/ Fórumok /

MiG-29

Minden ami a Mig-29 -es repülőgéppel kapcsolatos. Úgymint típusváltozatok,festés,fegyverzet,stb...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.
Weizi 557248 2014. április 1. 18:20
Válasz erre
1038643_51920_MiG29_Family_Tree
1038643_51920_MiG29_Family_Tree

Itt egy kis családfa.
Zoli 557239 2014. április 1. 16:37
Válasz erre
Szia,
Ha jól emlékszem, az első verzió volt a MiG-29A Fulcrum-A, a második a MiG-29A Fulcrum-B. Előbbi megkülönböztethető a pótvezérsíkokról, azokon kívül kisebb volt az oldalkormányuk és a függőleges vezérsík előtti zavarótöltet-szórók sem voltak még rajtuk. A belső eltérések (radar, besugárzásjelző stb) gondolom lényegtelenek. A második széria terjedt el jobban, abból kaptunk mi is.
z
G4beM 557219 2014. április 1. 13:16
Válasz erre
Szia!
Na akkor jó. Erre mondjuk nem gondoltam, hogy NATO kompatibilis gép a festésen kívül változhat másban is, de logikus. Akkor megkérdem sógort is, ha már ő úgy is szerelte a gépeket Kecskeméten, mert én így ránézésre nem látok semmi különbséget. (Mert igen, a NATO-s verziót szeretném). Ha valaki azért tud még konkrétumokat, azt legyen szíves írja meg nekem! Köszönöm!
Tibcsi 557215 2014. április 1. 13:05
Válasz erre
Szia,

Szerintem itt mindenki A változatból építette a magyar B-t. :)

Én úgy tudom, külső különbség nincs, de ha NATO-sított magyar 29-est akarsz építeni, akkor nem árt utánanézni a különféle antennáknak és bigyóknak. :)

Tibcsi
G4beM 557203 2014. április 1. 11:19
Válasz erre
Sziasztok!
Ti mint témában járatos úriemberek biztos tudtok nekem segíteni. Úgy tudom, hogy a Mig-29A és B változat kinézetre ugyanaz, a különbség a belső elektronikában keresendő, igaz ez? Tehát A változatból tudok építeni magyar B változatot? Ha van külső különbség, mik azok, mire figyeljek?
Előre is köszi!
Gábor
Ati75 557075 2014. március 30. 23:00
Válasz erre
Így , Norad kolléga képe alapján már nem is olyan "fake" az a tűz... szerintem. :)
NORAD 557033 2014. március 30. 16:34
Válasz erre
i.imgur.com/wG03p10.jpg

Valamennyire hasonlít.
Weizi 556897 2014. március 28. 16:30
Válasz erre
Valóban nagyon furcsa az a torkolattűz.
silent8 556896 2014. március 28. 15:32
Válasz erre
Weizi 556895 2014. március 28. 15:11
Válasz erre
cenci2 556583 2014. március 23. 17:43
Válasz erre
Mig29UB
Mig29UB

Ja és az UB
cenci2 556582 2014. március 23. 17:40
Válasz erre
mig-29
mig-29

Bangladeshi Mig-29-es csupaszon .
cenci2 553841 2014. február 14. 12:51
Válasz erre
Riga AIr Museum-2014-048
Riga AIr Museum-2014-048

A mig29ub-k modernizálása .
cenci2 553504 2014. február 9. 22:04
Válasz erre
Egy újabb Kecskeméti 29-es video www.youtube.com/watch
Weizi 553447 2014. február 9. 12:38
Válasz erre
21:06-nál érdemes megnézni hogy mit is kap az a futómű leszállásnál!
Weizi 553442 2014. február 9. 12:26
Válasz erre
Jó kis felvételek a MiG-29K és KUB-ról!És még sok másról is!
www.youtube.com/watch
Figaro 549202 2013. december 29. 22:04
Válasz erre
Flanker 549200 2013. december 29. 21:51
Válasz erre
Szia!
A rg. tolás közbeni kézi kormányzására.A vontatóvilla végén van egy forgató mechanizmus. Pl.: hangárba betolásnál nagy segítség. Centiméterre be lehet rakni a helyére.Üdv
Figaro 549198 2013. december 29. 21:42
Válasz erre
vonórúd
vonórúd

Üdv Urak!
A vonórúd felső részén lévő vékonyabb, fekete végű rúd mi célt szolgált?
migi 548589 2013. december 21. 19:50
Válasz erre
126803
126803

Gyűjthetjük a tartályokat ha esetleg ilyet akarnánk csinálni
Taylor2 548155 2013. december 16. 19:13
Válasz erre
Köszönöm a megerősítést! :)
migi 548154 2013. december 16. 19:10
Válasz erre
Taylor2 548153 2013. december 16. 18:54
Válasz erre
Értem.
Köszönöm mindnyájatoknak a segítséget! :)

Az igazság az hogy eredetileg csak egy képet kerestem volna róla hogy az alján lévő piros csíkok minden egyes üzemanyag tartályon vannak-e.
magyaralba 548152 2013. december 16. 18:38
Válasz erre
Taylor2 ezeka póttankok voltak rendszeresítve a su-17/22 su-25 családhoz és a magyar su-22-k is használták öket rendszeresen.
migi 548151 2013. december 16. 18:34
Válasz erre
DSC00037
DSC00037

Nem a 17-22 es változatra , én azt is tettem rá ,
magyaralba 548150 2013. december 16. 18:30
Válasz erre
RTB 1150 a típusa 1100 l-es póttartály... elméletileg ahogy migi írta azonos a szuhojok ilyen típusú póttartályával.
Taylor2 548149 2013. december 16. 18:29
Válasz erre
Szia Migi!

Melyik Suhoj-ra gondolsz?
Su-25?
migi 548148 2013. december 16. 18:24
Válasz erre
A Jets.hu oldalon olvastam hogy megegyezik a Suhoj 1150 es tankjával ,
Taylor2 548145 2013. december 16. 18:11
Válasz erre
1709073
1709073

Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni, hogy mi lehet a típusa képen látható, szárnyra helyezhető üzemanyag tartálynak?

Üdv:Taylor2
zoli1989 547947 2013. december 14. 20:01
Válasz erre
Bizony, az enyémből pedig konkrétan ez fog készülni. (majd egyszer ha kész lesz)
PETI 547945 2013. december 14. 19:53
Válasz erre
A HAD meg is csinálta, ha jól emléxem a 01-esen volt ez a cica.
sanyi 547944 2013. december 14. 19:23
Válasz erre
Még sokszáz éve itt volt egy holland F-16 csapat és a századjelvényüket festették fel az egyik gépre. Az egykori Militair nevű magazinban volt egy kis cikk róla.
KapusiZoli 547942 2013. december 14. 19:10
Válasz erre
Taylor2 547349 2013. december 5. 05:15
Válasz erre
1529513_50546_mig29ku
1529513_50546_mig29ku
mig29m_01l
mig29m_01l

Jól bedőltem ennek a képnek...
Csak Photoshop!

