<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16. |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16. |
vityap | Adatlap | 510466 | 2012. november 10. 08:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 510465 | 2012. november 3. 19:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Talán ide illik a legjobban ez a "mészáros madár" replika! Méghozzá Pratt & Whitney R-2800 Double Wasp mocival felszerelve! www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 510464 | 2012. július 28. 21:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Az Avia S-92-ről érdeklődnék hogy volt-e fegyverzete és milyen? Ami képeket találtam, azokon nem látszik egyértelműen, a múzeumin pedig le van lemezelve a gépágyú nyílása. Ha pedig volt, a német MK-108-at beépíthetem-e vagy valami saját cucc volt benne? Előre is köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 510463 | 2012. május 20. 10:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A G-2-eseknek még nem volt radarjuk, a G-4-eseknek már igen. Mindkét változatból volt néhány a magyar királyi honvéd légierőnek is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mcs | Adatlap | 510462 | 2012. május 19. 21:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia boomsly! Talán F-es sorozatban a Zvezda, ICM a legjobbak, nyitott motortérrel is építheted G-sben az Academy.. G-10 még a Revell is szóba jöhet innentől kezdve a te választásod, ill a tudásod ;-) Üdv: Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
boomsly | Adatlap | 510461 | 2012. május 19. 21:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszi a választ! Nézegettem a Zvezda készletet is. Ránézek még egy kicsit, hátha sikerül egy jó matrica lapot szerezni hozzá. Elfelejtettem mondani, hogy 1/48-ban gondoltam én is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lorco | Adatlap | 510460 | 2012. május 19. 20:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocsi, lemaradt: 1:48 a méretarány... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 510459 | 2012. május 19. 20:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Sanyi! Én is kevéssé ismerem a típust, de azt tudom, hogy a C-től a G-ig azért jelentős változtatások történtek, ergo hitelesen átalakítani kemény munka lesz. Nem minden G-n volt radar, nappali nehézvadászként is használtak G-ket, ezek változatos nehézfegyverzetet hordoztak, radart viszont nem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 510458 | 2012. május 19. 19:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lorco | Adatlap | 510457 | 2012. május 19. 19:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, én olcsó, részletes készletnek a Zvezda efkettesét tartom, bátran merem ajánlani, a matricái nem valami jók, de a részletessége kitűnő. Egy kabinbelső-maratás Kormos Petitől párszáz forintot kóstál hozzá: és már készülhet is a csudaszép Messzer! Üdv: Lorco | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
boomsly | Adatlap | 510456 | 2012. május 19. 18:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv kollégák! A minap a fejembe vettem, hogy megépítek egy Me109-est. A tanácsotokat szeretném kérni, hogy melyik gyártó, melyik kitjét válasszam. Egy viszonylag olcsó, könnyen beszerezhető, de mégis részletes gépet szeretnék összehozni. (Academy, ICM, Zvezda...?) Típus, jelzés, front függetlenül. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
noci | Adatlap | 510455 | 2012. március 28. 11:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Elkezdtem egy német WWII reptér megalkotását. Tudna nekem valaki segíteni, szükségem lenne rajzokra, képekre, főlek ami az épületeket, de főleg a hangárokat illeti. Főleg a szerkezeti felépítés és egyébb részletek érdekelnének. Köszönöm. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapidus | Adatlap | 510454 | 2012. január 21. 20:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hát akkor ez most kimarad.. bár karbantartás alatt lesznek a gépek, amiket csinálok.. majd egyszer.. valamikor, de ez akkor nem kerül fel rájuk | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 510453 | 2012. január 21. 12:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én úgy tudom, hogy a gépek szállításakor (ha nem szárnyon mentek :)), vagy ha parkoláskor le akarták zárni a gépet, akkor használták. Persze a háború alatt nem parkoltak túl sokáig... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapidus | Adatlap | 510452 | 2012. január 21. 12:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jó-jó az egyértelmű volt nekem is, csak tényleg használták? Nem igazán láttam képet, amin ilyenek is lettek volna | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 510451 | 2012. január 21. 09:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez a szerkezet a kormányokat rögzíti középállásban. Felszállás előtt érdemes levenni őket, mert meglepetés érheti az embert. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapidus | Adatlap | 510450 | 2012. január 21. 01:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nos Erik Mombeeck könyvét nem sikerült beszereznem, de alapos utánajárással megállapítottam, hogy FW 190 A-6/R7-esekről van szó, így tartály + ovális aknás változat kell. A fókák megbolondításához különben találtam egy érdekes "szerkezetet" és erről szeretnék egy kis infót gyűjteni, mert soha sehol nem láttam még ilyet: sites.google.com/site/tinyland/Home/products_EN/pe_en/48_EN/wwii-german-control-surface-lock Azért csatoltam róla képet is. Ilyennel lehetett találkozni német gépeken, vagy valami múzeumi darabra aggatták csak fel? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
J_K | Adatlap | 510449 | 2011. december 28. 09:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A szerző Erik Mombeeck. Néhány évvel ezelőtt jelent meg a három könyv angolul. Szerintem E-Bay-en elcsíphető. A német nyelvű verzió egy kötetben volt, nem tudom, hogy azt be lehet-e még szerezni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapidus | Adatlap | 510448 | 2011. december 27. 17:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem rég pörgettem át, de ebben is ugyan azok a fotók vannak, amikkel már találkoztam korábban. A szöveget átfutva pedig úgy látom, hogy csak az eseményeket írták le, de konkrétan a gépekről nem sokat, de azért köszönöm! : ) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 510447 | 2011. december 27. 16:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sys | Adatlap | 510446 | 2011. december 27. 14:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja, bocs; rájöttem, hogy a kit ismerete nélkül csak hülyeséget kérdezhetek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapidus | Adatlap | 510445 | 2011. december 27. 14:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simán adott ki olyan A-6ost, amire rászerelteti az üzemanyagtartályt és szögletes a futóakna alakja. Különben a kép amit bevágtam pont nem ilyen mert a jelölt A és C variánsoknak kerek az aknája, de a Special Hobby által piacra dobott egyébként egy az egyben Erduard gyártmányú (még a keretre is Eduard felirat van nyomva) A-6os ilyen... és abból csak szögletes aknás gép építhető. Különben nem találom a Classic könyveit. Csak észak-afrikás fókás könyvet találtam : S Esetleg szerzőt kérdezhetek? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sys | Adatlap | 510444 | 2011. december 27. 13:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"az Eduardnak jár egy marha nagy fekete pont" > Miért? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapidus | Adatlap | 510443 | 2011. december 27. 13:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A könyvnek utána fogok járni és köszönöm az ajánlást, viszont az aknás dologgal kapcsolatban ha igaz amit mondtál, akkor az Eduardnak jár egy marha nagy fekete pont | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
J_K | Adatlap | 510442 | 2011. december 27. 08:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A válasz egyszerű: ha volt póttank-függesztő, akkor kerek az akna, nincs belső aknaajtó. Forrásnak pedig ajánlom a Classic 3 kötetes JG 1 könyvét. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
decente | Adatlap | 510441 | 2011. december 27. 08:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A német fórumokat olvasgatva előrébb jutottam a kérdésben, de felvetült egy újabb porbléma: A 97-es festéseken, ahol a nagyobb tigrisfej látható, tisztán látszik, hogy a norm95 jelzésű rejtőszínséma /szabvány/ tetejére van ráfújva a díszítőfestés, viszont a 96-os verzióról nem találok elég referenciát. Tudna valaki segíteni? Zsolt | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
decente | Adatlap | 510440 | 2011. december 25. 08:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözletem! Ide írok, mert nem találtam jobb helyet a kérdésemnek. Van egy 1:72-es Revell Tornado ECR-em, a tigriscsíkos variációt szeretném belőle megépíteni. Adja szépen az összes matricát, de én úgy szeretném felfesteni a csíkokat rá. Az érdekelne, hogy a három szürkeárnyalat FS kódját meg tudná-e nekem valaki adni? Gondolom, hogy az általánosan használt festékek közül lehetnek, de nem szeretnék találgatni. Gunze-t használok, mostmár évek óta, nem nagyon hiszek a Revell kevergetős árnyalataiban. JABOG 32 Lechfeld, a papír szerint a '96-os TigerMeet-re készült a festés. Köszönettel: Fehér Zsolt feher.rendes.zsolt@gmail.com | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapidus | Adatlap | 510439 | 2011. december 24. 03:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A forrást esetleg megkérdezhetem? Mert most este még átfutottam pár képet és az összes makett változaton (Eduard, Hasegawa, stb.) kör alakú a futóakna. Fotót konkrétan erről a részről nem igen találtam, csak ezekhez hasonló illusztrációkat, de nem tudom melyiknek higgyek, ráadásul ugye kérdéses a 9-es és 5-ös esetén is a kialakítás. A CMK Fókás könyveiben csak szögletes verziót láttam A-6osról. Különben létezik, hogy a három gép felépítésében nem ugyan olyan, habár mindegyik A-6os? Ha valaki végignézi a képeket és Wrecker mellékleteit láthatja, hogy szinte mindegyik géphez található kép mindkét futóakna típussal. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapidus | Adatlap | 510438 | 2011. december 23. 19:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Így a kép alapján a fehér 5-ösnek és a fehér 11-esnek ugyan olyan a futóműve, ráadásul úgy nézem, hogy a szögletes típusú (ami jó hír, mert így meg tudom építeni őket átalakítás nélkül : D) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 510437 | 2011. december 23. 18:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Lapidus ! Talán segít valamit... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapidus | Adatlap | 510436 | 2011. december 23. 10:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Érdekel! : O De ha erre az e-mail címemre nem jön át, akkor kadasbence@gmail.com-on is elérhető vagyok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 510435 | 2011. december 22. 21:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Lapidus ! Van pár nagyon jó színes festésmintám a kockásorrú Fókákról, ha érdekel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lapidus | Adatlap | 510434 | 2011. december 22. 20:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hol tudnék utánanézni a 1./JG1-nek? Főleg Deelenben készült képeket keresek fókákról. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
happy | Adatlap | 510433 | 2011. december 20. 18:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fegyvertársak... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
happy | Adatlap | 510432 | 2011. november 20. 10:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Most találtam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
happy | Adatlap | 510431 | 2011. november 20. 09:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
J_K | Adatlap | 510430 | 2011. november 15. 09:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia happy! Ez nem több, mint különböző roncsokból a propaganda-fotózáshoz összebarkácsolt képződmény. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
happy | Adatlap | 510429 | 2011. október 29. 17:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 510428 | 2011. október 14. 21:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HtBalna | Adatlap | 510427 | 2011. szeptember 30. 07:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi már rámírt egy kolléga és szombaton hozza a matricákat. De köszi a gyors reagálást neked is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 510426 | 2011. szeptember 29. 19:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hasegawa kiadott Bf-109E, FW-190A-8 és Me-262A1 Bär festésével. Nekem egyik sincs meg, de meg tudom szerezni, ha kell | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HtBalna | Adatlap | 510425 | 2011. szeptember 29. 15:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emberek! Segítségre lenne szükségem. Valaki nem tud egy olyan boltot akár e-boltot is ahol Heinz Bar gépének matricáit meg lehet venni/rendelni. Vagy esetleg van valakinek fölöslegben egy? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fidel | Adatlap | 510424 | 2011. szeptember 7. 10:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fidel | Adatlap | 510423 | 2011. szeptember 7. 10:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kíváncsi vagyok a Zvezda mikor dobja be az F2-es 1/72-es kicsinyítését. 1/48-ban és 1/100-ban megcsinálták - "gyakorlat" tehát már van benne. Azonnal életképes lenne a piacon. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 510422 | 2011. szeptember 7. 10:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Amodel, da best ! és magyar festése is van :)) Na jóóó, a Fine Molds, de hát az nem occsó :( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 510421 | 2011. szeptember 5. 14:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fidel | Adatlap | 510420 | 2011. szeptember 5. 13:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tibcsi, Néhány így hirtelen: Amodel Mastercraft Intech Bilek (ez talán Italeri újradobozolás) FineMolds Üdv, fidel | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 510419 | 2011. szeptember 5. 12:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, 1/72-ben ki gyárt Bf-109F-et? Mármint az Italerin (és a Helleren) kívül. :) Kösz: Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
J_K | Adatlap | 510418 | 2011. augusztus 31. 08:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Van különbség a szegecstérképben az eltérő fegyverdekli és a különböző szerelőnyílások miatt. A Fókán egyébként is süllyesztett fejű szegecsek voltak, nem kidomborodóak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
miles | Adatlap | 510417 | 2011. augusztus 30. 23:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak 1:48, ôs 1:32. Nekem 72-ben kellene, de marad a negativ... Érdekes, hogy a csehek azt irták, az 1:48-as léptékben, A4-es iven 8 méternyi szegecs van, mig az 1:32-esen 11 méter... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Itt is felteszem a kérdést, hátha...
Belevágtam egy bf-109 G-10-es építésébe és repülés közben akarom majd "megjeleníteni". Azt szeretném valaki hozzáértőtől megkérdezni, hogy egy balra fordulásnál a csűrőlapok (+fékszárnyak?) és az oldalkormány milyen irányban és mennyire térnek ki? Utánanéztem, hogy elméletileg hogyan kéne, de biztosra akarok menni. Sajnos nem találtam olyan videót vagy képet amin ez jól látszik, esetleg ha tudtok ilyent, azt is szívesen fogadom.
Köszönöm
ui:e-mail az adatlapomon