/ Fórumok /

Utasgépek

Utasszállító, szállító és más polgári repülőgépek
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.
Fóka 586282 2015. május 24. 11:55
Válasz erre
Ukrajnában vásárolva kb. 45000 Ft, másutt viszont (fogalmam sincs miért, talán a vámok miatt) ennek legalább duplája, ami szerintem már aránytalanul sok.
Persze még a 45K is, de ezek a laminált elemek láthatólag egyedileg készült darabok, bizonyára ez nyomja meg az árat. Nekem 1 ukrajnai barátom hozta ennyiért, de aszonta, hogy már alkudni kellett rá a boltban, mert most ott is éppen elszabadulóban vannak az árak. Ez valószínűleg az exportált példányok árfekvésébe is begyűrűzik majd :-(

Fóka
zsocate 586281 2015. május 24. 11:46
Válasz erre
És mennyibe kerül egy ilyen monstrum, ha nem titok?
Fóka 586280 2015. május 24. 11:33
Válasz erre
1967-1969 között az Aeroflot és a Japan Air Lines közös járatot üzemeltetett a Moszkva-Tokió útvonalon (és persze vissza). A légiutas-kísérőket a két légitársaság közösen adta, és a hajózó személyzet egyik tagja is JAL alkalmazott volt. 4 repülőgépet alakítottak át ebből a célból 105 személyes, kétosztályos formára, és a törzs elejére felfestették a JAL logót és a légitársaság nevét. Az első járat 1967 április 17-én repült. Amikor 1969-ben befejezték ezt a Tu-114-es járatot, az érintett repülőgépeket visszaszékezték a 200 üléses belföldi konfigurációra.

Forrás:
en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-114
Gerasimenko 586279 2015. május 24. 11:11
Válasz erre
Japan airlines? plusz CCCP-s lajstrom?
Fóka 586270 2015. május 24. 10:12
Válasz erre
1_TU1
1_TU1
2_TU1
2_TU1
3_TU1
3_TU1
4_TU1
4_TU1
5_Az_elso_minosegellenorzes
5_Az_elso_minosegellenorzes
6_Az_eredeti
6_Az_eredeti

Sziasztok!

Pénteken megjött!

Ez lesz a legnagyobb. A teljes törzshossz 73-74 cm körül lesz.
A készlet kidolgozása az eddigi Amodel-es tapasztalataimnak (Il-18 2x, An-10, An-24, Tu-134A) megfelelő. Maximális forma- és mérethűség, hihetetlenül részletes kidolgozás: 29 (!) fröccsöntött keret + a 3 fődarab. A fröccsöntött részek "short run" technológiával készültek, ami az átlagnál munkásabb építést vetít előre, a műgyantával laminált üvegszövetes törzs és szárnyak pontos, tűéles panelvonalait viszont majdnem megkönnyeztem.

Egyelőre eufóriában tobzódom, aztán majd jönnek a munkás hétköznapok...

Hasonló örömöket kívánok,
Fóka
apcyrobi 586067 2015. május 21. 12:52
Válasz erre
11111918_469265593231683_7945543894682321908_n
11111918_469265593231683_7945543894682321908_n

Sziasztok!
Ilyen porosodik valakinek padláson vagy pincében? (persze nem ilyen állapotban; akár hiányos, vagy esetleg roncs is)
Apcyrobi
Lapi 585907 2015. május 19. 09:12
Válasz erre
rengeteg megmaradt NDK matricám van...
Én már mindet Malévnak festettem...
vackor 585902 2015. május 19. 07:54
Válasz erre
TU-154 matrica
TU-154 matrica

Ez megfelelne ? Egy ezres + postktg és a Tiéd lehet, én Malévra készülök matricázni előbb-utóbb.
denkmeyer 585900 2015. május 19. 07:46
Válasz erre
Sziasztok!

Érdeklődöm, hogy van-e valakinek Veb-plasticart 1/100 Tu-154-hez megmaradt NDK matricája.

denk
Fóka 585869 2015. május 18. 16:56
Válasz erre
Nahát... Most figyeltem csak fel rá. Csodálatos!
Fóka 585857 2015. május 18. 12:40
Válasz erre
Sziasztok!

Lassú munkához idő kell - a hivatkozott hozzászólás öt és fél éve született - de lám, ez is megvalósult. A minap felszerelték az utólag tervezett üvegajtókat a polcos szekrényeinkre, így a félévenkénti portalanításnak (és a művelet közben megsérült makettek helyreállításának) réme immár a múlté.

Alig várom a pénteket. Ha megjön a Tu-114-es, igyekszem beszámolni a dobozbontásról.

Derűs napot,
Fóka
tobika 585798 2015. május 17. 13:23
Válasz erre
Sziasztok!
Ezek a készletek is eladóvá váltak:
- Boeing B737-400 British Airways 1/144 Minicraft (14517)+ BOA Decals (14451) Czechslovak Airlines 5000FT
- Boeing B767-300 1/144 Zvezda (7005)+ KLM matrica (Revell) 5000Ft
- BAe 146 TNT 1/144 Revell (04042) 4000Ft
- Avro RJ-85 1/144 Revell + Draw Decals Set 44-146-5 Qantas Franchise Bae 146'S 5000Ft
érdeklődni:
szuzgyorgy@gmail.com
Gerasimenko 585777 2015. május 16. 20:37
Válasz erre
Swiss
Swiss

Sziasztok! Ezt keresem! Hátha megmaradt valakinek a matrica! Revell A320 Swiss
Gerasimenko 585776 2015. május 16. 20:36
Válasz erre
Sziasztok! Ezt keresem! Hátha megmaradt valakinek a matrica! Revell A320 Swiss
Gabusch 585731 2015. május 16. 01:41
Válasz erre
Ha őszinte akarok lenni, az egyetlen utasgép, ami érdekel (IL-62M) itt figyel a szekrényben Óvár óta.
Csak egyszerűen megdöbbentett az ára. Egykori kollégám biztos azt mondta volna erre, hogy "Mi! Ennek aranyból a közepe?".
PETI 585723 2015. május 15. 20:05
Válasz erre
Ez sem ennyibe kerül! Csak durván felárazták szokás szerint. Itt kapásból a fele, de ha kint tudsz vásárolni valamilyen módon, akkor még ennek is a 2/3-a, 3/4-e lehet az ár.

modelsua.com/search.php
Gabusch 585722 2015. május 15. 19:56
Válasz erre
Én láttam az eredeti Tu-144-et, nem olyan nagy dög az. Ha mondjuk egy Revell IXC 30 eFt, ennek sem lenne szabad az ötszörösébe kerülni.
migi 585715 2015. május 15. 18:32
Válasz erre
PETI 585714 2015. május 15. 18:30
Válasz erre
De hát 1530Ft értékű pontot kapsz érte, nem értem mi a baj... :):):)
Gabusch 585713 2015. május 15. 18:26
Válasz erre
Az ára, az komoly? Ennyi pénzből röhögve meg lehet nézni az eredetit Sinsheimben.
migi 585711 2015. május 15. 18:18
Válasz erre
Fóka 585709 2015. május 15. 17:21
Válasz erre
Sziasztok!

Hát már úton van! Egy hét múlva ér ide, alig várom.
Amíg nem lesz a kezemben, inkább nem dicsekszem előre. Annyit azért elárulok, hogy Amodel, 1:72-es, és Tu-114-es! Várható volt, hogy 1x elszánom rá magam. Életem újabb csúcspontja lesz.

Derűs napot,
Fóka
sanyi 585515 2015. május 12. 10:25
Válasz erre
Kép1178
Kép1178

Sziasztok!
Eladó NDK-s Boeing-727 matrica. Kicsit hullámos, de nem látott vizet, egyebet. 1000Ft
axe8299kukacgmail.com címen lehet érdeklődni.
Lapi 585507 2015. május 11. 23:57
Válasz erre
Nagyon köszi !
elmentettem a számot !
Holnap hívlak !
merciboy 585494 2015. május 11. 17:59
Válasz erre
Lapi 585484 2015. május 11. 12:45
Válasz erre
Sziasztok !
Segítsetek kérlek, ha tudtok..
elnyomkodtam a telefonon Hábele Mihály számát.
Misi ,vagy jelentkezz kérlek, vagy valaki meg tudná adni nekem ?ha tudja
Gerasimenko 585352 2015. május 8. 20:59
Válasz erre
Szabi77 585279 2015. május 7. 22:14
Válasz erre
Gerasimenko!
Itt is találsz jó matricákat!pas-decals.com/index.php/category/view/7

