<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
migi | Adatlap | 552974 | 2014. február 3. 18:46 | ![]() | |
Láttad mennyi hazai kép van az oldalon , érdemes rákeresni . Előzmény: (552969) Taylor2 2014. február 3. 17:38 | |||||
Taylor2 | Adatlap | 552969 | 2014. február 3. 17:38 | ![]() | |
Taylor2 | Adatlap | 552965 | 2014. február 3. 16:37 | ![]() | |
Hogy visszaadták azt nem tudtam. Viszont szovjet szemszögből biztos nem jött túl jól a pilótának ez a húzása. :) | |||||
migi | Adatlap | 552963 | 2014. február 3. 16:29 | ![]() | |
1976. szeptember 6-án Viktor Ivanovics Belenko szovjet pilóta egy MiG–25P repülőgéppel Csugujevka katonai repülőtérről Japánba szökött és repülőgépével sikeresen leszállt Hakodate nemzetközi repülőterére. A repülőgépet a Szovjetunió visszakövetelte, de csak 67 nap után adták vissza, szétszerelve, így azt az amerikai hírszerzés alaposan megismerhette. | |||||
migi | Adatlap | 552962 | 2014. február 3. 16:21 | ![]() | |
Miből gondolod hogy szerencsétlenül járt ? | |||||
Taylor2 | Adatlap | 552961 | 2014. február 3. 16:17 | ![]() | |
A szerencsétlenül járt MiG-25-ös. www.airforce.ru/content/daidzhest_1/508-mig-25-v-yaponskom-aeroportu-hakodate/ | |||||
migi | Adatlap | 552469 | 2014. január 29. 20:07 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 551934 | 2014. január 24. 20:59 | ![]() | |
sajti | Adatlap | 549850 | 2014. január 5. 10:28 | ![]() | |
Legalább olyan látványos, mint az ára! | |||||
PETI | Adatlap | 549844 | 2014. január 5. 09:06 | ![]() | |
migi | Adatlap | 549842 | 2014. január 5. 07:51 | ![]() | |
Taylor2 | Adatlap | 549841 | 2014. január 5. 07:32 | ![]() | |
Köszönöm Tibcsi! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 549839 | 2014. január 5. 07:28 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 549838 | 2014. január 5. 07:24 | ![]() | |
Masicsev M-50 | |||||
Taylor2 | Adatlap | 549836 | 2014. január 5. 06:58 | ![]() | |
Miggyuri | Adatlap | 549755 | 2014. január 4. 06:05 | ![]() | |
Légierő "Moszkvai" Gárda Szállító Brigádja | |||||
zoli1989 | Adatlap | 549752 | 2014. január 3. 23:52 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 549751 | 2014. január 3. 23:50 | ![]() | |
Azért az ukránok sem mennek a szomszédba egy-két jelvény miatt. Bár az tény hogy az oroszok verhetetlenek ilyen témában. :) | |||||
PETI | Adatlap | 549740 | 2014. január 3. 20:11 | ![]() | |
Szép nagyon! Az oroszoknál sok szép ilyen jellegű dolog van a gépeken. Jól tolják! | |||||
migi | Adatlap | 549738 | 2014. január 3. 19:43 | ![]() | |
Köszi Gyuri , | |||||
Miggyuri | Adatlap | 549737 | 2014. január 3. 19:36 | ![]() | |
Észak-Kaukázusi Katonai Körzet | |||||
migi | Adatlap | 549722 | 2014. január 3. 17:57 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 549721 | 2014. január 3. 17:49 | ![]() | |
Bizony, ez érzékelőkkel teletömött "fullánk" lehet. Jellemzően rajta van a kormánygépeken mostanában. Az ukránon is van, viszont az oroszoknál nem sok Tu-134 lehet ebben a feladatkörben. Aztán ki tudja, de hivatalosan inkább Il-96, Il-62. | |||||
PETI | Adatlap | 549720 | 2014. január 3. 17:48 | ![]() | |
De T vezérsíkos! :):):) | |||||
migi | Adatlap | 549707 | 2014. január 3. 16:31 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 549656 | 2014. január 2. 21:36 | ![]() | |
Ott a pont Zoli! Bizony, ezek a kiképzők jelenleg is a harciasabb madárkákra. | |||||
migi | Adatlap | 549640 | 2014. január 2. 20:18 | ![]() | |
Csak nincs ki rakva rá a T betű | |||||
tesztpilota | Adatlap | 549638 | 2014. január 2. 20:16 | ![]() | |
Sziasztok! Nem emlékszem már pontosan hogy hol,de olyat olvastam e gépekről hogy ezekkel oldották meg a bombázó személyzetek éves repült órák "szinten tartását" olcsóbb üzemeltetés melett? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 549635 | 2014. január 2. 20:12 | ![]() | |
Ezek UBL változatú Tu-134-esek, mind a mai napig ezen történik a bombázó személyzetek oktatása Tu-22 és Tu-160 típusokra. | |||||
migi | Adatlap | 549631 | 2014. január 2. 20:09 | ![]() | |
búza | Adatlap | 549627 | 2014. január 2. 19:56 | ![]() | |
Szia Laci! Emlékeim szerint nem csak a kúpot tesztelték, hanem a rendszerek üzemeltetését, a lokátort is, illetve igy képezték ki a személyzeteket annak kezelésére. Üdv. G. | |||||
migi | Adatlap | 549621 | 2014. január 2. 19:24 | ![]() | |
Szia Gabi Jó pár ilyen gép van , de lehetséges , üdv: migi | |||||
SIG | Adatlap | 549620 | 2014. január 2. 19:23 | ![]() | |
Szia Laci bácsi ! Ha jól tudom, ezen tesztelték a Tu-22M3 orrkúpját. Üdv... Gábor... | |||||
migi | Adatlap | 549619 | 2014. január 2. 19:18 | ![]() | |
Köszi , akkor ezek is valamilyen kiképző gépek lehetnek ? | |||||
cenci2 | Adatlap | 549618 | 2014. január 2. 19:10 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 549600 | 2014. január 2. 17:12 | ![]() | |
Felségjelnek igen, de nem lehet, hogy valamelyik légitársaság logója? | |||||
migi | Adatlap | 549591 | 2014. január 2. 15:34 | ![]() | |
cenci2 | Adatlap | 549576 | 2014. január 2. 13:36 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 549563 | 2014. január 2. 10:29 | ![]() | |
,,Írják,hogy valamikor beszakadt a tető és megrongálódtak a kiállított cuccok.Lehet,hogy a javítás sikerült így?" Ami valószínűleg nem is az első javítás volt, ha jól értettem, ezek nagyrészt itt-ott (gyakran évtizedekkel a háború után) megtalált roncsok voltak. | |||||
AndrásH | Adatlap | 549558 | 2014. január 2. 09:32 | ![]() | |
Ja, bocsi, azt hittem, általánosságban kérdezed. Megnéztem a képeket. Ez a valami igen csak messziről, félszemmel, hunyorogva (se) hasonlít egy Hurricane-ra :) Átnézve a linkelt albumot, más gépeken is felfedezni vélem az aranykezű lemezelő restaurátor mester munkáját, de a Hurricane-utánzat az alja. A szárny talán eredeti, de a törzsből nem sok minden, és a mester igen csak lazán követte a tervrajzokat a hiányzó alkatrészek legyártásánál. | |||||
migi | Adatlap | 549557 | 2014. január 2. 09:20 | ![]() | |
AndrásH | Adatlap | 549556 | 2014. január 2. 09:14 | ![]() | |
Hogy érted, hogy egybe szegecselt? Én sima negyedfordulatos Dzus rögzítőket látok rajta. data3.primeportal.net/hangar/mark_hayward/hurricane_iia/images/hurricane_iia_15_of_31.jpg | |||||
migi | Adatlap | 549555 | 2014. január 2. 09:00 | ![]() | |
Hurricanén a motorburkolatot hogy szedték le ? mert olyan mintha egybe lenne szegecselve , | |||||
T.Csaba | Adatlap | 549554 | 2014. január 2. 08:55 | ![]() | |
Írják,hogy valamikor beszakadt a tető és megrongálódtak a kiállított cuccok.Lehet,hogy a javítás sikerült így? | |||||
migi | Adatlap | 549551 | 2014. január 2. 08:48 | ![]() | |
Kicsit olyan mintha egy lemez műhelyben a hulladékból össze kalapálták volna őket | |||||
Tibcsi | Adatlap | 549549 | 2014. január 2. 08:33 | ![]() | |
Csak nekem gyanúsak ezek a kiállított repülőgépek? | |||||
T.Csaba | Adatlap | 549396 | 2013. december 31. 18:38 | ![]() | |
:) De akkor meg leszakadnak , tehát több sebből vérzik a dio? Persze nem kritizálok , mert amúgy nagyon szép.Én nem tudnék ilyet! | |||||
zsocate | Adatlap | 549395 | 2013. december 31. 18:35 | ![]() | |
És épp ezért már előtte megszabadult volna a tartályoktól, nem igaz? Na jó, ha a pilóta egyszer nem találta meg a futóművezérlő kapcsolókat, akkor miért pont a póttankok ledobása ment volna neki? :) | |||||
migi | Adatlap | 549388 | 2013. december 31. 17:34 | ![]() | |
Szerintem ha behúzott futóval szált le akkor meg biztos hogy leszakadnak , | |||||
T.Csaba | Adatlap | 549387 | 2013. december 31. 17:29 | ![]() | |
És egy ilyen leszállásnál fent maradnak a póttankok? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |