<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
vackor | Adatlap | 592725 | 2015. szeptember 27. 17:28 | ||
Fóka | Adatlap | 592721 | 2015. szeptember 27. 17:15 | ||
merciboy | Adatlap | 592608 | 2015. szeptember 25. 13:43 | ||
Sziasztok keresnék veb tu 114-t.ha valakinek... habelemihaly@gmail.com | |||||
newman | Adatlap | 592589 | 2015. szeptember 25. 06:49 | ||
Szia Kiskukac! A makett Zvezda gyártmány, szerintem a jobb makettboltokban beszerezhető. Kb. 6 e forint körül lehet. A matrica PAS decals gyártmány, ezt viszont nehéz beszerezni. Üdv.: Péter | |||||
Kickukac | Adatlap | 592569 | 2015. szeptember 24. 17:33 | ||
Szia! Gratulálok a madárkához! Az "alapot" honnan, merről és mennyiért szerezted be? | |||||
Lapi | Adatlap | 592568 | 2015. szeptember 24. 17:16 | ||
Szia Misi ! 0630-7472945 Gyere.. itt van ! | |||||
merciboy | Adatlap | 592559 | 2015. szeptember 24. 15:19 | ||
Lapi tu 20 ha meg van venném számodat elkevertem...habelemihaly@gmail.com | |||||
zoli1989 | Adatlap | 592557 | 2015. szeptember 24. 15:11 | ||
Nagyon szép lett ! Gratula! :) | |||||
Lapi | Adatlap | 592553 | 2015. szeptember 24. 09:09 | ||
Sziasztok ! Eladásra kínálok pár repülőt, dobozban.. újak. WEB Plastikart Tu-20 Dobozban 5000.- WEB Plastikart Boeing 727 do ozban 5000.- És egy régi Airfix 737-200 1:125 méret. Szintén dobozban 3500.- Képet nem tudok most linkelni mobiltól, | |||||
newman | Adatlap | 592511 | 2015. szeptember 23. 17:43 | ||
Fóka | Adatlap | 592455 | 2015. szeptember 22. 17:28 | ||
A nagyon makacskodó alkatrészeket pedig a műszerészfúróba fogott, éles peremű köszörűkoronggal dolgozom meg, de ilyenkor már anyagvesztéssel is kell számolni. | |||||
Fóka | Adatlap | 592454 | 2015. szeptember 22. 17:26 | ||
Szia Vackor! A ragasztásokat a snitzer néven emlegetett éles, mozgatható pengéjű késsel szoktam megbontani. Amit most használok, azt a Kék kobrában vásárolam, a Revell által csomagolt példány, remek darab. Fóka | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 592448 | 2015. szeptember 22. 15:04 | ||
Volt egy B747SP verzió, ami rövidebb törzzsel készült. | |||||
vackor | Adatlap | 592445 | 2015. szeptember 22. 14:33 | ||
Szia Fóka ! Ha jól rémlik, a B 747-nek volt (van ?) egy rövidített törzsű változata. De ha boncolgatás, az érdekelne, hogy a ragasztásokat hogyan és mivel szoktad megbontani? | |||||
Fóka | Adatlap | 592442 | 2015. szeptember 22. 12:54 | ||
Nagyon szép ez a Pan Am Boeing flotta! | |||||
Fóka | Adatlap | 592440 | 2015. szeptember 22. 12:45 | ||
A300-as típuscsalád = A320-as típuscsalád Mert kapkodok, és csak akkor ellenőrzöm, amit írtam, miután már elküldtem :-/ | |||||
Fóka | Adatlap | 592439 | 2015. szeptember 22. 12:44 | ||
...és ha már toldozgatunk, szabadjon bemutatnom a projekt továbbgondolását: a maradékból előállítható az extra-rövid 050-es verzió, ami persze nem létezett, de akár létezhetne is, elég, ha az A300-as típuscsalád kurta A318-asára gondolunk :-) | |||||
Fóka | Adatlap | 592438 | 2015. szeptember 22. 12:32 | ||
Tpasztalatom = Tapasztalatom | |||||
Fóka | Adatlap | 592437 | 2015. szeptember 22. 12:32 | ||
