/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
palko07 566914 2014. szeptember 8. 22:35
Válasz erre
Gratula.
Nagyon jól néz ki.
Gondolom van vele meló rendesen.
Üdv.:Pali
apcyrobi 566913 2014. szeptember 8. 22:31
Válasz erre
100_5135
100_5135
100_5141
100_5141
100_5143
100_5143
100_5157
100_5157
20140715_171057
20140715_171057
20140715_171109
20140715_171109

Sziasztok! Nálam ez készülgetett a nyáron.
Israti71 566911 2014. szeptember 8. 21:38
Válasz erre
Köszi!
Néha majd teszek fel pár képet az éppen aktuális helyzetről.
Ma este pl.kivágtam a legfelső szint nyílászáróinak lyukait,és összeragasztottam a két lemezt.Mellékesen,a nagyobbik ház pl. kiszuperált laminált padlólapból készül.
bat 566901 2014. szeptember 8. 19:40
Válasz erre
Israti71 566896 2014. szeptember 8. 18:35
Válasz erre
DSCN0254
DSCN0254
DSCN0256
DSCN0256
DSCN0283
DSCN0283
DSCN0284
DSCN0284
DSCN0285
DSCN0285
DSCN0287
DSCN0287
DSCN7730.
DSCN7730.
1.25.HU006702
1.25.HU006702
1.25.SK170042
1.25.SK170042
1.25.SK170041
1.25.SK170041

Üdv!
Nálam egy kicsit nagyobbacska dioráma készül.Témája az 1967-es izraeli háború végén hazatérő tank,vele civilek és civil járművek.
A tank egy régi 1:25 Tamiya Centurion makett,a kocsik 1:25 AMT-k.
A dió leendő hossza 90 cm,szélessége 40 cm,legnagyobb magassága(eddig)38 cm.
Remélem tavaszra elkészül.
SIG 566880 2014. szeptember 8. 13:52
Válasz erre
Sziasztok Urak !

Csak egy egészen pici kiegészítés és semmiképpen sem kioktatás lenne a következő pár gondolatom. A repülőgépes és helikopteres reptereken szolgálatot teljesítő állomány, nem összekeverendő szerintem a mélységi felderítőkkel. Amikor Kamovos azt mondja, hogy a szentkirályi ejések, akkor igazán ők a szlengben, "eje macskáknak" elnevezett állomány. A feladatuk a reptéren lévő pilóták mentőernyőinek újra hajtogatása (ezt elvileg havonta egyszer meg kellett tenni) és a vadászrepülőgépek fékernyőinek behajtása. Cserébe tönkre ugrálták magukat...
A köznyelv által használt "ejések" - szerintem - valójában a mélységi felderítők voltak. Más néven deszantosok, kupolabohócok, gepárdok (pont a foltos ruházat miatt), vagy éppen az ország melyik részében éppen, hogy nevezték el őket. Szerintem felszerelés tekintetében inkább az ő dolgaik voltak a meghatározók, mint a reptereseké. Nem hiszem, hogy volt a felszerelésükben, dobókés, hangtompító vagy infratávcső, viszont mi sem láttunk hajtogatóasztalt vagy az ernyő karbantartására szolgáló eszközöket, még légi felvételről sem :) És ez igaz volt a ruházat tekintetében is. És, hogy ki mit hordott és kapott meg, arról csak annyit, hogy Szolnokon a Bercsényiben volt egy század rádiós, akik - az egységes kép jegyében - ugyanabban a gyakorlóban szaladgáltak, mint a mélységi felderítők. Míg az ország más részeiben vagy nem volt vagy pedig éppen hiány volt a tereptarka ruházatból.
páncélos 566878 2014. szeptember 8. 12:49
Válasz erre
Hát ez sem egészen így volt.
A 87M eje gyakorlót nem átadták, hanem átvette, és magáévá tette a HÖR. Ráadásul úgy, hogy köznapi öltözethez a kabát is 87M eje mikádó lett.
A 90-es évek elején jött a máig kisebb-nagyobb átszabással (rosszabb anyagból) használatos 90M (2000M). Közben a 87M eje négynyomású változata lett a 93M eje, melyből kihagyták a kabátbélés szőrmegallérját később. Ugyanekkor megjelent a 93M hadihajós, és páncélos gyakorló tesztelésre, melyből a flottilla beolvadását követően csak a barett sapka maradt, a páncélos gyakorló meg pénzhiányában nem került teljes körű rendszeresítésre.
Freddy 566876 2014. szeptember 8. 11:57
Válasz erre
Pláne, hogy az utóbbi 10 évben már rengeteg nem rendszeresített felszerelés is van, a kincstári mellé sok katona maga vesz military-boltból. A rendszeresített pedig sokszor nem jelenti azt, hogy van is belőle elég, mert a rendszeresítés és a beszerzés nem ugyanaz, utóbbihoz pénz kell, az meg nincs.
Szóval ezért írtam én is, hogy bonyolult téma. Érdemes konkrét fénykép alapján dolgozni, pláne, ha egy olyan behatároltabb téma kell, mint az SFOR.
TPilu 566847 2014. szeptember 7. 20:28
Válasz erre
Ha összeírnánk minden öltözet típust, amit az elmúlt 50 évben viseltek, egy betyárosan vastag könyvet kapnánk.
TPilu 566846 2014. szeptember 7. 20:27
Válasz erre
És az SFOR-ban hány repszerelő beosztás volt?
Kamovos 566845 2014. szeptember 7. 20:24
Válasz erre
Hát nem éppen így volt minden.
Többek között mi már hordtuk a Rep szerelőt, mikor az ejések még nem.
Mi még hordtuk a háromszínűt, mikor szentkirályiak már másikat kaptak helyette.
A sorállomány nem hordott terepszínűt nálunk 91'-ig A híradó ezrednél a kutyásoknak volt csak terepmintásuk, és ez így is maradt 2001-ig.

Üdv: kamovos
TPilu 566844 2014. szeptember 7. 20:13
Válasz erre
Van itt némi zavar. Induljunk a 65M gyakorló ruházattól, ez a klasszikus zöld gyakorló. Aztán volt a 87M ejtőernyős gyakorló ruházat, ami már három színnyomású anyagból készült. Ezt később a 90-es évek elején gyártották sima 65M gyakorló szabásban is, és átadták a határőrségnek is. Természetesen a zöm továbbra is a zöld gyakorlót viselte. 90-ben rendszeresítik a 90M gyakorló ruházatot, ami eleinte zöld színben készült, aztán 93-tól továbbra is 90M néven, négyszínnyomású anyagból készítik. Ez 2003 körül válik tömegesen elérhetővé, az állandó állomány számára. Ennek aztán rendszeresítik 2000M nyári változatát is. Közben előkerült több más változat is, ezek száma azonban elenyésző. a felsoroltak mind szerepeltek az IFOR/SFOR repertoárjában, jellemzően zöld, műszakis barett sapkával.
Ui.: az utolsó egy-két évben a sorállomány is 90M (négyszínnyomott) ruházatot viselt.
EDE 566778 2014. szeptember 6. 14:27
Válasz erre
MIG 3
MIG 3
MIG 3
MIG 3

Ez a Mig 3 készült a nyáron. Első festékszórós kamóm.
warbirds 566741 2014. szeptember 5. 21:30
Válasz erre
105_8161
105_8161
105_8162
105_8162
105_8164
105_8164

Sziasztok!
Még nincs teljesen kész, de az utóbbi 1 hétben volt egy kis időm makettezni esténként. :)
Hubcsi 566653 2014. szeptember 4. 10:09
Válasz erre
2014-04-17 21.17.58
2014-04-17 21.17.58
2014-07-09 17.01.09
2014-07-09 17.01.09
2014-07-09 17.02.35
2014-07-09 17.02.35
2014-08-21 10.55.27
2014-08-21 10.55.27
2014-08-27 16.07.34
2014-08-27 16.07.34
2014-08-27 16.07.46
2014-08-27 16.07.46
2014-07-09 17.03.07
2014-07-09 17.03.07
2014-07-09 17.04.12
2014-07-09 17.04.12

Sziasztok!
Nálam az Italeri A-10 készülget, már egy jó ideje.
Üdv!
Hubcsi
Törzsbusz 566651 2014. szeptember 4. 09:50
Válasz erre
A "háromszínű" a 87M felderítő gyak. öltözet A "négyszínű" a 2000M gyak öltözet, ami kezdetben csak bizonyos beosztásokhoz volt kiadva. A 65M öltözet 93M változata a 2000-es évek közepéig "kihordással" rendszerben volt. Nagyjából - és folyamatos ütemben, a ruházatváltás már a 2000-es évek elején megkezdődött alakulatonként, azonban a volt sorállomány 2004-ig,tehát majdnem végig 93M-ben maradt. Ennek megfelelően a 87M feld.öltözet az SFOR-os Uazzal kompatibilis.
lacipapa 566630 2014. szeptember 3. 20:30
Válasz erre
Köszi,egyébként egy kis por,kosz még kerül az UAZ-okra,de pill. látni sem akarom őket.Majd ha megbocsájtok nekik elő veszem őket.A tűzoltó kerekére is teszek egy kis port,erre gondoltam.
Laci
Freddy 566607 2014. szeptember 3. 15:58
Válasz erre
Egyébként szépek lettek a kocsik, csak az én ízlésemnek túl tiszták.
Freddy 566605 2014. szeptember 3. 15:56
Válasz erre
Van háromszínű és négyszínű minta is, a háromszínű a 90-es évek elején volt elterjedt, mára teljesen leváltotta a négyszínű. Hogy pontosan melyik ruhadarab milyen mennyiségben és melyik mintával készült, ki mikor kapta meg és meddig hordta, azon a jövő hadtörténészei sokat vitatkoznak majd, mert jelenleg nagyjából maguk a katonák se tudják.
lacipapa 566601 2014. szeptember 3. 15:14
Válasz erre
Szervusz!
Köszönöm az értékelést,ennél jobbra szerettem volna,de "elfogyott a cérna"!Egy fényképről néztem le a színeket,nem láttam rajta feketét.Persze ettől lehetett.
Üdv,Laci
Bobafett 566598 2014. szeptember 3. 14:45
Válasz erre
20140831_145146_resized
20140831_145146_resized
20140831_145215_resized
20140831_145215_resized

Lassú tempóban készül...
Jamie76 566595 2014. szeptember 3. 14:09
Válasz erre
Szia Lacipapa!

Látom azért sikerült megoldanod az SFOR Uaz-t. Nagyon pofás lett.
Ha elfogadsz egy aprójavaslatot... a 90M gyakorló mintázata négyszínű, a feketét kellene pótolnod.

Üdv,
Csaba
lacipapa 566498 2014. szeptember 2. 10:30
Válasz erre
287
287
315
315
324
324
325
325
326
326
327
327
328
328
329
329
332
332

Ezek már elkészültek, harc járművek 1:35-ek a tüzoltó 1:24-es. A többi kép az adatlapon.
Sennás 566496 2014. szeptember 2. 09:39
Válasz erre
Köszönöm Dreher.Sajnos odáig nem jutottak a Németek ilyet tervezzenek.Még rajzon se.1-2 külföldi kolléga hasonló építése inspirált ill. saját ötlet hozzá.
Dreher 566486 2014. szeptember 2. 08:22
Válasz erre
Nagyon is jó ez Gábor:)
Van egy hasonlóan érdekes képem , amin egy 7.5 es kvk felszerelt zsákmányolt kv 1 van lefotózva, nah azt szeretném majd megcsinálni egyszer,majd ha késza tigrincsem!Erről van erdeit kép vagy csak felszerelted saját kútfőből?
Hornet102 566464 2014. szeptember 1. 21:34
Válasz erre
Nekem inkább Eurofighternek tűnik...
Sennás 566458 2014. szeptember 1. 18:42
Válasz erre
BergeJagdpanther H-319..
BergeJagdpanther H-319..
BergeJagdpanther H-319
BergeJagdpanther H-319

Sziasztok.Ha nem muszáj ne nevessetek ki,régi Német és más járművek alkatrészeiből összeállított BergeJagdpanther."zsákmányolt" M-32B1 Sherman daruval.Még sok dolog képlékeny,és változhat.
Márky 566104 2014. augusztus 27. 14:42
Válasz erre
Sárra a Revell tömítő nekem is bevált. Kipróbálom a terpentint, köszönöm a segítséget.
vfrtom 566102 2014. augusztus 27. 13:21
Válasz erre
Én csak simán felviszem a port és felülettől függően gravitációsan lehúzom vagy eldolgozom. Kipróbáltam a terpentint, jól működött.A sárra kipróbáltam a revell tömítőt , felkentem, száradt egy kicsit, azt krétapor neki.
Márky 566098 2014. augusztus 27. 11:51
Válasz erre
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem volna, hogy sok helyen olvastam, hogy a hjműveken a port pasztellkréta porral imitálják. Ezt hogy kell elképzelni? Egyszerűen rászórom a felületre, vagy előtte azért valamilyen rögzítő anyagot viszek fel?
Igen, tudom ,hogy ezt már egyszer kérdeztem, de akkor nem volt érkezésem elolvasni a válaszokat, valamint azért ebbe a topicba írok, mert éppen most készül.
Előre is köszönöm.
warbirds 566089 2014. augusztus 27. 07:38
Válasz erre
Ahogy elnézem, ez nekem egy Rafale-ra hajaz. De ütős kis átalakítás, az biztos. :)
janosm 566088 2014. augusztus 27. 04:40
Válasz erre
Hoppá! Egyedi építés? Mi az alapja?
bigboy 566053 2014. augusztus 26. 15:15
Válasz erre
20140826_143828
20140826_143828
20140826_143847
20140826_143847
20140826_143918
20140826_143918
20140826_143948
20140826_143948
20140826_144458
20140826_144458
20140826_144516
20140826_144516
20140826_144553
20140826_144553

Üdv, egy űrvadász 1:32. jöhet a fülke berendezése aztán csiszolás után a fedőfesték rétegek. üdv bigboy
Phoenix89 566030 2014. augusztus 25. 23:22
Válasz erre
Megnézegettem a képeket, amiket gúgli barátom mutatott a címszó alatt, kb stimmel az árboc. Az 80% hogy kerül rá, de hogy a vitorlát miből varázsolom rá, még a jövő zenéje.
TAMÁS78 566029 2014. augusztus 25. 23:19
Válasz erre
Öööö, akkor most én leszek értetlen. Hogy kerül rá? Hát, hogy rárakod. :) De nem akarok beleugatni, pláne nem ilyen mértékben. Viszont van egy szavazat az árboc mellett, az hiányozna róla szerintem.
Phoenix89 566028 2014. augusztus 25. 23:09
Válasz erre
Öööö én nem nagyon értek a hajókhoz, de ahogy ennek az árbocát elnézem, erre nem tudom, hogyan kerülhet denevér vitorla. Szerintem inkább csak én vagyok értetlen. :D
TAMÁS78 566027 2014. augusztus 25. 22:56
Válasz erre
Árbocot neki! :) Meg mondjuk egy denevérvitorlát.
Phoenix89 566026 2014. augusztus 25. 22:48
Válasz erre
Phoenix89 566025 2014. augusztus 25. 22:48
Válasz erre
No találtam Youtube videót a páciensről, ő fog elkészülni, de még nem tudom, hogy árbocos lesz-e, lehet hogy anélkül készítem el, bár sokat dobna rajta...
TAMÁS78 566024 2014. augusztus 25. 22:41
Válasz erre
Tegyél, kíváncsi vagyok, mennyi adatból és képből indultál.
Phoenix89 566022 2014. augusztus 25. 22:24
Válasz erre
Teljesen jogos, az én gyerekkoromban is vannak olyan járművek, amiket pl filmekben láttam, és azok szerint készítem el egyszer őket, hosszú lenne sorolni a listát.
Majd teszek fel közelibb képeket az eredetiről, ami alapján építek, egész konkrétan a gerinc alakját és a bordákat a monitorról másolgattam le. :D
TAMÁS78 566021 2014. augusztus 25. 22:12
Válasz erre
a-zenta-cirkaloval-kezdodott--5755411
a-zenta-cirkaloval-kezdodott--5755411
covers_30290
covers_30290

Ja igen, ez lemaradt.
TAMÁS78 566020 2014. augusztus 25. 22:11
Válasz erre
Oké, értem, szóval a cél a kép pontos visszaadása. Akkor jó. (Ne hidd, hogy nem értem meg tökéletesen. Gyerekkorom nagyon kedvelt kis füzetecskéi voltak Csonkaréti Károlytól A Zenta cirkálóval kezdődött és A Levante hajóraj magyar tengerésze. Utóbbiban - Bánfalvy Ákos rajzain - szerepel egy brigg. Ezt a brigget egyszer, annak ellenére, hogy "szakmailag" tök pontatlan, pontosan a rajzok alapján fogom megépíteni. Tojok rá, hogy nem autentikus, én 12 évesen beleszerettem azokba a rajzokba, és úgy akarom a polcomon látni.)
Phoenix89 566019 2014. augusztus 25. 21:59
Válasz erre
Nem, mert a belső tér padlórésze, az mondhatni egy lapból van, nem deszkákból megoldva. Az oldalára pedig majd ülőalkalmatosságok kerülnek hosszú padok formájában, egymással szemben. Kép alapján dolgozom , habár nem valós fényképről van szó, anno mutattam is, ott pont ilyen a belső.
TAMÁS78 566017 2014. augusztus 25. 21:44
Válasz erre
Szia!

Nagyon jól néz ki a palánkozás! Viszont a belső teret kicsit furcsállom, hogy ilyen srégek az oldalai. Meg nem kellene a deszkák közé valami látható osztásvonal? Mármint szintén belül.
dioevil 565954 2014. augusztus 25. 06:13
Válasz erre
Hello
Még ezek a dolgok hátra vannak koszolás terén, csak először el akarom készíteni a trélert is hozzá előtte.
A vizesballon Meng gyártmány, neten rendeltem.
Phoenix89 565947 2014. augusztus 24. 22:29
Válasz erre
20140305_214842
20140305_214842
20140315_215711
20140315_215711
20140322_174415
20140322_174415
20140801_152208
20140801_152208
20140801_152216
20140801_152216
20140801_192838
20140801_192838
20140802_115548
20140802_115548
20140802_115438
20140802_115438
20140802_115459
20140802_115459
20140802_115524
20140802_115524

Haladtam egy keveset a hajómmal, TAMÁS78 munkájára reagálva, amiről régebben is beszélgettünk, bár ez nem csatahajó. : )
Kész a palánkozás és "megfáztam" a belső teret is, kezdetlegesen. Pár kép a korábbi állapotokról, utóbbiak frissek.

Phoenix
romsitsa 565945 2014. augusztus 24. 22:12
Válasz erre
Szervusz,

pazar, remélem a nyerget megzsírozod rendesen. A kipufogót nem kellett volna kiégetni?
A vizesballont esztergáltad vagy kereskedelmben lévő kiegészítő?

Üdv

Á
atyitibi 565927 2014. augusztus 24. 19:26
Válasz erre
atyitibi 565926 2014. augusztus 24. 19:24
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.