<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Sennás | Adatlap | 593466 | 2015. október 8. 18:21 | ![]() | |
Dolmi | Adatlap | 593358 | 2015. október 6. 20:30 | ![]() | |
Semmi infó az előéletéről az "ágyúnak"? | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 593143 | 2015. október 3. 21:52 | ![]() | |
mielőtt elszabadulna a pokol és a fantázia voltam katona és ural 4320 assal vadászgépeket húzgáltam kecskeméten..és igen vezettem mindegyik ruszki csodát.és igen több terep vezetésen is voltam velük,moslék nagy sárban ganéban...és volt szerencsém rönköt ki kínlódni erdőből velük... 16 éve kamiont vezetek és ezért mertem leírni azt ami tény..erdőbe meg a tajgára valók 30 km alá...és egy 16 éves másfél millió km-eres f2000-es m.a.n.-el közlekedek...és bírja és 85-tel úgy húzza a 38 tonna sódert,hogy nem forr a vize és nem törik el keze lába és ha fékezni kell akkor fékez ha menni kell akkor megy.és mindezt leműveli a gyári porlasztóival 34 literrel...van mit mihez hasonlítanom..a ruszki gyárak meg valamit csak fejlődtek mert cummins, caterpillar,zf,eaton fuller,dana stb fődarabokból építenek főként...már.. | |||||
lacipapa | Adatlap | 593123 | 2015. október 3. 19:07 | ![]() | |
Menj rá a "jutubéra" és gépeld be az URAL-t.Meg látod a hazájában mire használják! | |||||
migi | Adatlap | 593103 | 2015. október 3. 17:35 | ![]() | |
Azok a nehézkes ruszki szerencsétlenségek már közel 30 éve végzik a dolgukat becsülettel ,és még pár évig fogják is , hol lesznek azok a dinamikus kamionok ennyi év alatt ? már kétszer beolvasztva , Rétságon volt szerencsém hozzájuk ősszel tengelyig érő sárban , nem volt akadály előtte . De az igaz hogy lehetne erre is költeni , | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 593101 | 2015. október 3. 17:17 | ![]() | |
szegény kra3 saját magát alig bírja cipelni..nem hogy még azt a 15 tonna körüli trailert meg a csapatszállítót ami vagy 28 tonna...8 karton ásványvíz meg 50 kiló kenyér az való arra a nehézkes ruszki szerencsétlenségre...a hülyeségek helyett ezeket kellene már lecserélni...a váltó és híd áttételeik miatt ezek csak terepen 30km/óra alatt használhatók normálisan...nem közútra ahol szét kínozzák a dinamikusabb kamionokat... | |||||
lacipapa | Adatlap | 593093 | 2015. október 3. 15:00 | ![]() | |
Gratulálok hozzá!Az Uralt is meg veszed,hogy legyen ami húzza? :-) | |||||
Farkas469 | Adatlap | 593091 | 2015. október 3. 13:20 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 592998 | 2015. október 1. 16:32 | ![]() | |
migi | Adatlap | 592994 | 2015. október 1. 14:34 | ![]() | |
Szia Laci Szivesen , de a legtöbb ithoni modellvasut bolt tart Roco járműveket, onnan meg ha akarsz akkor tudsz rendelni , Üdv migi | |||||
lacipapa | Adatlap | 592993 | 2015. október 1. 13:53 | ![]() | |
Szervusz Laci! köszönöm,ez meg van,csak én innen nem tudok rendelni. Az adott időszakban rendszeresített technikákat sem tudom pontosan.Ezért is érdeklődtem itt. | |||||
migi | Adatlap | 592988 | 2015. október 1. 13:33 | ![]() | |
18 oldal körül lesznek a ruszki gépek , | |||||
migi | Adatlap | 592987 | 2015. október 1. 13:24 | ![]() | |
Laci itt a katalogus ebből tudsz kedvedre szemezgetni www.herpa.de/collect/(S(ncnbdl45skcib5450prtcz45))/hitlist.aspx | |||||
lacipapa | Adatlap | 592986 | 2015. október 1. 13:11 | ![]() | |
60-as évek közepe felé már lehetett,valamilyen dízel mozdony? | |||||
páncélos | Adatlap | 592985 | 2015. október 1. 13:00 | ![]() | |
Sajnos ÜZA kocsiban nem tudok segíteni, talán URAL, de 62-ben még szerintem nem azok voltak. Viszont vigyázz, ha vasúti szerelvény, és 60-as évek első fele, akkor még Szergejt nem tehetsz elé, csak 424-est. | |||||
