<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
cenci2 | Adatlap | 581080 | 2015. március 11. 15:16 | ![]() | |
Horvath_Balazs | Adatlap | 578009 | 2015. február 6. 16:52 | ![]() | |
Ez nem a magyar Pelikán, hanem egy csehszlovák példány. Lásd néhai Kasza Jóska bácsi archívumát: users.atw.hu/archivfotok/files/002_006_resz/imagepages/image72.html | |||||
migi | Adatlap | 577985 | 2015. február 6. 11:51 | ![]() | |
Ha még érdekel a fotó | |||||
sanyi | Adatlap | 577885 | 2015. február 4. 12:11 | ![]() | |
Ajjjas rágalom, ilyen nincs, hiszen jobbantejjjesít az ország... Egyébként erre én is gondoltam, hogy megtudják, hogy miből vannak a gépek és nincs védve, akkor a helyi méhtelepeken fog mozgolódás lenni. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 577870 | 2015. február 4. 08:11 | ![]() | |
Nem árt tudni azt se, hogy a felújított Indóházhoz anno tartoztak felújított vasúti járművek is! Aztán az átadás után rövid idővel a helyi mezei palesztínok úgy lerabolták az őrzés nélkül kiállított technikát, hogy a Füstiben a mai napig próbálják helyreállítani őket! Szép kilátások! Tálcán kínálni nekik az "alamíniumot"! | |||||
Kamovos | Adatlap | 577862 | 2015. február 4. 00:34 | ![]() | |
Ha annyira fontos nekik az az indóház, rakják tele vonattal. Azon lehet föl le mászkálni, a marhavagonokban meg lehet tárgyalót ki alakítani. | |||||
Kamovos | Adatlap | 577861 | 2015. február 4. 00:33 | ![]() | |
Ez továbbra is egy elcseszett szabadidőközpont, játszótérrel a drága értékeinkből, amiket feláldoznak a pénz oltárán, aztán mikor majd nem kellenek szétvágják őket! Ami meg nem fér oda arról nagyvonalúan lemondanak és átadják őket az enyészetnek! Ezt nem szabad engedni! | |||||
lhsn | Adatlap | 577850 | 2015. február 3. 21:37 | ![]() | |
Na most akkor mi lesz? Tényleg méltó helyre kerülhet Közép-Európa egyik legnagyobb repülős szakgyűjteménye? lhsn.hu/a-reptar-projekt-meg-el/ | |||||
sanyi | Adatlap | 577387 | 2015. január 29. 18:46 | ![]() | |
Magyarisztán... Van a munkaszerződésemben egy mondat, valahogy így: a szándékosan okozott kárt 100%-ban, a véletlen okozott kárt 75%-ban köteles megtéríteni. Ezt be kellett volna/kellene vezetni a tornyosházban is... Az oké, hogy nem adhatták volna el, de a magyar gépeket eladni és ezeket repülni? Ja már megint gondolkodok, elnézést. Vagy nem eladni, hanem szakszerűen lekonzerválni? Kötelet a nyakukba! | |||||
KapusiZoli | Adatlap | 577380 | 2015. január 29. 17:44 | ![]() | |
Pista | Adatlap | 575795 | 2015. január 9. 16:54 | ![]() | |
Urak, keresem Péterdi A. János Távolfelderítőink című könyvét. Akár megvételre, akár cserére, akár csak kölcsönbe. Szívesen be is digitalizáltatnám, hogy közkinccsé lehessen tenni. Keresek bármi más anyagot, leírást, könyvet, cikket, szakirodalmat, mely a MKHL távolfelderítőivel foglalkozik. Szintén keresek bármilyen színes képanyagot (digitálist is!) Junkers 88-ról. zitasist@hotmail.com | |||||
p-51 | Adatlap | 575656 | 2015. január 8. 13:02 | ![]() | |
p-51 | Adatlap | 575655 | 2015. január 8. 13:02 | ![]() | |
