<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Miggyuri | Adatlap | 549737 | 2014. január 3. 19:36 | ||
Észak-Kaukázusi Katonai Körzet Előzmény: (549722) migi 2014. január 3. 17:57 | |||||
migi | Adatlap | 549722 | 2014. január 3. 17:57 | ||
PETI | Adatlap | 549721 | 2014. január 3. 17:49 | ||
Bizony, ez érzékelőkkel teletömött "fullánk" lehet. Jellemzően rajta van a kormánygépeken mostanában. Az ukránon is van, viszont az oroszoknál nem sok Tu-134 lehet ebben a feladatkörben. Aztán ki tudja, de hivatalosan inkább Il-96, Il-62. | |||||
PETI | Adatlap | 549720 | 2014. január 3. 17:48 | ||
De T vezérsíkos! :):):) | |||||
migi | Adatlap | 549707 | 2014. január 3. 16:31 | ||
PETI | Adatlap | 549656 | 2014. január 2. 21:36 | ||
Ott a pont Zoli! Bizony, ezek a kiképzők jelenleg is a harciasabb madárkákra. | |||||
migi | Adatlap | 549640 | 2014. január 2. 20:18 | ||
Csak nincs ki rakva rá a T betű | |||||
tesztpilota | Adatlap | 549638 | 2014. január 2. 20:16 | ||
Sziasztok! Nem emlékszem már pontosan hogy hol,de olyat olvastam e gépekről hogy ezekkel oldották meg a bombázó személyzetek éves repült órák "szinten tartását" olcsóbb üzemeltetés melett? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 549635 | 2014. január 2. 20:12 | ||
Ezek UBL változatú Tu-134-esek, mind a mai napig ezen történik a bombázó személyzetek oktatása Tu-22 és Tu-160 típusokra. | |||||
migi | Adatlap | 549631 | 2014. január 2. 20:09 | ||
búza | Adatlap | 549627 | 2014. január 2. 19:56 | ||
Szia Laci! Emlékeim szerint nem csak a kúpot tesztelték, hanem a rendszerek üzemeltetését, a lokátort is, illetve igy képezték ki a személyzeteket annak kezelésére. Üdv. G. | |||||
migi | Adatlap | 549621 | 2014. január 2. 19:24 | ||
Szia Gabi Jó pár ilyen gép van , de lehetséges , üdv: migi | |||||
SIG | Adatlap | 549620 | 2014. január 2. 19:23 | ||
Szia Laci bácsi ! Ha jól tudom, ezen tesztelték a Tu-22M3 orrkúpját. Üdv... Gábor... | |||||
migi | Adatlap | 549619 | 2014. január 2. 19:18 | ||
Köszi , akkor ezek is valamilyen kiképző gépek lehetnek ? | |||||
cenci2 | Adatlap | 549618 | 2014. január 2. 19:10 | ||
Freddy | Adatlap | 549600 | 2014. január 2. 17:12 | ||
Felségjelnek igen, de nem lehet, hogy valamelyik légitársaság logója? | |||||
migi | Adatlap | 549591 | 2014. január 2. 15:34 | ||
cenci2 | Adatlap | 549576 | 2014. január 2. 13:36 | ||
Freddy | Adatlap | 549563 | 2014. január 2. 10:29 | ||
,,Írják,hogy valamikor beszakadt a tető és megrongálódtak a kiállított cuccok.Lehet,hogy a javítás sikerült így?" Ami valószínűleg nem is az első javítás volt, ha jól értettem, ezek nagyrészt itt-ott (gyakran évtizedekkel a háború után) megtalált roncsok voltak. | |||||
AndrásH | Adatlap | 549558 | 2014. január 2. 09:32 | ||
Ja, bocsi, azt hittem, általánosságban kérdezed. Megnéztem a képeket. Ez a valami igen csak messziről, félszemmel, hunyorogva (se) hasonlít egy Hurricane-ra :) Átnézve a linkelt albumot, más gépeken is felfedezni vélem az aranykezű lemezelő restaurátor mester munkáját, de a Hurricane-utánzat az alja. A szárny talán eredeti, de a törzsből nem sok minden, és a mester igen csak lazán követte a tervrajzokat a hiányzó alkatrészek legyártásánál. | |||||
migi | Adatlap | 549557 | 2014. január 2. 09:20 | ||
AndrásH | Adatlap | 549556 | 2014. január 2. 09:14 | ||
Hogy érted, hogy egybe szegecselt? Én sima negyedfordulatos Dzus rögzítőket látok rajta. data3.primeportal.net/hangar/mark_hayward/hurricane_iia/images/hurricane_iia_15_of_31.jpg | |||||
migi | Adatlap | 549555 | 2014. január 2. 09:00 | ||
Hurricanén a motorburkolatot hogy szedték le ? mert olyan mintha egybe lenne szegecselve , | |||||
T.Csaba | Adatlap | 549554 | 2014. január 2. 08:55 | ||
Írják,hogy valamikor beszakadt a tető és megrongálódtak a kiállított cuccok.Lehet,hogy a javítás sikerült így? | |||||
migi | Adatlap | 549551 | 2014. január 2. 08:48 | ||
Kicsit olyan mintha egy lemez műhelyben a hulladékból össze kalapálták volna őket | |||||
Tibcsi | Adatlap | 549549 | 2014. január 2. 08:33 | ||
Csak nekem gyanúsak ezek a kiállított repülőgépek? | |||||
T.Csaba | Adatlap | 549396 | 2013. december 31. 18:38 | ||
:) De akkor meg leszakadnak , tehát több sebből vérzik a dio? Persze nem kritizálok , mert amúgy nagyon szép.Én nem tudnék ilyet! | |||||
zsocate | Adatlap | 549395 | 2013. december 31. 18:35 | ||
És épp ezért már előtte megszabadult volna a tartályoktól, nem igaz? Na jó, ha a pilóta egyszer nem találta meg a futóművezérlő kapcsolókat, akkor miért pont a póttankok ledobása ment volna neki? :) | |||||
migi | Adatlap | 549388 | 2013. december 31. 17:34 | ||
Szerintem ha behúzott futóval szált le akkor meg biztos hogy leszakadnak , | |||||
T.Csaba | Adatlap | 549387 | 2013. december 31. 17:29 | ||
És egy ilyen leszállásnál fent maradnak a póttankok? | |||||
migi | Adatlap | 549375 | 2013. december 31. 15:58 | ||
Szia Laci Azért is írtam hogy kissé zavaros , üdv: migi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 549374 | 2013. december 31. 15:51 | ||
Szia migi Ez nem is MiG-15, hanem -17F, meg a póttank és a késantenna pozíciója se korrekt. Szilveszterkor pezsgővel elmegy :-) Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 549371 | 2013. december 31. 15:14 | ||
Igen benne van úgy látom , , de a cím kicsit zavaros , www.rh-modell.de/00000098270c30f03/00000098b50f049f6.html | |||||
zsocate | Adatlap | 549370 | 2013. december 31. 15:07 | ||
Legalább a pilóta benne van a kabinban? | |||||
sanyi | Adatlap | 549358 | 2013. december 31. 13:09 | ||
No problem, az a lényeg, hogy festés a legújabb divatot követi... | |||||
pintair | Adatlap | 549343 | 2013. december 31. 11:27 | ||
zsury | Adatlap | 549341 | 2013. december 31. 11:19 | ||
Basszus...ezek mindegyike bármely múzeum sztárja lehetne! | |||||
pintair | Adatlap | 549339 | 2013. december 31. 11:15 | ||
pintair | Adatlap | 549338 | 2013. december 31. 11:09 | ||
vannak eldugott helyek... englishrussia.com/2013/11/18/military-museum-of-the-russian-northern-fleet-in-the-hangar/ | |||||
migi | Adatlap | 549293 | 2013. december 30. 21:32 | ||
PETI | Adatlap | 549289 | 2013. december 30. 20:52 | ||
migi | Adatlap | 548660 | 2013. december 22. 16:41 | ||
Itt pont a P-47 essel foglalkoznak www.ww2aircraft.net/forum/aircraft-pictures/russian-p-47-a-4805.html | |||||
Muzzy | Adatlap | 548653 | 2013. december 22. 15:58 | ||
Egyes források szerint 202 db P-47-est kaptak a szovjetek a lend lease keretében.Ebben volt gerinces és buborékkabinos változat is vegyesen. A tengerészeti légierő kapta meg, főleg északon repülték a nagy hatótávolság miatt, a szovjetek nem szerették, szerintük nehézkes volt vadászgépnek. Többnyire hagyományos USA festéssel kapták, bár vannak olyan infók, hogy egyes gépeket átfestettek szovjet szürke/szürke színekkel. Van egy jó kép hasraszáltt P-47-ről, de nem emlékszem, hogy az gerinces, vagy buborékos. Muzzy | |||||
migi | Adatlap | 548580 | 2013. december 21. 17:49 | ||
Látod viszont olyan púpos kabintetejű hogy lett volna arról fogalmam nincs , | |||||
migi | Adatlap | 548578 | 2013. december 21. 17:34 | ||
migi | Adatlap | 548576 | 2013. december 21. 17:29 | ||
magyaralba | Adatlap | 548573 | 2013. december 21. 16:55 | ||
wings palete-n ezek vannak... de egy szovjetek álltal repült szövetséges gépekkel foglalkozó kiadványban is láttam róla fotókat... szóval, igen repülték mind a két változatot, a penge hátút is meg a buborék tetőset is... de hogy milyen mennyiségben kaptak belőlük arra válaszolni nem tudok... | |||||
migi | Adatlap | 548572 | 2013. december 21. 16:54 | ||
Szia Zsolt Volt nekik Malcolm kabinos P-47 D , gogle képkereső , van fönt fotó és makett is mert megnéztem , de ha jól emlékszem Vadász Pista is csinált valamelyik újságban ilyen gépet , | |||||
decente | Adatlap | 548569 | 2013. december 21. 16:43 | ||
Sziasztok! Megint kérdeznék, rögtön kettőt is: Szerintetek került az oroszokhoz Malcolm kabinos P-47D? Ha igen, festéssel alá tudja támasztani valaki ezen állítását? Úgy alakult, hogy egy 1:48-as Hasegawa Razorback-et átlátszó keret nélkül szereztem meg, az utánrendelt vákuumos pedig Malcolm lett, figyelmetlenségből. Ha valakit érdekel cserére hajlandó vagyok! A Yak-3-as kinyitott féklapok belsejét milyen színnel fessem és mennyire nyissam ki? Az Eduard Weekend-be rakom be a maratott fészket éppen, de nagyon kevés anyagom van az orosz repülésről. Előre is köszönöm a segítséget! Zsolt | |||||
PETI | Adatlap | 548260 | 2013. december 17. 21:04 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |