<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
juge75 | Adatlap | 593570 | 2015. október 9. 18:48 | ||
juge75 | Adatlap | 593569 | 2015. október 9. 18:47 | ||
migi | Adatlap | 593567 | 2015. október 9. 18:18 | ||
Amit a gugliba nem lehet megtalálni olyan nem is létezik , azt majd holnap fogják kitalálni . | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 593565 | 2015. október 9. 18:06 | ||
lacipapa | Adatlap | 593563 | 2015. október 9. 17:09 | ||
Így írtam be https:www.google.hu/search és semmi!Nem akar működni. | |||||
bela | Adatlap | 593561 | 2015. október 9. 16:41 | ||
csak egy ":" kettőspont kell a https után és működik is :) | |||||
lacipapa | Adatlap | 593560 | 2015. október 9. 16:09 | ||
Köszönöm,de ez a https:// nekem nem megy. Üdv,Laci | |||||
Miggyuri | Adatlap | 593557 | 2015. október 9. 15:24 | ||
lacipapa | Adatlap | 593546 | 2015. október 9. 11:36 | ||
Kérem,hogy akinek van fényképe az Ural KS-2573 tip. daruról,legyen szíves küldje el. A gugli nem segít.Természetesen magyar honvédségiről kellene. Üdv,Laci | |||||
juge75 | Adatlap | 593539 | 2015. október 9. 11:01 | ||
Nem a gépeddel van a gond, a szerverükön nem található a tartalom. | |||||
lacipapa | Adatlap | 593536 | 2015. október 9. 10:28 | ||
Szervusztok!Ide is írok,mert a másik fórumban senki nem reagált. Nem tudok rá menni a Magyar Honvédség Referencia Fotók honlapra. Azt jelzi,hogy Not Found,másnak is,vagy nálam van valami? Üdv,Laci | |||||
juge75 | Adatlap | 593529 | 2015. október 9. 08:08 | ||
juge75 | Adatlap | 593528 | 2015. október 9. 07:57 | ||
juge75 | Adatlap | 593527 | 2015. október 9. 07:53 | ||
Így igaz. (Bár az öreg katonák levágták a nadrágszár összekötő anyagpántlikákat, és "Cső" nadrágként viselték (persze amikor nem volt a közelben Tiszt, vagy Tiszthelyettes..), egyébbként nálunk a lerántógumiból (eje szak kifejezés és anyag) vagy a kimenőmikádó derék össze húzó gumiból készítettek gumit, aminek a végeire drót lett rá applikálva, és azzal lehetett össze akasztani a surranón, majd ebbe beletömögetni a gyakorló nadrágot, amitől a képen is látható alakja lett. (Innen erednek azok a kifejezések is, hogy "Öreg" (150 hátralévő sorkatonai szolgálati naptól annak számított, csőre töltve csak ők viselhették a gyakorlót) valamint "Gumi" (180 naptól) és voltak a leszerelők, akik 50 nap vagy kevesebb volt hátra. | |||||
páncélos | Adatlap | 593526 | 2015. október 9. 07:32 | ||
Még egy fontos dolog: Nálunk a térképtáska disznóbőr volt sokkal világosabb kivitelben, általában a derékszíjra erősítve, de vállra akasztva is maradhat. | |||||
páncélos | Adatlap | 593525 | 2015. október 9. 07:29 | ||
Sok-sok átalakítással igen. A páncélos fejvédő egyértelműen jó. A mikádóra felső ívelt zsebeket kell kreálnod, mert a magyar pc-s mikádón ott is vannak zsebek, ráadásul csak zöldben létezett. A nadrág comb zsebeit le kell faragni, a csizma maradhatna, mert a 70-es évek végéig a tisztek még hordták a bőrcsizmát gyakorló ruházathoz, persze tányérsapkával. De azért jobb lenne, ha bakancs magasságig feltöltenéd és valami speciális technikával fűzős bakancsot kreálnál. Viszont megnövelheted teljesen a nadrágot, mert az öreg katonák már nem tűrték bele a bakancsba, hanem gumival megkötve a bakancsra húzva viselték a nadrágot teljes hosszban. | |||||
Dolmi | Adatlap | 593524 | 2015. október 9. 07:18 | ||
Nem is feszegetted hogy kitől vette? :-) Lehet hogy az oroszok hagyták itt. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 593515 | 2015. október 8. 21:56 | ||
Helló! Annyit tudok, hogy 2-3 éves korában került az előző gazdájához. Aki 20-on évig rohasztotta szabad ég alatt. Én meg dolgozhatok vele.. Ha garázsba betolta volna akkor 500.000-600.000.-et érne. Üdv. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 593510 | 2015. október 8. 21:26 | ||