Ezek is hasznosak, meg a festés, milyen színeket használjak a pilótafülke belsejében, meg esetlegesen milyen kopásokat, koszolásokat készítsek, hol jellemző a fokára, stb. Lényegében minden info hasznos, 1/24-es gépet festek, és eddig 1/72-ben mozogtam csak, úgyhogy ezt szeretném minél részletesebbre. | |||||
ssanyi | Adatlap | 575650 | 2015. január 8. 11:20 | ![]() | |
Üdv! Jól sejtem hogy a pilótafülke alatt a kabindeklit érted hogy melyik verzió volt, valamint hogy a futóáramvonalazó lemez alja fent volt vagy nem?Ilyen jellegű képeket keresel? | |||||
Elnar | Adatlap | 575647 | 2015. január 8. 11:01 | ![]() | |
p-51 | Adatlap | 575646 | 2015. január 8. 10:37 | ![]() | |
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a magyar Fw-190F-ekhez, ha keresek illusztrációt, elsősorban a pilótafülkéről és a futóműről, van-e olyan oldal, ahol hasznosat találok, és melyik oldal lenne az a neten? Előre is köszönöm: p-51 | |||||
badgo | Adatlap | 575565 | 2015. január 7. 09:13 | ![]() | |
Köszi! Valamivel közelebb vagyok. | |||||
p-51 | Adatlap | 575493 | 2015. január 6. 11:45 | ![]() | |
Köszönöm! | |||||
pintair | Adatlap | 575477 | 2015. január 6. 07:46 | ![]() | |
badgo! Olvass vissza a Gripen topik elso 4-5 oldalaba! Megtalalod a kodokat. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 575461 | 2015. január 5. 21:32 | ![]() | |
Bocsánat, hogy hozzászólok, de tudomásom szerint voltak olyan magyar Fw 190-esek is, amelyek német jelzéssel repültek. Az Amodel-féle Jak-12 makett a Jak-12A változatot adja, nálunk viszont a Jak-12R-t használták, amihez pl. új szárnyakat kellene gyártani... Maradok tisztelettel: Horváth Balázs - www.avia-info.hu | |||||
badgo | Adatlap | 575455 | 2015. január 5. 20:49 | ![]() | |
Sziasztok! Gripent építek 1:72 ben.. mostanság kezdek áttérni az akrillra. Az volna a kérdésem milyen MR.hobby festéket válasszak a camohoz. Esetleg egyéb márka. Bevallom a sok szürke között kicsit eltévedtem.. :) és a modern bringák építésében sem vagyok jártas.. Köszönöm, robi | |||||
piratvitorla | Adatlap | 575452 | 2015. január 5. 20:18 | ![]() | |
Szia! A magyar FW-190F-ek magyar jelzésekkel repültek. 1/24-ben még nem láttam ilyen matricát, de akkorában szerintem célszerűbb fújni... üdv | |||||
p-51 | Adatlap | 575448 | 2015. január 5. 19:40 | ![]() | |
Sziasztok! Lenne egy általános kérdésem, mivel nagyon nem vagyok járatos a 2. vh-ban. A magyar Fw-190-ek magyar felségjellel repültek? 1/24-ben van ilyen matrica? Üdv: p-51 | |||||
Zoli | Adatlap | 575430 | 2015. január 5. 16:38 | ![]() | |
Drága barátom, hogy nem ismered ezeket a típusokat? No mindegy, a többiek megírták a lényeget, az RS 11-esét tudtommal már kiveséztük, egész jó, annál csak sokkal rosszabb van, szóval nyugodtan vedd meg, az Amodel 12-esben sem fogsz csalódni, ismered a céget... z | |||||
Freddy | Adatlap | 575428 | 2015. január 5. 16:20 | ![]() | |
Ja, ok, én is bírom amúgy az Amodelt, rengeteg olyan típust gyárt, amit más nem; aki komolyabban gyűájt magyar témát 72-ben, az előbb-utóbb beléjük akad. | |||||
sanyi | Adatlap | 575427 | 2015. január 5. 16:06 | ![]() | |
Köszi a segítséget és az infókat! Freddy! Félreértettél. Nem a dajcsok minőségén vagyok kiadva, hanem a hozzáállásukon, rühellem a tohonya, lesz.rom jellegű embereket és cégeket, ők pedig épp ezt képviselik az "újdonságaikkal". Az Amodel cuccait ismerem, van is már pár belőlük és ezek után lesz is még Jak-12 is!:) Tény és való, hogy kényelmesebb volt a Hobbifőnök WR-360 dízelmozdonyát építeni, mint majd a Mi-1-esüket lesz, de ez egy ilyen sport. | |||||
Freddy | Adatlap | 575422 | 2015. január 5. 15:05 | ![]() | |
Az első egy Jak-11-es, most adta ki 1/72-en az RS models, de Google alapján más is adta már ki. A második egy Jak-12-es, az AModel árulja 1/72-ben, bár amennyire a Revell minőségén ki szoktál akadni, szerintem te ezt a céget messziről kerüld el. Nekem megvan amúgy a készlet. A speciális felségjelek az 1956-os forradalom alatt használt magyar felségjelek (már csak a képfájl nevéből ítélve is), kb ahány repülőgép, annyiféle ilyen ideiglenes felségjel volt, az Aero 45-re meg az egyik Mi-4-esre pl egy téglalap alakú magyar zászló került. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 575421 | 2015. január 5. 15:05 | ![]() | |
Az 12-es A változatát az Amodel gyártja 1/72-ben. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 575420 | 2015. január 5. 15:04 | ![]() | |
bocs jak 11 és 12 | |||||
Miggyuri | Adatlap | 575419 | 2015. január 5. 15:03 | ![]() | |
Jak-18 és 12, ha igaz, akkor az '56-ban használt ideiglenes felségjelek. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 575418 | 2015. január 5. 15:03 | ![]() | |
Szia! Az első a Jak-11 Ölyv amit egy cseh cég gyárt 72-ben és 48-ban ha jól tudom. A második a Jak-12, ez már neccesebb... Szerintem 52-os felségjelek lehetnek üdv | |||||
sanyi | Adatlap | 575414 | 2015. január 5. 14:40 | ![]() | |
PeKo Publishing | Adatlap | 574216 | 2014. december 19. 20:01 | ![]() | |
Nem magyar, az SG. 2 gépe volt - ők korábban valóban Magyarországon harcoltak. | |||||
migi | Adatlap | 574207 | 2014. december 19. 18:10 | ![]() | |
És még azt mondják hogy nem lehet fotokat találni , ezen az oldalon is van több mint 600 fotó. | |||||
sanyi | Adatlap | 574205 | 2014. december 19. 17:43 | ![]() | |
Sziasztok! Ezt láttátok már? www.ww2incolor.com/hungary/ju-87-g-stuka.html Állítólag magyar, de most nincs Photoshop-om, hogy megnézzem a felségjelet egy kis szerkesztés után. Tudtommal nem volt nekünk, de sose tudni... | |||||
badboy | Adatlap | 573520 | 2014. december 9. 13:46 | ![]() | |
Szia! Az academyt építettem meg, szerintem nem rossz makett, bár a belseje kicsit szegényes, amúgy elég könnyen épythető. A másikhoz még nem volt szerencsém, de szerintem az a régi heller lehet, ez megjelent smer dobozban is. | |||||
ponty | Adatlap | 573493 | 2014. december 8. 23:14 | ![]() | |
Szerintetek melyik jobb, az academy, vagy a plastyk fiesler 156 -a? Nézegettem dobozbontásokat, de legfeljebb, az, tűnt fel, hogy az academy külön motorja van, és a szárnak alján van egy pár véset. A belső tér egyiknél sem nagy dolog. | |||||
Csobi21 | Adatlap | 573459 | 2014. december 8. 16:07 | ![]() | |
solyom | Adatlap | 573405 | 2014. december 7. 19:05 | ![]() | |
sárkányos | Adatlap | 573141 | 2014. december 2. 20:46 | ![]() | |
