/ Fórumok /

Szovjet/orosz harcjárművek

A Nagy Szovejunió és utódai <al gyártott, üzem<etett mindenféle harcjármampűvel
foglalkozók véleményét, kérdése.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299.
juge75 565135 2014. augusztus 12. 21:05
Válasz erre
cfkrzw e
cfkrzw e
cfzw
cfzw

Előző cég egyéb termékei.
juge75 565134 2014. augusztus 12. 21:04
Válasz erre
cfz131 1 35
cfz131 1 35
cfz131 2 35
cfz131 2 35
cfz131 3 35
cfz131 3 35

Zil-131 feljavító az Ukrán Custom Factory-tól.
juge75 565133 2014. augusztus 12. 20:57
Válasz erre
ICM Zil-131 detail set, 1/35 és más...
Custom Factory...www.ecrater.com/p/20385351/1-35-customfactory-detail-set-for-model-zil-131
páncélos 565106 2014. augusztus 12. 08:56
Válasz erre
páncélos 565105 2014. augusztus 12. 08:55
Válasz erre
Sennás 564507 2014. július 31. 21:07
Válasz erre
6f1fb7b8b3a4
6f1fb7b8b3a4
IMG_9028_ps
IMG_9028_ps
IMG_9029_ps
IMG_9029_ps

ГАЗ-66 "Шаман"
Sennás 564505 2014. július 31. 20:56
Válasz erre
BTR-70
BTR-70

Csak van valami:)
juge75 564502 2014. július 31. 20:48
Válasz erre
BTR-60 PU tetőpáncél szélessége: 46,76 mm, jármű szélessége sárvédő / fellépőlemezek nélkül: 72,88 mm, teljes szélesség: 80,45 mm.
Sennás 564501 2014. július 31. 20:47
Válasz erre
juge75 564500 2014. július 31. 20:44
Válasz erre
Tunguska torony koszorú gyűrű átmérő a maketten(amin gyakorlatilag forog): 65,45 mm.
Torony erkély átmérő (a külső kör alak): 78,48 mm
Sennás 564499 2014. július 31. 20:41
Válasz erre
BTR-90LIMITEDto 125mm
BTR-90LIMITEDto 125mm

ilyet találtam.T-72 v T-90 torony.
De hám szkreccsel valamelyik állat miért nem vesz méretarányt?Ez így tuti nem jó.
Kamovos 564498 2014. július 31. 20:37
Válasz erre
Valami keveset tudok, de nem vagyok profi.
Én gépész lévén, kis kezemmel rakosgatom egymásba a dolgokat.

(Csak a sötét gondolatúaknak ismételném meg, hogy a dolgokat, nem a testrészeket.):D
Sennás 564496 2014. július 31. 20:31
Válasz erre
btr-90-2
btr-90-2

Jani bátyám tudsz szkrecselni a gépen?(mert én nem ) ott könnyen össze lehetne építeni.Ilyen képet még én se láttam most találtad ki vagy olvastad valahol?
Kamovos 564495 2014. július 31. 20:23
Válasz erre
Van fénykép erről a BTR-90 pro Tunguskáról?
Mert szerintem a torony helye kivan szélesítve.
Sennás 564494 2014. július 31. 20:17
Válasz erre
Kurv..ra nem jó a matek.Vagy én nem értem.Model-Making en néztem mértem a Tunguskat és 2 féle BTR80 is.76mm mutat a Tung-ka torony gyűrüje. A BTR felülről 78mm? mutat.Akkor miért néz ki a képen mintha 2 oldalt lelóg a torony.
ddk466 is készített képet azon a 1:72 látszik a különbség.
Kamovos 564492 2014. július 31. 20:11
Válasz erre
Én csak annyit, hogy adjon már el nekem valaki egy Sztrela 10-est 1:72-ben az ACE-től :)
Mert BTR már van 2-is :)
Sennás 564491 2014. július 31. 20:09
Válasz erre
Meriferi 564490 2014. július 31. 20:04
Válasz erre
Nincs mit. A makettező népet szolgálom. :-)
Sennás 564488 2014. július 31. 20:03
Válasz erre
394
394
8110
8110

