<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Gerasimenko | Adatlap | 585186 | 2015. május 6. 22:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
..csak kár ,hogy egy matrica annyi vagy drágább mint maga a makett! Előzmény: (585157) sárkányos 2015. május 5. 23:59 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 585185 | 2015. május 6. 22:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, Nagyon jó! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 585157 | 2015. május 5. 23:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasz.Szerintem itt elég jó a választék:www.f-dcal.fr/decals/category.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 585142 | 2015. május 5. 19:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valaki épített már új 787-est (Revell) ? A törzse egész kis finom szemcsés, érdes. Nem olyan sima mint a régi utasgépeiknél! Ez azért van ,mert az eredeti gép is ilyen? Nem hiszem.. A másik; tudtok valami jó oldalt ahonnan 1:144-es matricákat lehet rendelni? Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 585091 | 2015. május 4. 20:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy kis nyálcsorgató... mielőtt megnyitjátok a linket, készítsetek oda a monitor alá némi papírzsepit... :) www.modellversium.de/galerie/18-flugzeuge-zivil/11854-ilyushin-il-62m-zvezda.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 584522 | 2015. április 26. 14:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia!Nyugodtan csináld kívülről,de így több rétegben kel felvinni,ablakonként.Egy réteg,legalább 24 órát kössön.Vagy,az egyik oldalt be csöpögteted és úgy fordítod,hogy lefelé legyen az ablaksor,úgy száradjon meg.Így nem biztos,hogy kell még egy réteg.A következő alkalommal,meg a másik oldalt.Ez egy tipp,én így csináltam az 1:48-as AN-2-es ablakait. Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Topi | Adatlap | 584510 | 2015. április 26. 12:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Érdeklődnék, hátha tudja valaki, a móvári versenyen látott kényszerszállt utasgép diorámájában szereplő repülőgép makett gyártója felől. Üdv: Topi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 584472 | 2015. április 25. 16:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát már össze van állítva a törzs. Max kívülről tudnék még cseppenteni.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 584470 | 2015. április 25. 16:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, anno már tettem így fel ablaksort, azzal nem volt gond viszont akkor nem lakkoztam! A 787-esnél nem lényeg a gyári matrica ,mert nem azt fogom felhasználni! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vackor | Adatlap | 584467 | 2015. április 25. 15:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok ! Én ilyenkor Clearfixet cseppentek (kenek...) belülről az ablaksorba, és még egy celluxcsíkkal is megerősítem. Így tömített lesz az ablaksor, és kívülről mehet rá a matrica, nem fog besüllyedni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
newman | Adatlap | 584443 | 2015. április 25. 12:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gerasimenko! Ha jól értem, akkor nincs eltömítve az ablaksor. Ha felteszed a matricát az üres ablakok helyén biztos be fog szívódni, a Revell matricái elég lágyak még matricalágyító nélkül is. Berepedezni szerintem nem fog, viszont betörhet, ha száradás után pont az ablaksor mentén fogod meg a makettet... 787 szinten nem tudok nyilatkozni, de könnyen lehet, hogy a két készlet ugyanaz. Ha így van, akkor a Revell makettel jobban jársz, annak szebb a matricája... A Zvezdáéban még lehet, hogy a sárguló lakkos típus van. Üdv.: Péter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 584442 | 2015. április 25. 12:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Mindenki! Adva van a gép (A320) , lefestve fehérre ,ha felteszem az ablaksor matricát, utána erre mehet a lakkréteg? -Nem fog berepedezni/betörni? Mert Revell makettről van szó és ugye nem ad plexit az ablakba! Másik kérdés! Ha Dreamlinert akarok akkor a Revellt vagy Zvezdát érdemesebb? Köszönöm. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
newman | Adatlap | 584414 | 2015. április 24. 20:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 584411 | 2015. április 24. 19:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mandras | Adatlap | 584410 | 2015. április 24. 18:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Talált! Ráadásul ez itt még a régi, kerek végű változat a hosszú "nyakkal". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 584402 | 2015. április 24. 17:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen. Egy ilyesmit össze is tudok szerintem hozni. Versenyre úgysem megyek vele, de eléggé hülyén nézne ki "semmibe nyíló" ajtóval. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mandras | Adatlap | 584401 | 2015. április 24. 16:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, könnyen lehet, hogy arra készült. Sőt, lehet, hogy már a 104-es hoszabbított változata is arra készülhetett. Bár a Tu-114-hez létezett egy lépcsőfordulós-lépcsőházas megoldás is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 584399 | 2015. április 24. 15:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi! Akkor ez feltehetően a Tu-114-hez készült? Ha jól sejtem, annak az átlagosnál hosszabbak a futószárai. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mandras | Adatlap | 584398 | 2015. április 24. 15:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem ez inkább a 154-es hoszabbított változata, vagy ha onnan nézzük, akkor ennek a rövidített változata a 154-es. A 104-esnek is létezett ilyen hosszú változata. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 584397 | 2015. április 24. 15:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor ez az SzTP-114 elvileg közelebb áll a 104-eshez? northstarmodels.com/product/1144-2-%D1%85-spt-114-soviet-self-propelled-ladder-driver-figures/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mandras | Adatlap | 584396 | 2015. április 24. 15:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A 70-es évek közepén kétféle utaslépcső-típust alkalmaztak széleskörűen a közepes nagyságú gépekre(Il-62, Tu-154). Az egyik az Il-18-asok miatt beszerzett, szovjet gyártmányú, önjáró, SzTP-104 típus volt, annak is a rövidebbik lépcsős változata. Az egyik makettgyártó kiadta. A másik egy vontatott utaslépcső volt, amelyet a 70-es évek elején vásároltak nagy darabszámban az SzTP-104 leváltására. Ez utóbbi ugyanis az elektromos meghajtása miatt nagyon lassan haladt, és gyakran előfordult, hogy a repülőgpnél már összes jármű ottvolt, miközben a lépcső meg még csak félúton cammogott. Csatolok egy részletnagyított képet a vontatott típusról. Általában egy sárga színű, Leprotto nevű apró traktorral vontatták. Ez a lépcső annyira bevált, hogy megérte a Malév új arculati korszakát is. Ha csak egy utaslépcső állt a gépre, akkor az utasforgalmi Il-62-eseken a második ajtóhoz szokták állítani. A makettgyártó által szintén kiadott SzTP-154 típus Ferihegyen nem üzemelt, ez a régi önjáró utaslépcső továbbfejlesztett változata. Hasonlít a régire, de a végei nincsenek annyira lekerekítve. Amint a neveik is mutatják, az egyiket a Tu-104-es korszakhoz, a másikat a Tu-154-es korszakhoz tervezték. Ezeken kívül léteztek még egyéb vontatott utaslépcsők is Ferihegyen a Tu-134 méretű és a nagy gépekre is, kis darabszámban. Üdv., András | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 584294 | 2015. április 22. 14:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszönöm szépen. Akkor valószínűleg utaztam TU-154-gyel is 1979-ben, de arról nincs képem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mandras | Adatlap | 584280 | 2015. április 22. 10:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A kérdéses Aeroflot járat száma SU-410 volt, szerdán és szombaton közlekedett az Algír - Budapest - Moszkva útvonalon. Algírból hivatalosan 15:55-kor érkezett, és 17:05-kor indult tovább Moszkvába. (Az odafele mene utu járatszáma SU-409 volt, és reggel 9-kor ment el Ferihegyről.) 1978-tól az Il-62 típust Tu-154-re cserélték ezen a járaton. Üdv., András | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 584255 | 2015. április 21. 21:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 584218 | 2015. április 21. 14:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt külön is iderakom, mert hamarosan lejárnak: Il-14-esből kettő is van potom 150,000 Ft kikiáltási áron (villámár: 200,000 Ft). Ha belegondolok, hogy én kb. 10K-ért vásároltam meg a Vaterán... Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 584217 | 2015. április 21. 14:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Érdekesség: NDK makettek elképesztő mennyiségben az eBay orosz verzióján: molotok.ru/listing/listing.php Az árak sajnos teljesen elrugaszkodottak. A számokat 5-tel kell szorozni, hogy Forintban kapjuk meg, ennyi nagyjából az árfolyam. Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 584188 | 2015. április 20. 23:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valami ilyesmit kéne csinálnom. Azt hiszem, menne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 584185 | 2015. április 20. 23:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Most ezt találtam. Orosz, de hogy mikori? northstarmodels.com/product/spt-154-sovietrussian-self-propelled-ladder/ (Van a gyártónál másik típus is.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 584184 | 2015. április 20. 22:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, de egyfelől szkreccselgessen ilyet aki akar, másfelől erre biztosan emlékeznék, tehát sima lépcső volt. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 584180 | 2015. április 20. 22:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez látványos lenne... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 584173 | 2015. április 20. 21:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mint említettem, nézegetjük egymást. Feleségem meg röhög ("Mi van, már megint elővetted?"). Jönnek ötleteim, de kellene hozzá infó, nálam sokkal okosabb emberektől. Úgyhogy azt hiszem, kérdezgetni fogok, reszkessetek! :) Egyrészt kérdezném, hogy nincs-e véletlenül valakinek fényképe az 1976-ban Ferihegyen használt lépcsőkről? Mivel elvileg meg lehet építeni nyitott ajtóval, ha meg tudnám szkreccselni a lépcsőt, talán érdemes lenne mellétenni, mert nélküle hülyén nézne ki. Pedig ahogy nézem, nyitva be lehetne látni a függönyig, meg talán a szélvédőn át az egész tisztességesen kidolgozott pilótafülkébe is. A másik, hogy meg lehetne-e tudni valahonnan a járatszámot így lassan 40 év után? Az Aeroflot repülő Algírból Budapesten át Moszkvába ment, 1976. augusztus 21-én és kb. 16:45-kor landolt Ferihegyen. De vélhetően az volt az egyetlen járat onnan talán azon a héten, de nem emlékszem, milyen rendszerességgel közlekedett. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 584149 | 2015. április 20. 19:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi. Én Vallejo lakkot használnék, az elvileg vízzel hígul, de akkor előbb mindenképpen megfújok vele egy CD-tokot. Az ablaksoron gondolom, mindegy matricázás után, mert a ragasztót vélelmezem még a matricázás előtt le kell venni róla. Nem tudom azt sem, hogy lyukas-e ott, vagy csak simán átlátszó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 584115 | 2015. április 20. 16:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hááát én még nem fújtam soha átlátszó felületet, mert félnék, hogy a hígításhoz használt oldószer kikezdené (mattítaná). 1x kipróbáltam, hogy nagy átlátszó felületet, konkrétan CD tokot megkenegettem mindenféle hígítóval (Revel és Humbrol nitrohígító, szintetikus háztartási hígító, stb.), és egytől egyig mind kikezdte a műanyagot valamilyen mértékben. Nem nagyon, de a kis mattulás is éppen elég egy ablakon. Alkoholos cuccokat nem próbáltam, mert olyan festékeket nem használok. Sz'al én az ablakokat festetlenül hagyom mind. Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 584105 | 2015. április 20. 16:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Fóka! Köszönöm. Ez volt az én tippem is, de lehet, hogy csak megkísérlem majd maszkolószalaggal is, mert kétlem, hogy sikerülne több szép csíkot húzni. Bár van plexim, tudok gyakorolni. :) Az átlátszó felületekre egyébként lehet lakkot fújni? Gondolom, ennek fényesnek kellene lenni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 584100 | 2015. április 20. 15:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabusch! Nem, a szélvédőt inkább másképp maszkolnám, mert - ahogy mondod - a nagyobb átlátszó felületen már nyomot hagy. Ez sajnos tapasztalat. A repülőgépeim pilótafülke-ablakait én maszkolófolyadékkal szoktam maszkolni, mégpedig az egészet egy felülettel. A vékonyka közbülső kereteket pedig utólag, tűecsettel festem be (nagy levegővel, nem szuszogva közben...). Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
