<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Fóka | Adatlap | 586282 | 2015. május 24. 11:55 | ||
zsocate | Adatlap | 586281 | 2015. május 24. 11:46 | ||
És mennyibe kerül egy ilyen monstrum, ha nem titok? | |||||
Fóka | Adatlap | 586280 | 2015. május 24. 11:33 | ||
1967-1969 között az Aeroflot és a Japan Air Lines közös járatot üzemeltetett a Moszkva-Tokió útvonalon (és persze vissza). A légiutas-kísérőket a két légitársaság közösen adta, és a hajózó személyzet egyik tagja is JAL alkalmazott volt. 4 repülőgépet alakítottak át ebből a célból 105 személyes, kétosztályos formára, és a törzs elejére felfestették a JAL logót és a légitársaság nevét. Az első járat 1967 április 17-én repült. Amikor 1969-ben befejezték ezt a Tu-114-es járatot, az érintett repülőgépeket visszaszékezték a 200 üléses belföldi konfigurációra. Forrás: en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-114 | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 586279 | 2015. május 24. 11:11 | ||
Japan airlines? plusz CCCP-s lajstrom? | |||||
Fóka | Adatlap | 586270 | 2015. május 24. 10:12 | ||
Sziasztok! Pénteken megjött! Ez lesz a legnagyobb. A teljes törzshossz 73-74 cm körül lesz. A készlet kidolgozása az eddigi Amodel-es tapasztalataimnak (Il-18 2x, An-10, An-24, Tu-134A) megfelelő. Maximális forma- és mérethűség, hihetetlenül részletes kidolgozás: 29 (!) fröccsöntött keret + a 3 fődarab. A fröccsöntött részek "short run" technológiával készültek, ami az átlagnál munkásabb építést vetít előre, a műgyantával laminált üvegszövetes törzs és szárnyak pontos, tűéles panelvonalait viszont majdnem megkönnyeztem. Egyelőre eufóriában tobzódom, aztán majd jönnek a munkás hétköznapok... Hasonló örömöket kívánok, Fóka | |||||
apcyrobi | Adatlap | 586067 | 2015. május 21. 12:52 | ||
Lapi | Adatlap | 585907 | 2015. május 19. 09:12 | ||
rengeteg megmaradt NDK matricám van... Én már mindet Malévnak festettem... | |||||
vackor | Adatlap | 585902 | 2015. május 19. 07:54 | ||
Ez megfelelne ? Egy ezres + postktg és a Tiéd lehet, én Malévra készülök matricázni előbb-utóbb. | |||||
denkmeyer | Adatlap | 585900 | 2015. május 19. 07:46 | ||
Sziasztok! Érdeklődöm, hogy van-e valakinek Veb-plasticart 1/100 Tu-154-hez megmaradt NDK matricája. denk | |||||
Fóka | Adatlap | 585869 | 2015. május 18. 16:56 | ||
Nahát... Most figyeltem csak fel rá. Csodálatos! | |||||
Fóka | Adatlap | 585857 | 2015. május 18. 12:40 | ||
Sziasztok! Lassú munkához idő kell - a hivatkozott hozzászólás öt és fél éve született - de lám, ez is megvalósult. A minap felszerelték az utólag tervezett üvegajtókat a polcos szekrényeinkre, így a félévenkénti portalanításnak (és a művelet közben megsérült makettek helyreállításának) réme immár a múlté. Alig várom a pénteket. Ha megjön a Tu-114-es, igyekszem beszámolni a dobozbontásról. Derűs napot, Fóka | |||||
tobika | Adatlap | 585798 | 2015. május 17. 13:23 | ||
Sziasztok! Ezek a készletek is eladóvá váltak: - Boeing B737-400 British Airways 1/144 Minicraft (14517)+ BOA Decals (14451) Czechslovak Airlines 5000FT - Boeing B767-300 1/144 Zvezda (7005)+ KLM matrica (Revell) 5000Ft - BAe 146 TNT 1/144 Revell (04042) 4000Ft - Avro RJ-85 1/144 Revell + Draw Decals Set 44-146-5 Qantas Franchise Bae 146'S 5000Ft érdeklődni: szuzgyorgy@gmail.com | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 585777 | 2015. május 16. 20:37 | ||
Gerasimenko | Adatlap | 585776 | 2015. május 16. 20:36 | ||
Sziasztok! Ezt keresem! Hátha megmaradt valakinek a matrica! Revell A320 Swiss | |||||
Gabusch | Adatlap | 585731 | 2015. május 16. 01:41 | ||
Ha őszinte akarok lenni, az egyetlen utasgép, ami érdekel (IL-62M) itt figyel a szekrényben Óvár óta. Csak egyszerűen megdöbbentett az ára. Egykori kollégám biztos azt mondta volna erre, hogy "Mi! Ennek aranyból a közepe?". | |||||
PETI | Adatlap | 585723 | 2015. május 15. 20:05 | ||
Ez sem ennyibe kerül! Csak durván felárazták szokás szerint. Itt kapásból a fele, de ha kint tudsz vásárolni valamilyen módon, akkor még ennek is a 2/3-a, 3/4-e lehet az ár. modelsua.com/search.php | |||||
Gabusch | Adatlap | 585722 | 2015. május 15. 19:56 | ||
Én láttam az eredeti Tu-144-et, nem olyan nagy dög az. Ha mondjuk egy Revell IXC 30 eFt, ennek sem lenne szabad az ötszörösébe kerülni. | |||||
migi | Adatlap | 585715 | 2015. május 15. 18:32 | ||
Gondolom komoly , azért ezek már méretesek , www.modellfutar.hu/spd/MSVIT7201/Modelsvit-Antonov-An-124-100-Ruslan-cargo-aircraft | |||||
PETI | Adatlap | 585714 | 2015. május 15. 18:30 | ||
De hát 1530Ft értékű pontot kapsz érte, nem értem mi a baj... :):):) | |||||
Gabusch | Adatlap | 585713 | 2015. május 15. 18:26 | ||
Az ára, az komoly? Ennyi pénzből röhögve meg lehet nézni az eredetit Sinsheimben. | |||||
migi | Adatlap | 585711 | 2015. május 15. 18:18 | ||
Azért ez se lehet egy játékszer www.modellfutar.hu/spd/MSVIT7202/Modelsvit-Tupolev-Tu-144-Supersonic-airliner | |||||
Fóka | Adatlap | 585709 | 2015. május 15. 17:21 | ||
Sziasztok! Hát már úton van! Egy hét múlva ér ide, alig várom. Amíg nem lesz a kezemben, inkább nem dicsekszem előre. Annyit azért elárulok, hogy Amodel, 1:72-es, és Tu-114-es! Várható volt, hogy 1x elszánom rá magam. Életem újabb csúcspontja lesz. Derűs napot, Fóka | |||||
sanyi | Adatlap | 585515 | 2015. május 12. 10:25 | ||
Lapi | Adatlap | 585507 | 2015. május 11. 23:57 | ||
Nagyon köszi ! elmentettem a számot ! Holnap hívlak ! | |||||
merciboy | Adatlap | 585494 | 2015. május 11. 17:59 | ||
Hivtalak 305154476 | |||||
Lapi | Adatlap | 585484 | 2015. május 11. 12:45 | ||
Sziasztok ! Segítsetek kérlek, ha tudtok.. elnyomkodtam a telefonon Hábele Mihály számát. Misi ,vagy jelentkezz kérlek, vagy valaki meg tudná adni nekem ?ha tudja | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 585352 | 2015. május 8. 20:59 | ||
Szabi77 | Adatlap | 585279 | 2015. május 7. 22:14 | ||
Gerasimenko! Itt is találsz jó matricákat!pas-decals.com/index.php/category/view/7 Ha kell segítek a rendelésnél is! Szabi77 | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 585186 | 2015. május 6. 22:44 | ||
..csak kár ,hogy egy matrica annyi vagy drágább mint maga a makett! | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 585185 | 2015. május 6. 22:25 | ||
Köszi, Nagyon jó! | |||||
sárkányos | Adatlap | 585157 | 2015. május 5. 23:59 | ||
Szevasz.Szerintem itt elég jó a választék:www.f-dcal.fr/decals/category.php | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 585142 | 2015. május 5. 19:38 | ||
Valaki épített már új 787-est (Revell) ? A törzse egész kis finom szemcsés, érdes. Nem olyan sima mint a régi utasgépeiknél! Ez azért van ,mert az eredeti gép is ilyen? Nem hiszem.. A másik; tudtok valami jó oldalt ahonnan 1:144-es matricákat lehet rendelni? Köszi! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 585091 | 2015. május 4. 20:19 | ||
Egy kis nyálcsorgató... mielőtt megnyitjátok a linket, készítsetek oda a monitor alá némi papírzsepit... :) www.modellversium.de/galerie/18-flugzeuge-zivil/11854-ilyushin-il-62m-zvezda.html | |||||
lacipapa | Adatlap | 584522 | 2015. április 26. 14:20 | ||
Szia!Nyugodtan csináld kívülről,de így több rétegben kel felvinni,ablakonként.Egy réteg,legalább 24 órát kössön.Vagy,az egyik oldalt be csöpögteted és úgy fordítod,hogy lefelé legyen az ablaksor,úgy száradjon meg.Így nem biztos,hogy kell még egy réteg.A következő alkalommal,meg a másik oldalt.Ez egy tipp,én így csináltam az 1:48-as AN-2-es ablakait. Laci | |||||
Topi | Adatlap | 584510 | 2015. április 26. 12:40 | ||
Hali! Érdeklődnék, hátha tudja valaki, a móvári versenyen látott kényszerszállt utasgép diorámájában szereplő repülőgép makett gyártója felől. Üdv: Topi | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 584472 | 2015. április 25. 16:09 | ||
Hát már össze van állítva a törzs. Max kívülről tudnék még cseppenteni.. | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 584470 | 2015. április 25. 16:08 | ||
Köszi, anno már tettem így fel ablaksort, azzal nem volt gond viszont akkor nem lakkoztam! A 787-esnél nem lényeg a gyári matrica ,mert nem azt fogom felhasználni! | |||||
vackor | Adatlap | 584467 | 2015. április 25. 15:56 | ||
Sziasztok ! Én ilyenkor Clearfixet cseppentek (kenek...) belülről az ablaksorba, és még egy celluxcsíkkal is megerősítem. Így tömített lesz az ablaksor, és kívülről mehet rá a matrica, nem fog besüllyedni. | |||||
newman | Adatlap | 584443 | 2015. április 25. 12:38 | ||
Szia Gerasimenko! Ha jól értem, akkor nincs eltömítve az ablaksor. Ha felteszed a matricát az üres ablakok helyén biztos be fog szívódni, a Revell matricái elég lágyak még matricalágyító nélkül is. Berepedezni szerintem nem fog, viszont betörhet, ha száradás után pont az ablaksor mentén fogod meg a makettet... 787 szinten nem tudok nyilatkozni, de könnyen lehet, hogy a két készlet ugyanaz. Ha így van, akkor a Revell makettel jobban jársz, annak szebb a matricája... A Zvezdáéban még lehet, hogy a sárguló lakkos típus van. Üdv.: Péter | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 584442 | 2015. április 25. 12:17 | ||
Szia Mindenki! Adva van a gép (A320) , lefestve fehérre ,ha felteszem az ablaksor matricát, utána erre mehet a lakkréteg? -Nem fog berepedezni/betörni? Mert Revell makettről van szó és ugye nem ad plexit az ablakba! Másik kérdés! Ha Dreamlinert akarok akkor a Revellt vagy Zvezdát érdemesebb? Köszönöm. | |||||
newman | Adatlap | 584414 | 2015. április 24. 20:28 | ||
TAMÁS78 | Adatlap | 584411 | 2015. április 24. 19:27 | ||
Mandras | Adatlap | 584410 | 2015. április 24. 18:45 | ||
Talált! Ráadásul ez itt még a régi, kerek végű változat a hosszú "nyakkal". | |||||
Gabusch | Adatlap | 584402 | 2015. április 24. 17:25 | ||
Köszönöm szépen. Egy ilyesmit össze is tudok szerintem hozni. Versenyre úgysem megyek vele, de eléggé hülyén nézne ki "semmibe nyíló" ajtóval. | |||||
Mandras | Adatlap | 584401 | 2015. április 24. 16:19 | ||
Igen, könnyen lehet, hogy arra készült. Sőt, lehet, hogy már a 104-es hoszabbított változata is arra készülhetett. Bár a Tu-114-hez létezett egy lépcsőfordulós-lépcsőházas megoldás is. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 584399 | 2015. április 24. 15:57 | ||
Köszi! Akkor ez feltehetően a Tu-114-hez készült? Ha jól sejtem, annak az átlagosnál hosszabbak a futószárai. | |||||
Mandras | Adatlap | 584398 | 2015. április 24. 15:43 | ||
Szerintem ez inkább a 154-es hoszabbított változata, vagy ha onnan nézzük, akkor ennek a rövidített változata a 154-es. A 104-esnek is létezett ilyen hosszú változata. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 584397 | 2015. április 24. 15:30 | ||
Akkor ez az SzTP-114 elvileg közelebb áll a 104-eshez? northstarmodels.com/product/1144-2-%D1%85-spt-114-soviet-self-propelled-ladder-driver-figures/ | |||||
Mandras | Adatlap | 584396 | 2015. április 24. 15:18 | ||
Szia! A 70-es évek közepén kétféle utaslépcső-típust alkalmaztak széleskörűen a közepes nagyságú gépekre(Il-62, Tu-154). Az egyik az Il-18-asok miatt beszerzett, szovjet gyártmányú, önjáró, SzTP-104 típus volt, annak is a rövidebbik lépcsős változata. Az egyik makettgyártó kiadta. A másik egy vontatott utaslépcső volt, amelyet a 70-es évek elején vásároltak nagy darabszámban az SzTP-104 leváltására. Ez utóbbi ugyanis az elektromos meghajtása miatt nagyon lassan haladt, és gyakran előfordult, hogy a repülőgpnél már összes jármű ottvolt, miközben a lépcső meg még csak félúton cammogott. Csatolok egy részletnagyított képet a vontatott típusról. Általában egy sárga színű, Leprotto nevű apró traktorral vontatták. Ez a lépcső annyira bevált, hogy megérte a Malév új arculati korszakát is. Ha csak egy utaslépcső állt a gépre, akkor az utasforgalmi Il-62-eseken a második ajtóhoz szokták állítani. A makettgyártó által szintén kiadott SzTP-154 típus Ferihegyen nem üzemelt, ez a régi önjáró utaslépcső továbbfejlesztett változata. Hasonlít a régire, de a végei nincsenek annyira lekerekítve. Amint a neveik is mutatják, az egyiket a Tu-104-es korszakhoz, a másikat a Tu-154-es korszakhoz tervezték. Ezeken kívül léteztek még egyéb vontatott utaslépcsők is Ferihegyen a Tu-134 méretű és a nagy gépekre is, kis darabszámban. Üdv., András | |||||
Gabusch | Adatlap | 584294 | 2015. április 22. 14:57 | ||
Szia! Köszönöm szépen. Akkor valószínűleg utaztam TU-154-gyel is 1979-ben, de arról nincs képem. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Persze még a 45K is, de ezek a laminált elemek láthatólag egyedileg készült darabok, bizonyára ez nyomja meg az árat. Nekem 1 ukrajnai barátom hozta ennyiért, de aszonta, hogy már alkudni kellett rá a boltban, mert most ott is éppen elszabadulóban vannak az árak. Ez valószínűleg az exportált példányok árfekvésébe is begyűrűzik majd :-(
Fóka