<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22. |
pmheros | Adatlap | 596215 | 2015. november 21. 09:34 | ||
pmheros | Adatlap | 596061 | 2015. november 18. 15:54 | ||
Szia! Köszi az infót. Igen, a HAD 104 matrica. Mivel időközben berendeltem, így utólag mindegy is. "Reprint" jelzővel van ellátva, így úgy sejtem ez az újabb verzió. Arra az alsó jelzésre is kiokoskodom valami aláfestéses módszert. | |||||
lancer | Adatlap | 596053 | 2015. november 18. 13:14 | ||
Szia! Ha a HAD 72-104 ívéről van szó, akkor az ékek színezése nem az igazi. A pirosnak megfelelő középszürke ék üresen maradt a matricán, ez a szárnyak felső felén és a svancon tökéletes megoldás, de a szárnyak alsó felén nem szerencsés, mivel az ék középszürke színe nem egyezik meg a szárny alsó színével. Itt sajnos ügyeskedni kell, vagy esetleg más matricáról pótolni a színhelyes felségjelet. A 72-104 ív régebbi nyomatán máshogy volt a színezés, ott nincs ilyen probléma. | |||||
pmheros | Adatlap | 596042 | 2015. november 18. 09:56 | ||
Megjött a Revell Jas-39C (04999) makettem. A megvásárláshoz a lökést az októberi aranysasban megjelenő kép adta. 4 légiharc (bár gyakorló) rakétával, 3 póttartállyal végre igazi harci gép benyomását tette rám. A terv az volt hogy a régóta bontatlanul pihenő italeri(No 1306) készletből csenem ki a harmadik póttartálynak valót, valamint annak matricáit használom fel a magyar EBS HU verzióhoz. Aztán jön a meglepetés: www.kephost.com/images/2015/11/18/ek.png Az italeri matricáján az ék közepe el van csúszva. A külső sáv pedig a belsőhöz képest nagyon-nagyon világos. Jó lett volna a HAD matricájának megspórolása, de mégis csak meg kell lépnem. A kérdésem ezzel HAD matricával lenne kapcsolatban. Nem találom hol olvastam korábban azt, hogy valamilyen apróbb hibával rendelkezik az adott matrica lap. Mi az az apó hiba ? | |||||
mcs | Adatlap | 594354 | 2015. október 19. 22:38 | ||
Hello, pl ezt hibásan csinálták meg.. | |||||
pmheros | Adatlap | 594265 | 2015. október 18. 17:22 | ||
(Visszaolvasgatva semmi okosat nem találtam itt a Revell Jas-39C -jéről) Infókat szeretnék kérni milyen hibái vannak a Revell Jas-39C-nek. Linkeltek itt egy cseh oldalt www.modelforum.cz/viewtopic.php , de ott olyan nagy hibát a cseh nyelvtudásommal (annak hiányával) nem szúrtam ki. Képeket néztem az öntőkeretről, meg elkészült makettről is, és vannak számomra pozitív előnyök az italeri készletéhet képest: -jobb "fúvócső" -(jobb) C verziós főfutó kerék -nato fegyverzetfelfüggesztő pilonok -póttankok többes számban -amraam, iris-t -apu "megjelenítése" A panelvonalak hiánya, kisebb illeszkedések, nem okozhatnak problémát. Alakhibák, méret eltérések érdekelnének elsősorban. Aki tud hibákról, az ne tartsa magában. Előre is köszi | |||||
Weizi | Adatlap | 588181 | 2015. június 26. 20:34 | ||
Szia! Minden bizonnyal kipróbálták mind a két oldalt a viszonyítások végett, ami azért lehet fontos, mert amint a felvételen látni is lehet, kapcsolódás közben egyáltalán nem a "töltőkosarat" nézi a pilóta! | |||||
Sennás | Adatlap | 588177 | 2015. június 26. 20:18 | ||
Szia.Érdekes videó.Egy pillanatra felvillan a 823 is rajta.Belső kameráson látni a 43ast bal oldalt tölteni ,utána a KC-ből készült videón meg jobb oldali töltő csatlakozásról.Ezek szerint gyakorolni kell mindkettőt? | |||||
Weizi | Adatlap | 588176 | 2015. június 26. 20:06 | ||
Sennás | Adatlap | 588175 | 2015. június 26. 19:37 | ||
pintair | Adatlap | 587951 | 2015. június 22. 10:58 | ||
Bocs Nepek! ezek rossz helyre jottek... :/ | |||||
pintair | Adatlap | 587950 | 2015. június 22. 10:54 | ||
Vegre talan vki csinal egy normalis 72es Delfint. | |||||
pintair | Adatlap | 587949 | 2015. június 22. 10:48 | ||
Zoli | Adatlap | 587862 | 2015. június 20. 11:54 | ||
Az is lényeg, hogy lesz-e, de én is arra vagyok kíváncsi, ki fogja fizetni? El tudom képzelni, hogy a svédek ingyen átadnak egyet a feleslegesek közül, főleg ha nem emberi hiba miatt történt a baleset. Viszont tudtommal csak nekünk vannak öszvér gépeink, szóval ha lesz csere, azt hogy lehet beilleszteni a jelenlegi állományba az üzemeltetés szempontjából? Bár lehet, hogy semmi változást nem igényelne a hadrendbe állítása. z | |||||
Dolmi | Adatlap | 587858 | 2015. június 20. 09:36 | ||
Szerintem nem az a lényeg, hogy lesz-e, hanem az, hogy ki állja a számlát. | |||||
Zoli | Adatlap | 587761 | 2015. június 18. 13:28 | ||
Nocsak, lesz cseregép? www.origo.hu/itthon/20150618-nem-epit-vasfuggonyt-a-honvedseg-mondta-hende-csaba.html z | |||||
Sennás | Adatlap | 587598 | 2015. június 15. 18:54 | ||
Na ez meglepett.De a kert eszembe jutott nekem is(nem magamnak)Kádár S. Őrn-nak.Gondolom ő inkább repülne egy másikkal.Ilyenkor nincs para az emberben egy újabb felszálláskor? Jobbulást Kádár S. Úrnak! | |||||
NORAD | Adatlap | 587597 | 2015. június 15. 18:51 | ||
Hende Csaba: szoftverhiba okozhatta a Gripen-balesetet www.napigazdasag.hu/cikk/46488/
Jó vásárt csináltunk ezekkel a Gripenekkel? index.hu/belfold/2015/06/14/gripen_gripen-beszerzes_vadaszbombazo_vadaszgep_gripent_jas_39a_b_saab_alfons_mensdorff-pouilly_orban-kormany/ Veszélyben a légi misszió mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/veszelyben-a-legi-misszio-1290806 A vég kezdete www.jetfly.hu/rovatok/tipusok/jas39/a_veg_kezdete/ Hétfőn hazamehet a kórházból a hősies Gripen-pilóta index.hu/belfold/2015/06/14/hetfon_hazamehet_a_korhazbol_a_hosies_gripen-pilota/ | |||||
Gorbils | Adatlap | 587596 | 2015. június 15. 18:28 | ||
Bocsi Gábor barátom de most AKTUÁLIS ! Az ár irányár, ajánlom barkácsoloknak vagy disznek kertbe ! Az ikeás doboza már nincs meg, póütalkatrészek még fóliába ! | |||||
Sennás | Adatlap | 587595 | 2015. június 15. 18:22 | ||
Őöö már Június van kicsit megkésett az Áprilisi tréfa:)DE jó! | |||||
Gorbils | Adatlap | 587594 | 2015. június 15. 18:15 | ||
juge75 | Adatlap | 587417 | 2015. június 12. 15:27 | ||
De a pilóta életét megmentette... | |||||
kibjani | Adatlap | 587401 | 2015. június 12. 09:26 | ||
A katapult ülés sem úgy működött, ahogy kellett volna! Nem vált le... www.index.hu/tech/2015/06/12/a_katapultules_hibaja_miatt_serulhetett_meg_a_gripen-pilota/ | |||||
charles | Adatlap | 587399 | 2015. június 12. 08:39 | ||
Igen! Gáztartály! Azért rakták olyan közel a kifutópályához, hátha egyszer valaki mégis csak eltalálja. | |||||
PeKo Publishing | Adatlap | 587389 | 2015. június 12. 06:17 | ||
Pont ezt akartam én is mondani! :-) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 587383 | 2015. június 11. 22:34 | ||
A Mi-17-nek is baloldalon van a faroklégcsavarja, csak a Mi-8-nak van jobboldalon. R. | |||||
sárkányos | Adatlap | 587382 | 2015. június 11. 22:32 | ||
Szevasztok. Ha beleszólhatok akkor segítenék. Amit láttatok az egy Mi-8 ami a pápai kutató-mentő volt. Üdv sárkányos | |||||
juge75 | Adatlap | 587380 | 2015. június 11. 22:19 | ||
Ezt a részét nem figyeltem, valóban 8-as, nem 17-es. (de semmiképpen sem 24-es) | |||||
juge75 | Adatlap | 587379 | 2015. június 11. 22:18 | ||
Hát persze. Nem számít, hogy kivonták. | |||||
PeKo Publishing | Adatlap | 587378 | 2015. június 11. 22:18 | ||
A Mi-24-nek BAL OLDALON van a faroklégcsavarja, a képen látható gépnek meg a jobb oldalon (Mi-8/17). | |||||
medor | Adatlap | 587374 | 2015. június 11. 22:01 | ||
Ez valószínű,hogy így van.3:18-3:20ig látszik a sérülés szöge ami a póttartályok hátsó ívével egyezik. Ha tudták volna,hogy 'bírja' az orrfutó hibásan is,akkor elképzelhető,hogy a nyitott főfutóművek mellett döntenek.De ez szerencsejáték lett volna... Szerintem sokkal fontosabb egy pilóta élete,mint egy rakás 'vas' ára.Még ha milliárdokat ér is.A fegyverzetről meg ne is beszéljünk.EGYETLEN harci gép ára,a rá függesztett fegyverek ára pedig pláne nem ér fel egy emberélettel BALESET(!) esetén. (Egy harci helyzetben már lehetne vitázni ezekről,de ez más téma.) | |||||
Kferro | Adatlap | 587373 | 2015. június 11. 22:01 | ||
Bakker! Ez tényleg egy 24-es! És forognak a forgószárnyai. Na akkor most már nem értem... | |||||
Sennás | Adatlap | 587371 | 2015. június 11. 21:27 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 587370 | 2015. június 11. 21:23 | ||
Szerintem sajnos nem jól láttad, jobboldalt volt a faroklégcsavar, úgyhogy az szerintem a kutató-mentő készültség odarendelt Mi-8 gépe lehetett. R. | |||||
juge75 | Adatlap | 587368 | 2015. június 11. 21:14 | ||
Ami fontos: Pilóta él! Repülés a továbbiakban? Sajnos az negatív. | |||||
juge75 | Adatlap | 587367 | 2015. június 11. 21:13 | ||
Mi-17 amit láttál... | |||||
Sennás | Adatlap | 587366 | 2015. június 11. 21:02 | ||
mcs | Adatlap | 587365 | 2015. június 11. 20:56 | ||
Remek Köszönjük a linket Rumcájsz! érdekes eseményt is rögzített mégpedig egy Mi-24-est ha jól láttam 0:47 nél.. | |||||
spupek | Adatlap | 587364 | 2015. június 11. 20:50 | ||
Véleményem szerint a gépet a két póttartály mentette meg. Szerencsésebben is sikerülhetett volna, de ahogy a képeken látszik a gép hasa szinte nem is sérült. A vezérsíkok sarka görbült meg kicsit. A videót látva ez volt a legjobb megoldás, és majdnem 100% sikerült is! | |||||
Sennás | Adatlap | 587363 | 2015. június 11. 20:42 | ||
Ez tényleg OFF:) Volt egy száz éves videó (már nem találom)amin egy kisrepülő egyik fő futója nem nyílott ki,és 2 méteren repül alágurult (vagy 120km/h)egy PickUp és a csávó a platoról addig piszkálta a beragadt futót míg csak ki nyílott.Sajna itt ez nem kivitelezhető:( | |||||
medor | Adatlap | 587361 | 2015. június 11. 20:10 | ||