Szevasztok. Egy cikk a magyar honvédség jelenlegi állapotáról. Bocs , hogy ide raktam , de van benne légierő is.index.hu/tech/2014/11/28/a_romanokat_megallitanank_valahol_a_tiszanal/ | |||||
Csobi21 | Adatlap | 573083 | 2014. december 1. 17:10 | ![]() | |
Sziasztok! Engem az érdekelne, hogy maradt-e fent valamilyen filmfelvétel magyar Fiat Cr-32-ről, vagy van-e olyan korabeli film amiben láthatóak? A sokat vitatott Hungarian Fighter Colours 1.részében van kép pl. ifj. Latabár Árpádról, amint egy 32-esen ül, esetleg annak a filmnek nem tudja valaki a címét? | |||||
solyom | Adatlap | 571633 | 2014. november 9. 17:46 | ![]() | |
Sziasztok! Amit Sanyi említ (214) az a gyári szám. A lajstrom bent van a cikkben, és az Avia infon is megtalálható, az az S-006. BB | |||||
lacipapa | Adatlap | 571629 | 2014. november 9. 17:15 | ![]() | |
A "könyv" szerint 5db.,de úgy tudom,német jelzésekkel. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 571628 | 2014. november 9. 16:50 | ![]() | |
Sziasztok! Viszont az eredeti Si-204 repült a Magyar Királyi Honvéd Légierőnél. Talán több példány is... üdv Zoli | |||||
Planes | Adatlap | 571600 | 2014. november 9. 10:41 | ![]() | |
Sziasztok! Mivel csak egy darab repült Magyar jelzéssel,sokra ne számíts.A lajstrom pici kb 10cm-es szám volt a vízszintes előtt a törzsön : 214 ha jól emlékszem. Üdv.! Eses Sándor | |||||
magyaralba | Adatlap | 571597 | 2014. november 9. 10:14 | ![]() | |
Szia! Köszi a megosztást, hasznos volt nagyon és csak remélem (többen is reméljük) hogy hamarosan előkerülnek fiókok, ládák mélyéről fotók amik előbbre viszik az Aero C-3 történetének megismerését, hogyan és milyen festéssel repültek Magyarországon, volt-e rajtok lajstrom jel és ha igen akkor hol és milyen méretben stb... Kösz mégegyszer. Üdv Polo | |||||
solyom | Adatlap | 571585 | 2014. november 9. 00:02 | ![]() | |
Helló! Megtaláltam a cikket, mellékelem. Plusz még egy fotót, amit szerintem többen ismernek. Az én tudományom eddig tartott Aero C-103 ügyben. remélem tudtam segíteni! BB | |||||
magyaralba | Adatlap | 571576 | 2014. november 8. 21:07 | ![]() | |
Szia! Köszi a linket...az Aero Magazinos cikkre nagyon kíváncsi lennék, de gyanítom többeket is érdekelne itt a fórumon. Ha megtennéd hogy megosztod megköszönném. És fényképeket továbbra is keresek! (keresünk itt a fórumon) Üdv Polo | |||||
solyom | Adatlap | 571572 | 2014. november 8. 20:08 | ![]() | |
Sziasztok! Nem tudom mennyire ildomos másik fórumra hivatkozni, de a magyar Aero C-3 Pelikánról amit tudni lehet, itt megtalálod: www.makett.org/smf/index.php Ha jól emlékszem, valamelyik Aeromagazinban is van egy két oldalas összefoglaló. Ha érdekel, megkeresem. BB | |||||
migi | Adatlap | 571555 | 2014. november 8. 14:02 | ![]() | |
Talán ha egy fotót láttam eddig erről a gépről |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Sziasztok! Nem tudjátok véletlenül hogy most a Komócsinak a Dunavarsányi telepe hogy áll,vagy egyáltalán a család folytatja e még a telep befejezését ?Fotót is csak egy évvel ezelőttit találtam a google-ban ,most nem tudom hogy a gépekből mennyit is adtak el azóta vagy netán még meglenne mind?