t. Mostanság a Scharnhorstra és a Graf Spee-re gyűjtögetek Tom's Modelwork's kiegészítőket. Pl.: ajtók, szellőzők, ablakok, létrák, stb. és az alap maratás.

Egyébként a Heller Gneisenau olyan verziót ábrázol részben amilyenné később építették volna.

TAMÁS78 sztirol fedélzete egyébként egész jó, csak aki erre adja a fejét annak sokat kell vele dolgoznia. Viszont az Artwox fed. nagyon élethű.

Üdv.: Herger Tomi
Gabusch 584695 2015. április 29. 16:54
Válasz erre
Rendben köszi. Majd nézem, ha ilyen helyen járok.
vfrtom 584687 2015. április 29. 15:15
Válasz erre
vfrtom 584686 2015. április 29. 15:11
Válasz erre
Nem volt büdös. Nagyon vékonyan kell felkenni egy spatulával, majd egy műanyagkanállal megcsapkodni a tetejét. Aztán hagyni megszáradni.
sanyi 584685 2015. április 29. 14:48
Válasz erre
Szia!
Nagyon tetszik! Egy vad kérdésem lenne. Mennyire büdös? Én is szeretnék majd hasonlókat, de ha jellegzetes acetát szaga van, akkor hagyom.
vfrtom 584684 2015. április 29. 14:34
Válasz erre
Igen , 1/700-hoz. Sima egyszerű, legolcsóbb tömítő. Acryl Dichtstoff.
TAMÁS78 584683 2015. április 29. 14:13
Válasz erre
Első nekifutásra nagyon jó. 1/700-hoz lesz?
Gabusch 584681 2015. április 29. 13:39
Válasz erre
vfrtom 584678 2015. április 29. 12:44
Válasz erre
20150429_121528
20150429_121528
20150429_121533
20150429_121533
20150429_121540
20150429_121540
20150429_121613
20150429_121613

Kicsit off:
Az első vízszerűségem, kék akril matt festék, akril átlátszóra száradó tömítő:
Batka 584675 2015. április 29. 12:09
Válasz erre
Szia!

Egy Graff Speem van, 350-ben, elkezdve, csak sajna mindig közbejött valami más makett... Épp tegnap számoltam, hogy van vagy 15 hajó dobozban, aminek neki kellene esni.

A Dragon hajót én is néztem, az ára nem sokat csökkent az idővel. Végülis össze tudnám rá spórolni a pénzt, de úgy vélem magamról,hogy a tudásom nincs még azon a szinten, hogy egy olyanba belevágjak. Így pedig a végeredmény csalódás lehet, és akkor kidobott pénz.

Szóval jó lesz ez a Heller hajó tanuláshoz:-)
TAMÁS78 584671 2015. április 29. 11:51
Válasz erre
Hát igen, ez lényegesen szebb, mint az én sztirolfedélzetem. Ezzel, a maratással, a lövegcsövekkel és néhány sk alkatrésszel szerintem már baromi jól fog kinézni.

A Dragon Scharnhorst árát én egyszer néztem meg, aztán kb. egy év múlva még egyszer, hátha lejjebb ment, de nem... Aztán nem erőltettem. :)

Mellesleg nagy híve vagyok annak a gondolatnak, hogy egy csúcsmakett minőségét egy jóval gyengébb alapból csak megközelíteni is sokkal nagyobb eredmény, mint a csúcsmakettet építeni.

Az én szívem csücskei a Panzerschiffek, azaz a zsebcsatahajók.
Batka 584669 2015. április 29. 11:44
Válasz erre
Szia Tamás!

Köszi a tippet. A fedélzetre ezt néztem ki: artwox.com/index.php, már csak be kell szerezni valahonnan.
Gondolom, hogy sok munka lenne ebből a kitből szépet alkotni, de ha megveszem a kiegészítőket, akkor szerintem még mindig jobban kijövök, mint az 1/350-es Dragon Scharnhorst esetén...(Az a baj,hogy nagyon tetszik a Scharnhorst osztály... :-) )

Üdv,
Batka
TAMÁS78 584668 2015. április 29. 11:27
Válasz erre
Szia Batka!

Nekem megvolt a hajó, aztán továbbadtam. Azt nem tudom megmondani, hogy pontosság szempontjából milyen problémák vannak vele, annyira nem mélyedtem bele, de úgy általában én nem vetem meg annyira a Heller hadihajóit, mint sokan. Szerintem a belefeccölt többletmunka segítségével egész jó kinézetű makettet lehet faragni belőlük, mint ahogy a mellékelt linkeden is látható. A helyedben a fedélzettel még kezdenék valamit (én sztirollemezt karcoltam be és azt ragasztottam a síkba csiszolt fedélzetre), meg esetleg még egy-két apróságot (fényszórók, mellvédek, hasonlók) cserélnék saját készítésűre, hacsak ezeket nem tartalmazza a maratás.

Mindezt persze párosítani kell egy precíz kivitelezéssel, de a végeredmény akár nagyszerű is lehet.
Batka 584667 2015. április 29. 10:57
Válasz erre
Sziasztok!

Van-e valakinek valamilyen tapasztalata a Heller Gneisenau-val. Építette-e meg már valaki? Vettem hozzá maratást a Tom's Modelworks-től, rendeltem hozzá lövegcsöveket is. Mégis, ezek beépítése után, mennyire lehet szép hajót építeni a kitből?
www.ipmsstockholm.org/magazine/2006/06/stuff_eng_lundberg_gneisenau_01.htm
Itt egy egész pofás példány látható.

Üdv,
Batka
zs180 584334 2015. április 22. 23:59
Válasz erre
Tamás, hát az a kép már akkor sem volt friss...
Sajnos én sem nézek úgy ki, mint azon a képen.
Imi, köszönöm szépen!
Sajnálom, hogy gyakorlatilag egy szót sem tudtunk váltani egymással.
Máskor csak akkor vállalom el a zsűrizést, ha módom lesz két napot ott tölteni.
Simi 584296 2015. április 22. 15:29
Válasz erre
A Tiger...
Nekem volt szerencsém élőben látni. A fotók nem is adják igazán vissza azt a finomságot és aprólékosságot. Most jól megnéztem a legutóbb posztolt korlátokat is: komolyan mondom életemben nem láttam ilyen vékonyat. Szóval "egy élmény volt".
TAMÁS78 584292 2015. április 22. 14:44
Válasz erre
Köszi Gyuri!

Először és utoljára azt hiszem a Modell és makett egy különszámában láttam rólad egy "tablóképet", és ez nem tegnap volt. :)
zs180 584291 2015. április 22. 14:19
Válasz erre
Dehogy haragszom!
Odajöhettél volna, megmutattam volna a Tigert.
Szóval a képen (nagyon jó kép!) látható személyek balról jobbra:
Hocza Pisti, Czéh Gyuri, jómagam, Ákos Gyuri és Hajba Laci.
Batka 584289 2015. április 22. 13:58
Válasz erre
Sziasztok!

A középső szemüveges Úriember, ha jól tudom, maga dr. Pék Gyuri személyesen!:-)
A többi úrnak nem tudtam lelesni a névjegykártyáját:-D

Üdv,
Batka

u.i: remélem Gyuri nem haragszik, hogy kiposztoltam.
narn08 584287 2015. április 22. 12:48
Válasz erre
Hali,
Megtudhatnám, hogy kik vannak a képen ?
Sajnos sok embert nem ismerek személyesen csak nicknévről és legalább tudnám kihez kötni a neveket.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.