Szia! Szerintem sok részlet más: - AMD-65 fegyver - páncélos fejvédő helyett gyakorló sapka? - nadrágon a combnál a zseb stb... | |||||
lacipapa | Adatlap | 593508 | 2015. október 8. 21:08 | ||
Szervusztok! Valamiért nem tudok a MHRF-re rá menni.A magyar Ural KS-2573 daruról tudnátok képeke feltenni?Ide,vagy publikus mélemre? Üdv,Laci | |||||
lacipapa | Adatlap | 593471 | 2015. október 8. 18:58 | ||
Lehet,de szerintem,csak "surciban",nem csizmában.De,ez csak az én véleményem. | |||||
Sennás | Adatlap | 593466 | 2015. október 8. 18:21 | ||
Dolmi | Adatlap | 593358 | 2015. október 6. 20:30 | ||
Semmi infó az előéletéről az "ágyúnak"? | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 593143 | 2015. október 3. 21:52 | ||
mielőtt elszabadulna a pokol és a fantázia voltam katona és ural 4320 assal vadászgépeket húzgáltam kecskeméten..és igen vezettem mindegyik ruszki csodát.és igen több terep vezetésen is voltam velük,moslék nagy sárban ganéban...és volt szerencsém rönköt ki kínlódni erdőből velük... 16 éve kamiont vezetek és ezért mertem leírni azt ami tény..erdőbe meg a tajgára valók 30 km alá...és egy 16 éves másfél millió km-eres f2000-es m.a.n.-el közlekedek...és bírja és 85-tel úgy húzza a 38 tonna sódert,hogy nem forr a vize és nem törik el keze lába és ha fékezni kell akkor fékez ha menni kell akkor megy.és mindezt leműveli a gyári porlasztóival 34 literrel...van mit mihez hasonlítanom..a ruszki gyárak meg valamit csak fejlődtek mert cummins, caterpillar,zf,eaton fuller,dana stb fődarabokból építenek főként...már.. | |||||
lacipapa | Adatlap | 593123 | 2015. október 3. 19:07 | ||
Menj rá a "jutubéra" és gépeld be az URAL-t.Meg látod a hazájában mire használják! | |||||
migi | Adatlap | 593103 | 2015. október 3. 17:35 | ||
Azok a nehézkes ruszki szerencsétlenségek már közel 30 éve végzik a dolgukat becsülettel ,és még pár évig fogják is , hol lesznek azok a dinamikus kamionok ennyi év alatt ? már kétszer beolvasztva , Rétságon volt szerencsém hozzájuk ősszel tengelyig érő sárban , nem volt akadály előtte . De az igaz hogy lehetne erre is költeni , | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 593101 | 2015. október 3. 17:17 | ||
szegény kra3 saját magát alig bírja cipelni..nem hogy még azt a 15 tonna körüli trailert meg a csapatszállítót ami vagy 28 tonna...8 karton ásványvíz meg 50 kiló kenyér az való arra a nehézkes ruszki szerencsétlenségre...a hülyeségek helyett ezeket kellene már lecserélni...a váltó és híd áttételeik miatt ezek csak terepen 30km/óra alatt használhatók normálisan...nem közútra ahol szét kínozzák a dinamikusabb kamionokat... | |||||
lacipapa | Adatlap | 593093 | 2015. október 3. 15:00 | ||
Gratulálok hozzá!Az Uralt is meg veszed,hogy legyen ami húzza? :-) | |||||
Farkas469 | Adatlap | 593091 | 2015. október 3. 13:20 | ||
lacipapa | Adatlap | 592998 | 2015. október 1. 16:32 | ||
migi | Adatlap | 592994 | 2015. október 1. 14:34 | ||
Szia Laci Szivesen , de a legtöbb ithoni modellvasut bolt tart Roco járműveket, onnan meg ha akarsz akkor tudsz rendelni , Üdv migi | |||||
lacipapa | Adatlap | 592993 | 2015. október 1. 13:53 | ||
Szervusz Laci! köszönöm,ez meg van,csak én innen nem tudok rendelni. Az adott időszakban rendszeresített technikákat sem tudom pontosan.Ezért is érdeklődtem itt. | |||||
migi | Adatlap | 592988 | 2015. október 1. 13:33 | ||
18 oldal körül lesznek a ruszki gépek , | |||||
migi | Adatlap | 592987 | 2015. október 1. 13:24 | ||
Laci itt a katalogus ebből tudsz kedvedre szemezgetni www.herpa.de/collect/(S(ncnbdl45skcib5450prtcz45))/hitlist.aspx | |||||
lacipapa | Adatlap | 592986 | 2015. október 1. 13:11 | ||
60-as évek közepe felé már lehetett,valamilyen dízel mozdony? | |||||
páncélos | Adatlap | 592985 | 2015. október 1. 13:00 | ||
Sajnos ÜZA kocsiban nem tudok segíteni, talán URAL, de 62-ben még szerintem nem azok voltak. Viszont vigyázz, ha vasúti szerelvény, és 60-as évek első fele, akkor még Szergejt nem tehetsz elé, csak 424-est. | |||||
lacipapa | Adatlap | 592983 | 2015. október 1. 12:57 | ||
Még egy,a Zil-164 üz.ag. szállító lehetett? | |||||
lacipapa | Adatlap | 592982 | 2015. október 1. 12:49 | ||
Köszönöm szépen,egy H0-os vasúti szerelvényen lennének.A T-55 és a Zil,Gaz-69 már meg van.Üza. tartályosból melyik lenne aktuális? Laci | |||||
páncélos | Adatlap | 592981 | 2015. október 1. 12:45 | ||
Lacipapa! Az első T-55 harckocsik 1962-től álltak hadrendbe, így a vele egykorú járművek mindegyike. Zil-157 - ahogyan írtad -, GAZ-51/63, Robur, Ural-375, személyautóknál a GAZ-67, 69, Volga M-21. A KamAz csak később jött, de egy 80-as hadgyakorlatról szóló diórámán egymás mellé teheted őket. | |||||
lacipapa | Adatlap | 592971 | 2015. október 1. 10:17 | ||
Szervusztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! A T-55-ös hk-al egy időben,milyen orosz típusú gjm.-ek voltak a MN-ben? Gaz-69A-B,Uazok,Zil-157 esetleg még Kamazok is? Üdv,Laci | |||||
uazos | Adatlap | 592939 | 2015. szeptember 30. 20:11 | ||
Ha valamelyikről kell közelebbi fotó szólj, van itthon jópár darab mindegyikből. | |||||
Freddy | Adatlap | 592842 | 2015. szeptember 29. 10:50 | ||
Ezt nézd, JuGe, mit csinál a Trumpi: armorama.com/photos/news/20557/1.jpg | |||||
Sennás | Adatlap | 592785 | 2015. szeptember 28. 16:49 | ||
Köszönet a képekért és az infókért Gábor!Akkor megoldom,legyártom a Fényálcát! Köszönet! | |||||
juge75 | Adatlap | 592764 | 2015. szeptember 28. 10:50 | ||
juge75 | Adatlap | 592763 | 2015. szeptember 28. 10:38 | ||
Konkrétan ezt a dobozos verziót nem, de úgy látom, ez csak a beletett tartókret segítségével lett "Sebesültszállító", mentőnek nem jó, mert ahhoz kevés a felszereltsége. Viszont hasonló keretet (hordágy tartó) láttam Csepel teher autón. Mentők: Robur, Uaz. sebesültszállítók: Luaz, Belfegor (BTR-152), Csepel (vagy bármely teherautó). | |||||
juge75 | Adatlap | 592761 | 2015. szeptember 28. 10:34 | ||
Fényszóró álcázó feltét. A normál fényszóróra szerelve csökkenti a fény felderíthetőségét oldal és felülnézetből. Ez nem újdonság, hiszen már a 2. világháborúban is elterjedt dolog volt. A "fekete" fényszóró valójában infravörös fényvető, speciális sötét színszűrője miatt feketének látszik, és a járművezető illetőleg járműparancsnok részére biztosit megvilágítást (aktív infra), amit szintén Szovjet "Éjjellátó berendezéssel együtt használnak. Hátrányuk az, hogy bármely passzív infravörös rendszerrel láthatóak a fénysugarak. Jelenleg a fényt felerősítő rendszereket használják, ezeknek nincs kisugárzásuk (passzív). | |||||
Sennás | Adatlap | 592760 | 2015. szeptember 28. 09:30 | ||
Sennás | Adatlap | 592759 | 2015. szeptember 28. 09:25 | ||
Fényálca:)Köszönet megint csak!Utolsó képeden a feliratból ítélve az a Nyíregyi laktanyában készült?Nekünk(vasutas nyelven csak)RÓKA. Én Cegléden az általam említett HR-67-74 voltam gk.pk. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 592758 | 2015. szeptember 28. 09:09 | ||
Nem ilyen Gaz-t keresel? HR 67-61 | |||||
Farkas469 | Adatlap | 592757 | 2015. szeptember 28. 08:52 | ||
Jav: Első generációs éjjellátókhoz használták harcjárműveken. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Ez tuti HM volt egykoron, viszont gumit is cserélj.