myROB | Adatlap | 584099 | 2015. április 20. 15:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Én arra lennék kíváncsi, hogy milyen fehér festékkel lehet szépen nagy felületet festeni. Katonai gépeket építek ezért a fehér nálam a futóaknákra korlátozódik. Most viszont ajándékba építek/építenék egy Revell 747-8-ast Lusfthansa festéssel. Gunze festékeket használok az ő fényes fehér festékük jó lehet vagy valami mást jobb erre a célra? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 584091 | 2015. április 20. 15:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Fóka! Köszönöm szépen, ezt fogom csinálni. Még egyelőre csak a nézegetés fázisában tartok, nem késtem el semmivel. :) Esetleg a szélvédőt is lehet ilyennel maszkolni, vagy ott már esélyes, hogy nyomot hagy? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 584088 | 2015. április 20. 13:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabusch! Amit én használok, és nagyon bevált, az a papírboltokban kapható gyurmaragasztó. Parányi golyókat képzek belőlük, ujbeggyel rányomom az ablakra, és esetleg formázom még egy kicsit. A Zvezda Il-62-eséhez kb. 1-1,2 mm átmérőjű golyók kellenek, a Plasticart 1:100-asához (csináltam vagy 5 darabot így) 1,5-1,8 mm-es. Sok más makettemet is így maszkoltam (pl. Tridentek 1:100-ban és 1:144-ben), és nagyszerű eredményt adott. A módszer előnyei: - mivel a golyók az odanyomáskor szétlapulnak egy kicsit, a nyomóerőn múlik, mennyire. Tehát nem kell századmilliméter pontos maszkoló formát kialakítani. Nem baj, ha kiáll a felületből, annál könnyebb lesz leszedni. - a maszkolt felület széle nem olyan éles, mint amit a maszkolófolyadék vagy -szalag képez, eltávolításkor tehát nem lesz "lépcsős" a határvonal - fújás után az eltávolítás egyszerű: én szemöldökcsipesszel szoktam, mert azzal nagyon jól meg lehet ragadni, még ilyen kicsi ablakok esetében is, mint az 1:144-es Il-62. Szemléltetésképpen, hogy milyen gyakran alkalmazom ezt a módszert, betettem 2 képet, amiken bekereteztem azokat a maketteket, amiknek az ablaksorát gyurmaragasztós módszerrel maszkoltam. Derűs napot, Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 584083 | 2015. április 20. 13:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Végre lett egy Zvezda Il-62M-em, a Mosonshowról. Az lenne a kérdésem, hogy így első ránézésre az ablaksor maszkolása érdekes feladat lesz, hogyan lehetne festeni? Életemben nem csináltam ilyet, az utolsó utasgépem festetlenül raktam össze 40+ éve, ebből adódóan amúgy valami NDK cucc lehetett. Pillanatnyilag két ötletem lenne. Az egyik az, hogy még összeragasztás előtt odafújom a színt egy vékony csíkban a testre, beragasztom az ablaksort és összeragasztom a testet. Így már elvileg maszkolható Tamiya szalaggal, meg nyilván a matrica is ápolja és eltakarja. Gondolom, az átlátszó ablakoknak mindegy, ha ráfújok matricázás előtt fényes lakkot. A másik ötlet az lenne, hogy egyesével maszkolom mondjuk Humbrol Maskollal, de ez egyrészt elég macerásnak tűnik, másrészt nem tudom, hogy mennyiben szedi fel a festéket, amikor levakarom. Pláne, hogy az egyszerűség kedvéért szerintem még beragasztás előtt lenne igazán célszerű a Maskolt felkenni, úgy viszont lehet, hogy esetleg lejön, avagy beragad úgy, hogy nem lehet rendesen leszedni. Ti hogy csináljátok? Köszi előre is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 583870 | 2015. április 16. 20:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó matricák, gyanták, egyebek: 1/200 Skyline Decals SKY200-60 City Bird B737-400 1500- Jet Decal JD200-005 Casino Express B737-200 1500- FCM 200-10 2000- Flightpath FP20-29 Alaska Airlines MD-80 1500- FP20-99 B737-200 Wing & Tail Center 500- FP20-98 B727 Wing & Tail Center 500- FP20-128 B737-3/4/500 Wing & Tail Center 500- Scaleliners SL2-01 MD-80 Wing & Tail Center 500- Braz Models B2KE20 RR Engine for L1011 Tristar 1/144 FCM 144-01 2000- Welsh Models WHD 4410 A320/321Airtours/Airworld 1500- WHD 4406 Comet 3B 1000- Flightpath FP44-181 DC-9-30 Columbia 1000- Microscale 44-0002 Tristar 1000- Brasil Decal BD210 