lacipapa | Adatlap | 592983 | 2015. október 1. 12:57 | ![]() | |
Még egy,a Zil-164 üz.ag. szállító lehetett? | |||||
lacipapa | Adatlap | 592982 | 2015. október 1. 12:49 | ![]() | |
Köszönöm szépen,egy H0-os vasúti szerelvényen lennének.A T-55 és a Zil,Gaz-69 már meg van.Üza. tartályosból melyik lenne aktuális? Laci | |||||
páncélos | Adatlap | 592981 | 2015. október 1. 12:45 | ![]() | |
Lacipapa! Az első T-55 harckocsik 1962-től álltak hadrendbe, így a vele egykorú járművek mindegyike. Zil-157 - ahogyan írtad -, GAZ-51/63, Robur, Ural-375, személyautóknál a GAZ-67, 69, Volga M-21. A KamAz csak később jött, de egy 80-as hadgyakorlatról szóló diórámán egymás mellé teheted őket. | |||||
lacipapa | Adatlap | 592971 | 2015. október 1. 10:17 | ![]() | |
Szervusztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! A T-55-ös hk-al egy időben,milyen orosz típusú gjm.-ek voltak a MN-ben? Gaz-69A-B,Uazok,Zil-157 esetleg még Kamazok is? Üdv,Laci | |||||
uazos | Adatlap | 592939 | 2015. szeptember 30. 20:11 | ![]() | |
Ha valamelyikről kell közelebbi fotó szólj, van itthon jópár darab mindegyikből. | |||||
Freddy | Adatlap | 592842 | 2015. szeptember 29. 10:50 | ![]() | |
Ezt nézd, JuGe, mit csinál a Trumpi: armorama.com/photos/news/20557/1.jpg | |||||
Sennás | Adatlap | 592785 | 2015. szeptember 28. 16:49 | ![]() | |
Köszönet a képekért és az infókért Gábor!Akkor megoldom,legyártom a Fényálcát! Köszönet! | |||||
juge75 | Adatlap | 592764 | 2015. szeptember 28. 10:50 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 592763 | 2015. szeptember 28. 10:38 | ![]() | |
Konkrétan ezt a dobozos verziót nem, de úgy látom, ez csak a beletett tartókret segítségével lett "Sebesültszállító", mentőnek nem jó, mert ahhoz kevés a felszereltsége. Viszont hasonló keretet (hordágy tartó) láttam Csepel teher autón. Mentők: Robur, Uaz. sebesültszállítók: Luaz, Belfegor (BTR-152), Csepel (vagy bármely teherautó). | |||||
juge75 | Adatlap | 592761 | 2015. szeptember 28. 10:34 | ![]() | |
Fényszóró álcázó feltét. A normál fényszóróra szerelve csökkenti a fény felderíthetőségét oldal és felülnézetből. Ez nem újdonság, hiszen már a 2. világháborúban is elterjedt dolog volt. A "fekete" fényszóró valójában infravörös fényvető, speciális sötét színszűrője miatt feketének látszik, és a járművezető illetőleg járműparancsnok részére biztosit megvilágítást (aktív infra), amit szintén Szovjet "Éjjellátó berendezéssel együtt használnak. Hátrányuk az, hogy bármely passzív infravörös rendszerrel láthatóak a fénysugarak. Jelenleg a fényt felerősítő rendszereket használják, ezeknek nincs kisugárzásuk (passzív). | |||||
Sennás | Adatlap | 592760 | 2015. szeptember 28. 09:30 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 592759 | 2015. szeptember 28. 09:25 | ![]() | |
Fényálca:)Köszönet megint csak!Utolsó képeden a feliratból ítélve az a Nyíregyi laktanyában készült?Nekünk(vasutas nyelven csak)RÓKA. Én Cegléden az általam említett HR-67-74 voltam gk.pk. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 592758 | 2015. szeptember 28. 09:09 | ![]() | |
Nem ilyen Gaz-t keresel? HR 67-61 | |||||
Farkas469 | Adatlap | 592757 | 2015. szeptember 28. 08:52 | ![]() | |
Jav: Első generációs éjjellátókhoz használták harcjárműveken. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 592756 | 2015. szeptember 28. 08:49 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 592755 | 2015. szeptember 28. 08:20 | ![]() | |
Alakul a Magyar Gaz-66 projekt is:)Elkészültek a 66.P.T.V.B. zászlóalj állományába tartozó HR-67-74 rendszámok.Köszönet a HAD.Models gyönyörű,jó minőségű 1:35 matricájáért. Következő tender az éjszakai fényvetők(jól tudom a nevét?)legyártása.Trumpi nem adott Gaz66-hoz.Nem gyártja valaki maratásból? | |||||
badboy | Adatlap | 592740 | 2015. szeptember 27. 20:20 | ![]() | |
Nem semmi, pedig nem is volt olyan régen. Ma mit tudnánk bemutatni? Pedig a sereg már akkor is csak árnyáka volt korábbi önmagának.. köszi | |||||
Sennás | Adatlap | 592729 | 2015. szeptember 27. 18:26 | ![]() | |
piratvitorla | Adatlap | 592156 | 2015. szeptember 17. 20:31 | ![]() | |
páncélos | Adatlap | 592087 | 2015. szeptember 16. 15:02 | ![]() | |
A felvonultatott eszközök többsége már csak emlék. airbase.blog.hu/2014/10/17/vertes_943 | |||||
páncélos | Adatlap | 591285 | 2015. szeptember 2. 15:29 | ![]() | |
Ráleltem egy régi képre, hátha hasznát veszed. | |||||
Kamovos | Adatlap | 591168 | 2015. augusztus 31. 15:16 | ![]() | |
Dolmi | Adatlap | 591134 | 2015. augusztus 30. 21:29 | ![]() | |
Nem dobbja át linkkel: www.youtube.com/watch?v=QuCgWE8X0dM | |||||
Dolmi | Adatlap | 591133 | 2015. augusztus 30. 21:27 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 590528 | 2015. augusztus 18. 18:31 | ![]() | |
Jó kép Tibi:-) Én a napokban láttam Nyírbe a 4 úton jött Hajdúhadház felől gondolom az is Nyírtelekre tartott 2 kamion rajtuk 2-2 db dobozos Zil-131. Üritik a bázist.2 vonat jött onnan már a múlt hónapban közel 60 db BTR meg pár Ural. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 590518 | 2015. augusztus 18. 16:29 | ![]() | |
Farkas469 | Adatlap | 590483 | 2015. augusztus 17. 17:28 | ![]() | |
Telefonról írtam:( | |||||
Farkas469 | Adatlap | 590482 | 2015. augusztus 17. 17:25 | ![]() | |
Sziasztok. Ptsz-eket vissznek a 4-es úton most talán Pestre. Törökszentmiklósnál láttam. Údv. | |||||
dkp | Adatlap | 590350 | 2015. augusztus 14. 17:21 | ![]() | |
Köszönöm az infot. | |||||
juge75 | Adatlap | 590337 | 2015. augusztus 14. 08:04 | ![]() | |
Zil-131-re is lesz pár dolgom (feljavítás), szintén kis szériában. | |||||
juge75 | Adatlap | 590336 | 2015. augusztus 14. 08:03 | ![]() | |
Mivel rendszerben van, természetesen a rakétarendszer szerves részét (Logisztika) képezi. Most szeptemberben fogom végig fotózni, mérni Győrben. Gyártva egyenlőre nem lesz (nincs gyártóm), de ha kell, 1-1 átalakítóra való gyanta alkarészt az át alakításhoz tudok eladni, ha elkészült. Javaslom hozzá a DEFMODEL orr rész+ lapított kerék szett beszerzését (nekem van, nagyszerű), valamint a szintén saját készítésű Hadmodels 3M9 rakétákat. Ha kérdésed lenne: juge75@hotmail.com Üdvözlettel: Juhász Gábor. | |||||
dkp | Adatlap | 590328 | 2015. augusztus 13. 18:58 | ![]() | |
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni: A magyar KUB-ok mellé volt-e rendszeresítve ZIL-131 2T7 vagy 2T7M rakétaszállító? Revell 1/35 platósból próbálok egyet átalakítani (még csak gondolatban). Elóre is köszönöm! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 590074 | 2015. augusztus 7. 13:57 | ![]() | |
gaunt1 | Adatlap | 590073 | 2015. augusztus 7. 13:49 | ![]() | |
A magyar "T-55AM" valódi típusjelzése T-55AM2, így keress rá, mivel itthon 1-2 példány maradt csak, a legtöbb külföldre került, és ott a valódi típusjelzést használják. Ex magyar 55-ösök: www.brdm2.estranky.cz/fotoalbum/tanky/modernizovany-stredni-tank-t-55am-2/ Hivatalos T-55AM2 Műszaki leírást nem tudok egyet sem, így inkább keress rá az orosz T-55AM-re, arról elérhető egy könyv. Az AM2 és AM2B tűzvezetőrendszeréről itt találsz részletes információt: www.kotsch88.de/f_t-55am2.htm | |||||
piratvitorla | Adatlap | 590062 | 2015. augusztus 7. 08:10 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Van(lesz) figura a SCUD-hoz.Magyar katonának jók ezek?