<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Varjúbácsi | Adatlap | 590184 | 2015. augusztus 10. 13:27 | ![]() | |
totya72 | Adatlap | 590087 | 2015. augusztus 8. 09:26 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 590086 | 2015. augusztus 8. 08:39 | ![]() | |
Jó reggelt! A saját építés másik nagy példája, bár ez itt kicsit off, mert nem utasgép, de akkor is: www.britmodeller.com/forums/index.php Ha már ez a téma, megosztom itt az urakkal, ötletek vannak benne és hát az elszántság látszik benne. Tehát nincs lehetetlen saját építés.. :) Üdv | |||||
Chrisi | Adatlap | 590066 | 2015. augusztus 7. 10:11 | ![]() | |
Sziasztok, Az alumíniumlemezes gyártási technikámmal szívesen besegítek bárkinek különböző szerkezeti elemek kialakításában. A DC-8-ról szóló bejegyzés az én fantáziámat is megmozgatta, azóta is azon agyalok melyik gépből lehetne a legjobb donorjármű. Ha bárkinek van ezzel kapcsolatosan ötlete ne habozzon megosztani. Üdv, Chrisi | |||||
PETI | Adatlap | 590035 | 2015. augusztus 6. 14:20 | ![]() | |
Akkor arra tudsz is alapozni. :) | |||||
Fóka | Adatlap | 590034 | 2015. augusztus 6. 14:01 | ![]() | |
Szia Peti! Hát ez bámulatos kreativitás :-) Kösz a linket! Ha jól meggondolom, a Mercure törzsének dimenziói éppen megfelelnének az én dédelgetett tervemnek is... Fóka | |||||
PETI | Adatlap | 590032 | 2015. augusztus 6. 13:35 | ![]() | |
Szia Fóka! Hát pl. így készülhet házilag: pwm.org.pl/viewtopic.php De ha van jó ötlet még, azt szívesen veszem én is, mert én is gondolkodom 1 ilyen projectben. Csak a típus más... :) Üdv | |||||
Fóka | Adatlap | 590030 | 2015. augusztus 6. 09:27 | ![]() | |
Szia Chrisi! Te már elég sok makettet csináltál a "semmiből", nagy csodálója vagyok a munkáidnak. Titkon rád gondoltam, hogy megkérdezem: szerinted mekkora erőfeszítés lenne ezt a korai DC-8-as tervet megvalósítani 1:72-ben? Hamarjában kiszámítottam, hogy a hossza ebben a méretarányban 31,9 cm, a fesztávja 45,8 cm lenne. A cikket olvasgatván egészen beleszerelmesedtem a koncepcióba, annyira új és merész. Jól meg is előzte volna a korát, ha elkészül (az orr-részbe helyezett motorok és a kb. 25 méteres kardántengely, ami a tolólégcsavarokat hajtotta volna, egészen felizgatta a fantáziámat...). 1 szó mint 100, belém fészkelődött a gondolat, hogy elkészítem. Én eddig csak egy Il-18-ast állítottam elő seprűnyélből és műanyag vonalzóból 1:144-ben a múlt évezred ínséges 90-es éveiben, amikor az eBay és az Eastern Express még a távoli jövő ködébe burkolózott, de okvetlenül szerettem volna egy Il-18-ast 1:144-ben. Izgalmas munka volt, de ez a DC-8 Skybus nagyobb kihívásnak tűnik, már csak a törzsátmérő miatt is, ami kb. 4,5 cm lenne. Chrisi, és bárki más - ti hogyan állnátok neki egy ilyen projektnek? Anyag, technológia, szerszámok stb. Derűs napot, Fóka | |||||
Chrisi | Adatlap | 590023 | 2015. augusztus 6. 07:36 | ![]() | |
Érdekes koncepció, soha még csak nem is hallottam róla. Köszönjük hogy megosztottad. | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 590020 | 2015. augusztus 6. 06:28 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 590019 | 2015. augusztus 5. 23:49 | ![]() | |
(érdekes makettező csemege lenne legyártani, mondjuk 1:72-ben) | |||||
Fóka | Adatlap | 590018 | 2015. augusztus 5. 23:48 | ![]() | |
Sziasztok! Ismeritek a DC-8-ast? Tudjátok, a két dugattyús motoros, tolólégcsavaros repülőgépet. Nem, nincs semmi bajom :-) A Douglas gyár a DC-7 után egy kisebb repülőgép tervezésébe fogott a DC-3 leváltásának szándékával. A tervekből fura, szokatlan megoldások sorát felvonultató járgány bontakozott ki, és a DC-8 Skybus nevet kapta. A piackutatások eredményei alapján azonban leállították a fejlesztést, és a DC-8 végül a közismert, 4 sugárhajtóműves konstrukcióé lett. Pár évtizede olvastam erről, és most végre a neten is megtaláltam, képekkel. Íme, szerintem érdekes történet: www.dc8.org/library/Skybus/article.php Fóka | |||||
