<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Kamovos | Adatlap | 575044 | 2014. december 31. 18:43 | ||
Az Opel tartály felépítményt másra nem tették rá. Vagyis Fordjainkon nem volt. Ugye? | |||||
Emerick | Adatlap | 575030 | 2014. december 31. 16:36 | ||
Több gyártó is volt. Ennek oka a kisebb megrendelési- és gyártási kapacitás volt, mivel gyáróriások helyett magánüzemek készítették a felépítményeket. | |||||
Elnar | Adatlap | 575018 | 2014. december 31. 12:51 | ||
Azt még esetleg tudod, hogy az összes tartálykocsi ilyen felépítményű volt-e vagy voltak még variánsok? (valamiért nagyon tetszik nekem ez a Ford tartálykocsi) | |||||
Emerick | Adatlap | 575012 | 2014. december 31. 11:19 | ||
Ford BB (1942), német magáncég által épített tartály felépítménnyel (3500L) Opel Blitz tartályautót nem vásároltak. Kizárólag Fordok voltak erre a célre használva. A Polskik (is) a menekülőkkel érkeztek magyar területre. Nem fizetett érte senki, nem is voltak "magyar tulajdonban"... I. | |||||
Elnar | Adatlap | 574999 | 2014. december 31. 01:30 | ||
Kamovos: ,,Hacsak, nem a németnek van itt be spájzolva." Magyar rendszámmal? Kicsi rá az esély. | |||||
Freddy | Adatlap | 574995 | 2014. december 30. 22:45 | ||
Az 518-as tényleg teljesen más típus, de létezik olyan, hogy Polski Fiat 508/518. Épp most állok neki építeni 35-ben :P Ez egy lengyel fejlesztésű változat, egy könnyű páncéltörő ágyú vontatójának szánták, aztán egy csomó más dologra is használták persze. Alapvetően egy 508-as, de azt alapból nem ágyúvontatásra optimalizálták, ezért alá kellett tenni az 518-as hátsó hídját. Igy lett 508/518 a neve. A Honvédség is alkalmazta, bár azt nem tudom, hogy hogy került Magyarországra (menekültekkel, német zsákmányból, esetleg még a balhé előtt vettük). Kamovos: ,,Hacsak, nem a németnek van itt be spájzolva." Ez a képsorozat 1943-ban készült, a Honvédség járműjavító állomásán. Szerintem nincs okunk azt feltételezni, hogy németek. | |||||
Kamovos | Adatlap | 574993 | 2014. december 30. 22:12 | ||
Kamovos | Adatlap | 574992 | 2014. december 30. 22:07 | ||
Köszönöm a választ. Tehát akkor volt nekünk ilyen csak nem Ford V3000 a neve. "1942-es változat, ami úgy néz ki, mint a V3000 de más motor dübörgött benne." Ezt hogy szabad hívni? Ford micsoda? Ezt a tartályt, A Magyar Királyi Honvédség, mely típusú kocsijaira voltak felépítve. Opel Blitz. Ford V8/51. Ford G917 ? Ford V3000. Ami nem is V3000, hanem valami más, de kívülről ugyan úgy néz ki mint a V3000 ? | |||||
Wrecker | Adatlap | 574991 | 2014. december 30. 22:03 | ||
Emerick | Adatlap | 574987 | 2014. december 30. 20:46 | ||
1942-es változat, ami úgy néz ki, mint a V3000, de más motor dübörgött benne. A német spájz. Ez jó... Ja, és Polski-Fiat 508 Lazik (Balilla). Az 518 Ardita volt, teljesen más típus. | |||||
Kamovos | Adatlap | 574982 | 2014. december 30. 19:33 | ||
Meg nézegettem most pár képet, és valóban nem 917, hanem V3000 a motor borítás. Ez kicsit meg ingat. Mert én is úgy tudom, hogy nekünk nem volt ilyen. De a kép ami mint tudjuk itthon készült, mégis úgy tűnik, hogy eddigi ismereteinket cáfolni látszik. Hacsak, nem a németnek van itt be spájzolva. | |||||
Freddy | Adatlap | 574979 | 2014. december 30. 19:10 | ||
Alacsony oldalfalú platójú magyar Ford V8/51-ről nem tud valaki jó képet egyébként? | |||||
Freddy | Adatlap | 574976 | 2014. december 30. 19:09 | ||
Szerintem nem, annak máshogy vannak a csíkok a motorsátor oldalán. Nem szellőzőnyílás van, hanem domborítás, és ferde vonalban érnek véget. | |||||
Freddy | Adatlap | 574975 | 2014. december 30. 19:07 | ||
Fiat 508, de a Polski verzió. Esetleg Polski Fiat 508/518. | |||||
Kamovos | Adatlap | 574974 | 2014. december 30. 19:06 | ||
Szerintem Ford G917 lehet. | |||||
Kamovos | Adatlap | 574972 | 2014. december 30. 19:04 | ||
Szia. Köszönöm a segítséged. Képeket nem tudsz róla véletlen,hogy hogy nézett ez ki. | |||||
Emerick | Adatlap | 574953 | 2014. december 30. 16:20 | ||
Csak az első V8-51. A többi későbbi típus, de nem V3000... Olyan a MKH-ben nem volt. | |||||
Emerick | Adatlap | 574952 | 2014. december 30. 16:19 | ||
Egy német magáncég készítette a teljes zártszekrényes felépítményt! | |||||
Elnar | Adatlap | 574918 | 2014. december 30. 00:41 | ||
V8/51, a V3000 hűtőmaszkja teljesen más | |||||
Wrecker | Adatlap | 574917 | 2014. december 29. 23:55 | ||
Sennás | Adatlap | 574900 | 2014. december 29. 19:29 | ||
Wrecker | Adatlap | 574893 | 2014. december 29. 16:33 | ||
Kamovos | Adatlap | 574764 | 2014. december 28. 10:22 | ||
Még valami, mert kicsit szét szórt vagyok! Ez külön felépítmény volt, vagy a plató magasságában volt felfelé megtoldva, és a plató hátulját lecserélték ajtókra? Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 574762 | 2014. december 28. 10:19 | ||
Sennás | Adatlap | 574278 | 2014. december 20. 21:56 | ||
Köszönet megint csak. Havert megkérdem meg vannak ezek neki ha nem megrendelem. | |||||
Emerick | Adatlap | 574277 | 2014. december 20. 21:49 | ||
Jó estét mindenkinek! A lánctalpas vontató felejtős, pláne ez a gyártmány. Azaz ilyenből nem volt sajátja a Magyar Királyi Honvédségnek. Polgári gépjárműveket hátországban átfestés nélkül vették igénybe. Frontszolgálat során elviekben át lehetett/kellett festetni, de nem mindig volt rá mód és nem is lehetett végleges. A kfzderwehrmacht kizárólag német és angolszász technikában megbízható! Ugyanakkor szépen gyűjtöget a honlap német szerkesztője sok-sok fényképet, sokszor a ritkább vasakról is láthatunk megfelelő minőségű képet. I. | |||||
Emerick | Adatlap | 574276 | 2014. december 20. 21:42 | ||
Szervusz! 2013/9, 10 és 11. szám. Nyugodtan megrendelheted a kiadótól, nem drága a lap. Könytárban szerintem nem sokat fogsz találni... | |||||
Sennás | Adatlap | 574269 | 2014. december 20. 20:56 | ||
Köszönet. Azt meg tudod mondani melyik az a 3 lapszám? Tartalomjegyzékeket nézegetem talán meglesz és könyvtárból meg ki tudom hozni. | |||||
Emerick | Adatlap | 574263 | 2014. december 20. 19:48 | ||
Szervusz! A veterán autó és motor magazinban előző évben volt egy három részes cikk, onnan megtudhatsz ezt-azt a kormányzói autókról. | |||||
Bogesz | Adatlap | 574256 | 2014. december 20. 18:16 | ||
Ez egy kifejezetten hasznos és jó link. Köszi! | |||||
SIG | Adatlap | 574247 | 2014. december 20. 14:04 | ||
Azt hiszem ez lesz az... A konkrét típus LHW-Stumpf Raupenschlepper 50 PS | |||||
SIG | Adatlap | 574246 | 2014. december 20. 13:59 | ||
Hello Bogesz ! Ha nem kell még karácsonyfát faragnod és szabad a délután, akkor bámészkodj itt: www.kfzderwehrmacht.de/Hauptseite_deutsch/Kraftfahrzeuge/Deutschland/deutschland.html Üdv... | |||||
Bogesz | Adatlap | 574245 | 2014. december 20. 13:23 | ||
Köszönöm, találtam pont ugyanilyet is, már csak a pontos típusazonosítás kell, meg jó lenne egy jellegrajz is. ;) landwirt2komm.forenworld.at/download/file.php Itt van több kép: landwirt2komm.forenworld.at/viewtopic.php | |||||
SIG | Adatlap | 574240 | 2014. december 20. 11:30 | ||
Szia Bogesz ! Csak a hernyóra van ötletem, de azt olyan néven keresgetném, hogy Famo Typ Rübezahl. Nem pont ez, de a legfontosabb jellemzői stimmelnek, úgyhogy szerint valami típusváltozat lehet. Üdv... | |||||
Sennás | Adatlap | 574234 | 2014. december 20. 09:17 | ||
Bogesz | Adatlap | 574219 | 2014. december 19. 21:00 | ||
Sziasztok! A csatolt képen látható lánctalpas vontató és a sorozott teherautó milyen gyártmány lehet, illetve mennyire voltak ezek elterjedve a Magyar Királyi Honvédségnél? Sorozott teherautókat egyáltalán nem festették át, vagy csak a háború vége fel nem volt erre kapacitás? Köszi, Bogesz | |||||
romsitsa | Adatlap | 574108 | 2014. december 18. 09:45 | ||
Hali, a "címer" egységes honvédségi gépjármű embléma. A matrica változata levonó néven futott, nem sárga hanem (ó)arany színben. A tuzkereszt.com-on van róla egy cikk (a pdf-ben letölthető újságok valamelyikében) ott emlékeim szerint be van fényképezve egy eredeti levonó. Üdv Á | |||||
lacipapa | Adatlap | 574083 | 2014. december 17. 21:26 | ||
Szia! Ne gyártsad,mert van készen a HAD Ferinél,1:35-ben. A Tanks in Hungari 1941-45 HADHJ 35004 matrica íven,van vagy 20db,színes! | |||||
Sennás | Adatlap | 574066 | 2014. december 17. 20:02 | ||
Sennás | Adatlap | 574059 | 2014. december 17. 19:24 | ||
A 24 db Novemberben rendelt Kübit mondod amit csak 45' januárban kaptunk meg? | |||||
Freddy | Adatlap | 574049 | 2014. december 17. 18:15 | ||
22-es csapdája nevű a boltban érdemes amúgy megpróbálni a vételét. Nem kis könyv, de mindenről szól a történettől a rangjelzéseken át a fegyverek technikai paramétereiig, szóval inkább ilyen all-in-one annak, aki meg akarja ismerni a MKH-t úgy kompletten, de azért nem akar több könyvespolcot megtölteni a témával. Viszont van benne pár oylan dolog, ami máshol nincs, harmincésfelesek vagy Kübelwagenek számáról én eddig máshol nem találtam adatot. | |||||
Sennás | Adatlap | 574047 | 2014. december 17. 17:54 | ||
Örülök neki:)Jó kis fegyver azt olvasom közel 1,5kg! | |||||
Freddy | Adatlap | 574044 | 2014. december 17. 17:46 | ||
Nekem megvan (nem én vittem el a Vateráról:)), tényleg jónak tűnik, már amennyit szlovák nyelvtudás nélkül (=Google translate-tel) megértek belőle. | |||||
Sennás | Adatlap | 574038 | 2014. december 17. 17:36 | ||
A könyv se lehet rossz:)570 oldalon igaz nem Magyar nyelven.8000Ft elvittek egyet a Vateráról.Ami zavaró(számomra az A5 méret) | |||||
Freddy | Adatlap | 574036 | 2014. december 17. 17:29 | ||
Igen, az lehet. | |||||
Sennás | Adatlap | 574035 | 2014. december 17. 17:25 | ||
Akkor jó.Kicsit mintha "nyomi" lenne a képen nem?Picit szélesebbnek kellene lenni. | |||||
Freddy | Adatlap | 574034 | 2014. december 17. 17:23 | ||
Igen, így elsőre úgy tűnik, ez az. A matricaváltozat. | |||||
Sennás | Adatlap | 574033 | 2014. december 17. 17:20 | ||
Freddy | Adatlap | 574029 | 2014. december 17. 17:10 | ||
Digitálisan szerintem nincs. ProModellnek volt régen egy pár részes sorozata a magyar harcjárművekről, abban talán benne van, meg a Magyar Steelben is biztos. | |||||
Sennás | Adatlap | 574028 | 2014. december 17. 17:08 | ||
Köszi.Esetleg neked van ilyen színes képed?Könnyebb lenne kimásolni matricát gyártani belőle? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |