<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
sanyi | Adatlap | 590952 | 2015. augusztus 27. 16:19 | ||
Fóka | Adatlap | 590555 | 2015. augusztus 19. 09:10 | ||
Kedves Lajos! Az NDK Mi-1-es készletek az eBay-en a koruktól függően 5-10 Euró között szokták hirdetni. Ha hiányos a készlet, az viszont jól lecsökkenti az értékét. Szerintem hazai viszonylatban ~800 Ft-nál nem érdemes többet kiadni érte. Gyűjtői tételként ugyanis nincs értéke a hiányok miatt, összeállítani viszont mág így is élmény lehet. Fóka | |||||
slaviamarksman | Adatlap | 590525 | 2015. augusztus 18. 17:55 | ||
Tiszteletem Fóka Gratulálok a neked tetsző vételhez . Amikor láttam a hirdetést a sok állványra gondoltam , olyan ndk-s utasszállítóhoz volt nekem is a nagy repcsihez . Más: szintén ndk-s makett mi-1 olvastam amiket írtál és vasárnap a kezembe került egy de hiányosan bolhapiacon . A kabintető nem volt benne és a matricalap se . Ragasztó magyar nyelvű nyomtatvány más mintha meglett volna . A zöld műanyag kereten van kettő sisakos figura is! Ha mégegyszer a kezembe kerül mennyire pofátlan árat érdemes érte mondani ? válaszodat előre is köszönöm . Jó szerencsét ! Vörd písz . Lajos | |||||
Fóka | Adatlap | 590504 | 2015. augusztus 18. 12:58 | ||
Juhééé, mit szereztem :-) 15 db. használt makett egyetlen Vatera aukcióval! Remek darabok jól felújíthatók. Az ablakok nincsenek összeragacsolva, a többi pedig csak türelem dolga. Van köztük egy egészen érdekes példány, az Ogonyok An-10-ese, ami ritka darab volt annak idején is. Amelyiken a légcsavarokat 4 átlátszó korong jelképezi. Az Il-18 és An-12 légcsavaroknak a négytollú Spitfire légcsavarok éppen megfelelnek 1:72-ben. Azokat valószínűleg a Hannants-tól szerzem majd be (mindenféle gyártótól árulnak a műgyanta kiegészítők kategóriájában). A nagy utasszállítókat szét fogom szedni, hogy a belsejüket sötétszürkével befesthessem. Ez szerintem kötelező technológiai lépés, mert a fehéren hagyott belső felület zavaró, életszerűtlen műanyag jelleget adna a kész makettnek az ablakokon keresztül, különösen a pilótafülke szélvédőjénél. Aztán újraépítés, tömítés, hiánypótlás, festés, matricázás - öröm így az élet :-) Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 590503 | 2015. augusztus 18. 12:48 | ||
Szia Chrisi! Kösz a számolást és a kivitelezési javaslatot. Az ablakokon én is töröm a fejem, az ötletekből majdcsak kijön az optimális megoldás. A továbbiakat majd levélben egyeztessük! Fóka | |||||
migi | Adatlap | 590494 | 2015. augusztus 17. 20:52 | ||
Szia Egyszer csináltam egy felujjitást ott úgy oldattam meg hogy bőrlukasztóval kivágtam a kerek ablakokat , belülről behelyeztem őket a ablakba és az egészet széles szintelen celluxal rögzitettem , | |||||
Chrisi | Adatlap | 590487 | 2015. augusztus 17. 18:17 | ||
Szia Fóka, Kicsit számolgattam, nekem ezek a méretadatok jöttek ki. Magát a géptörzset, a szárnyakat, a vezérsíkokat illetve az orr-részt és a pilótafülkét szerintem meg fogjuk tudni oldani alumíniumból. Amin kicsit gondolkozni kell az az átlátszó felületek (ablakok illetve pilótafülke szélvédő) kialakítása. Erre én régebben, amikor 1:72 méretarányban dolgoztam átlátszó PET palackot használtam, viszont a beragasztásnál sosem tudtam elkerülni, hogy ne legyen ragasztófoltos a felület, de majd menet közben erre is biztos lesz megoldás. A kérdés már csak az, mikor akarod kezdeni az építést? Üdv, Chrisi | |||||
Fóka | Adatlap | 590433 | 2015. augusztus 16. 18:03 | ||
Szia Chrisi! Köszönöm a közös projekt ötletét, nagyon ígéretes lehetőség! Lassacskán nekiállok a méretezésnek, idő kérdése csupán. Ami a donort illeti, Lapi barátom szokta mondani: Mercure-ból mindent el lehet készíteni. Nos, első megközelítésben úgy tűnik, a légcsavaros DC-8 törzse 1:72-ben hasonló átmérőjű lenne, mint az 1:100-as Mercure-é. Van még egy másik makett, amin viszont az orr-rész kialakítása tűnik ígéretesnek: a két orosz gyártó, a Novo vagy a Maquette Dart Herald-ja (ex Frog készlet). Ennek a típusnak a pilótafülkéje jellegzetes "békaszem-ablakkal" készült, ami a DC-8 Skybus sajátossága is. Csak hát ezek eléggé ritkán elérhető készletek, én 10 éve a moszkvai GUM makettosztályán bukkantam rá. Na, majd meglátjuk. Derűs napot, Fóka | |||||
Chrisi | Adatlap | 590317 | 2015. augusztus 13. 13:30 | ||
Szia Fóka, Az első lépés az lenne amit ha jól látom már el is végeztél: meghatározni a gép befoglaló méreteit illetve a törzs átmérőjét. Ezt követően érdemes átgondolni, hogy milyen gépet lehetne donorként felhasználni. Ennél a gépnél (tekintettel arra hogy egy elég egyedi koncepcióról van szó) ami a donorjárműről használható lenne azok a légcsavarok illetve a futómű, esetleg a pilótafülke, ha azt is ki akarjuk dolgozni. A többi szerkezeti elemet (törzs, szárny, vezérsíkok) én az általam preferált gyártási technológiát felhasználva alumíniumból készíteném el. Ha gondolod, és lenne kedved egy közös projekt keretei közt megalkotni ezt a makettet, akkor nagyon szívesen besegítenék a szerkezeti elemek legyártásában illetve megmutatnám hogyan és milyen anyagokból lehet ezeket az elemeket házilag elkészíteni. Cserébe biztos vagyok benne, hogy én is el tudnék lesni jó pár hasznos trükköt és technikát tőled. Üdv, Chrisi | |||||
Szabi77 | Adatlap | 590186 | 2015. augusztus 10. 13:46 | ||
Varjubácsi! Szerintem a Revellben ugyanaz van mint a Zvezdában,csak a Revellnek jobb a matricája valószínű. Szabi77 | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 590184 | 2015. augusztus 10. 13:27 | ||
Sziasztok! Segítséget kérnék a guruktól! A Kék Kobrában kapható a Revelltől is, és a Zvezdától is a 787 Dreamliner. Melyik a jobb, részletesebb? A Zvezda felé húz a szívem, mert az utóbbi gépi nagyon tetszenek. | |||||
totya72 | Adatlap | 590087 | 2015. augusztus 8. 09:26 | ||
PETI | Adatlap | 590086 | 2015. augusztus 8. 08:39 | ||
Jó reggelt! A saját építés másik nagy példája, bár ez itt kicsit off, mert nem utasgép, de akkor is: www.britmodeller.com/forums/index.php Ha már ez a téma, megosztom itt az urakkal, ötletek vannak benne és hát az elszántság látszik benne. Tehát nincs lehetetlen saját építés.. :) Üdv | |||||
Chrisi | Adatlap | 590066 | 2015. augusztus 7. 10:11 | ||
