<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
newman | Adatlap | 587605 | 2015. június 15. 20:43 | ||
PETI | Adatlap | 587493 | 2015. június 13. 22:23 | ||
Hmm... | |||||
Fóka | Adatlap | 587491 | 2015. június 13. 22:20 | ||
És a helyzet fokozódik! Csiszolás közben a függőleges vezérsík tövében egy 3 x 0,5 cm-es területen betört a műgyanta borítás és az üvegszövet vált láthatóvá. Itt egy jókora légbuborék volt ugyanis az anyagban, és a műgyanta felület tojáshéjnyi vastagságú volt mindössze. Izgalmas ez az építés, de paradox módon egyre jobban élvezem. A típus nem csak nálam népszerű, a szimulátorozókat is megihlette, hogy mindenféle festésmintákkal alkossanak virtuális példányokat. A Google képkereső egy csomó ilyet kiadott, ízelítőnek mellékelek tízet. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 587471 | 2015. június 13. 15:25 | ||
Íme 1 újabb kép, most csináltam direkt olyan beállításban, ami talán a csíkozásnál is jobban szemlélteti, hogy rendben van az ablaksor. | |||||
Fóka | Adatlap | 587467 | 2015. június 13. 15:16 | ||
Szia Vackor! Bocs, ha 1/2-reérthető voltam, a vonalak egymással és a makett vonalaival (ablaksor és a törzs kontúrja alul és felül) párhuzamosak, nem pedig a kép szélével. A képszerkesztőm (klasszikus, 3.1-es Windowshoz készült PaintShop.pro) ilyenkor lépcsőseket csinál. (Hagyománytisztelő vagyok, a maroktelefonom Nokia 5110-es.) A meleget jól bírom, sőt szeretem - éppúgy, mint az Amodel maketteket, nem is értem, hogyan inoghatott meg a bizalmam. Levezeklem egy élménydús építéssel. Fóka | |||||
vackor | Adatlap | 587465 | 2015. június 13. 14:50 | ||
Szia Fóka ! Lehet, hogy a nagy meleg okozza, de mintha a párhozamosaid kissé lépcsőzetesek lennének...(lehet, hogy csak nekem). Esetleg az is megoldás, hogy ez egy olyan alváltozat - amiből csak egy db készült - aminek emelkedik egy kicsit az ablaksora. A 104-esnél sincs minden ablak egyvonalban. | |||||
Fóka | Adatlap | 587462 | 2015. június 13. 13:41 | ||
- - - B R É K I N G - - - (...ha van még valaki, aki még nem unja az "emelkedő ablaksor" kérdéskört) Mégsem emelkedik! Addig-addig nézegettem, amíg egyre jobban elbizonytalanodtam, végül párhuzamos vonalakat szerkesztettem a képre, és lám, párhuzamos minden! Jól elnéztem, biztos a korral jár. Vissza kellene vonulnom :-( Na mindegy, akkor marad a pilótafülke ablakainak javítása (hacsak azt is el nem néztem...) | |||||
newman | Adatlap | 587457 | 2015. június 13. 11:17 | ||
Az "emelkedő ablaksor" alig észrevehető így. Az viszont valószínű, hogy a kész maketen jobban fog látszódni, ha felrakod a matricacsíkokat az ablaksor alá.. Hiába, nem könnyű az utasgépépítők élete... | |||||
Fóka | Adatlap | 587425 | 2015. június 12. 16:48 | ||
"emelkedő ablaksor" - az utastér hátsó harmadának ablaksora, amiről az 587317-ben sopánkodtam, hogy hátrafelé emelkedik. | |||||
Fóka | Adatlap | 587424 | 2015. június 12. 16:46 | ||
Fóka | Adatlap | 587423 | 2015. június 12. 16:33 | ||
Igen, íme a forrás: www.airlinercafe.com/photo_10512.details.large És sajnos a pilótafülke ablakkeretei az én példányomon is így vannak kialakítva, ezért kell átalakítanom. A linken a kép alatti Previous és Next gombokkal még pár kép előhívható ugyanerről a makettről. Fóka | |||||
newman | Adatlap | 587372 | 2015. június 11. 21:55 | ||
Az biztos, hogy Amodel a képen? Nekem valami igénytelenebb makettnek tűnik. Egy panelvonal sem látszik és az Amodelen azért azok elég határozottak... | |||||
PETI | Adatlap | 587325 | 2015. június 11. 13:31 | ||
Szia Fóka! Hát ez elég gáz valóban... Köszi, hogy megosztottad ezt a hasznos észrevételt. A szélvédő hibájának orvoslása szerintem jó eredményt fog hozni, az ablaksorok emelkedése pedig talán nem olyan hatalmas egy 70cm-es makettnél. De azért érdemes odafigyelni. Pedig az Amodel igényes az ilyesmire... | |||||
Fóka | Adatlap | 587318 | 2015. június 11. 11:20 | ||
...az előzőben látható képen nem az én makettem látszik, hanem egy neten talált példány. Az enyém még csak éppen kezd összeállni. | |||||
Fóka | Adatlap | 587317 | 2015. június 11. 11:17 | ||
Sziasztok! Kezd összeállni a Tu-114-es, és sajnos nem hallgathatok el pár kritikai észrevételt. Eddig feltétlen híve voltam az Amodelnek, de ezen a horribilis árú maketten két elképesztő hibát is találtam. Az egyik, a könnyebben orvosolható: a pilótafülke üvegezését teljesen elrontották. A képen középen látható a makett, mellette két oldalt a valódi. Mivel ez a rész egy egybeöntött átlátszó alkatrész, azt fogom tenni, hogy lecsiszolom a szerencsére pozitív vonalú ablakkereteket, polírozom és a helyes formában maszkolom majd. A másik gond azonban nagyobb, és egyelőre fogalmam sincs, mit kezdek vele: a törzs jobb oldalán a hátsó utastér ablaksora hátrafelé enyhén emelkedik. Kissé (illetve inkább szörnyen) letört vagyok, mert már túl vagyok a kis átlátszó, perem nélküli korongok (68 db) beillesztésén. Az emelkedés 1-1,5 mm, tehát nem nagy, de észrevehető. Hát itt tartok... Fóka | |||||
Alexandros | Adatlap | 587006 | 2015. június 3. 22:25 | ||
Szia Bandi! Ha kell a Maléves,írjál.Nekem is az van meg. Üdv. S. | |||||
PETI | Adatlap | 587003 | 2015. június 3. 21:30 | ||
Ez most biztos nincs itt. | |||||
PETI | Adatlap | 587002 | 2015. június 3. 21:30 | ||
Nem ugyanaz a két makett. | |||||
Szabi77 | Adatlap | 587000 | 2015. június 3. 21:19 | ||
Sziasztok! Nem akarok beleszólni,de a két gyártó IL-14-e nem ugyanaz! www.modellversium.de/galerie/18-flugzeuge-zivil/11178-ilyushin-il-14p-amodel.html hobbyterra.com/product/plastic-model-1-144-transport-aircraft-il-14t-eastern-express-14473.html Az EE IL-14T-nek a törzse teljesen más az M-hez képest is mert azon nagyobb a raktérajtó is szerintem! Szabi77 | |||||
Sennás | Adatlap | 586999 | 2015. június 3. 21:10 | ||
Nem borzolom a kedélyeket tovább nemigazán érdekel itt senkit egy Ancsa.De megvan ez a D-FOKK(DM-SKK) volt itt nagyjavításon Nyíregyházán(1999-2000 körül). Valami "kormány gép" lehetett,érdekesek a kocka ablakok és a nagy fél buborék is.Itt már 2011-ben a régire átfestve visszaállítva, müködőképesen. | |||||
Pilatus | Adatlap | 586988 | 2015. június 3. 16:56 | ||
Az A modell és az EE ugyan az ! | |||||
Tjoe | Adatlap | 586981 | 2015. június 3. 14:51 | ||
Tjoe | Adatlap | 586980 | 2015. június 3. 14:47 | ||
Az EE 14473-ast. Van benne gyárilag Malév matrica. | |||||
Sennás | Adatlap | 586978 | 2015. június 3. 14:44 | ||
A színre nem jól emlékeztem a hagyományos "Interflug" piros-fehér de tényleg itt van(volt). | |||||
Sennás | Adatlap | 586975 | 2015. június 3. 13:17 | ||
Voltál a hangárban mostanság?Olyan régi emlékem van,talán volt ott bent egy An-2 ami Erich Honecker saját gépe lett volna.(talán az is sárga-fekete csak az NDK rombusz címerrel)De lehet csak lázálom volt. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 586974 | 2015. június 3. 13:08 | ||
Bocs, még egy kérdés. Az A-modell-nek is van Il-14-ese, igaz másik verzió. Szerintetek melyiket érdemes beszerezni, ha Malévest szeretnék csinálni? | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 586973 | 2015. június 3. 13:02 | ||
PETI | Adatlap | 586971 | 2015. június 3. 12:22 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 586958 | 2015. június 3. 08:46 | ||
Szia Varjúbácsi Hobbyterra-n vannak fotók a fröccs-keretekről, ezek szerint nekem úgy tűnik süllyesztett panelvonalakkal készült, a doboz-grafikával ellentétben - és helyesen - négyágú légcsavarokkal. A részletezést nem vitték túlzásba, a motor nagyon gagyi, a futóművek is elég kezdetlegesek, szóval van tere a feljavításnak, ha valaki ebben a méretarányban is igényes. Az "átlátszó" alkatrészek úgy tűnik, némi polírozást igényelnek, kérdés, hogy segít-e ez, mert ha az anyaguk homályos, akkor biza bakfitty. Két sor matrica, egyik a dobozfedél, a másik kék törzs-csíkkal. Mindenesetre ritkaság, és azt hiszem egyhamar nem lesz másik. Üdv R. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 586957 | 2015. június 3. 08:19 | ||
Sennás | Adatlap | 586955 | 2015. június 3. 07:43 | ||
Jó képek:-) Ezek itt készültek Nyírbe a reptéren? Köszi | |||||
PETI | Adatlap | 586945 | 2015. június 2. 20:49 | ||
Sennás | Adatlap | 586937 | 2015. június 2. 17:36 | ||
migi | Adatlap | 586936 | 2015. június 2. 17:32 | ||
Sennás | Adatlap | 586934 | 2015. június 2. 17:27 | ||
PETI | Adatlap | 586927 | 2015. június 2. 16:22 | ||
Általában beáll a helyére önerőből és kész. Ha már ráncigálni kell, akkor arra elég egy kistraktor is. Van ilyen képem, este felteszem. Üdv | |||||
lacipapa | Adatlap | 586916 | 2015. június 2. 13:55 | ||
Szervusz Gabi! Az AN-2-est saját akkumulátoráról indítják!Az APA-5D-hez semmilyen esetben nincs köze! Nem is vontatja,legfeljebb kézzel tologatják (ha muszáj).Sugár hajtású gépekhez (orosz) alkalmazzák leginkább az APA-5D-t! | |||||
Sennás | Adatlap | 586913 | 2015. június 2. 12:45 | ||
Szia.Erre gondoltam mivel csillag motoros legfeljebb vontatni jó.Esetleg ilyen képed nincs?Van az AN-2 külön vontató rúdja amúgy? | |||||
PETI | Adatlap | 586912 | 2015. június 2. 12:35 | ||
Hahó! Sok értelme nem lenne mellé tenni, mert nem arról indítják. :) | |||||
Sennás | Adatlap | 586902 | 2015. június 2. 10:32 | ||
Sziasztok.Kérdezném AN-2 repülőhöz(nél) használnak(tak) APA-5D reptéri indítót?Vagy csak simán vontatásra?Semmilyen körülmények között nem tehetem mellé? Köszi SENNÁS | |||||
mkornel | Adatlap | 586863 | 2015. június 1. 15:24 | ||
Kedves Repülőbarátok! A segítségeteket szeretném kérni. Szeretnék készíteni egy British Airways felségjelzésű Tri Start. A gép és a matrica már megvan, mindössze a a színek RAL kódjaira lenne szükségem. Valaki esetleg tudja, hogy a képen látható összeállításnak mik a RAL kódjai? Köszi szépen! Üdv: Kornél | |||||
5Norbi5 | Adatlap | 586746 | 2015. május 30. 21:15 | ||
Üdvözletem! Eladóvá vált az alábbi 1/144-es Airbus A380 Emirates makett. 8000Ft+Posta A függőleges vezérsík matrica kicsit sérűlt! Személyes átvétel Budapesten, más esetben előre utalás után posta megoldható. Csere is érdekel 1/144-es utasszállító gépek, elsősorban DC-10-es, de más géptípusokról is szívesen fogadok ajánlatokat. Érdeklődéseket a verkmannorbert@gmail.com címre várom. Köszönöm, Norbert | |||||
Fóka | Adatlap | 586742 | 2015. május 30. 20:52 | ||
1 érdekesség: a mellékelt képen látszik, hogyan néz ki egy ilyen kézzel egyedileg készített törzs belülről. Hátul nem pókháló látható (bár amikor először megpillantottam, annak néztem, és félve vártam, hogy előmásszon a készítője), hanem elszabadult és odaragadt fonálszerű szálak. A kép még az ablakok kifúrása előtt készült. Az ablakok kialakításakor kiderült, hogy a falvastagság 2 és 5 mm között váltakozik. Mindazonáltal virágos a kedvem, ez igazi örömmakettezés lesz, fülig beleszerelmesedtem az A-model makettjeibe (v.ö.: "beléd estem, mint ló a gödörbe"). | |||||
Fóka | Adatlap | 586703 | 2015. május 30. 14:15 | ||
Sziasztok! Nekiláttam a Tu-114-esnek. Az A-model makettekben nekem a legnagyobb kihívást az utastér ablakai jelentik. A laminált műgyanta törzsön először is ki kell őket fúrni, majd a perem nélküli átlátszó ablakkorongokat valahogy rögzíteni benne. Ezen a hatalmas törzsön nem kevesebb, mint 67 ablak van. Egyelőre az egyik oldal fúrásával végeztem. Parányi, 1,5 mm-es marófejet használtam, ezzel pontos, akkurátus lukakat lehet kialakítani. Ennél a műveletnél feltétlenül érdemes valami védőmaszkot használni, mert az üvegszál-műgyanta keverék veszélyes, amint a levegőben szálldos. Fóka | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 586421 | 2015. május 26. 11:50 | ||
Ez már nem vicc, ez már keserű kacaj-kategória sajnos. | |||||
Cébés | Adatlap | 586420 | 2015. május 26. 11:36 | ||
Biztos nem az.De az ára az vicc kategória... | |||||
Lapi | Adatlap | 586393 | 2015. május 25. 22:23 | ||
Gerasimenko | Adatlap | 586379 | 2015. május 25. 19:40 | ||
Sziasztok! Régi Malévos festésnél, Tu-154-esen a svanc TamiyaSprayben TS-10-es vagy inkább TS-23-as lehet? Előre is köszönöm, itt mindig sok segítséget kapok! | |||||
zsocate | Adatlap | 586357 | 2015. május 25. 14:36 | ||
Szia! Jól néz ki és egyedi lett. Szubjektív: nekem mindig valószínűtlenül hatnak a középszürke ablakmatricák, különösen a szélvédőnél. üdv: | |||||
Chrisi | Adatlap | 586349 | 2015. május 25. 13:49 | ||
Sziasztok, Elkészült. Üdv, Chrisi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Tu-114 utód... Most készült el!
Rusair 1/144
Üdv.:
Péter