Szia Chrisi! A mellékelt képen látható az elképzelésem, amint két 100-asból 200-ast csinálnék. Tpasztalatom: Makett-törzs hosszabbításakor célszerű a két hosszirányú törzsfelet külön-külön toldani, és azután összeragasztani, mert így sokkal pontosabban szintbe illeszthetők, mint ha a "csöveket" próbálnánk toldani. A festés egészen bizonyosan Air France lesz: www.airliners.net/photo/Air-France/Boeing-727-228/1672907/L/&sid=1db4e7d51afdc242de35897f8abfb072 Nagyon tetszik, hogy a középső hajtómű szívócsatorna-burkolatát nem mázolták fehérre, hanem natúr alumíniunszínűre hagyták. Ezt a festést már 1:144-eseben elkészítettem az Airfix makettjén (ld. második kép - ezek így ketten gyakorta voltak láthatók Ferihegyen a 70-es években), szerintem még impozánsabb lesz másfélszer nagyobban. Fóka | |||||
Chrisi | Adatlap | 592429 | 2015. szeptember 22. 10:25 | ||
Szia, A 727-200-as átalakításra nagyon kíváncsi vagyok. Pont ezen agyaltam amikor feltetted a képeket a legújabb szerzeményekről és megpillantottam a 727-est, hogy ha 1:100-as méretarányban tevékenykednék, biztos elkészíteném a 727-200-as verziót. Mivel az én méretarányom 1:144, így nekem pont az ellenkező megoldás jutott, az Airfix 727-200 készletét alakítottam át a rövidebb törzsű 727-100-ra. Festés terén mi az elképzelés? Jó munkát az átalakításhoz. Kíváncsian várom a végeredményt. | |||||
Fóka | Adatlap | 592426 | 2015. szeptember 22. 10:02 | ||
A ragasztótól behomályosodott ablakok átlátszóvá varázslása - hátha valakit érdekel... A régi utasgépek jellegzetes problémája, hogy készítője annak idején kicsit összekente az ablakokat ragasztóval (főleg az olyan típusokra jellemző, mint a Tu-114 vagy a DC-8, amiken az utastér-ablakokat egyesével kellett beragasztani), és ez az évtizedek során teljesen homályossá teszi őket. A most kipróbált megoldás: - kézi miniköszörűvel az ablakokat belülről addig vékonyítani, amíg elérünk az oldószer által már nem érintett részig, ez az NDK makettek kb. 2 mm vastagságú ablakainál akár 1,5 mm-es réteg lecsiszolását is jelentheti - 400-as majd 800-as polírpapírral átcsiszolni - műszerészfúróba fogott filckoronggal befejezni a polírozást - átlátszó fényes lakkal (pl. Revell 01) átkenni ...és belülről már kész is. Kívülről ugyanez ismétlendő, az első lépés kihagyásával. Tehát az egész törzset ablakostól átpolírozni. Ha egyik-másik, vagy akár az összes ablak mélyebben van, mint a törzs felülete, akkor Uverapid kétkomponensű műgyantával lehet befolyatni a mélyedést. Száradás után csiszolható, polírozható. Így teljesen sima törzsfelületet lehet nyerni, még az ablakoknál is. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 592423 | 2015. szeptember 22. 09:34 | ||
A Boeing 727-esből pedig megcsinálom a 200-as verziót, azért fehér még. Már megrendeltem 1 másik példányt is a törzsbetoldáshoz. | |||||
Fóka | Adatlap | 592422 | 2015. szeptember 22. 09:32 | ||
Sziasztok! Adrenalin-szintem az egekben, a felújítás azon stádiumánál tartok, amikor a makettek a legapróbb részeire vannak szétszedve, innen már az újra összeállítás következik. Törzsfelek belülről befestve sötétre (ez kötelező lépés a fehér belsejű maketteknél), ólomsúlyok beragasztva, minden alkatrész kívül-belül alaposan letisztítva. Csuda élmény, jobban szeretem, mint újonnan építeni valamit. Fóka | |||||
newman | Adatlap | 592356 | 2015. szeptember 21. 13:44 | ||