Üdv:Taylor
Flanker 547080 2013. december 1. 18:27
Válasz erre
Szép Estét!
Rumcájsznál a pont. Csak 2 gép volt kijelölve, kísérleti jelleggel.
A szél nem volt ellenfél, nagyon jó anyag volt, de valamiért nem kellett az illetékeseknek.
Weizi 547048 2013. december 1. 12:57
Válasz erre
Ez már nagyon régen lehetett!A 2000-es évek eleje szerintem!
Egyébként egy állagmegóvási kísérlet lehetett ahogy Rumcájsz_52 is írta!
Talán több gép be sem lett csomagolva,csak a képen szereplő kettő!Bár erről nem tudok sokat.
Viszont abban biztos vagyok,hogy nem lettek volna hosszú életűek ezek a csomagolások!Csak idő kérdése lett volna hogy a szél leszedje a gépekről.
Persze gondolom nem ez lehetett a fő szempont amiért nem vezették be ezt a módszert,hanem a pénz.
Kacsabácsi 547046 2013. december 1. 12:42
Válasz erre
augusztusban nem voltak így letakarva, szerintem azóta készült a kép
Rumcájsz_52 547041 2013. december 1. 12:14
Válasz erre
migi
Ha van egy ventillátor is a rendszerben, ami időnként, vagy akár folyamatosan, de kis sebességgel keringteti a levegőt, akkor elég ez a csőméret is.
Üdv R.
migi 547040 2013. december 1. 12:09
Válasz erre
Szia Laci
Ilyesmire mertem én is gondolni , csak vékonynak találtam a csöveket hozzá, Nem az első melléfogása ez a mindenkori szakértő vezetésünknek.
üdv:migi
Rumcájsz_52 547039 2013. december 1. 12:06
Válasz erre
Szia migi
A hordókban valószínűleg páraelszívó/lekötő anyag van, a csövek meg a takaróponyva alatti légtérrel biztosítják az összeköttetést. A cél, hogy a ponyva alatt kicsapódó pára ne okozzon korróziót a tárolás alatt. A HM-nek akkoriban "erre sem tellett", voltak fontosabb zsebek (szerintem tízmilliós nagyságrend lett volna), így valószínűleg eladhatatlanok lesznek a ridegtartással, szabadban tárolt gépek (százmilliós-milliárdos bevételkiesés). Magyarisztán...
Üdv R.
zoli75 547037 2013. december 1. 11:08
Válasz erre
Sziasztok,

A"24"-es UB-t szeretném megépíteni.
Valakinek megvan esetleg a folttérképe?

Előre is köszönöm,

Gyarmati Zoltán
Tibcsi 547033 2013. december 1. 10:42
Válasz erre
Erre én is kíváncsi lennék. Tippem lenne, de hátha valaki tud biztosat is. :)
migi 547027 2013. december 1. 10:04
Válasz erre
Sziasztok
Vajon mik lehetnek azok a hordó alakú valamik , olyan mintha össze lennének csövekkel kötve a géppel,
pintair 547026 2013. december 1. 10:01
Válasz erre
Taylor2 547019 2013. december 1. 06:54
Válasz erre
Szia!

Hát nagyon úgy néz ki, hogy sajnos nem mostani a kép.
Ezt csak a kép minősége, és az autókból szűrtem le.

Ilyen képet se látok sűrűn. :)

Üdv:Taylor2
Farkas469 547008 2013. november 30. 21:40
Válasz erre
PICT0013 (2)
PICT0013 (2)

Sziasztok!

Mig-29 konzerválva. Nem tudom mikori kép. Nem publikált!

Üdv.
Taylor2 545744 2013. november 12. 19:55
Válasz erre
27_137338_43880e617289360
27_137338_43880e617289360
27_137338_08100eae989c8ee
27_137338_08100eae989c8ee

Sziasztok!

Üdv:Taylor2
Zali 545181 2013. november 5. 10:10
Válasz erre
mig29ku
mig29ku

http://makettinfo.hu/upload/201311/1529559_42535_DSC_0116.JPG?rnd=163166274&randkey=1967394129

A gép tipusjele MIG-29 KU
Ezt ird a keresőbe!
migi 545060 2013. november 4. 08:48
Válasz erre
Szia
Több könyvben is ott a modellje és a rajz róla , és van egy kabinrész is, de leponyvázva , képet eddig csak ezt találtam róla , én itt találtam
toad-design.com/migalley/index.php/jet-aircraft/mig29/mig29-variants/
PETI 545058 2013. november 4. 08:43
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.