zsocate | Adatlap | 589998 | 2015. augusztus 5. 17:34 | ![]() | |
Ugyan már, ezek az árak nem fehér embernek valók, szimplán ez az oka. | |||||
Fóka | Adatlap | 589996 | 2015. augusztus 5. 17:10 | ![]() | |
Nahát, találtam egy helyet (alternatív csehszlovák eBay), ahol még árulják őket. Na de 42-45 USD ekkorka makettekért. - nem csoda, hogy nem kelendő. air-bay.com/catalogue/index.php | |||||
Fóka | Adatlap | 589995 | 2015. augusztus 5. 17:01 | ![]() | |
Szia Vackor! Ó igen, a bájosan egyszerű Dubena készletek :-) Parányi de meglepően élethű makettek, bár a futóművek csak imitálva voltak, és a kerekeket meg a légcsavarokat csöppnyi gombostűkkel kellett rögzíteni... Néha megjelenik egyik-másik az E-bay-en, de még nem éreztem késztetést az újbóli beszerzésükre. Íme a teljes sorozat (10 db), én is szoktam nosztalgiázni rajta: www.scalemates.com/companies/company.php | |||||
PETI | Adatlap | 589986 | 2015. augusztus 5. 12:31 | ![]() | |
vackor | Adatlap | 589974 | 2015. augusztus 4. 22:16 | ![]() | |
Szia Fóka, szokás szerint remekművet alkottál ! Van egyébként olyan maketted, amit még nem állítottál fel erre az üveglapos vasasztalkára ? A korábbi fekete-fehér képeid bennem is nosztalgikus érzéseket keltettek, különösen a "mini" Tu-104. Abból a sorozatból nekem egy Electra, egy Connie és egy F-27 volt meg... | |||||
Fóka | Adatlap | 589971 | 2015. augusztus 4. 21:20 | ![]() | |
Sziasztok! A forró nyári éjszakákon mit is csinálhatna az emberfia? Gyártja a maketteket. Megint elkészült egy. A Revell 1:72-es C-54 készlete pompás alap a DC-4 elkészítéséhez. Csodás, harmonikus formájú repülőgép, már 1942-ben a levegőbe emelkedett, messze megelőzve korát. A Braathens színeiben csináltam meg, annak emlékére, hogy egyszer láttam egy ötvenes évekből származó plakátot, amin ez a repülőgép szerepelt, és nagyon megmozgatta a fantáziámat. Az első a dobozkép, a többin a makett a feleségem virágai társaságában látható (neki ez a kedves szabadidős tevékenysége). Az utolsó kép a polcon mutatja, az ötvenes-hatvanas évek amerikai gyártású nagy négyhajtóműves típusai között. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 589558 | 2015. július 26. 12:56 | ![]() | |
Sziasztok! Né, mit találtam. A Fóka-gyűjtemény 1979-ben, 15 éves koromban. Akkoriban szüleim szerint a szobámban már mindent elborítottak a makettek. Hát igen, a képek alapján 54 db. volt. Most egy kicsit több... Ennek örömére az itteni profilképeimet is aktualizáltam, pár makett még nem volt fent az utolsó feltöltés óta. Fóka | |||||
Wedge | Adatlap | 589520 | 2015. július 25. 22:56 | ![]() | |
Sziasztok! Tud valaki nekem segíteni 1:144 Airbus A320 Wizz Air színeihez? A HADmodels matrica szettjén kívül. Autókat építek, ebben nincs járatosságom, ajándék lesz :) Előre is köszi a segítséget | |||||
sanyi | Adatlap | 589516 | 2015. július 25. 20:17 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 589475 | 2015. július 24. 08:27 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 589474 | 2015. július 24. 08:26 | ![]() | |
Sziasztok! Elkészült egy új makett. A Quantas 747-200-asa a boldog emlékű 70-es évekből, amikor a repülőgépeken az ablakcsík szinte kötelező tartozék volt. A Qantas megoldása egyedi volt: Ausztrália talajának nagy részére jellemző vöröses homokszínű volt, és ez nekem mindig nagyon tetszett. A szárnyas kengururól nem is beszélve. A 80-as évek közepétől aztán oda is begyűrűzött a világtrend, a Qantas repülőgépek törzséről eltűnt az ablakcsík, a kenguru pedig elveszítette a szárnyait :-/ De hála a makettezésnek, az eredeti pompás festés is megmaradt az örökkévalóságnak. Derűs napot, Fóka | |||||
PETI | Adatlap | 589232 | 2015. július 17. 13:44 | ![]() | |
Nagyon helyes! | |||||
Fóka | Adatlap | 589230 | 2015. július 17. 10:28 | ![]() | |
Sziasztok! Két apró tuning, amivel a Tu-114-est véglegessé tettem. Legalábbis remélem. A gyári fúvócsövek elég gyengécskék voltak, ezért vastag szívószálból gyártottam újat, és lecseréltem őket. Szerintem így sokkal szebb. A típus jellegzetes részlete, hogy a natúr alumímium törzsre eltérő szímű, vastagabb rátétlemezt erősítettek a törzshöz közelebbi hajtóműveg légcsavarjainak síkjában. Erre azért volt szükség, hogy a légcsavartollakról lerepülő jégdarabok és egyéb szennyeződések ne kezdjék ki a törzs borítását. Ezt a lemezt is előállítottam a maketten, most élethűbb. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 589110 | 2015. július 14. 11:16 | ![]() | |
Kedves Károly! Nekem a következő beállítás vált be: felbontás: 600 DPI formátum: .bmp Ezzel a legvékonyabb vonalak is tökéletesen átjönnek és nincs adatvesztés. A .jpg formátum tömörítő algoritmust használ és ez adatvesztéssel jár (a vonalak és minták elmosódhatnak), ezért ezt semmiképpen sem ajánlom. Fóka | |||||
trooper | Adatlap | 589109 | 2015. július 14. 11:15 | ![]() | |
Kedves Kollégák! Egy jó barátom életében először ült repülőn, és beleszeretett A madárkába, ami egy Ryanair B-737-800-as. Az a kérdés, hogy nincs-e valamelyikőtöknek eladó ilyen makett, akár bontatlan, akár javítani való, megunt, stb. (A Ryanair festés nem kritérium, csak non plus ultra) HA valaki segíteni tud, az alábbi mailcímen megtalál! Köszönöm! girirzli@gmail.com | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 589107 | 2015. július 14. 10:51 | ![]() | |
Szép napot! Ha a matricát szretném beszkennelni akkor milyen formátumba tegyem? A jpg nyomtatásánál mindig a fotónyomtató ablak ugrik fel. Köszönöm a segítséget! | |||||
Fóka | Adatlap | 588944 | 2015. július 10. 12:15 | ![]() | |
...és még valami: a készletben a főfutók - mint szinte minden utasgép-makettnél - kirugózott állapotban vannak, tehát a földön álló repülőgép valós állásszögének beállításához a főfutószárakat meg kell rövidíteni. A Tu-114 esetében én 1,5 mm-rel kurtítottam meg mindkettőt. Enélkül az orr-rész alacsonyabbra kerülne, mint a svanc, ami nagyon élethűtlen látvány lenne. Tehát összegezve, a javítandó tételek: - a szélvédő keretei; - a gyenge matrica helyett inkább festés/utángyártás; - szürke helyett ezüst az ablakcsík alatt; - főfutó-rövidítés. - továbbá az itt-ott beszakadó műgyantaréteg a törzsön (ez lehet, hogy csak az én példányomon jelentkezett) Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 588904 | 2015. július 9. 14:47 | ![]() | |
Jaj, egy nagyon fontos dolgot elfelejtettem az Amodel Tu-114-esével kapcsolatban megemlíteni. A festési útmutató az ablakcsík alatti területet szürkének jelzi, pedig a valóságban natúr alumínium volt. Szürkére csak a Moszkva melletti Monyino múzeum kiállított példányát festették! Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 588902 | 2015. július 9. 14:31 | ![]() | |
Sziasztok! Köszönöm továbbra is :-) Szia Peti! Hát igen, a végén már a fülemből is adrenalin folyt... Most éppen úgy vagyok vele, hogy nem vágyom a folytatásra, mert amit szerettem volna 1:72-ben tőlük (An-8, An-10, An-24, Il-18, Tu-114, Tu-134A), azt már mindet megcsináltam. De ha véletlenül kiadnák a Tu-104-est, akkor lehet, hogy ismét belevágnék az Amodel-kalandba. Fóka | |||||
PETI | Adatlap | 588854 | 2015. július 8. 09:35 | ![]() | |
Szia Fóka, akkor nekem is lesz egy pár álmatlan éjszkám? :) Amikor ilyen vasat épít az ember, nem csodálom, hogy nem tud aludni. Az egyik legkeményebb élvezeti szer végül is... Nekem is van a raktáramban néhány nagyobbacska Amodel. :) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 588836 | 2015. július 7. 17:05 | ![]() | |
Hát ez gyönyörű lett ! :) Gratula! | |||||
Fóka | Adatlap | 588833 | 2015. július 7. 14:25 | ![]() | |
Sziasztok! Köszönöm :-) Íme pár remek filmfelvétel a típusról (holland, orosz és angol nyelven): www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch A Malév Főmérnökségén volt 1 kollégánk, aki arról volt híres, hogy repült a Tu-114-essel. A hetvenes évek elején járt a Kijevi Repülőmérnöki Egyetemre, és egy nyári szakmai gyakorlatra Taskentbe utaztak ezzel a csodálatos repülőgéppel, amiből csak 31 készült összesen. Bizony szívesen lettem volna a helyében... Fóka | |||||
PETI | Adatlap | 588832 | 2015. július 7. 14:04 | ![]() | |
Nagyon komoly lett! Gratulálok! :) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 588823 | 2015. július 7. 09:14 | ![]() | |
vackor | Adatlap | 588820 | 2015. július 7. 08:34 | ![]() | |
Szia Fóka ! Szokás szerint remekművet alkottál ! Gratulálok ! | |||||
Fóka | Adatlap | 588818 | 2015. július 7. 07:47 | ![]() | |
Még valami a festéshez: nekem a Revell 90-es ezüst jól bevált, mert száradás után nem olyan érzékeny, mint pl. a Humbrol 11, amit - tapasztalataim szerint - még hónapok múlva is nehéz úgy megfogni, hogy ne maradjon rajta az ujjlenyomatom, vagy a cérnakesztyű lenyomata. Jjó ideje már cérnakesztyűvel fogdosom a makettjeimet, hogy ne hagyjak ujjlenyomatot (nem csak kriminalisztikai megfontolásokból, hanem mert ronda...), és nincs szörnyűbb érzés, mint amikor utána ott maradnak a bolyhok a maketten, mert a gyenge minőségű ezüst nem akar teljesen megszáradni. Viszont a Revell 90-essel munka közben kell óvatosan bánni, mert ha fényes alapra maszkolva fújom (pl. fehérre fújt törzsön), akkor a maszkolást csak a teljes száradás után (pár óra) szabad leszedni, különben a még nedves festékréteg vékony, nyúlós hártya formájában hajlamos felpenderedni. | |||||
Fóka | Adatlap | 588816 | 2015. július 7. 07:39 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 588814 | 2015. július 7. 07:20 | ![]() | |
Szia Gábor! Szórópisztollyal festek (Papp Laci féle kompresszor + pisztoly). Nekem a palack nem vált be, mert nemigen lehet a nyomást szabályozni, csak nagy felületek átfújására tudtam használni. Színek: Fehér - Revell 04 Ezüst - Revell 90 Alumínium - Revell 99 Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 588813 | 2015. július 7. 07:15 | ![]() | |
Sziasztok! Köszönöm mindenkinek az elismerő szavakat és a drukkot :-) Éjjel nem tudtam aludni (naná, amikor ilyen izgalmas munkában vagyok), és nekiveselkedtem a hátralévő matricázásnak (felső vékony kék csík, függ. vezérsík, betűk-számok) és röpke 9 óra alatt elkészült :-) (szerencsére ma itthonról játszom*, nem fogok elaludni a játszótéren**) Utólag már örülök, hogy nem a gyári matricát használtam. Ennek okai a teljesség igénye nélkül: - Az ablakcsíkokat magam festettem, ezáltal precízebb lett, jobban illeszkedik pl. a pilótafülke-ablakok keretéhez. - Sokkal élénkebbek a színei, mint a gyári matricával lett volna. - Az Aeroflot felirat a matricaíven egy hosszú sávot képzett, és tapasztalataim szerint a betűk közötti üres, átlátszó (esetleg ezüstözödő) fólia nagyom művi benyomást keltett volna. Rá'dásul ennek az Amodel matricaívnek az utasgépeknél megengedhetetlen módon matt a felülete, amit még lakkozással is nehéz lenne korrigálni. Most az utángyártott matrica betűit egyesével raktam fel, így olyan, mintha tényleg odafestették volna, nincs a betűk közt zavaró fóliarész. - Az apróbb pontatlanságok korrigálhatók a saját matricánál, és ha egyet eltolok, akkor újranyomtathatom. - Így nagyobb élmény volt, bár macerásabb. Összegezve, mégiscsak jó szívvel ajánlom az Amodel makettjeit, mert az apróbb hibák ellenére fantasztikusan méret- és alakhűek a repülőgépeik. Az utolsó képen a Tu-114 végleges helyén látható, alatta a többi "Amonster". Arányai jól érzékelhetőek. Derűs napot, Fóka * - játék, játszani: munka, dolgozni az anyagi világban (ld. védikus filozófia) ** - játszótér: munkahely (ld. mint fent) | |||||
PETI | Adatlap | 588801 | 2015. július 6. 22:09 | ![]() | |
Atom! Nagyon jó ez Fóka. | |||||
Cébés | Adatlap | 588775 | 2015. július 6. 17:45 | ![]() | |
Szia Fóka! Fehéret illetve ezüstöt mivel fújod? Szórópisztolyt használsz,vagy van valami spéci flakonos festék erre? üdv Gábor | |||||
Tibcsi | Adatlap | 588769 | 2015. július 6. 15:03 | ![]() | |
Gyönyörű ez a madár! :) | |||||
Fóka | Adatlap | 588617 | 2015. július 5. 09:18 | ![]() | |
Sikerült! Parádés jókedvem van: remekül sikerült a fehér-piros csíkozás és a megmentett Tupoljev logo felhelyezése. Ez volt a gyatra matrica kiváltására indított B terv legnagyobb kihívása. Már csak a kék sáv hiányzik az ablakcsík fölött, és az utángyártott matricák. Várható készre jelentés: 1 hét múlva. Derűs napot, Fóka | |||||
PETI | Adatlap | 588605 | 2015. július 4. 21:37 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 588601 | 2015. július 4. 20:41 | ![]() | |
Itt látható az illusztráció az alábbihoz. - A vastag kék csík készen van (jobb lett, mint a matrica, mert így pontosan a szélvédő kontúrjához tudtam igazítani); - Az átlátszó matricaalapra fújt piros-fehér csíkozás (amiből a kék alatti sávot vágom majd ki); - A két Tupoljev logo átlátszó matricaalapra "átmentve" (remélem, tényleg simán leáztatható és felhúzható lesz, hiszen már az új alap hordozza). Holnap pedig a többi minta nyomtatása következik. Végülis egészen izgalmasan alakul :-) Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 588591 | 2015. július 4. 18:27 | ![]() | |
Sziasztok! Nos, úgy tűnik, az őrangyalom a makettezéshez is ért... Alaposabban megnézve az ablakcsíkok matricáit, észrevettem, hogy a vastag kék csík és az alatta lévő piros között fehér helyett átlátszó a fólia, tehát ha sikerült volna ráraknom a makettre, ezüst lett volna, ami messze áll a valóságostól. Most viszont festeni fogom a csíkokat, színhelyesen. A tegnapi sokk utáni álmatlan éjszaka alatt megszületett a terv, hogyan fogom csinálni. Röviden: - Ablakcsík kékje: maszkol, fúj; - Kék alatti fehér és piros csík: matricalapot színre fúj, kivág, felrak; - Betűk, számok: a beszkennelt matricát normális matricaalapra újranyomtat, felhasznál; - Az orr-rész bonyolult Tupoljev logós matricája: az eredetit lakkal átfúj, normális matricaalapra ráhúz (ott nem gond, ha a felhúzás pillanatában már el sem lehet mozdítani), és a makettre felrak. Majd beszámolok a sikerről (remélem...). A Pan Am madarak gyönyörűek! A hetvenes években vágyakozva bámultam őket Ferihegyen, FRA-BUD-FRA útvonalon jártak, ráhordó járatként az USA-ba menő útvonalakra. Fóka Fóka | |||||
Chrisi | Adatlap | 588572 | 2015. július 4. 12:30 | ![]() | |
Chrisi | Adatlap | 588571 | 2015. július 4. 12:22 | ![]() | |
Szia Fóka! A lesújtó hírek helyett szívesebben nézegettem volna a képeket az elkészült óriásról. Sok sikert és türelmet a probléma orvoslásához. Egy hangzatos reklamációt azért én mindenképp megejtenék a makett gyártójának. Üdv, Chrisi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Segítséget kérnék a guruktól! A Kék Kobrában kapható a Revelltől is, és a Zvezdától is a 787 Dreamliner. Melyik a jobb, részletesebb? A Zvezda felé húz a szívem, mert az utóbbi gépi nagyon tetszenek.