Sziasztok, Az alumíniumlemezes gyártási technikámmal szívesen besegítek bárkinek különböző szerkezeti elemek kialakításában. A DC-8-ról szóló bejegyzés az én fantáziámat is megmozgatta, azóta is azon agyalok melyik gépből lehetne a legjobb donorjármű. Ha bárkinek van ezzel kapcsolatosan ötlete ne habozzon megosztani. Üdv, Chrisi | |||||
PETI | Adatlap | 590035 | 2015. augusztus 6. 14:20 | ||
Akkor arra tudsz is alapozni. :) | |||||
Fóka | Adatlap | 590034 | 2015. augusztus 6. 14:01 | ||
Szia Peti! Hát ez bámulatos kreativitás :-) Kösz a linket! Ha jól meggondolom, a Mercure törzsének dimenziói éppen megfelelnének az én dédelgetett tervemnek is... Fóka | |||||
PETI | Adatlap | 590032 | 2015. augusztus 6. 13:35 | ||
Szia Fóka! Hát pl. így készülhet házilag: pwm.org.pl/viewtopic.php De ha van jó ötlet még, azt szívesen veszem én is, mert én is gondolkodom 1 ilyen projectben. Csak a típus más... :) Üdv | |||||
Fóka | Adatlap | 590030 | 2015. augusztus 6. 09:27 | ||
Szia Chrisi! Te már elég sok makettet csináltál a "semmiből", nagy csodálója vagyok a munkáidnak. Titkon rád gondoltam, hogy megkérdezem: szerinted mekkora erőfeszítés lenne ezt a korai DC-8-as tervet megvalósítani 1:72-ben? Hamarjában kiszámítottam, hogy a hossza ebben a méretarányban 31,9 cm, a fesztávja 45,8 cm lenne. A cikket olvasgatván egészen beleszerelmesedtem a koncepcióba, annyira új és merész. Jól meg is előzte volna a korát, ha elkészül (az orr-részbe helyezett motorok és a kb. 25 méteres kardántengely, ami a tolólégcsavarokat hajtotta volna, egészen felizgatta a fantáziámat...). 1 szó mint 100, belém fészkelődött a gondolat, hogy elkészítem. Én eddig csak egy Il-18-ast állítottam elő seprűnyélből és műanyag vonalzóból 1:144-ben a múlt évezred ínséges 90-es éveiben, amikor az eBay és az Eastern Express még a távoli jövő ködébe burkolózott, de okvetlenül szerettem volna egy Il-18-ast 1:144-ben. Izgalmas munka volt, de ez a DC-8 Skybus nagyobb kihívásnak tűnik, már csak a törzsátmérő miatt is, ami kb. 4,5 cm lenne. Chrisi, és bárki más - ti hogyan állnátok neki egy ilyen projektnek? Anyag, technológia, szerszámok stb. Derűs napot, Fóka | |||||
Chrisi | Adatlap | 590023 | 2015. augusztus 6. 07:36 | ||
Érdekes koncepció, soha még csak nem is hallottam róla. Köszönjük hogy megosztottad. | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 590020 | 2015. augusztus 6. 06:28 | ||
Fóka | Adatlap | 590019 | 2015. augusztus 5. 23:49 | ||
(érdekes makettező csemege lenne legyártani, mondjuk 1:72-ben) | |||||
Fóka | Adatlap | 590018 | 2015. augusztus 5. 23:48 | ||
Sziasztok! Ismeritek a DC-8-ast? Tudjátok, a két dugattyús motoros, tolólégcsavaros repülőgépet. Nem, nincs semmi bajom :-) A Douglas gyár a DC-7 után egy kisebb repülőgép tervezésébe fogott a DC-3 leváltásának szándékával. A tervekből fura, szokatlan megoldások sorát felvonultató járgány bontakozott ki, és a DC-8 Skybus nevet kapta. A piackutatások eredményei alapján azonban leállították a fejlesztést, és a DC-8 végül a közismert, 4 sugárhajtóműves konstrukcióé lett. Pár évtizede olvastam erről, és most végre a neten is megtaláltam, képekkel. Íme, szerintem érdekes történet: www.dc8.org/library/Skybus/article.php Fóka | |||||
zsocate | Adatlap | 589998 | 2015. augusztus 5. 17:34 | ||
Ugyan már, ezek az árak nem fehér embernek valók, szimplán ez az oka. | |||||
Fóka | Adatlap | 589996 | 2015. augusztus 5. 17:10 | ||
Nahát, találtam egy helyet (alternatív csehszlovák eBay), ahol még árulják őket. Na de 42-45 USD ekkorka makettekért. - nem csoda, hogy nem kelendő. air-bay.com/catalogue/index.php | |||||
Fóka | Adatlap | 589995 | 2015. augusztus 5. 17:01 | ||
Szia Vackor! Ó igen, a bájosan egyszerű Dubena készletek :-) Parányi de meglepően élethű makettek, bár a futóművek csak imitálva voltak, és a kerekeket meg a légcsavarokat csöppnyi gombostűkkel kellett rögzíteni... Néha megjelenik egyik-másik az E-bay-en, de még nem éreztem késztetést az újbóli beszerzésükre. Íme a teljes sorozat (10 db), én is szoktam nosztalgiázni rajta: www.scalemates.com/companies/company.php | |||||
PETI | Adatlap | 589986 | 2015. augusztus 5. 12:31 | ||
vackor | Adatlap | 589974 | 2015. augusztus 4. 22:16 | ||
Szia Fóka, szokás szerint remekművet alkottál ! Van egyébként olyan maketted, amit még nem állítottál fel erre az üveglapos vasasztalkára ? A korábbi fekete-fehér képeid bennem is nosztalgikus érzéseket keltettek, különösen a "mini" Tu-104. Abból a sorozatból nekem egy Electra, egy Connie és egy F-27 volt meg... | |||||
Fóka | Adatlap | 589971 | 2015. augusztus 4. 21:20 | ||
Sziasztok! A forró nyári éjszakákon mit is csinálhatna az emberfia? Gyártja a maketteket. Megint elkészült egy. A Revell 1:72-es C-54 készlete pompás alap a DC-4 elkészítéséhez. Csodás, harmonikus formájú repülőgép, már 1942-ben a levegőbe emelkedett, messze megelőzve korát. A Braathens színeiben csináltam meg, annak emlékére, hogy egyszer láttam egy ötvenes évekből származó plakátot, amin ez a repülőgép szerepelt, és nagyon megmozgatta a fantáziámat. Az első a dobozkép, a többin a makett a feleségem virágai társaságában látható (neki ez a kedves szabadidős tevékenysége). Az utolsó kép a polcon mutatja, az ötvenes-hatvanas évek amerikai gyártású nagy négyhajtóműves típusai között. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 589558 | 2015. július 26. 12:56 | ||
Sziasztok! Né, mit találtam. A Fóka-gyűjtemény 1979-ben, 15 éves koromban. Akkoriban szüleim szerint a szobámban már mindent elborítottak a makettek. Hát igen, a képek alapján 54 db. volt. Most egy kicsit több... Ennek örömére az itteni profilképeimet is aktualizáltam, pár makett még nem volt fent az utolsó feltöltés óta. Fóka | |||||
Wedge | Adatlap | 589520 | 2015. július 25. 22:56 | ||
Sziasztok! Tud valaki nekem segíteni 1:144 Airbus A320 Wizz Air színeihez? A HADmodels matrica szettjén kívül. Autókat építek, ebben nincs járatosságom, ajándék lesz :) Előre is köszi a segítséget | |||||
sanyi | Adatlap | 589516 | 2015. július 25. 20:17 | ||
Fóka | Adatlap | 589475 | 2015. július 24. 08:27 | ||
Fóka | Adatlap | 589474 | 2015. július 24. 08:26 | ||
Sziasztok! Elkészült egy új makett. A Quantas 747-200-asa a boldog emlékű 70-es évekből, amikor a repülőgépeken az ablakcsík szinte kötelező tartozék volt. A Qantas megoldása egyedi volt: Ausztrália talajának nagy részére jellemző vöröses homokszínű volt, és ez nekem mindig nagyon tetszett. A szárnyas kengururól nem is beszélve. A 80-as évek közepétől aztán oda is begyűrűzött a világtrend, a Qantas repülőgépek törzséről eltűnt az ablakcsík, a kenguru pedig elveszítette a szárnyait :-/ De hála a makettezésnek, az eredeti pompás festés is megmaradt az örökkévalóságnak. Derűs napot, Fóka | |||||
PETI | Adatlap | 589232 | 2015. július 17. 13:44 | ||
Nagyon helyes! | |||||
Fóka | Adatlap | 589230 | 2015. július 17. 10:28 | ||
Sziasztok! Két apró tuning, amivel a Tu-114-est véglegessé tettem. Legalábbis remélem. A gyári fúvócsövek elég gyengécskék voltak, ezért vastag szívószálból gyártottam újat, és lecseréltem őket. Szerintem így sokkal szebb. A típus jellegzetes részlete, hogy a natúr alumímium törzsre eltérő szímű, vastagabb rátétlemezt erősítettek a törzshöz közelebbi hajtóműveg légcsavarjainak síkjában. Erre azért volt szükség, hogy a légcsavartollakról lerepülő jégdarabok és egyéb szennyeződések ne kezdjék ki a törzs borítását. Ezt a lemezt is előállítottam a maketten, most élethűbb. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 589110 | 2015. július 14. 11:16 | ||
Kedves Károly! Nekem a következő beállítás vált be: felbontás: 600 DPI formátum: .bmp Ezzel a legvékonyabb vonalak is tökéletesen átjönnek és nincs adatvesztés. A .jpg formátum tömörítő algoritmust használ és ez adatvesztéssel jár (a vonalak és minták elmosódhatnak), ezért ezt semmiképpen sem ajánlom. Fóka | |||||
trooper | Adatlap | 589109 | 2015. július 14. 11:15 | ||
Kedves Kollégák! Egy jó barátom életében először ült repülőn, és beleszeretett A madárkába, ami egy Ryanair B-737-800-as. Az a kérdés, hogy nincs-e valamelyikőtöknek eladó ilyen makett, akár bontatlan, akár javítani való, megunt, stb. (A Ryanair festés nem kritérium, csak non plus ultra) HA valaki segíteni tud, az alábbi mailcímen megtalál! Köszönöm! girirzli@gmail.com | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 589107 | 2015. július 14. 10:51 | ||
Szép napot! Ha a matricát szretném beszkennelni akkor milyen formátumba tegyem? A jpg nyomtatásánál mindig a fotónyomtató ablak ugrik fel. Köszönöm a segítséget! | |||||
Fóka | Adatlap | 588944 | 2015. július 10. 12:15 | ||
...és még valami: a készletben a főfutók - mint szinte minden utasgép-makettnél - kirugózott állapotban vannak, tehát a földön álló repülőgép valós állásszögének beállításához a főfutószárakat meg kell rövidíteni. A Tu-114 esetében én 1,5 mm-rel kurtítottam meg mindkettőt. Enélkül az orr-rész alacsonyabbra kerülne, mint a svanc, ami nagyon élethűtlen látvány lenne. Tehát összegezve, a javítandó tételek: - a szélvédő keretei; - a gyenge matrica helyett inkább festés/utángyártás; - szürke helyett ezüst az ablakcsík alatt; - főfutó-rövidítés. - továbbá az itt-ott beszakadó műgyantaréteg a törzsön (ez lehet, hogy csak az én példányomon jelentkezett) Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 588904 | 2015. július 9. 14:47 | ||
Jaj, egy nagyon fontos dolgot elfelejtettem az Amodel Tu-114-esével kapcsolatban megemlíteni. A festési útmutató az ablakcsík alatti területet szürkének jelzi, pedig a valóságban natúr alumínium volt. Szürkére csak a Moszkva melletti Monyino múzeum kiállított példányát festették! Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 588902 | 2015. július 9. 14:31 | ||
Sziasztok! Köszönöm továbbra is :-) Szia Peti! Hát igen, a végén már a fülemből is adrenalin folyt... Most éppen úgy vagyok vele, hogy nem vágyom a folytatásra, mert amit szerettem volna 1:72-ben tőlük (An-8, An-10, An-24, Il-18, Tu-114, Tu-134A), azt már mindet megcsináltam. De ha véletlenül kiadnák a Tu-104-est, akkor lehet, hogy ismét belevágnék az Amodel-kalandba. Fóka | |||||
PETI | Adatlap | 588854 | 2015. július 8. 09:35 | ||
Szia Fóka, akkor nekem is lesz egy pár álmatlan éjszkám? :) Amikor ilyen vasat épít az ember, nem csodálom, hogy nem tud aludni. Az egyik legkeményebb élvezeti szer végül is... Nekem is van a raktáramban néhány nagyobbacska Amodel. :) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 588836 | 2015. július 7. 17:05 | ||
Hát ez gyönyörű lett ! :) Gratula! | |||||
Fóka | Adatlap | 588833 | 2015. július 7. 14:25 | ||
Sziasztok! Köszönöm :-) Íme pár remek filmfelvétel a típusról (holland, orosz és angol nyelven): www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch A Malév Főmérnökségén volt 1 kollégánk, aki arról volt híres, hogy repült a Tu-114-essel. A hetvenes évek elején járt a Kijevi Repülőmérnöki Egyetemre, és egy nyári szakmai gyakorlatra Taskentbe utaztak ezzel a csodálatos repülőgéppel, amiből csak 31 készült összesen. Bizony szívesen lettem volna a helyében... Fóka | |||||
PETI | Adatlap | 588832 | 2015. július 7. 14:04 | ||
Nagyon komoly lett! Gratulálok! :) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 588823 | 2015. július 7. 09:14 | ||
vackor | Adatlap | 588820 | 2015. július 7. 08:34 | ||
Szia Fóka ! Szokás szerint remekművet alkottál ! Gratulálok ! | |||||
Fóka | Adatlap | 588818 | 2015. július 7. 07:47 | ||
Még valami a festéshez: nekem a Revell 90-es ezüst jól bevált, mert száradás után nem olyan érzékeny, mint pl. a Humbrol 11, amit - tapasztalataim szerint - még hónapok múlva is nehéz úgy megfogni, hogy ne maradjon rajta az ujjlenyomatom, vagy a cérnakesztyű lenyomata. Jjó ideje már cérnakesztyűvel fogdosom a makettjeimet, hogy ne hagyjak ujjlenyomatot (nem csak kriminalisztikai megfontolásokból, hanem mert ronda...), és nincs szörnyűbb érzés, mint amikor utána ott maradnak a bolyhok a maketten, mert a gyenge minőségű ezüst nem akar teljesen megszáradni. Viszont a Revell 90-essel munka közben kell óvatosan bánni, mert ha fényes alapra maszkolva fújom (pl. fehérre fújt törzsön), akkor a maszkolást csak a teljes száradás után (pár óra) szabad leszedni, különben a még nedves festékréteg vékony, nyúlós hártya formájában hajlamos felpenderedni. | |||||
Fóka | Adatlap | 588816 | 2015. július 7. 07:39 | ||
Fóka | Adatlap | 588814 | 2015. július 7. 07:20 | ||
Szia Gábor! Szórópisztollyal festek (Papp Laci féle kompresszor + pisztoly). Nekem a palack nem vált be, mert nemigen lehet a nyomást szabályozni, csak nagy felületek átfújására tudtam használni. Színek: Fehér - Revell 04 Ezüst - Revell 90 Alumínium - Revell 99 Fóka |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
10/10!
www.airportal.hu/ap/viewtopic.php