Azt látod,hogy a vontatásról készült képeken egyben van a fülke alatti késantenna és az orrfutó ajtók is?Lehet nem is mondtál hülyeséget a nyitott főfutós leszállásról. Persze az is előfordulhatott volna,hogy becsuklik az orrfutó és akkor a Rumcájsz által elmondottak történtek volna.Viszont senki nem tudhatta,hogy az elakadt orrfutó megtartja a gép súlyát majd.Valószínű ez volt a legbiztonságosabb eljárás amit javasoltak neki.Szerencsés,hogy 'ennyivel megúszta'.Kívánom,hogy teljesen felépüljön és újra repülhessen majd. Kicsit off:Nagyon nagy (és gyanús) a csend a másik gép ügyében.Valaki tud valami új információt?Ott is géphiba volt,vagy a pilóták hibáztak? | |||||
Dolmi | Adatlap | 587359 | 2015. június 11. 19:52 | ||
A mai világban elvárható lenne, hogy több kamerával készüljön felvétel a repülőtereken, nem is kerülne sokba. | |||||
Sennás | Adatlap | 587358 | 2015. június 11. 19:48 | ||
TAMÁS78 | Adatlap | 587357 | 2015. június 11. 19:31 | ||
Nem biztos, arról nem tudták előtte, hogy be fog következni, erről meg igen. | |||||
Sennás | Adatlap | 587356 | 2015. június 11. 19:24 | ||
Az igen!Keményen ért földet.Nem irigylem,fog Ő még repülni csigolya törés után?Picit még jobban kitör balra telibe kapja azt a Gáz? tartályt. Akkor tuti Csehben is készült videó a H.gyakorlaton amiben a kétüléses megsemmisült. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 587355 | 2015. június 11. 19:00 | ||
Itt a vidó a hasraszállásról youtu.be/37LVQe09wjQ A Litening rajta volt (annak annyi:-(, és jó drága), meg a két szárnypótos is. | |||||
Sennás | Adatlap | 587353 | 2015. június 11. 18:54 | ||
Csak van még a doboz alján pár pót alkatrész:) Úgy hallottam körözött a pilóta az üzemanyag nagy részét elégette hogy minimalizálják a tűzesetet.De kérdezném,ha olyan gyakorlat lett volna amiben pót tank,Litening célmegjelölő,egyéb fegyvere van felszerelve azokkal mi lesz?Jelzem nem hajtóműhiba hogy rögtön katapultálni kell ott sorba ledobálnak mindent?Akár a reptér területére is,hogy el ne tünjön valami? | |||||
Sennás | Adatlap | 587350 | 2015. június 11. 18:27 | ||
Kimerítő válasz Köszönet! | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 587345 | 2015. június 11. 17:34 | ||
Sajna van egy alapvető különbség a Typhoon és a Griff között: a T.-nak alul van a szívócsatornája, a G.-nek meg oldalt. Vagyis amikor a lassuló gép orrát kormánnyal már nem lehet fent tartani, a T.-nál először a szívócsatorna fog betont, és pár tizedmásodperc alatt alaposan fékez a gépen egyet, mielőtt az orr is leér a betonra.Valószínűleg kisebb sebességig is fent lehet tartani az orrát, mert ugye hátul két hajtómű súlya egyensúlyoz, a G.-ben meg csak egy. A G.-nél enélkül a közbenső lassulás nélkül viszont azonnal a géporr fog betont, és ekkor a sebesség még olyan 150-200 között lehet, tehát elég könnyen átbukfencezhet a gép. A MiG-21-nél is ha csak a főfutók nem jöttek ki, simán hasra lehetett szállni orrfutóval, de ha az orrfutó ragadt bent, akkor tiltott volt a hasraszállás(ezért volt a teljes futó-rendszernek két nyitó-rendszere /hidraulikus és vészlevegős/, plusz az orrfutónak még egy mechanikus is). R. | |||||
Sennás | Adatlap | 587342 | 2015. június 11. 17:10 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
www.kephost.com/images/2015/11/21/IMG_20151121_092613.jpg
Jöhet a többi hiba :)