<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68. |
piratvitorla | Adatlap | 576842 | 2015. január 23. 09:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576833 | 2015. január 23. 08:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia.Hogy voltak ezek a dolgok?A szerint küldik a tartályt mennyi üzemanyag kell bele?Olyat nem lehet hogy 2xfordúl(ha nincs riadó--nem kell kapkodni).Csak úgy nézegettem a tartályokat és ha jók a képaláírások ezek szerint ugyanarra a Kamaz 65115 6x4 van szerelve.Egyik 12-m3 a másik 17-m3 tartály!Ránézésre nem tűnik fel az 5-m3 különbség. Csalóka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 576823 | 2015. január 22. 22:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet, én csak azt írtam, hogy magam nem láttam. Nem tudom hány literes az Ural. Ha jól emlékszem a MAZ 7000 literes, annál kisebbnek tűnik a tartálya. Ha így van akkor az Ancsához szerintem kevés az Ural... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 576822 | 2015. január 22. 22:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló! Szolnokon üzemanyag leszívásra biztos, hogy használtak Uralt. Kb 1 éve kérdeztem az ÜZÁ-sokat. Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 576820 | 2015. január 22. 21:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs, félreérthető voltam. Ancsákon az An-26-osokat értettem... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576815 | 2015. január 22. 20:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia.Járjál utánna ezeken a katonai vasakon volt-e narancssárga RID tábla?Mert ugye nem mindegy hogy JET-A 1 vagy sima benzin(az An-2 mivel üzemel?) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 576814 | 2015. január 22. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Én Kecskeméten, Szolnokon, Pápán nem láttam ilyet gépet tölteni. MAZ-t igen, de Ural-t nem... üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 576810 | 2015. január 22. 20:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi mindenkinek a válaszokat! :) Még egy kérdés: gyakorlatilag bármelyik magyar felségjelű gép mellé odatehetem? Tehát a MiG-ek mellé éppúgy, mint a Minyók, vagy az Ancsák mellé? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Meriferi | Adatlap | 576764 | 2015. január 22. 11:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekünk is volt ilyen a KÜZAR-ban Ócskán! Jártam vele. Szerettem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576753 | 2015. január 22. 09:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekünk is volt Börgöndön. Kerót szállítottak vele a vasútról a repüza telephelyre, és töltöttünk is velük. Börgöndön a benzines töltők többnyire MAZ-500 volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 576749 | 2015. január 22. 09:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 576748 | 2015. január 22. 09:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576747 | 2015. január 22. 09:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Légszűrőnek saccolom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 576741 | 2015. január 22. 07:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Nemrég szert tettem egy ilyen járműre. A doboz szerint ATZ-5-375 a tipusa. A dobozban szovjet, orosz, ukrán, NDK-s és UN változatokhoz adnak matricát. Mivel a járművekben nem nagyon vagyok otthon, azt kérdezném, hogy odatehetem-e ezt a vasat magyar repülőgép mellé, használtunk mi ilyent? Vagy hasonlót? :) Kösz: Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576597 | 2015. január 19. 20:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szóval érted:) A 485 a vizszintes pótkerekes.A 485A a függöleges pótkerekes. A "485" voltak gumiméret 11,00-18 "mintás" egyenes fa "pótkerék vízszintesen kell elhelyezni egy hiánypótló a jobb oldalon, és a" 485A "voltak a gumiméret 12,00-18" mintás "ferde megcsonkított fa "pótkerék kerülnek függőlegesen a szervezetben. Továbbá, a "485A" is megerősítette, hidak, terjeszteni 130 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576596 | 2015. január 19. 19:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576595 | 2015. január 19. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576594 | 2015. január 19. 19:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Janibá.Szépek:)Azok a címerek ilyen nagyok voltak?Vagy csak "felvonulós"? A Zil-re a pótkerék ajtót majd rakd(karcold) fel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576589 | 2015. január 19. 18:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 576572 | 2015. január 19. 13:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na, ez aztán komoly átalakítás, laprugók és kerék, még a híd és a kardánok is ugyanazok. Ha megnézed a képeket, a hajócsavar háza is más pl. Lehet, hogy végül én is erre fanyalodom, nem egy népszerű típus a makettgyártók között, de nekem továbbra is úgy tűnik, hogy egyszerűen csak egy optikai tuning, megörültek, hogy nagyjából ugyanolyan két jármű, és kicserélnek pár jellegzetes részletet- mintha egy PzIV-t szeretnél T-55-össé alakítani egy adag futógörgővel, meg egy új toronnyal. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576571 | 2015. január 19. 13:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azt adja is a PanzerShop a futómű átalakítást.+kerekek.De a teknő detto ugyan az.Szemből,hátulról megszámolod a bordákat egyeznek(talán alul is). Valaki tud rajzokat összemontírozni lássuk hol jön ki az a pár centi? Ru/USA hosz-9533/9449 szél-2475/2515 mag-2635/2692mm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576570 | 2015. január 19. 13:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mivel ez is meglett említve.:) GAZ-69 Amphibia | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576569 | 2015. január 19. 12:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az Orosz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576567 | 2015. január 19. 12:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 576566 | 2015. január 19. 12:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem ha a USA teher autókat szinte válzozatlan formában után gyártották , akkor ezt is egyszerűbb volt másolni . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576564 | 2015. január 19. 12:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez egy 1957 kép!Kurv@ régen vége a háborúnak.Hogy ez onnét maradt (ilyen jó állapotban) vagy már Orosz "utángyártott"?De semmi különbséget nem látok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 576561 | 2015. január 19. 12:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én várom, míg valaki kiadja egyben műanyagból, egyszerűen nem hiszem el, hogy az oroszok pont csak az úszótestet hagyták változatlanul, csak aláraktak egy teljesen másik alvázat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576560 | 2015. január 19. 12:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Плавающий автомобиль ЗИЛ-485А (БАВ-А) (1958 – 1963 гг.) Ezek alapján nagyobb kerék kell alá.A központi keréknyomás szabályozást (de ez meg nem látszik) Агрегаты грузовика ЗИЛ-157 послужили обновленной базой модернизированного 2,5-тонного плавающего автомобиля ЗИЛ-485А или БАВ-А, получившего новую централизованную систему регулирования давления в шинах с внутренним подводом воздуха. При переходе на новую модель выпуск амфибии был переведен на брянский филиал ЗИЛа – Брянский автомобильный завод (БАЗ). К другим доработкам машины относились применение новой пневматической тормозной системы, унифицированной со 157-й серией, усиление мостов, использование многослойных шин увеличенного размера 12,00 – 18, а также введение единого расширенного размера колеи всех колес, идентичного грузовикам ЗИЛ-157 и бронетранспортерам БТР-152В1. Снаряженная масса амфибии возросла на 150 кг и достигла 7400 кг. До 1963 года в общей сложности на двух заводах было построено 2100 машин 485-й серии. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576559 | 2015. január 19. 11:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576558 | 2015. január 19. 11:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Freddy!Na én meg pont rajtad gondolkodtam megkérdezlek neked annyi Magyar "vasad" van:) Nem tudom,remélem nem.Külső méretekben van pár cent különbség de nem számottevő. Mondom égen földön 1 képet találtam egy felborult Dukw-ról amin viszonylag kivehtö az alja.De Zil-485(485A) sehol.A pótkereket tuti el kell "dugni" a kaszniba mert a Zil végig platós. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 576553 | 2015. január 19. 10:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Régebben én is gondolkoztam ezen, de a más alváz miatt nem más az úszótest is? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576549 | 2015. január 19. 09:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos.Köszi a képet.A Panzer Shop-nál 30$ elméletileg van is ilyen átalakító készlet(de részleteket nem találok). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 576535 | 2015. január 18. 22:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még a kéttengelyes is volt.Kering egy fénykép róla. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 576534 | 2015. január 18. 22:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez egy GMC, de nem 553 hanem 353 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576528 | 2015. január 18. 20:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576522 | 2015. január 18. 19:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576521 | 2015. január 18. 18:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja! Jutott eszembe! Ha kiderül, hogy ez volt a seregben is már tudom is miből lesz a fülke. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576519 | 2015. január 18. 18:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Freddy. Én is hajlok arra, hogy ez egy GMC. Engem csak a zárt fülke érdekelne. Hány ilyent kaptunk az amcsiktól? Kapott e a Magyar Néphadsereg is ezekből? Valamint hogy került a Rendőrséghez egy zárt fülkés GMC? A Willisek rendben vannak az nem kérdés. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 576505 | 2015. január 18. 16:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Janibá! Én nem vagyok othol a témába csak "érdekes" képeket találok:) 1kép Magyar földön Német katonák zsákmányolt géppel.Többi is zsákmányolt.És az 5kép egy Német(akár Opel plató)6kép Zis-5 fülke. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 576500 | 2015. január 18. 15:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez a kép (nem magyar!) pont ebből a szögből van, hasonlítsd csak össze: upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/39/GMC_2_Half-ton_6x6_Truck.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 576498 | 2015. január 18. 15:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Studebaker fülkéje teljesen más. Ez egy sima zárt GMC CCKW fülke, amilyen az 576481-es hozzászólás képén is van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576496 | 2015. január 18. 14:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia. Igen pontosan a sárvédő íveltsége az ami miatt GMC kéne legyen, illetve a platója is hamisítatlan GMC-553. De a fülke az ami ismereteink szerint rendszeridegen! GMC, US-6 fülkével? vagy mi van rá építve? Mert ez nem Steyr fülke. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 576494 | 2015. január 18. 14:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem egyértelműen GMC-nek tűnik. A Studebaker sárhányója sokkal szögletesebb, és nincs az ajtaján törésvonal. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576481 | 2015. január 18. 10:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576478 | 2015. január 18. 10:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Valamikor réges-rég elkezdtük össze állítani, hogy a háború után az USA milyen járműveket adott át nekünk. Akkor én rá kérdeztem, hogy Studebekert (US-6?) kaptunk e. Mindenki azt mondta, hogy az nem volt. Ezen a képen baloldalt van egy teherautó. Szerintetek mi lehet? Mert nekem nem GMC-553-nak tűnik. :) Ami még érdekes a képen az a hátsókerekek egy sima egy fordított alkalmazása. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576460 | 2015. január 17. 20:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon remélem, hogy meg fog történni a felújítása. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 576450 | 2015. január 17. 17:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Janikám,kár hogy a 'kajla' jelet utána kellett tenned. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 576449 | 2015. január 17. 17:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anno,a 60-as években a kőolajnál volt dögivel.Általában szivattyú meg egy bazi nagy víztartály volt rajtuk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 576445 | 2015. január 17. 16:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi , még 3 kép a Néphadsereg oldaláról , | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576443 | 2015. január 17. 16:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Építési projekt törölve csak Szu-85 van itthon. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68. |
Persze, hogy nem mindegy. Ha megnézed az utasszállító gépeket se ugyanakkoráról töltik mint egy kis reptéren a Cessnát.
Ha kettőt kéne fordulni megnőne a "holtidő", nem is kevéssel és ez nem mindegy. Például éjszakai repülésnél nem lehet akármeddig repülni, így kevésbé hatékony a kiképzés. De pl. több kör több költség. Kitelepülések esetén különösen, így egy-egy plusz forduló akár több száz km plusz út is lehet. Tehát nem mindegy pl. hogy egy tartálykocsiba pl. 5000 vagy 7000 liter fér.
Ráadásul technikailag se ugyanaz a követelmény pl. egy An-26-os vagy egy C-17-es tankolása során (pl. szívattyúk)...
üdv