<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Elnar | Adatlap | 576030 | 2015. január 11. 19:04 | ||||||||||||||||||||||||
C- valamennyi lesz. 1000 db volt belőle, megkapták a teljes C-sort. (infó Emericktől és könyvekből). 817-est nem C-s rendszámmal csak polgári igénybe vettet láttam eddig. Előzmény: (576029) Kamovos 2015. január 11. 19:02 | |||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576029 | 2015. január 11. 19:02 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Elnar. Köszi a segítséget. Már mikor feltöltöttem, és ismét megnéztem, észre vettem én is a vasútnál amikor két jármű van a baloldali a 177 a sínes pedig a 187. :) Kár, hogy a Ford 817-nek nincs fent a rendszáma. :( | |||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 576025 | 2015. január 11. 18:49 | ||||||||||||||||||||||||
Legalább egyen tisztán olvasható a B-187 is a B-177 mellett ( a 187 háttal van a képen, de látszik hogy ugyanolyan) A sérült Ford meg amerikai 817T. | |||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576023 | 2015. január 11. 18:42 | ||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576019 | 2015. január 11. 18:37 | ||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 576018 | 2015. január 11. 18:32 | ||||||||||||||||||||||||
Szia. Az előtérben lévő nagy orrúra írta, nem tudom, de nekem egyáltalán nem fordos. | |||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 575985 | 2015. január 11. 12:47 | ||||||||||||||||||||||||
Ez legalább négyfajta teherautó, az egyik, az a két ovális hűtőmaszkos középtájon, valóban 39M Ford. | |||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 575954 | 2015. január 10. 23:55 | ||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 575935 | 2015. január 10. 19:11 | ||||||||||||||||||||||||
Steyr-WM produkció lehet? | |||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 575931 | 2015. január 10. 19:02 | ||||||||||||||||||||||||
Szia. Én eddig ezeket a képeket töltöttem le a Fortepan oldaláról róla. Lehet, hogy mind 177B-ről készült? | |||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 575916 | 2015. január 10. 17:00 | ||||||||||||||||||||||||
Nem, ez a kép, illetve a színes változata jóval a pár napja felkerült Lissák-féle fotók előtt is volt itt. A legtöbb korabeli teherautó egyébként többféle fülkével is futott. | |||||||||||||||||||||||||||
Dénes | Adatlap | 575915 | 2015. január 10. 16:56 | ||||||||||||||||||||||||
Koszonom, tudom, de ugy latom, hogy azokon a fotokon bemutatott VL-2-esnek mas (doboz alaku) kasztnija volt, ennek meg legombolyitett. Hasonlitsd ossze a fotokat. | |||||||||||||||||||||||||||
Bogesz | Adatlap | 575912 | 2015. január 10. 16:20 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A MKH által használt Pak 38-aknak és úgy általában a németektől kapott tüzérségi eszközöknek milyen volt a színe? Gondolom, amit a fronton adtak át, annak maradt a német szürke, a többit viszont talán átfestettük zöldre. Ez esetben egyszínű zöldek voltak? | |||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 575907 | 2015. január 10. 14:28 | ||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 575893 | 2015. január 10. 12:41 | ||||||||||||||||||||||||
Mávag-Benz VL-2, volt már itt többször. | |||||||||||||||||||||||||||
Dénes | Adatlap | 575882 | 2015. január 10. 12:02 | ||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 575547 | 2015. január 6. 21:41 | ||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 575527 | 2015. január 6. 19:29 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Hanomag SS-100 Gigant. Üsd be a keresőbe, sok képet találsz róla, többek között az A 4 nagyrakéta (V-2) vontatására is használták. Üdv,Z63 | |||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 575374 | 2015. január 4. 22:19 | ||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 575253 | 2015. január 3. 20:21 | ||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 575251 | 2015. január 3. 20:19 | ||||||||||||||||||||||||
Mávag VL-2 és Steyr 150. | |||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 575250 | 2015. január 3. 20:16 | ||||||||||||||||||||||||
Akkor tudnánk pontosítani a típusokkal kapcsolatban? | |||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 575249 | 2015. január 3. 20:12 | ||||||||||||||||||||||||
Nem. Mávagnál nem készült ilyen Rába gyártmány. Igen ,de sem rendszeresítve, sem gyártva nem volt. Igen, bár a képen nem 250-es látható. | |||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 575248 | 2015. január 3. 20:04 | ||||||||||||||||||||||||
Három kérdésem lenne: Az első képen egy MÁVAG által gyártott Rába-Krupp L3 típusú teherautó van? A második képen látható Vidal Tempo G1200 gépkocsinak volt-e valamilyen magyar vonatkozása? Gondolva itt az MKH. rendszeresítésre, vagy magyar gyártásra. A harmadik pedig volt e rendszerben Steyr 250 típusú gépkocsi? | |||||||||||||||||||||||||||
Számvéber | Adatlap | 575235 | 2015. január 3. 16:55 | ||||||||||||||||||||||||
Pedig meglehetősen ismert képek...:) A pk-i Pz. IV egész biztosan 1945. január 22. körül készült, a hó nélkül tömegnyomor pedig 1945. március végi lehet. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 575210 | 2015. január 3. 12:56 | ||||||||||||||||||||||||
Már látom is hogy nem azonos, pár másodperc eltérés van közöttük. | |||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 575209 | 2015. január 3. 12:53 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Ezeket a képeket a székesfehérvári képek között találtam. Az első két kép szerintem azonos, mégis két különböző időpontra datálták. A harmadik képet még én sem láttam. Hát más sem. :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 575135 | 2015. január 2. 09:17 | ||||||||||||||||||||||||
Erre az alvázra készült tűzoltó autó is. Meg felépítményes rádiós. | |||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 575130 | 2015. január 1. 23:52 | ||||||||||||||||||||||||
A parancsnoki stimmel. Csak WM H-2 | |||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 575111 | 2015. január 1. 18:11 | ||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 575104 | 2015. január 1. 16:07 | ||||||||||||||||||||||||
Vagy úgy! Nem, olyan nem volt. | |||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 575055 | 2014. december 31. 23:43 | ||||||||||||||||||||||||
A sok változat között. :) | |||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 575054 | 2014. december 31. 23:42 | ||||||||||||||||||||||||
Azt már tisztáztuk, hogy Opel Blitz töltőnk nem volt. :) Fordjain, valamelyik típusán, elő fordulhatott e olyan tartály felépítmény mint az Opel Bliztzeken? | |||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 575052 | 2014. december 31. 21:03 | ||||||||||||||||||||||||
Fordítva. :) Opel Blitz tartálykocsik nem voltak a MKH-ben, csak Fordok, de abból több típus is. ;) | |||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 575044 | 2014. december 31. 18:43 | ||||||||||||||||||||||||
Az Opel tartály felépítményt másra nem tették rá. Vagyis Fordjainkon nem volt. Ugye? | |||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 575030 | 2014. december 31. 16:36 | ||||||||||||||||||||||||
Több gyártó is volt. Ennek oka a kisebb megrendelési- és gyártási kapacitás volt, mivel gyáróriások helyett magánüzemek készítették a felépítményeket. | |||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 575018 | 2014. december 31. 12:51 | ||||||||||||||||||||||||
Azt még esetleg tudod, hogy az összes tartálykocsi ilyen felépítményű volt-e vagy voltak még variánsok? (valamiért nagyon tetszik nekem ez a Ford tartálykocsi) | |||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 575012 | 2014. december 31. 11:19 | ||||||||||||||||||||||||
Ford BB (1942), német magáncég által épített tartály felépítménnyel (3500L) Opel Blitz tartályautót nem vásároltak. Kizárólag Fordok voltak erre a célre használva. A Polskik (is) a menekülőkkel érkeztek magyar területre. Nem fizetett érte senki, nem is voltak "magyar tulajdonban"... I. | |||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 574999 | 2014. december 31. 01:30 | ||||||||||||||||||||||||
Kamovos: ,,Hacsak, nem a németnek van itt be spájzolva." Magyar rendszámmal? Kicsi rá az esély. | |||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 574995 | 2014. december 30. 22:45 | ||||||||||||||||||||||||
Az 518-as tényleg teljesen más típus, de létezik olyan, hogy Polski Fiat 508/518. Épp most állok neki építeni 35-ben :P Ez egy lengyel fejlesztésű változat, egy könnyű páncéltörő ágyú vontatójának szánták, aztán egy csomó más dologra is használták persze. Alapvetően egy 508-as, de azt alapból nem ágyúvontatásra optimalizálták, ezért alá kellett tenni az 518-as hátsó hídját. Igy lett 508/518 a neve. A Honvédség is alkalmazta, bár azt nem tudom, hogy hogy került Magyarországra (menekültekkel, német zsákmányból, esetleg még a balhé előtt vettük). Kamovos: ,,Hacsak, nem a németnek van itt be spájzolva." Ez a képsorozat 1943-ban készült, a Honvédség járműjavító állomásán. Szerintem nincs okunk azt feltételezni, hogy németek. | |||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 574993 | 2014. december 30. 22:12 | ||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 574992 | 2014. december 30. 22:07 | ||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a választ. Tehát akkor volt nekünk ilyen csak nem Ford V3000 a neve. "1942-es változat, ami úgy néz ki, mint a V3000 de más motor dübörgött benne." Ezt hogy szabad hívni? Ford micsoda? Ezt a tartályt, A Magyar Királyi Honvédség, mely típusú kocsijaira voltak felépítve. Opel Blitz. Ford V8/51. Ford G917 ? Ford V3000. Ami nem is V3000, hanem valami más, de kívülről ugyan úgy néz ki mint a V3000 ? | |||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 574991 | 2014. december 30. 22:03 | ||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 574987 | 2014. december 30. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||
1942-es változat, ami úgy néz ki, mint a V3000, de más motor dübörgött benne. A német spájz. Ez jó... Ja, és Polski-Fiat 508 Lazik (Balilla). Az 518 Ardita volt, teljesen más típus. | |||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 574982 | 2014. december 30. 19:33 | ||||||||||||||||||||||||
Meg nézegettem most pár képet, és valóban nem 917, hanem V3000 a motor borítás. Ez kicsit meg ingat. Mert én is úgy tudom, hogy nekünk nem volt ilyen. De a kép ami mint tudjuk itthon készült, mégis úgy tűnik, hogy eddigi ismereteinket cáfolni látszik. Hacsak, nem a németnek van itt be spájzolva. | |||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 574979 | 2014. december 30. 19:10 | ||||||||||||||||||||||||
Alacsony oldalfalú platójú magyar Ford V8/51-ről nem tud valaki jó képet egyébként? | |||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 574976 | 2014. december 30. 19:09 | ||||||||||||||||||||||||
Szerintem nem, annak máshogy vannak a csíkok a motorsátor oldalán. Nem szellőzőnyílás van, hanem domborítás, és ferde vonalban érnek véget. | |||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 574975 | 2014. december 30. 19:07 | ||||||||||||||||||||||||
Fiat 508, de a Polski verzió. Esetleg Polski Fiat 508/518. | |||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 574974 | 2014. december 30. 19:06 | ||||||||||||||||||||||||
Szerintem Ford G917 lehet. | |||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 574972 | 2014. december 30. 19:04 | ||||||||||||||||||||||||
Szia. Köszönöm a segítséged. Képeket nem tudsz róla véletlen,hogy hogy nézett ez ki. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |