<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 586958 | 2015. június 3. 08:46 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 586957 | 2015. június 3. 08:19 | ||
Sennás | Adatlap | 586955 | 2015. június 3. 07:43 | ||
Jó képek:-) Ezek itt készültek Nyírbe a reptéren? Köszi | |||||
PETI | Adatlap | 586945 | 2015. június 2. 20:49 | ||
Sennás | Adatlap | 586937 | 2015. június 2. 17:36 | ||
migi | Adatlap | 586936 | 2015. június 2. 17:32 | ||
Sennás | Adatlap | 586934 | 2015. június 2. 17:27 | ||
PETI | Adatlap | 586927 | 2015. június 2. 16:22 | ||
Általában beáll a helyére önerőből és kész. Ha már ráncigálni kell, akkor arra elég egy kistraktor is. Van ilyen képem, este felteszem. Üdv | |||||
lacipapa | Adatlap | 586916 | 2015. június 2. 13:55 | ||
Szervusz Gabi! Az AN-2-est saját akkumulátoráról indítják!Az APA-5D-hez semmilyen esetben nincs köze! Nem is vontatja,legfeljebb kézzel tologatják (ha muszáj).Sugár hajtású gépekhez (orosz) alkalmazzák leginkább az APA-5D-t! | |||||
Sennás | Adatlap | 586913 | 2015. június 2. 12:45 | ||
Szia.Erre gondoltam mivel csillag motoros legfeljebb vontatni jó.Esetleg ilyen képed nincs?Van az AN-2 külön vontató rúdja amúgy? | |||||
PETI | Adatlap | 586912 | 2015. június 2. 12:35 | ||
Hahó! Sok értelme nem lenne mellé tenni, mert nem arról indítják. :) | |||||
Sennás | Adatlap | 586902 | 2015. június 2. 10:32 | ||
Sziasztok.Kérdezném AN-2 repülőhöz(nél) használnak(tak) APA-5D reptéri indítót?Vagy csak simán vontatásra?Semmilyen körülmények között nem tehetem mellé? Köszi SENNÁS | |||||
mkornel | Adatlap | 586863 | 2015. június 1. 15:24 | ||
Kedves Repülőbarátok! A segítségeteket szeretném kérni. Szeretnék készíteni egy British Airways felségjelzésű Tri Start. A gép és a matrica már megvan, mindössze a a színek RAL kódjaira lenne szükségem. Valaki esetleg tudja, hogy a képen látható összeállításnak mik a RAL kódjai? Köszi szépen! Üdv: Kornél | |||||
5Norbi5 | Adatlap | 586746 | 2015. május 30. 21:15 | ||
Üdvözletem! Eladóvá vált az alábbi 1/144-es Airbus A380 Emirates makett. 8000Ft+Posta A függőleges vezérsík matrica kicsit sérűlt! Személyes átvétel Budapesten, más esetben előre utalás után posta megoldható. Csere is érdekel 1/144-es utasszállító gépek, elsősorban DC-10-es, de más géptípusokról is szívesen fogadok ajánlatokat. Érdeklődéseket a verkmannorbert@gmail.com címre várom. Köszönöm, Norbert | |||||
Fóka | Adatlap | 586742 | 2015. május 30. 20:52 | ||
1 érdekesség: a mellékelt képen látszik, hogyan néz ki egy ilyen kézzel egyedileg készített törzs belülről. Hátul nem pókháló látható (bár amikor először megpillantottam, annak néztem, és félve vártam, hogy előmásszon a készítője), hanem elszabadult és odaragadt fonálszerű szálak. A kép még az ablakok kifúrása előtt készült. Az ablakok kialakításakor kiderült, hogy a falvastagság 2 és 5 mm között váltakozik. Mindazonáltal virágos a kedvem, ez igazi örömmakettezés lesz, fülig beleszerelmesedtem az A-model makettjeibe (v.ö.: "beléd estem, mint ló a gödörbe"). | |||||
Fóka | Adatlap | 586703 | 2015. május 30. 14:15 | ||
Sziasztok! Nekiláttam a Tu-114-esnek. Az A-model makettekben nekem a legnagyobb kihívást az utastér ablakai jelentik. A laminált műgyanta törzsön először is ki kell őket fúrni, majd a perem nélküli átlátszó ablakkorongokat valahogy rögzíteni benne. Ezen a hatalmas törzsön nem kevesebb, mint 67 ablak van. Egyelőre az egyik oldal fúrásával végeztem. Parányi, 1,5 mm-es marófejet használtam, ezzel pontos, akkurátus lukakat lehet kialakítani. Ennél a műveletnél feltétlenül érdemes valami védőmaszkot használni, mert az üvegszál-műgyanta keverék veszélyes, amint a levegőben szálldos. Fóka | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 586421 | 2015. május 26. 11:50 | ||
Ez már nem vicc, ez már keserű kacaj-kategória sajnos. | |||||
Cébés | Adatlap | 586420 | 2015. május 26. 11:36 | ||
Biztos nem az.De az ára az vicc kategória... | |||||
Lapi | Adatlap | 586393 | 2015. május 25. 22:23 | ||
Gerasimenko | Adatlap | 586379 | 2015. május 25. 19:40 | ||
Sziasztok! Régi Malévos festésnél, Tu-154-esen a svanc TamiyaSprayben TS-10-es vagy inkább TS-23-as lehet? Előre is köszönöm, itt mindig sok segítséget kapok! | |||||
zsocate | Adatlap | 586357 | 2015. május 25. 14:36 | ||
Szia! Jól néz ki és egyedi lett. Szubjektív: nekem mindig valószínűtlenül hatnak a középszürke ablakmatricák, különösen a szélvédőnél. üdv: | |||||
Chrisi | Adatlap | 586349 | 2015. május 25. 13:49 | ||
Sziasztok, Elkészült. Üdv, Chrisi | |||||
Fóka | Adatlap | 586282 | 2015. május 24. 11:55 | ||
Ukrajnában vásárolva kb. 45000 Ft, másutt viszont (fogalmam sincs miért, talán a vámok miatt) ennek legalább duplája, ami szerintem már aránytalanul sok. Persze még a 45K is, de ezek a laminált elemek láthatólag egyedileg készült darabok, bizonyára ez nyomja meg az árat. Nekem 1 ukrajnai barátom hozta ennyiért, de aszonta, hogy már alkudni kellett rá a boltban, mert most ott is éppen elszabadulóban vannak az árak. Ez valószínűleg az exportált példányok árfekvésébe is begyűrűzik majd :-( Fóka | |||||
zsocate | Adatlap | 586281 | 2015. május 24. 11:46 | ||
És mennyibe kerül egy ilyen monstrum, ha nem titok? | |||||
Fóka | Adatlap | 586280 | 2015. május 24. 11:33 | ||
1967-1969 között az Aeroflot és a Japan Air Lines közös járatot üzemeltetett a Moszkva-Tokió útvonalon (és persze vissza). A légiutas-kísérőket a két légitársaság közösen adta, és a hajózó személyzet egyik tagja is JAL alkalmazott volt. 4 repülőgépet alakítottak át ebből a célból 105 személyes, kétosztályos formára, és a törzs elejére felfestették a JAL logót és a légitársaság nevét. Az első járat 1967 április 17-én repült. Amikor 1969-ben befejezték ezt a Tu-114-es járatot, az érintett repülőgépeket visszaszékezték a 200 üléses belföldi konfigurációra. Forrás: en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-114 | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 586279 | 2015. május 24. 11:11 | ||
Japan airlines? plusz CCCP-s lajstrom? | |||||
Fóka | Adatlap | 586270 | 2015. május 24. 10:12 | ||
Sziasztok! Pénteken megjött! Ez lesz a legnagyobb. A teljes törzshossz 73-74 cm körül lesz. A készlet kidolgozása az eddigi Amodel-es tapasztalataimnak (Il-18 2x, An-10, An-24, Tu-134A) megfelelő. Maximális forma- és mérethűség, hihetetlenül részletes kidolgozás: 29 (!) fröccsöntött keret + a 3 fődarab. A fröccsöntött részek "short run" technológiával készültek, ami az átlagnál munkásabb építést vetít előre, a műgyantával laminált üvegszövetes törzs és szárnyak pontos, tűéles panelvonalait viszont majdnem megkönnyeztem. Egyelőre eufóriában tobzódom, aztán majd jönnek a munkás hétköznapok... Hasonló örömöket kívánok, Fóka | |||||
apcyrobi | Adatlap | 586067 | 2015. május 21. 12:52 | ||
Lapi | Adatlap | 585907 | 2015. május 19. 09:12 | ||
rengeteg megmaradt NDK matricám van... Én már mindet Malévnak festettem... | |||||
vackor | Adatlap | 585902 | 2015. május 19. 07:54 | ||
Ez megfelelne ? Egy ezres + postktg és a Tiéd lehet, én Malévra készülök matricázni előbb-utóbb. | |||||
denkmeyer | Adatlap | 585900 | 2015. május 19. 07:46 | ||
Sziasztok! Érdeklődöm, hogy van-e valakinek Veb-plasticart 1/100 Tu-154-hez megmaradt NDK matricája. denk | |||||
Fóka | Adatlap | 585869 | 2015. május 18. 16:56 | ||
Nahát... Most figyeltem csak fel rá. Csodálatos! | |||||
Fóka | Adatlap | 585857 | 2015. május 18. 12:40 | ||
Sziasztok! Lassú munkához idő kell - a hivatkozott hozzászólás öt és fél éve született - de lám, ez is megvalósult. A minap felszerelték az utólag tervezett üvegajtókat a polcos szekrényeinkre, így a félévenkénti portalanításnak (és a művelet közben megsérült makettek helyreállításának) réme immár a múlté. Alig várom a pénteket. Ha megjön a Tu-114-es, igyekszem beszámolni a dobozbontásról. Derűs napot, Fóka | |||||
tobika | Adatlap | 585798 | 2015. május 17. 13:23 | ||
Sziasztok! Ezek a készletek is eladóvá váltak: - Boeing B737-400 British Airways 1/144 Minicraft (14517)+ BOA Decals (14451) Czechslovak Airlines 5000FT - Boeing B767-300 1/144 Zvezda (7005)+ KLM matrica (Revell) 5000Ft - BAe 146 TNT 1/144 Revell (04042) 4000Ft - Avro RJ-85 1/144 Revell + Draw Decals Set 44-146-5 Qantas Franchise Bae 146'S 5000Ft érdeklődni: szuzgyorgy@gmail.com | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 585777 | 2015. május 16. 20:37 | ||
Gerasimenko | Adatlap | 585776 | 2015. május 16. 20:36 | ||
Sziasztok! Ezt keresem! Hátha megmaradt valakinek a matrica! Revell A320 Swiss | |||||
Gabusch | Adatlap | 585731 | 2015. május 16. 01:41 | ||
Ha őszinte akarok lenni, az egyetlen utasgép, ami érdekel (IL-62M) itt figyel a szekrényben Óvár óta. Csak egyszerűen megdöbbentett az ára. Egykori kollégám biztos azt mondta volna erre, hogy "Mi! Ennek aranyból a közepe?". | |||||
PETI | Adatlap | 585723 | 2015. május 15. 20:05 | ||
Ez sem ennyibe kerül! Csak durván felárazták szokás szerint. Itt kapásból a fele, de ha kint tudsz vásárolni valamilyen módon, akkor még ennek is a 2/3-a, 3/4-e lehet az ár. modelsua.com/search.php | |||||
Gabusch | Adatlap | 585722 | 2015. május 15. 19:56 | ||
Én láttam az eredeti Tu-144-et, nem olyan nagy dög az. Ha mondjuk egy Revell IXC 30 eFt, ennek sem lenne szabad az ötszörösébe kerülni. | |||||
migi | Adatlap | 585715 | 2015. május 15. 18:32 | ||
Gondolom komoly , azért ezek már méretesek , www.modellfutar.hu/spd/MSVIT7201/Modelsvit-Antonov-An-124-100-Ruslan-cargo-aircraft | |||||
PETI | Adatlap | 585714 | 2015. május 15. 18:30 | ||
De hát 1530Ft értékű pontot kapsz érte, nem értem mi a baj... :):):) | |||||
Gabusch | Adatlap | 585713 | 2015. május 15. 18:26 | ||
Az ára, az komoly? Ennyi pénzből röhögve meg lehet nézni az eredetit Sinsheimben. | |||||
migi | Adatlap | 585711 | 2015. május 15. 18:18 | ||
Azért ez se lehet egy játékszer www.modellfutar.hu/spd/MSVIT7202/Modelsvit-Tupolev-Tu-144-Supersonic-airliner | |||||
Fóka | Adatlap | 585709 | 2015. május 15. 17:21 | ||
Sziasztok! Hát már úton van! Egy hét múlva ér ide, alig várom. Amíg nem lesz a kezemben, inkább nem dicsekszem előre. Annyit azért elárulok, hogy Amodel, 1:72-es, és Tu-114-es! Várható volt, hogy 1x elszánom rá magam. Életem újabb csúcspontja lesz. Derűs napot, Fóka | |||||
sanyi | Adatlap | 585515 | 2015. május 12. 10:25 | ||
Lapi | Adatlap | 585507 | 2015. május 11. 23:57 | ||
Nagyon köszi ! elmentettem a számot ! Holnap hívlak ! | |||||
merciboy | Adatlap | 585494 | 2015. május 11. 17:59 | ||
Hivtalak 305154476 | |||||
Lapi | Adatlap | 585484 | 2015. május 11. 12:45 | ||
Sziasztok ! Segítsetek kérlek, ha tudtok.. elnyomkodtam a telefonon Hábele Mihály számát. Misi ,vagy jelentkezz kérlek, vagy valaki meg tudná adni nekem ?ha tudja | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 585352 | 2015. május 8. 20:59 | ||
Szabi77 | Adatlap | 585279 | 2015. május 7. 22:14 | ||
Gerasimenko! Itt is találsz jó matricákat!pas-decals.com/index.php/category/view/7 Ha kell segítek a rendelésnél is! Szabi77 |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Hobbyterra-n vannak fotók a fröccs-keretekről, ezek szerint nekem úgy tűnik süllyesztett panelvonalakkal készült, a doboz-grafikával ellentétben - és helyesen - négyágú légcsavarokkal. A részletezést nem vitték túlzásba, a motor nagyon gagyi, a futóművek is elég kezdetlegesek, szóval van tere a feljavításnak, ha valaki ebben a méretarányban is igényes. Az "átlátszó" alkatrészek úgy tűnik, némi polírozást igényelnek, kérdés, hogy segít-e ez, mert ha az anyaguk homályos, akkor biza bakfitty. Két sor matrica, egyik a dobozfedél, a másik kék törzs-csíkkal. Mindenesetre ritkaság, és azt hiszem egyhamar nem lesz másik.
Üdv R.