Ha kell segítek a rendelésnél is!
Szabi77
Gerasimenko 585186 2015. május 6. 22:44
Válasz erre
..csak kár ,hogy egy matrica annyi vagy drágább mint maga a makett!
Gerasimenko 585185 2015. május 6. 22:25
Válasz erre
sárkányos 585157 2015. május 5. 23:59
Válasz erre
Gerasimenko 585142 2015. május 5. 19:38
Válasz erre
Valaki épített már új 787-est (Revell) ? A törzse egész kis finom szemcsés, érdes. Nem olyan sima mint a régi utasgépeiknél! Ez azért van ,mert az eredeti gép is ilyen? Nem hiszem.. A másik; tudtok valami jó oldalt ahonnan 1:144-es matricákat lehet rendelni? Köszi!
Tibcsi 585091 2015. május 4. 20:19
Válasz erre
Egy kis nyálcsorgató... mielőtt megnyitjátok a linket, készítsetek oda a monitor alá némi papírzsepit... :)

www.modellversium.de/galerie/18-flugzeuge-zivil/11854-ilyushin-il-62m-zvezda.html
lacipapa 584522 2015. április 26. 14:20
Válasz erre
Szia!Nyugodtan csináld kívülről,de így több rétegben kel felvinni,ablakonként.Egy réteg,legalább 24 órát kössön.Vagy,az egyik oldalt be csöpögteted és úgy fordítod,hogy lefelé legyen az ablaksor,úgy száradjon meg.Így nem biztos,hogy kell még egy réteg.A következő alkalommal,meg a másik oldalt.Ez egy tipp,én így csináltam az 1:48-as AN-2-es ablakait.
Laci
Topi 584510 2015. április 26. 12:40
Válasz erre
Hali!
Érdeklődnék, hátha tudja valaki, a móvári versenyen látott kényszerszállt utasgép diorámájában szereplő repülőgép makett gyártója felől.
Üdv: Topi
Gerasimenko 584472 2015. április 25. 16:09
Válasz erre
Hát már össze van állítva a törzs. Max kívülről tudnék még cseppenteni..
Gerasimenko 584470 2015. április 25. 16:08
Válasz erre
Köszi, anno már tettem így fel ablaksort, azzal nem volt gond viszont akkor nem lakkoztam! A 787-esnél nem lényeg a gyári matrica ,mert nem azt fogom felhasználni!
vackor 584467 2015. április 25. 15:56
Válasz erre
Sziasztok !

Én ilyenkor Clearfixet cseppentek (kenek...) belülről az ablaksorba, és még egy celluxcsíkkal is megerősítem. Így tömített lesz az ablaksor, és kívülről mehet rá a matrica, nem fog besüllyedni.
newman 584443 2015. április 25. 12:38
Válasz erre
Szia Gerasimenko!
Ha jól értem, akkor nincs eltömítve az ablaksor. Ha felteszed a matricát az üres ablakok helyén biztos be fog szívódni, a Revell matricái elég lágyak még matricalágyító nélkül is. Berepedezni szerintem nem fog, viszont betörhet, ha száradás után pont az ablaksor mentén fogod meg a makettet...
787 szinten nem tudok nyilatkozni, de könnyen lehet, hogy a két készlet ugyanaz. Ha így van, akkor a Revell makettel jobban jársz, annak szebb a matricája... A Zvezdáéban még lehet, hogy a sárguló lakkos típus van.
Üdv.:
Péter
Gerasimenko 584442 2015. április 25. 12:17
Válasz erre
Szia Mindenki! Adva van a gép (A320) , lefestve fehérre ,ha felteszem az ablaksor matricát, utána erre mehet a lakkréteg? -Nem fog berepedezni/betörni? Mert Revell makettről van szó és ugye nem ad plexit az ablakba! Másik kérdés! Ha Dreamlinert akarok akkor a Revellt vagy Zvezdát érdemesebb? Köszönöm.
newman 584414 2015. április 24. 20:28
Válasz erre
vq-bmm
vq-bmm

Sziasztok!
Revell A319 Tatarstan Airlines, VQ-BMM. Polcra költöztetve...
TAMÁS78 584411 2015. április 24. 19:27
Válasz erre
tu-114 27073-004-10512E5F
tu-114 27073-004-10512E5F
tu-114 CCCP-L5611-Aeroflot-Soviet-Airlines-_PlanespottersNet_311073
tu-114 CCCP-L5611-Aeroflot-Soviet-Airlines-_PlanespottersNet_311073
AeroflotTu114
AeroflotTu114

Azok a légcsavarok megnyújtották a "nyakát".
Mandras 584410 2015. április 24. 18:45
Válasz erre
Tu-114 hosszu lepcsos
Tu-114 hosszu lepcsos

Talált!

Ráadásul ez itt még a régi, kerek végű változat a hosszú "nyakkal".
Gabusch 584402 2015. április 24. 17:25
Válasz erre
Köszönöm szépen. Egy ilyesmit össze is tudok szerintem hozni. Versenyre úgysem megyek vele, de eléggé hülyén nézne ki "semmibe nyíló" ajtóval.
Mandras 584401 2015. április 24. 16:19
Válasz erre
Igen, könnyen lehet, hogy arra készült. Sőt, lehet, hogy már a 104-es hoszabbított változata is arra készülhetett. Bár a Tu-114-hez létezett egy lépcsőfordulós-lépcsőházas megoldás is.
TAMÁS78 584399 2015. április 24. 15:57
Válasz erre
Köszi! Akkor ez feltehetően a Tu-114-hez készült? Ha jól sejtem, annak az átlagosnál hosszabbak a futószárai.
Mandras 584398 2015. április 24. 15:43
Válasz erre
Szerintem ez inkább a 154-es hoszabbított változata, vagy ha onnan nézzük, akkor ennek a rövidített változata a 154-es. A 104-esnek is létezett ilyen hosszú változata.
TAMÁS78 584397 2015. április 24. 15:30
Válasz erre
Mandras 584396 2015. április 24. 15:18
Válasz erre
Vontatott utaslepcso 1
Vontatott utaslepcso 1

Szia!

A 70-es évek közepén kétféle utaslépcső-típust alkalmaztak széleskörűen a közepes nagyságú gépekre(Il-62, Tu-154). Az egyik az Il-18-asok miatt beszerzett, szovjet gyártmányú, önjáró, SzTP-104 típus volt, annak is a rövidebbik lépcsős változata. Az egyik makettgyártó kiadta.

A másik egy vontatott utaslépcső volt, amelyet a 70-es évek elején vásároltak nagy darabszámban az SzTP-104 leváltására. Ez utóbbi ugyanis az elektromos meghajtása miatt nagyon lassan haladt, és gyakran előfordult, hogy a repülőgpnél már összes jármű ottvolt, miközben a lépcső meg még csak félúton cammogott.

Csatolok egy részletnagyított képet a vontatott típusról. Általában egy sárga színű, Leprotto nevű apró traktorral vontatták. Ez a lépcső annyira bevált, hogy megérte a Malév új arculati korszakát is. Ha csak egy utaslépcső állt a gépre, akkor az utasforgalmi Il-62-eseken a második ajtóhoz szokták állítani.

A makettgyártó által szintén kiadott SzTP-154 típus Ferihegyen nem üzemelt, ez a régi önjáró utaslépcső továbbfejlesztett változata. Hasonlít a régire, de a végei nincsenek annyira lekerekítve. Amint a neveik is mutatják, az egyiket a Tu-104-es korszakhoz, a másikat a Tu-154-es korszakhoz tervezték.

Ezeken kívül léteztek még egyéb vontatott utaslépcsők is Ferihegyen a Tu-134 méretű és a nagy gépekre is, kis darabszámban.

Üdv., András
Gabusch 584294 2015. április 22. 14:57
Válasz erre
Szia!

Köszönöm szépen.

Akkor valószínűleg utaztam TU-154-gyel is 1979-ben, de arról nincs képem.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.