Sziasztok! Eladó makettek 1/144-ben: Airfix DC-10 6000Ft, Airfix A300 6000Ft, Airfix Comet 4 4000Ft, Airfix VC-10 Tanker (megkezdett, törzs összeragasztva) 2500Ft, Welsh Model Tu-114 9000Ft, Eastern Express An-14 3000Ft. 1/72-ben Amodel An-10 15000Ft, Amodel An-32 10000Ft. Üdv.: Péter peterpontnewmankukacfreemailponthu | |||||
Fóka | Adatlap | 592276 | 2015. szeptember 19. 18:39 | ||
Kedves Migi és Slaviamarksman! Igen, erre a hirdetésre mozdultam rá :-) A vitrin impozáns volt, a hatvanas-hetvenes évek tárgyi emlékei közül emeltem ki az én 6 makettemet. Pár darabot ott is hagytam, és persze sok egyéb izgalmas dolgot is láttam: ha pl. az italgyűjtés lenne a profilom, akkor bizonyára nem hagytam volna ott azt a kis üveget, amire még gyerekkoromból emlékszem, és a kissé bizarr Boszorkánytej márkanevet viseli. Fóka | |||||
migi | Adatlap | 592272 | 2015. szeptember 19. 18:06 | ||
Fóka mester nézzél csak erre a hirdetésre rá . www.jofogas.hu/budapest/Repulogep_hajo_auto_makettek_eladok_32053636.htm | |||||
slaviamarksman | Adatlap | 592269 | 2015. szeptember 19. 17:43 | ||
slaviamarksman | Adatlap | 592268 | 2015. szeptember 19. 17:42 | ||
Csak nem a vitrinből szabadultak a cigarettás dobozok és a piás üvegek mellől ? http://www.jofogas.hu/budapest/Repulogep_hajo_auto_makettek_eladok_32053636.htm | |||||
Gabusch | Adatlap | 592266 | 2015. szeptember 19. 17:27 | ||
Értem. Akkor a hiba talán az lehet, hogy a Takom nem szándékozik kiadni belátható időn belül a Skoda 30,5 M11-es mozsarat. Meg, hogy alapvetően vágyaim beteljesítésére nagyjából az összes istenek pénze sem lenne elég. :) | |||||
Fóka | Adatlap | 592261 | 2015. szeptember 19. 15:57 | ||
Hmmm, az "NDK" esetleg ízlés szerint behelyettesíthető az érintett makettező kedvelt kategóriájával. Az biztos azonban, hogy akinek egyáltalán semmilyen makettje sincsen, az más szörnyűségekre is képes, azért van annyi békétlenség a világban ;-) | |||||
migi | Adatlap | 592259 | 2015. szeptember 19. 15:52 | ||
Ez jó ,tetszik , | |||||
Gabusch | Adatlap | 592258 | 2015. szeptember 19. 15:50 | ||
Akkor én azért vagyok idegbeteg (feleségem állítása), mert nincs egy darab NDK makettem sem? :) | |||||
Fóka | Adatlap | 592257 | 2015. szeptember 19. 15:48 | ||
Newton négy alaptörvényben fektette le a klasszikus mechanika alapjait, kicsit szerénytelenül szabadjon hát nekem is együtt szerepeltetnem az összes makettezéstani megfigyelésemet. Nekem egyelőre csak három van, ez is mutatja, hogy nyomába sem léphetek az ősz Mesternek (de van még időm...). Első törvény: Nincs olyan szoba, ahová még egy makett ne férne be. Az első törvény kiterjesztése: Minden szoba makettbefogadó képessége végtelen. Második törvény: Az ember belső harmóniájának mértéke egyenesen arányos az elkészítésre/felújításra váró NDK makettjeinek számával. | |||||
Fóka | Adatlap | 592256 | 2015. szeptember 19. 15:40 | ||
Szia Vackor! Köszönöm! Egyelőre csak kedvtelve nézegetem a készletet, és megalkottam egy újabb Fóka-fajta szabályt: az ember belső harmóniájának mértéke egyenesen arányos az elkészítésre/felújításra váró NDK makettjeinek számával. Az biztos, hogy a Malév Il-18-nak csak a szélső hajtóműveit és a vízszintes vezérsíkjait tervezem megfordítani, máson nem változtatok, hiszen ez annyira ritka darab, hogy végzetes hiba lenne levakarni róla a matricát és átfesteni. Ez így önmagában egy makett-történeti emlék. A Tu-114-re van egy kósza ötletem. Mivel az Aeroflot első két festésével már több példányban megcsináltam, a harmadik minta pedig túl snassz, egy "mi lett volna, ha..." festésben gondolkodom: wp.scn.ru/en/ww3/t/730/5009/0/1 Az bizonyos, hogy az Interflugnak sohasem volt Tu-114-ese, de erre a képre már régebben rábukkantam, és nemtom hova tenni: lehetséges, hogy annak idején szóba került a vásárlása, de egyelőre semmi egyéb erre vonatkozó infót nem leltem. (esetleg valaki?...) Fóka | |||||
