/ Fórumok /

Vörös szárnyak

A szojet gyártmányú harci repülőgépek makettezésével foglalkozó, "orosz megszállás"
alatti megszállottaknak, bármilyen méretarány kedvelőinek.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66.
Miggyuri 549737 2014. január 3. 19:36
Válasz erre
Észak-Kaukázusi Katonai Körzet
migi 549722 2014. január 3. 17:57
Válasz erre
127524
127524

Jó ez a Címer rajta , tetszik ,
PETI 549721 2014. január 3. 17:49
Válasz erre
Bizony, ez érzékelőkkel teletömött "fullánk" lehet. Jellemzően rajta van a kormánygépeken mostanában. Az ukránon is van, viszont az oroszoknál nem sok Tu-134 lehet ebben a feladatkörben. Aztán ki tudja, de hivatalosan inkább Il-96, Il-62.
PETI 549720 2014. január 3. 17:48
Válasz erre
migi 549707 2014. január 3. 16:31
Válasz erre
127523
127523

Ez viszont szép , érdekes a hátulján az a érzékelő ? antenna ? de lehet hogy ez kormánygép ?
PETI 549656 2014. január 2. 21:36
Válasz erre
Ott a pont Zoli! Bizony, ezek a kiképzők jelenleg is a harciasabb madárkákra.
migi 549640 2014. január 2. 20:18
Válasz erre
tesztpilota 549638 2014. január 2. 20:16
Válasz erre
Sziasztok!
Nem emlékszem már pontosan hogy hol,de olyat olvastam e gépekről hogy ezekkel oldották meg a bombázó személyzetek éves repült órák "szinten tartását" olcsóbb üzemeltetés melett?
zoli1989 549635 2014. január 2. 20:12
Válasz erre
Ezek UBL változatú Tu-134-esek, mind a mai napig ezen történik a bombázó személyzetek oktatása Tu-22 és Tu-160 típusokra.
migi 549631 2014. január 2. 20:09
Válasz erre
Szia Gabi
Én is ilyesmire emlékszem ,
búza 549627 2014. január 2. 19:56
Válasz erre
Szia Laci!
Emlékeim szerint nem csak a kúpot tesztelték, hanem a rendszerek üzemeltetését, a lokátort is, illetve igy képezték ki a személyzeteket annak kezelésére.
Üdv. G.
migi 549621 2014. január 2. 19:24
Válasz erre
Szia Gabi
Jó pár ilyen gép van , de lehetséges ,
üdv: migi
SIG 549620 2014. január 2. 19:23
Válasz erre
Szia Laci bácsi !

Ha jól tudom, ezen tesztelték a Tu-22M3 orrkúpját.

Üdv...

Gábor...
migi 549619 2014. január 2. 19:18
Válasz erre
107666
107666
108834
108834
112501
112501

Köszi , akkor ezek is valamilyen kiképző gépek lehetnek ?
cenci2 549618 2014. január 2. 19:10
Válasz erre
Tu-134
Tu-134
256110
256110
256344
256344
tu-134_title
tu-134_title
Tupolev Tu-134 Crusty - Tu-134
Tupolev Tu-134 Crusty - Tu-134
day04_032
day04_032

A légierő Tu-134UBS-t bombázó trénerként használták .
Freddy 549600 2014. január 2. 17:12
Válasz erre
Felségjelnek igen, de nem lehet, hogy valamelyik légitársaság logója?
migi 549591 2014. január 2. 15:34
Válasz erre
an12001-5
an12001-5

A háttérben lévő TU-134 eseken nem szokatlan méretűk azok a csillagok ?
cenci2 549576 2014. január 2. 13:36
Válasz erre
SU-25
SU-25

Pocsolyába léptem...
Freddy 549563 2014. január 2. 10:29
Válasz erre
,,Írják,hogy valamikor beszakadt a tető és megrongálódtak a kiállított cuccok.Lehet,hogy a javítás sikerült így?"
Ami valószínűleg nem is az első javítás volt, ha jól értettem, ezek nagyrészt itt-ott (gyakran évtizedekkel a háború után) megtalált roncsok voltak.
AndrásH 549558 2014. január 2. 09:32
Válasz erre
Ja, bocsi, azt hittem, általánosságban kérdezed.
Megnéztem a képeket. Ez a valami igen csak messziről, félszemmel, hunyorogva (se) hasonlít egy Hurricane-ra :)
Átnézve a linkelt albumot, más gépeken is felfedezni vélem az aranykezű lemezelő restaurátor mester munkáját, de a Hurricane-utánzat az alja. A szárny talán eredeti, de a törzsből nem sok minden, és a mester igen csak lazán követte a tervrajzokat a hiányzó alkatrészek legyártásánál.
migi 549557 2014. január 2. 09:20
Válasz erre
1531131_84916_safonovohangar00225
1531131_84916_safonovohangar00225

Mi erről beszélgetünk
AndrásH 549556 2014. január 2. 09:14
Válasz erre
Hogy érted, hogy egybe szegecselt? Én sima negyedfordulatos Dzus rögzítőket látok rajta.
data3.primeportal.net/hangar/mark_hayward/hurricane_iia/images/hurricane_iia_15_of_31.jpg
migi 549555 2014. január 2. 09:00
Válasz erre
Hurricanén a motorburkolatot hogy szedték le ? mert olyan mintha egybe lenne szegecselve ,
T.Csaba 549554 2014. január 2. 08:55
Válasz erre
Írják,hogy valamikor beszakadt a tető és megrongálódtak a kiállított cuccok.Lehet,hogy a javítás sikerült így?
migi 549551 2014. január 2. 08:48
Válasz erre
Kicsit olyan mintha egy lemez műhelyben a hulladékból össze kalapálták volna őket
Tibcsi 549549 2014. január 2. 08:33
Válasz erre
Csak nekem gyanúsak ezek a kiállított repülőgépek?
T.Csaba 549396 2013. december 31. 18:38
Válasz erre
:) De akkor meg leszakadnak , tehát több sebből vérzik a dio?
Persze nem kritizálok , mert amúgy nagyon szép.Én nem tudnék ilyet!
zsocate 549395 2013. december 31. 18:35
Válasz erre
És épp ezért már előtte megszabadult volna a tartályoktól, nem igaz?

Na jó, ha a pilóta egyszer nem találta meg a futóművezérlő kapcsolókat, akkor miért pont a póttankok ledobása ment volna neki? :)
migi 549388 2013. december 31. 17:34
Válasz erre
Szerintem ha behúzott futóval szált le akkor meg biztos hogy leszakadnak ,
T.Csaba 549387 2013. december 31. 17:29
Válasz erre
És egy ilyen leszállásnál fent maradnak a póttankok?
migi 549375 2013. december 31. 15:58
Válasz erre
Szia Laci
Azért is írtam hogy kissé zavaros ,
üdv: migi
Rumcájsz_52 549374 2013. december 31. 15:51
Válasz erre
Szia migi
Ez nem is MiG-15, hanem -17F, meg a póttank és a késantenna pozíciója se korrekt. Szilveszterkor pezsgővel elmegy :-)
Üdv R.
migi 549371 2013. december 31. 15:14
Válasz erre
zsocate 549370 2013. december 31. 15:07
Válasz erre
Legalább a pilóta benne van a kabinban?
sanyi 549358 2013. december 31. 13:09
Válasz erre
No problem, az a lényeg, hogy festés a legújabb divatot követi...
pintair 549343 2013. december 31. 11:27
Válasz erre
zsury 549341 2013. december 31. 11:19
Válasz erre
Basszus...ezek mindegyike bármely múzeum sztárja lehetne!
pintair 549339 2013. december 31. 11:15
Válasz erre
safonovohangar002-23
safonovohangar002-23
safonovohangar002-24
safonovohangar002-24
safonovohangar002-25
safonovohangar002-25

Érdekes állapotú múzeumi Hurricane... az a főfutó akna av lemez...
pintair 549338 2013. december 31. 11:09
Válasz erre
migi 549293 2013. december 30. 21:32
Válasz erre
simg0453
simg0453
simg0458
simg0458

Kicsit érdekes helyen vannak a póttartályok
PETI 549289 2013. december 30. 20:52
Válasz erre
21
21

Kemény a papa... :)
migi 548660 2013. december 22. 16:41
Válasz erre
Muzzy 548653 2013. december 22. 15:58
Válasz erre
Egyes források szerint 202 db P-47-est kaptak a szovjetek a lend lease keretében.Ebben volt gerinces és buborékkabinos változat is vegyesen. A tengerészeti légierő kapta meg, főleg északon repülték a nagy hatótávolság miatt, a szovjetek nem szerették, szerintük nehézkes volt vadászgépnek.
Többnyire hagyományos USA festéssel kapták, bár vannak olyan infók, hogy egyes gépeket átfestettek szovjet szürke/szürke színekkel. Van egy jó kép hasraszáltt P-47-ről, de nem emlékszem, hogy az gerinces, vagy buborékos.
Muzzy
migi 548580 2013. december 21. 17:49
Válasz erre
Látod viszont olyan púpos kabintetejű hogy lett volna arról fogalmam nincs ,
migi 548578 2013. december 21. 17:34
Válasz erre
AMLD4820
AMLD4820
AMLD4821
AMLD4821
RuskieP47
RuskieP47

Akkor most már normális méretben .
migi 548576 2013. december 21. 17:29
Válasz erre
AMLD4820
AMLD4820
AMLD4821
AMLD4821

És mindkét változathoz is létezik matrica is ,
magyaralba 548573 2013. december 21. 16:55
Válasz erre
1_3
1_3
1_5
1_5

wings palete-n ezek vannak... de egy szovjetek álltal repült szövetséges gépekkel foglalkozó kiadványban is láttam róla fotókat... szóval, igen repülték mind a két változatot, a penge hátút is meg a buborék tetőset is... de hogy milyen mennyiségben kaptak belőlük arra válaszolni nem tudok...
migi 548572 2013. december 21. 16:54
Válasz erre
Szia Zsolt
Volt nekik Malcolm kabinos P-47 D , gogle képkereső , van fönt fotó és makett is mert megnéztem , de ha jól emlékszem Vadász Pista is csinált valamelyik újságban ilyen gépet ,
decente 548569 2013. december 21. 16:43
Válasz erre
Sziasztok!

Megint kérdeznék, rögtön kettőt is:

Szerintetek került az oroszokhoz Malcolm kabinos P-47D?
Ha igen, festéssel alá tudja támasztani valaki ezen állítását?
Úgy alakult, hogy egy 1:48-as Hasegawa Razorback-et átlátszó keret nélkül szereztem meg, az utánrendelt vákuumos pedig Malcolm lett, figyelmetlenségből.
Ha valakit érdekel cserére hajlandó vagyok!

A Yak-3-as kinyitott féklapok belsejét milyen színnel fessem és mennyire nyissam ki?
Az Eduard Weekend-be rakom be a maratott fészket éppen, de nagyon kevés anyagom van az orosz repülésről.

Előre is köszönöm a segítséget!

Zsolt
PETI 548260 2013. december 17. 21:04
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66.