A330 csak a Delsey Airlines 2000- Revell Fokker 100 Swissair/KLM 800- A320 Swiss/ Thomas Cook 800- 4218 A380 (csak stencil) 300- Airfix B737-200 British Airways 300- Brasil Decals BD144-70 MD-83, Avro, A320/321 (Swiss, Crossair, Edelweiss, McDonald's) 5000- Fightline C-130-100 Western Pacific 500- Convair CV-990 Modern Air 500- Airway Graphics A4-G09 B737-300 Wing & Tail Center 500- Scaliners SL4-05 B727-200 Wing & Tail Center 500- Braz Models Boeing B747-200/300 CF-6-50 engines 3000- Airbus A300/310 PW4000 engines 2000- Boeing 737-200 JT-8 Engine 1200- 1/72 AHS 7025 Air Atlantic/Time Air Dash 8-100 1800- Flightpath FP72-48 DO-228 Northwest Airlink 1500- Festékek Xtracolor X306 British Midland Blue 400- X308 Korean Air Blue 400- X309 Asiana Warm Grey 400- X321 Saudia Tan 400- X323 TNT Orange 400- X336 British midland Blue 1996 400- X347 America West Dark Turquoise 400- Daco PA-28 Western Pacific Broadmoor Peach 400- PA-29 Western Pacific Broadmoor Maroon 400- PA-30 Western Pacific Thrifty Blue 400- PA-31 Western Pacific Security Blue 400- Átvehetők az óvári kiállításon vagy Pesten. Egyébként + posta. Üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 583469 | 2015. április 10. 08:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Mint VEB Plasticart repülőgép sorozat gyűjtő nagy örömömre sikerült hozzájutnom e két - a gyűjteményemből eddig hiányzó - meglehetősen rossz állapotú maketthez. Lehetőségeimnek megfelelően felújítottam a gépeket túlnyomó részt eredeti plasticartos alkatrészekkel, matricamaradványokkal. A célom nem az volt, hogy tökéletes maketteket készítsek belőlük. Inkább a 80-as évek közepén a dobozból épített (pl. ezüst színű festéket tartalmazó tubus!) repülőmakettjeim hangulatát szerettem volna visszaidézni. Nagyon tetszik, hogy a szállító-repülőgép rakodóajtajai eredetileg nyitható-zárható kivitelűek. A felújításnál ügyeltem is arra, hogy mozgathatóak maradjanak. A fényképek sötétségéért bocs, valamiért ilyen minőséget készít a gépem lámpa és vaku mellett. denk | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 583273 | 2015. április 6. 23:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát ez ma nem megy... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 583272 | 2015. április 6. 23:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A képek... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zozó | Adatlap | 583250 | 2015. április 6. 19:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó egy megkezdett, de hiánytalan Hasegawa 1/200-as Boeing 737-400-as. Sajnos a saját matricáját nem találtam meg, de adok hozzá egy Daco Citybird matricát, valamint a Daco PA-27 CityBird Green festékét. Együtt az egész 3000 Ft. Sajnos a rendszer nem enged képeket feltölteni pillanatnyilag. Ezt később pótolom majd. Érd: zoltan.pribelszki@ceaviation.eu Tel: 30/5259596 Üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
newman | Adatlap | 583213 | 2015. április 6. 10:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó matricák 144-ben: Pas-decals Boeing 747 Transaero 1800Ft, Pas-decals Tu-154M UTair 1500Ft, Pas-decals Il-86 Pulkovo, AJT Airlines 1800Ft, Pointerdog decals Tu-134A-3 Orenair 1800Ft, Jbot Decals Jak-40 Rossiya 1800Ft, Aerowings decal Il-86 Ural Airlines 2000Ft. Eladó továbbá egy Revell Austrian A321 5500Ft-ért. Üdv.: Péter peterpontnewmankukacfreemailponthu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 583194 | 2015. április 5. 20:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép! Ötletes a lajstromjel, legalább mi makettezők foglalkozzunk ezzel a témával... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 583191 | 2015. április 5. 19:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 583180 | 2015. április 5. 15:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Amúgy 'Pétert' csinálom én is! Csak a régi festéssel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 583179 | 2015. április 5. 15:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az ablaksor az matrica lesz nálam is. Tiszta sor. De ,ha a kabin valóban plexi az azért sokkal szebb mint a teli matrica. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kickukac | Adatlap | 583171 | 2015. április 5. 12:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |