<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
PeKo Publishing | Adatlap | 585366 | 2015. május 9. 08:36 | ||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 585358 | 2015. május 8. 21:33 | ||||||||||||
Szerintem zöld. A Tamiya emlékeim szerint tényleg a 61-et ajánlja a német terepezéshez. (Hogy ez valóban jó-e, abba én nem mennék bele semmiképpen.) XF-64-et meg a barnához. | |||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 585355 | 2015. május 8. 21:15 | ||||||||||||
Ácsi, az XF-61 sárga. Üdv Á | |||||||||||||||
pintair | Adatlap | 585349 | 2015. május 8. 20:34 | ||||||||||||
Danke sehr,nagyon koszonom! | |||||||||||||||
gaben21 | Adatlap | 585337 | 2015. május 8. 18:35 | ||||||||||||
Bocs. Elnéztem. A tamiya xf-61 a megfelelő szín. :-) | |||||||||||||||
gaben21 | Adatlap | 585326 | 2015. május 8. 16:32 | ||||||||||||
Tamiya XF-60 Darkk Yellov a német sárga. Én ezt használom. Teljesen rendben van a színe. | |||||||||||||||
pintair | Adatlap | 585294 | 2015. május 8. 08:35 | ||||||||||||
Skacok! Segítsetek legyetek szívesek! Repcsis lévén nem tudom a színt: Gunze Mr Color C70-et (WW2 German Tank dark green ) melyik Gunze Hobby Color, v. Humbrol, v. Tamiya akril színnel tudom helyettesíteni? Tudom, gúgli a haverom, de nem leltem rá...hátha Ti tudjátok csípőből, v. csőszájfékből. :) Köszönöm! pintair Pintér Árpád | |||||||||||||||
rohamkukac | Adatlap | 584682 | 2015. április 29. 13:57 | ||||||||||||
Köszönöm! Így már akadt kép az aljáról is! | |||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 584622 | 2015. április 28. 14:40 | ||||||||||||
Hali, Flammenvernichter panther szavakkal keresd. Üdv Á | |||||||||||||||
rohamkukac | Adatlap | 584597 | 2015. április 27. 21:42 | ||||||||||||
Köszönöm! Most jutott eszembe,hogy annó találtam róla egy jó kis metszeti ábrát,de sajnos most csakazért se kerül elő... :) | |||||||||||||||
Commissar | Adatlap | 584575 | 2015. április 27. 14:53 | ||||||||||||
Üdv! Az a ventillátoros kályhacső kipufogó alul nyitott volt. Volt benne valami betét cső is, ennek a csőnek a tetején egy kilyuggatott lemez volt a ventillátor alatt valamivel. Egy gugglis kereséssel még 1/35-ös műgyanta verziót is lehet találni, ami egész szépen reprodukált. A bovington-i Panther G-ről vették a mintát hozzá. | |||||||||||||||
boscko | Adatlap | 584517 | 2015. április 26. 13:36 | ||||||||||||
Nagyon komoly 1 VAS brutál!Ügyes a gazdája! Köszi a képeket! | |||||||||||||||
rohamkukac | Adatlap | 584514 | 2015. április 26. 13:29 | ||||||||||||
Fém az egész,de nem én követtem el :) Épp ez akadt a kezembe példálózáshoz... Itt van róla egy adag kép: www.sixtharmygroup.com/portal/viewtopic.php | |||||||||||||||
boscko | Adatlap | 584512 | 2015. április 26. 13:15 | ||||||||||||
rohamkukac Szia a párduc a tied ami a képen látható? Fém az egész,mérete? | |||||||||||||||
rohamkukac | Adatlap | 584507 | 2015. április 26. 12:34 | ||||||||||||
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani,hogy a Párduc harckocsi lángrejtős kipufogója alól zárt volt,vagy sem?A Dragon által gyártott kipufogónak nincs gyári alja,és érdekelne,hogy pótolni kell,vagy sem? vincesgallery.smugmug.com/photos/115922955-L.jpg | |||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 582254 | 2015. március 26. 13:11 | ||||||||||||
kera | Adatlap | 582252 | 2015. március 26. 12:42 | ||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 582214 | 2015. március 25. 19:33 | ||||||||||||
Koszi szepen Adam! Jo kis kollekcio. | |||||||||||||||
kera | Adatlap | 582200 | 2015. március 25. 13:22 | ||||||||||||
Köszi, jó kis képek, teherautók és a sár minden mennyiségben, de sajnos semmi öszvér megoldás nincs köztük... | |||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 582196 | 2015. március 25. 12:34 | ||||||||||||
Hello, ezt a húsz oldalt pörgesd még végig, hátha találsz olyan képet ami jó lehet. forum.axishistory.com/viewtopic.php Üdv Á | |||||||||||||||
kera | Adatlap | 582192 | 2015. március 25. 11:20 | ||||||||||||
Sziasztok! Igen, igaz, a Krupp Protze is nagyon érdekes, de itt és most, nálam, a fő hangsúly az Opelen van. Miután kiadtam a 4x4-es 1/48-as Opel sorozatot, kedvet kaptam minél több verziót összehozni 48 és 35-ös méretben is. 48-ashoz találtam vmi ukrán céget, ami gyárt többfajta flakot 1/48-as léptékben, illetve rendeltem egy Tamiya négycsövűt 48-asban. Ádámnak köszi a képet, pak-os verzió is játéákban van, sőt, bármi, ami megoldható és létezett Opel hátán :-) | |||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 582013 | 2015. március 22. 20:53 | ||||||||||||
Koszi szepen Adam es Peter! | |||||||||||||||
radir | Adatlap | 581841 | 2015. március 20. 19:11 | ||||||||||||
Szerintem a Flak 37, és a 38 -Sd.Kfz. 7-re szerelve az igazi! Tamiya gyártja mind 2 verziót. Persze egy teherautó-n biztos egyedibb saját építés lenne. | |||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 581839 | 2015. március 20. 19:03 | ||||||||||||
Rosszul emlékeztem, ez 2,5 tonnás, de a 1,5-ös is ki kellene, hogy bírja. www.autogallery.org.ru/k/o/35blitz25.jpg Üdv Á | |||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 581837 | 2015. március 20. 18:35 | ||||||||||||
Hello, Az 5. Képen inkább 4,5 tonnás Büssing van, az jóval nagyobb, mint a Blitz. Viszont, most, hogy Tamás felrakta, valahol van egy fotóm amin a Pak 36 egy Opelre van felrakva, megkeresem. Üdv Á | |||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 581821 | 2015. március 20. 15:49 | ||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 581820 | 2015. március 20. 15:44 | ||||||||||||
Szia Laci! Építs egy Krupp Protzét 3,7 centis Pakkal. Föltették rá kerekestül, kerék nélkül, páncélozták többféleképpen, marha érdekes járgányok lettek belőle. Tamás | |||||||||||||||
PeKo Publishing | Adatlap | 581818 | 2015. március 20. 15:41 | ||||||||||||
Nekem inkább a benzines kanna tartójának tűnik... | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 581817 | 2015. március 20. 15:01 | ||||||||||||
A vezető előtti lépcső "dupla" fellépő gyári vagy van ilyen Német teherautó? | |||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 581811 | 2015. március 20. 14:38 | ||||||||||||
Az 5. képen esélyes, hogy nem Opel van, a vezetőfülke hátsó falának íve a tetőnél nekem nem igazán Opeles. | |||||||||||||||
kera | Adatlap | 581795 | 2015. március 20. 12:44 | ||||||||||||
Köszi mindenkinek a gyros választ! Varjúbácsi 5. képén lévő járműre gondoltam, elsősorban ilyen fog készülni, ez a 4 csövű Flak 38 a "normál" teherautón, amit az Italeri is gyárt. "az Italeri Opelhez kicsit nagy a Vierling...az Italeri Oplere meg egy Falk 30-at vagy Flak 38-at." igen, pont a 38-sra gondoltam. "Az ICM-re mondjuk egy Italeri Bredát raknék," ennek utánanézek rögvest, jó ötlet! keresek még valami könnyebb ágyút képek alapján, amilyen tutira volt, bár amit a háború végén műveltek a házasítás terén... | |||||||||||||||
PeKo Publishing | Adatlap | 581783 | 2015. március 20. 11:58 | ||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 581780 | 2015. március 20. 11:37 | ||||||||||||
Nem nagyon láttam kerekes német járművet hólánccal. Az amerikaiak viszont orrba-szájba használták sárban is, így gondolom működőképes megoldás. Üdv Á | |||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 581778 | 2015. március 20. 11:34 | ||||||||||||
Hello, az Italeri Opelhez kicsit nagy a Vierling, Mercedes Maultierre rakták leginkább meg céljárművekre, ezek terhelhetősége minimum egy vagy két tonnával nagyobb volt mint az Opelé. Az ICM-re mondjuk egy Italeri Bredát raknék, az Italeri Oplere meg egy Falk 30-at vagy Flak 38-at. Üdv Á | |||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 581776 | 2015. március 20. 11:27 | ||||||||||||
CsAndris | Adatlap | 581774 | 2015. március 20. 10:43 | ||||||||||||
kera | Adatlap | 581773 | 2015. március 20. 10:23 | ||||||||||||
Sziasztok! Opel Blitz + Flak párost tervezek építe(t)ni, eddig van Italeri Opelem, amire kerül egy Flakvierling 38-as négycsövű verzió, ez úgy tudom biztosan volt, de szereztem egy ICM Typ-2-5-32-1-5-to-WWII-German-Light-Truck tehert is. Erre nem nagyon fér fel a 38-as, így gondolom iylen verzió nem volt. Adnátok ötleteket, hogy Opelen milyen ágyúk voltak ill. milyen beszerezető típuson milyen építményt lenne érdemes építeni? előre is köszi! KL | |||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 581113 | 2015. március 11. 21:11 | ||||||||||||
Sziasztok! Van esetleg valakinek infoja, mondjuk fotok alapjan, hogy a nemetek a tel vegi saros terepen meddig alkalmaztak a kerekes jarmuveken holancot? Ertve ezalatt, hogy tavasszal esetleg meg a dagonyas saros utakon fent lehetett a holanc? Koszi szepen! | |||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 580847 | 2015. március 9. 11:29 | ||||||||||||
Persze, ez teljesen egyértelmű. Csak egyben utalni akartam egy másik történelmi agymenésre is. :) | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 580844 | 2015. március 9. 10:37 | ||||||||||||
A kommerek sok történelmi emléket elpusztítottak, az biztos, de abba gondoljatok bele, hogy 1945-ben Magyarország összes hídja fel volt robbantva, majdnem az összes vasútja el volt pusztítva, jóhogy nem rakosgatták a Pzmittudoménmiket azon az alapon, hogy majd a makettezőknek 70 év múlva milyen jó lesz, addig meg acél híján majd átevickélünk valahogy a Tiszán tutajjal. Híd, sín, mozdony formájában élnek a Tigrisek tovább. | |||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 580795 | 2015. március 8. 20:21 | ||||||||||||
A Fortepan.hu nagyon jó oldal! De érdemes rá keresni szülő városunkra, vagy éppen ahol lakunk. Székesfehérvárról is kutattam régi képeket meglepő, hogy mik kerültek elő. A 10-es huszárok szobrának sorsát végig lehet követni a felavatásától napjainkig. Pedig a felavatási helyéről elvitték, majd tovább, és tovább vitték, aztán eltűnt. A szobor jelenlegi helyének felkutatásában a Székesfehérvári Szent István Múzeum segített. Számtalan szobor vándorolt a városban ide oda. Már az 1600-as évektől fotókon, réz metszeteken,festményeken, lehet végig követni épületeket utcákat, hogyan változtak és tűntek el. Egyes épületek történetét is végig lehet követni, hogy minek épült és mire használták később, hányszor cserélt gazdát és most mi van benne. | |||||||||||||||
radir | Adatlap | 580734 | 2015. március 8. 15:02 | ||||||||||||
Megnéztem a fortepan.hu-t -még nem is láttam ezt az oldalt, rengeteg a Magyar fénykép anyag a múltból ,Nagyon jó! | |||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 580715 | 2015. március 8. 12:44 | ||||||||||||
Persze, hogy nem maradt belőle semmi, kellett a vas és acél országához. | |||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 580638 | 2015. március 7. 17:49 | ||||||||||||
Székesfehérváron, és környékén bőségesen volt hadi technikai veszteség. Képek a fotepan.hu oldalról származnak. Mindegyik Székesfehérváron készült. | |||||||||||||||
radir | Adatlap | 580635 | 2015. március 7. 17:28 | ||||||||||||
Csodálkozva nézem azért, hogy Magyarországon is mennyi esemény történt -sajnos én ennyire a történelmi részéhez nem értek, de próbálok utána olvasgatni. Ennyi "értékes" technika volt bevetve itt nálunk és jóformán semmi tárgyi emlék nem maradt meg belőle... | |||||||||||||||
PeKo Publishing | Adatlap | 580545 | 2015. március 6. 21:22 | ||||||||||||
Az utolsó német nagyoffenzíva volt az 1945. március 6-án megindított "Frühligserwachen" hadművelet. A laubani páncélosütközet a "Gemse" hadművelet része volt, amely 1945. március 1-én kezdődött. Nagyságrendjét tekintve kisebb volt a magyarországi hadműveletnél, viszont Lauban visszafoglalásával március 8-ra német sikert eredményezett. | |||||||||||||||
mcs | Adatlap | 580539 | 2015. március 6. 20:29 | ||||||||||||
mcs | Adatlap | 580538 | 2015. március 6. 20:28 | ||||||||||||
http://www.origo.hu/tudomany/tortenelem/20150306-vegjatek-a-dunantulon-70-eve-kezdodott-meg-hitler-utolso-offenzivaja.html | |||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 580529 | 2015. március 6. 19:39 | ||||||||||||
Mit értesz offenzíva alatt? Ha jól emlékszem az utolsóra 45 áprilisában került sor német területen egy L betűs (talán Lobau?)város mellett. Muzzy | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 580524 | 2015. március 6. 19:06 | ||||||||||||
Jól tudom urak ma pontosan 70 éve indult meg az utolsó Német offenzíva a "Tavaszi ébredés". |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Tamiya XF-60 Dark Yellow
Tamiya XF-61 Dark Green
Tamiya XF-64 Red Brown
Én személy szerint az XF-61 Dark Green-t és XF-64 Red Brown-t használhatatlannak vélem (német páncélosokhoz), sokkal inkább az XF-67 NATO Green-t és XF-68 NATO Brown-t javaslom az álcaszínekhez. Persze, ízlések és pofonok...
A Gunze Hobby Colour sorból a H403 (Dark Yellow), H406 (Chokolate Brown) és H405 (Olive Green) tűnik használhatónak.
Revell festéket még soha nem használtam német harcjárművek álcafestéséhez, ahhoz nem tudok okosat mondani...