Ez komoly!Tetszik.Jó hogy mutattad.Hasonlót kérdeznék.
Ilyen BTR-70nek a "hátsóját" gyárilag alakították?Csak hogy beférjen a Kamaz motor?Így nagyon tetszik a BTR-70(80as popóval)
Ez házilag kivitelezhető?
juge75 564487 2014. július 31. 19:55
Válasz erre
9K35M3-K
9K35M3-K

Ehhez mit szólsz?
juge75 564486 2014. július 31. 19:53
Válasz erre
Építsed szélesebbre, mert azért van ennyire kihozva, hogy ne boruljon a torony. (Elég nagy lökést ad a 4 db 30 mm-es gépágyú)
Sennás 564484 2014. július 31. 19:49
Válasz erre
Király vagy Feró! Nem olyan vészes,nem egyszerű de nem vészes.Esetleg ha az alsó gyűrűt kisebbre építeném.Nagyon Nagyon szépen KÖSZI!
Meriferi 564483 2014. július 31. 19:31
Válasz erre
DSC_7243
DSC_7243
DSC_7244
DSC_7244
DSC_7245
DSC_7245
DSC_7246
DSC_7246
DSC_7247
DSC_7247
DSC_7250
DSC_7250
DSC_7251
DSC_7251
DSC_7252
DSC_7252

Szia Gábor!

Megnéztem Neked a Tunguskát. Ilyen lenne egy BTR-80-on. Mindenesetre tuti meg kell magasítani a tetőlemezt a torony alatt, hogy körbe tudjon fordúlni.

Üdv,
Meriferi
Sennás 564482 2014. július 31. 18:41
Válasz erre
ITHAveJxXSY
ITHAveJxXSY

Szia mykman!Régen beszéltünk.Hogy haladsz a "lecsupaszított" gépeddel?Találtam még 2 képet.Illetve ott van ez csak így nagyobb képen.Esetleg képet tehetnél hogy haladsz.
piratvitorla 564408 2014. július 30. 11:25
Válasz erre
Ha jól tudom a GAZ-66 esetében a ponyvatetős változat alapvetően a légideszant alakulatok számára készült.
Az Eastern Express ki is adta, nekem ilyen van...
Sennás 564406 2014. július 30. 09:17
Válasz erre
GAZ66B_1
GAZ66B_1
1336040120-94766-241kb
1336040120-94766-241kb

Úgy látom akkoriba "divat"vagy inkább csak halvány kísérlet volt.Gaz-66 is kapott ilyet aztán ebből se lett semmi.
Sennás 564404 2014. július 30. 08:54
Válasz erre
Köszi.Jól áll neki.Még a lebontott ponyvás ahol csak a keret látszik az is jó.Ami nálunk voltak azok ilyen,nyerges vagy platósok voltak?Miket alakítottak át?
juge75 564402 2014. július 30. 08:04
Válasz erre
145 ural 375
145 ural 375
Ural-375 01
Ural-375 01
Ural-375 02
Ural-375 02
URAL375S_1
URAL375S_1
URAL375S_2
URAL375S_2
URAL375S_3
URAL375S_3

Igen minden Ural-375 és a nyerges 375S gyárilag ponyvatetős változatban jött ki, a kemény tetős lett a 375D.
Ponyvatetősnél a szélvédő is levehető, oldalról nézve függőlegesen áll, nincs döntve.
Nálunk is voltak rendszeresítve, majd később át alakították mindet kemény tetősnek.
Sennás 564381 2014. július 29. 20:54
Válasz erre
btr-80
btr-80
Tunguska
Tunguska
BTR-80 Tunguska
BTR-80 Tunguska

Köszi.Annyira de annyira nagy rá.Szinte látom hogy felborul olyan magasan van a súlypontja.Én nem tudok ilyen számítógépes összemontírozást csinálni de tuti más lesz mint amit annó képet találtam.
ddk466 564380 2014. július 29. 20:46
Válasz erre
DSC_0105[1]
DSC_0105[1]
DSC_0106[2]
DSC_0106[2]

Tessék
Sennás 564375 2014. július 29. 20:09
Válasz erre
Drága barátom 2 képet készítenél még?
1 teljesen oldalról
1 teljesen szemből
95mm a hossza éppeg ráfér, és 76mm széles pont a BTR legszélső pontjai.
Köszi
Sennás 564369 2014. július 29. 19:45
Válasz erre
b23be7d3b5f0a63733cb0751bbf81667_full
b23be7d3b5f0a63733cb0751bbf81667_full
dcb37e8ab253
dcb37e8ab253

Ilyen ponyvás tetejű Ural 375 volt külön jelölése?
61-64 között gyártottak ilyet az olvastam.
Köszönet!
Sennás 564367 2014. július 29. 19:42
Válasz erre
Köszi Kálmán.Látom be kell kicsit pótolni az oldalába.Picit én hátrébb tenném de egész jól mutat rajta.Egyeztetek még Juge75 úrral és indítom a projektet.
Küldtem egy linket egy Topol Converson Kit-ről nézted már?
ddk466 564364 2014. július 29. 19:13
Válasz erre
DSC_0104[1]
DSC_0104[1]
DSC_0107[1]
DSC_0107[1]
DSC_0101[1]
DSC_0101[1]

Szia Gábor Így nézne ki a BTR-70 Tungsuka toronnyal ! 1/72
Sennás 564337 2014. július 29. 14:45
Válasz erre
UAZ RPK-23M
UAZ RPK-23M
UAZ RPK-23M.jpg2
UAZ RPK-23M.jpg2
UAZ RPK-23M.jpg3
UAZ RPK-23M.jpg3

1:43 érdekesség.
Sennás 564315 2014. július 28. 21:57
Válasz erre
PandaHobby2S6M11
PandaHobby2S6M11

Áá sose fogok így stirolozni.Félelmetes vagy Tesó!Gyönyörű.
Akkor ennek az átmérője 69mm?Enyire kellene "felhízlalni"a BTR tetejét.
juge75 564307 2014. július 28. 20:16
Válasz erre
DSC00190
DSC00190
DSC00189
DSC00189
DSC00170
DSC00170
DSC00171
DSC00171
DSC00172
DSC00172
DSC00173
DSC00173
DSC00174
DSC00174
DSC00175
DSC00175
DSC00176
DSC00176
DSC00177
DSC00177

A torony, és az átalakított Tunguska, Tor lesz belőle...
Sennás 564294 2014. július 28. 18:48
Válasz erre
Szia.Majd kereslek magánban.Természetesen 1:35be ugye?
Köszi elöre is.
juge75 564288 2014. július 28. 16:56
Válasz erre
Nekem van 1 plusz tornyom, ugyanis 2 készletet vettem, 1 Tunguska 1 pedig Tor lesz (fél készek).
Sennás 564239 2014. július 28. 08:33
Válasz erre
BTR-80_Tunguska
BTR-80_Tunguska

Szia.Sorrry akkor megint pontatlanul kérdeztem:(
"milyen alvázon VAN"persze hogy még ma is használják.
Ez tetszett meg.Gondolom nem valós ez se.Nekem csak a felépítmény kellene,az alsó részt "elbotolnám" valakivel.Ezért gondoltam ha valaki tud(na) építeni belőle(esetleg Magyart)szívesen megfeleztem volna a készletet.Nem olcsó ez a Panda cucc.De így esély nincs rá.
juge75 564232 2014. július 27. 22:47
Válasz erre
gm-352_0000
gm-352_0000
gm-352_0001
gm-352_0001
gm-352_0002
gm-352_0002
gm-352_0003
gm-352_0003
gm-352_0004
gm-352_0004
gm-352_0005
gm-352_0005
gm-352_0006
gm-352_0006
gm-352_0007
gm-352_0007
mtp-a5_0001
mtp-a5_0001
mtp-a5_0002
mtp-a5_0002

Alváz: GM-352

Készült még valamiféle műszaki mentő jármű is, messziről olyan, mint a Tunguska.
juge75 564230 2014. július 27. 22:30
Válasz erre
IMG_1777
IMG_1777
P1000426
P1000426
165183
165183
(120502084225)_tor_1
(120502084225)_tor_1

?
Gabi, nem értelek...
2S6 M,M1 jelenleg is létező eszköz.
Az alvázat felhasználták a Tor első változataihoz is, valamint a Buk-hoz. Magyarországon a Tunguska rendszerbe állító teszt lövészetei folytak, Szovjet csapatoknál, Nagyorosziban és Drégelypalánkon.
Magyar Néphadsereg nem rendszeresítette sem az alvázat, sem az eszközt (sajnos).
Herr Teufel 564228 2014. július 27. 22:25
Válasz erre
Hali!
A magam részéről akril festékhez denaturált szeszt használok, ami ha jól tudom 96%-os metilalkohol. Ez a legjobb szerintem. Ráadásul gyorsabban is szárad, meg a festő cucc is alaposabban tisztítható általa.

Üdv!
Sennás 564227 2014. július 27. 21:38
Válasz erre
2s6mby04a
2s6mby04a

Sziasztok.Kérdezném az Urakat ilyen Russian 2S6M Tunguska Anti-Aircraft Artillery milyen alvázon volt?Illetve milyen más felépítménnyel szerelhették még(Magyarral is!)

Köszönettel.SENNÁS
Kamovos 564148 2014. július 26. 02:11
Válasz erre
Én rep szeszt használok amíg van.
Aztán átállok a tiszta szeszre amivel a géptávírókat mostam.
Utána a Szabadegyházira azt viszik a gyógyszertárba.
De ez nagyon sok idő. :)
sárkányos 564144 2014. július 25. 22:05
Válasz erre
Szevasztok. Én az akril festékekhez(Tamiya, Gunze) kizárólag csak 96%-os szeszt használok és mindegyiknél bevált. Üdv sárkányos
lacipapa 564140 2014. július 25. 20:53
Válasz erre
Én a Tamiya acrilhoz,Alcohol Isopropil-t (gyógyszertár)használok,szerintem jobb mint az alkohol.Kipróbáltam azt is,de ez jobban bevált és lehet,akár 1 litert is venni egyszerre,míg az alkoholt,szinte,csak decinként.
Kamovos 564128 2014. július 25. 16:29
Válasz erre
Egyszer próbáljad ki a Tamiya akrilt alkohol hígítással.
Nekem is mondták ezt és nem hittem el, nem is akartam kipróbálni.
Aztán egyszer mégis kipróbáltam és megszűnt a kínlódás.
Azóta csak azt használom. :)

Üdv: kamovos
ponty 564096 2014. július 24. 21:18
Válasz erre
Kérdés: Most próbáltam ki egy harckocsimon, hogy milyen is az akril festékek használata (A régi enamel zöldem beszáradt ezért gondoltam kipróbálom ezt is.), és arra jutottam hogy: Humbrol flakonos akril fehérrel alapoztam, ez először kicsit "foltos-lyukacsos textúrát adott később azért összeállt. Ere az előárnyékolást revell enamellel vittem föl, majd ma az alapszínt vallejo akril ruszki egyenruha zölddel amit desztillált vízzel hígítottam. Na itt jön bökkenő, hogy legtöbbször kis cseppekben állt össze mint a víz. Többször is állítottam a nyomáson illetve arra jöttem rá, hogy sűrűbb keverékkel inkább viselkedik úgy ahogy eddig megszoktam. Kedvelem a technikát rá akarok állni, mert olcsóbb ha a hígítást is vesszük, könnyebben takarítható, de ezt a részt hogyan tudom kiküszöbölni? A vízzel lehetett a baj? Vagy tényleg sűrűbb keverék kell (de akkor meg gyorsabban fogy ami azért akkor több vételt jelent, vagy csak ettől a csőrös adagolástól néz ki úgy mintha jobban fogyna?)? Ti nektek mik a tapasztalataitok ezekkel a termékekkel?
lacipapa 563770 2014. július 19. 16:47
Válasz erre
Szervusztok!
Köszönöm a segítségeteket,lassan megoldódnak a dolgok.Már,csak valami 'olcsó kategóriás' Friul,vagy működő képes műanyag lánc (ha van ilyen a KUB-ra)hiányzik.
Üdv,Laci
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299.