vackor | Adatlap | 592253 | 2015. szeptember 19. 14:20 | ||
Szia Fóka ! Lesz munkád bőven, sok kitartást hozzá ! Az első képen a Maléves Il-18-at meghagyod két húzó- két tolólégcsavarosnak ? Olyanod még úgysem volt... | |||||
Fóka | Adatlap | 592252 | 2015. szeptember 19. 14:07 | ||
newman | Adatlap | 591878 | 2015. szeptember 12. 09:25 | ||
Mandras | Adatlap | 591690 | 2015. szeptember 9. 08:31 | ||
Sziasztok! A Malév Tu-134-esei között csak négy olyan volt, amelyeknek rövid volt az örvényorsójuk. Ezek a HA-LBA, a HA-LBC, a HA-LBD és a HA-LBE lajstromjelűek voltak. Két gépen, a HA-LBC és a HA-LBE jelűeken a rövid örvényorsót hosszúra (csúcsosra) cserélték a Szovjetunióban 1972-ben. (A másik két gép ezt az átalakítást már nem érte meg az ismert balesetek miatt.) A HA-LBF, a HA-LBG és a HA-LBH lajstromjelű Tu-134-esek már eleve hosszú (csúcsos) örvényorsóval érkeztek a Gyárból. Ezeket a gépeket ugyanis már a Tu-134A változat gyártása közben szerelték össze a Tu-134A-ra készült örvényorsókkal. A hosszú örvényorsó a Mikron-3V rövidhullámú rádió antennája miatt kellett, de a HA-LBF, a HA-LBG és a HA-LBH jelű Tu-134-es gépekbe azt még nem szerelték be. Tehát volt már hosszú örvényorsójuk, de nem volt az antenna-rész a rádióhoz bekötve. Ezért ennek a három gépnek egyszerre volt szálantennája is a régi 1RSzB-70 típusú rövidhullámú rádióhoz, és volt már hosszú örvényorsója is. A HA-LBF 1975-ig, a HA-LBG és a HA-LBH 1978-ig volt ilyen, akkor át lettek alakítva az új rádióra, és akkor megszűnt a szálantennájuk is. Egy további változás volt ezzel egyidejűleg, hogy a régi RV-UM típusú rádió-magasságmérőt a Tu-134A változaton alkalmazott RV-5 típusra cserélték, és emiatt megszűntek a fordított T-alakú antennák a törzs alatt. Az RV-5-nek már tölcsér-antennái voltak, amelyek besímultak a törzs alsó felületébe. A HA-LBC és a HA-LBE jelű gépeken a rövid örvényorsóval együtt szűntek meg a T-alakú antennák és a szálantenna is, amikor kicserélték a rádió-magasságmérőt, a rövidhullámú rádiót és az örvényorsót. A szálantenna megszűnésével együtt természetesen eltűnt a törzs tetejéről az antenna-tartó árboc is az URH antenna mellől. A Tu-134A változaton kétféle örvényorsó-forma létezett, a hosszú és a meghosszabbított hosszú. Ez utóbbi csak a HA-LBP és a HA-LBR lajstromjelű gépeken volt, mert ezek már gyárilag egy új antenna-változattal voltak felszerelve. Ennek egy előre nyúló egyenes szakasza is volt, tehát nem csúcsban végződött. A korábbi gépeken viszont már nem végezték el ezt az átalakítást. A csúcsos forma létezett a HA-LBI, a HA-LBK, a HA-LBN és a HA-LBO lajstromjelű Tu-134A gépeken mindig, valamint a HA-LBF, a HA-LBG és a HA-LBH lajstromjelű Tu-134 típusú gépeken mindig. A HA-LBC és a HA-LBE jelű gépeken pedig 1972-től. A Tu-134A-3 változatról. Mind a hat Malév Tu-134A át lett alakítva A-3-ra. A HA-LBI, a HA-LBK, a HA-LBN és a HA-LBO 1984-ben, a HA-LBP és a HA-LBR pedig csak 1988-ban, miután átvette a Malév a Kormányőrségtől. Ez az átalakítás egyrészt azt jelentette, hogy a Tu-134A változaton alkalmazott D-30 széria 2-es (tehát sugárfékes) hajtóműveket széria 3-asokra cserélték (ezeknek egy kompresszor-fokozattal többjük volt), másrészt át kellett szabályozni a leszállóhelyzeti fékszárnykitérést. Az új hatóművel ellátott gépekre kisebb fékszárnykitést írt elő a Tervezőiroda, 38 fok helyett 30-at. Ez az érték a belső fékszárnyra vonatkozott, miközben ezzel egyidejűleg a külső fékszárny 35 fok helyett 28 fokra tért ki az átszabályozás után. Ezekkel a módosításokkal vált egy gép Tu-134A-3 típusúvá függetlenül minden más sajátosságától. (Pl. hogy üvegorrú volt-e vagy sem, avagy milyen műszerberendezései voltak stb.) Üdv., András | |||||
Fóka | Adatlap | 591655 | 2015. szeptember 8. 11:00 | ||
A toldást a szárny elé kell beilleszteni. Ami az örvényorsót illeti, érdemes fénykép alapján átalakítani, az a biztos. És van még egy különbség, ami most jutott eszembe: a Plasticart készlet hajtóműve a sugárfordító nélküli verzió, ezért az "A" változatok esetében azt is át kell alakíani fotó alapján. Továbbá: a Plasticart makett jobb oldalán két kis ablak van, ahol az első csomagtér van. Ebből a hátsót el kell tüntetni, mert a Malév gépeken ez be volt fedve. A mellékelt képen igyekeztem bejelölni a szükséges módosításokat. Fóka | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 591649 | 2015. szeptember 8. 10:03 | ||
Nagyon Köszönöm az információt! A terv a következő: Tu-134 üvegorral classic festés. M a függ.vezérsíkon. Tu-134A "teli" orral az utolsó festés. Nagyon elegáns. Hova kell toldani a +ablakot? A szárny elé vagy mögé? Az örvényorsó mannyivel hosszabb kb.? | |||||
Fóka | Adatlap | 591647 | 2015. szeptember 8. 09:31 | ||
...tehát a Plasticart készletből minden változtatás nélkül a lista első 7 (HA-LBA - HA-LBH) példányát lehet megépíteni, az üvegorrú Tu-134-eseket. A többinél a törzs és az örvényorsó átalakítása szükséges, és az LBI és LBK kivételével az üvegorrot is be kell fedni, és az orr-rész alatti radarburkolatot nem felrakni. | |||||
Fóka | Adatlap | 591646 | 2015. szeptember 8. 09:27 | ||
Szia! A Tu-134 és Tu-134A között 2 feltűnő különbség van: - az "A" változat törzse hosszabb egy ablaknyival - az "A" változat örvényorsója (a vízszintes vezérsíkok közti orsó) jóval hosszabb. Az "A" változat készült üvegorral és zárt orral is. A Plasticart készlete a "sima" Tu-134-est ábrázolja jó alak- és mérethűséggel. "A" változat készítéséhez tehát át kell alakítani az örvényorsót és egy ablaknyi törzsszelvényt betoldani. Az "A-3" változat külsőre egyezik az "A"-val, a "3" a továbbfejlesztett elektronikus rendszereket jelöli és egy TU-134A repülőgépből is válhatott élete során Tu-134A-3. A következő listában tehát csak a Tu-134 és Tu-134A típusokat különböztetem meg. A Malév saját (tehát nem bérelt) repülőgépei: HA-LBA Tu-134 üvegorrú HA-LBC Tu-134 üvegorrú HA-LBD Tu-134 üvegorrú HA-LBE Tu-134 üvegorrú HA-LBF Tu-134 üvegorrú HA-LBG Tu-134 üvegorrú HA-LBH Tu-134 üvegorrú HA-LBI Tu-134A üvegorrú HA-LBK Tu-134A üvegorrú HA-LBN Tu-134A HA-LBO Tu-134A HA-LBP Tu-134A HA-LBR Tu-134A Fóka | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 591643 | 2015. szeptember 8. 09:13 | ||
Szép napot! Sikerült vennem Tu-134st. A Malév A3-st szeretném megépíteni belőle. Plasticart makett. Van különbség a doboz tartalma és az igazi között? Van 1 másik készletem is abbol pedig az üveg orrú Malév gépet szeretném megcsinálni. Annál van külömbség? Az is Plasticart. Köszönöm a segítséget! | |||||
Kickukac | Adatlap | 591591 | 2015. szeptember 7. 15:08 | ||
Sziasztok! Születésnapomra kaptam egy 1/144-es méretarányú Revell (4752) Concorde makettet. Már megvan ez a makett és így eladásra kínálom fel. Irányára: 5000Ft. Személyesen Budapesten a Blaha Lujza térnél lehet átvenni, illetve postára is fel tudom adni. Ennek a költségét a vevőt terheli. Valamint keresek megvételre 1/72-es méretarányban F-4 Phantom-ot, annak is a B, J, N változatát. Elérhetőségem: mayer.szini@t-online.hu | |||||
Fóka | Adatlap | 591555 | 2015. szeptember 7. 08:47 | ||
Szia Chrisi! Az An-12 matricája utángyártott, az eBay-ről szereztem. A másik kettő (Il-62, Comet 4) saját gyártás. A Tu-134-est már továbbadtam egy cimborámnak, mert nekem 6 db. van + a dobozban lévő készlet, ez már gombócból is sok... Rá'dásul megint elfogyott a hely a nappaliban, ezért egyelőre tartalék üzemmódra kapcsoltam. Fóka | |||||
Chrisi | Adatlap | 591515 | 2015. szeptember 6. 15:56 | ||
Szia Fóka, Szépen sikerült a felújítás, a Comet a Dan-Air festéssel különösen tetszik. A matricák saját gyártásúak? A Tu-134 milyen színekben fog újjászületni? Amikor indulhat a DC-8 Skybus projekt, csak szólj. Üdv, Chrisi | |||||
Fóka | Adatlap | 591453 | 2015. szeptember 5. 14:59 | ||
Szia Vackor! Köszönöm, és neked is sok sikert az Iskrához! Én 3 (három) éves koromban kaptam egy "zacskós" Mig-15-öst, és abban a pillanatban el is kezdődött a máig tartó makettező szenvedélyem. A következő makettem pedig egy Iskra volt :-) Utána pedig az első "nagy makett", az NDK Il-18... Ami a Lancastert illeti: nehéz a szívem: lehet, hogy megkísérlem továbbadni. Gyönyörű készlet, még 4 parányi, működő elektromotor is van benne, ami a légcsavarokat forgatja. De egy ilyen 1:48-as makett egészen más, mint amiket gyártani szoktam - már csak a belső részletezést illetően is. Ilyesmiben nincs gyakorlatom. Meg hát katonai. A Lancastrian átalakítás nem lenne rossz, de nem vagyok benne biztos, hogy szépen meg bírnám csinálni ekkorában. Fóka | |||||
vackor | Adatlap | 591441 | 2015. szeptember 5. 12:24 | ||
Szia Fóka ! Gratulálok az újabb szépségekhez! A Lancaster-projekted nem fog átváltani esetleg Lancastrian-be, hogy a fő profilodnál maradj ? A Karas-zacskós sorozatból sikerült a TS-11 Iskrát beszereznem, előbb-utóbb talán elkészülök vele. További jó alkotókedvet: Vackor | |||||
Fóka | Adatlap | 591438 | 2015. szeptember 5. 11:38 | ||
Sziasztok! Elkészültem 3 romos NDK makett felújításával. Chrisi! A DC-8 Skybus projektet kicsit halasztani szeretném, mert van még egy pár újjáépítésre váró darab, ráadásul egy 1:48-as Tamiya Lancaster is landolt nálam, ami - bár meglehetősen távol áll a profilomtól - túl szép ahhoz, hogy ne essek neki a közeljövőben. Derűs napot, Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 590973 | 2015. augusztus 27. 22:52 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
A képekeről eszembe jut egy réges régi ifjúsági könyv egyik alszereplőjének jellemzése: szerette szétszedni az órákat és összerakás után mindíg maradt elegendő alkatrész egy új órához...