<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
exec | Adatlap | 595309 | 2015. november 5. 10:40 | ||
pityu 76 | Adatlap | 595281 | 2015. november 4. 21:27 | ||
Ja,én tudom,vagy nem.:-)) | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 595280 | 2015. november 4. 21:21 | ||
maga tudja...vagy lehet,hogy nem? | |||||
pityu 76 | Adatlap | 595279 | 2015. november 4. 21:16 | ||
Ennyire azért nem mászom bele az építésekbe,nekem jó a "dobozos kivitel" is. Kiállításokra úgysem megyek,akkor meg minek,és kinek? Mint az előbb említettem,csak a tudat miatt nem csinálok magamnak problémát!:-) | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 595277 | 2015. november 4. 21:07 | ||
igen,tiszta vicc,hogy egész jó könnyen építhető maketteket gyárt és elköveti azt a hibát,hogy teljesen hülyének nézi a profit oltárán az embereket.egyféle futómű több tipushoz,14.2-es v8-as scania motor a 15.6,15.8 és a 16,4-es motorral szerelt tipusokhoz is.meg hasonlók.de felfoghatjuk úgy is,hogy arra megy ki a játék,hogy olcsón tudják adni a termékeiket és,hogy csak a hozzá értők tudják megépíteni élethűre.igen a westernstar az egész jól sikerült én is építgetek egy tripla difis rönk szállítót belőle .már amikor a vezetés mellett van időm..viszont a hátsó futómű abban is sántít.az a futómű megfelel a jó minőségű amerikai utakra meg a zsenge usa-beli 36,3 tonnás összgördülőhöz.ausztrálban vagy a klasszikus 6 panhardos laprugós futóművel szerelik vagy a hendricson és a neway által gyártott brutál erős lengőkaros légrugós futóművel.de ami a dobozban van az nem ausztrálba való hanem valami balett egyletbe..én a motort is kicseréltem benne.mert egy régi n14-es cummins van a dobozban.ami kb 400-440 lovas.én szereztem bele egy cummins signature-t ami 600lovas.hát jobban mutat benne a nagy vörös fekete szörnyeteg..ja az ausztrálok nem használnak trilexet..náluk egy darabos a felni...de ez már ismét csak agymenés... | |||||
pityu 76 | Adatlap | 595270 | 2015. november 4. 20:13 | ||
Szia Zsolti! Köszi az infót,ezt már a 90-es években egyszer megépítettem,de elég ramatyul sikerült,és azért ápítkozom utána,és még egy pár akkori kamicsek után,hogy ismét,de már számomra is elfogadható "minőségben" ismét összerakjam őket! Igazából,én nem vagyok az a mindent teljesen a valóságnak megfelelően megépíteni típus. Ezzel nem azokat akarom megbántani akik erre törekszenek,csak nekem az nem jön be,mert 99%-ban csak a tudat miatt megcsinálni valamit? Így vagyok a koszolással is. Az Italeri,ha végig követed a 80-as évek végétől,akkor szinte az összes maketthez szinte csak egy alvázat adott,persze tipikusan egyfajtát az amcsikhoz,és egy-egy fajtát az europai-gyártónkéntihez,lásd Scania,MAN. Az is fura,hogy a jobboldali kormány sincs meg,csak a trilex első kerekek,amint említetted. Ahogy én látom,talán a Western Star az egyetlen igazi ausztrál makettje az Italerinek,vagy talán még az sem! | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 595260 | 2015. november 4. 18:16 | ||
szia...azért ha hozzá jutsz készülj fel,hogy laprugós bogis hátsófutómű van a dobozban...ami nem kizárt,hogy eljutott ausztráliába de ott inkább a dupla difist kedvelik a sok rossz út miatt.3,4 tagos viszonylag vékony lapokból álló köteget használt a scania amik a tengelyek alá voltak rögzítve.a kengururács ami benne van az egyből mehet a kukába a kipufogókkal együtt..a szokásos elképzelhetetlenül csillogó krómozás van rajtuk...azért azt mondjuk tudni kell,hogy a kengururácsok pl king bar,herd stb mind-mind alumíniumból vannak.soha nem krómozott acél...a kipufogók sem krómozóttak hanem polírozott rozsda mentes acél.ausztrálban a légszűrőt sem a gyárit használták,hanem a donaldson air ram levegő szűrőjét.egyébként magát a szűrőházat és a gyáribeépítésű szűrőt a mai napig a donaldson is szállítja a scaniának és más európai gyártónak.szóval ha ausztrálnak szánod akkor ebben a készletben csak a matrica ami valóban ausztrál és a sok üzemanyagtank.ja és a húzó kerek normál felnisek az elsők pedig autentik aussie.tehát a húzó kerekeket is be kell szerezni hozzá. | |||||
pityu 76 | Adatlap | 595233 | 2015. november 4. 12:24 | ||
Tiszteletem! Azért jelentkezem ismét,mert eddig a régi drótmadárfészkem szerepelt az adatlapon! Tehát,Aki tud segíteni az Italeri 780-as beszerzésében,az legyen szíves írni,a most már jó levélcímre! A segítséget előre is köszönöm szépen! | |||||
robi | Adatlap | 594705 | 2015. október 27. 09:11 | ||
biago78 | Adatlap | 594697 | 2015. október 26. 20:45 | ||
lukács zsolt | Adatlap | 594690 | 2015. október 26. 19:41 | ||
itt kb 3 embert kivéve mindenki állandó kezdő...nyilván én is már 15 éve...mivel 90%ban elkészült kamionom egyetlen egy van...csak annyi infó meg kép van a fejemben,hogy elég sűrűn agymenésem van...ritka kivételektől eltekintve viszont soha nem írok hülyeségeket...na jó néha...viszont ha kijavítanak akkor én sem veszem zokon...jó hogy te sem...van egy két vessző paripám,az tuti...pl a sárgára festett cummins motor..ami nem kizárt mert több száz ilyen futhat a világon.de az olyan volna mint egy hungarós rába(ede)pl feketében...jó-jó de nem az eredeti gyári.. | |||||
András95 | Adatlap | 594685 | 2015. október 26. 17:18 | ||
Heló! Kicsit megkésve, de köszönöm a segítséget! Megpróbálom! Lukács Zsolt: Persze, nem is azért írtam vagy ilyesmi főleg hogy még a kezdők között is kezdőnek számítok és köszönöm az észrevételt :) én is csak megjegyeztem, hogy részben figyelmetlenség részben a kezdőségemből fakadó korlátok kikerülése miatt próbáltam meg így megoldani.. Így utólag egyre inkább sajnálom azt az első sárga lámpát, de majd a következő :) További jó makettezést mindenkinek! Üdv: András! | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 594019 | 2015. október 15. 13:42 | ||
sziasztok.amiket felrakott képeket a gumikacsa arról beszéltem igen...régen minden gyártónak volt ilyen rugózású pótja...sőt volt 3,4 vagy több tengelyes is akár 8-10..michigan,detroit környéke usa.kicsit más a himbák alakja másféle laprugó,de az elv ugyanaz.a terhelés kiegyenlítő himba...ennek egy kicsit perverzebb változatát gyártja a s.a.f. holland nevű cég.ott a 3 tengely közül csak a középsőnek van rugókötege.előtte és utána himbás a tengely.az amerikai hadsereg gépszállító trailer-jei és a lapos ágyas pótjai mind ilyennel szereltek.a hódgép lapos ágyas pótkocsiról leszerelik az oldal falakat és a ponyvát-legatyázzák-akkor konténer pótnak is jó mert a sarkain ott vannak a konténer körmök...a villany oszlop szállító dollyt vagy csővázas pótot a rákospalotai szemét égető melletti telepen tudsz fényképezni.innen nagykátáról oda költözött a pvv villanyszerelő vállalat telephelye.néha itt is parkolnak,de hülyeség volna megígérnem,hogy küldök képet mert nincs gépem és heti 5-6 napot úton vagyok mint a hajóbőrönd...egyébként vadássz italeri konténer pótot az ilyen futóművel épített.igaz hogy ha szépen akarod megcsinálni akkor füzet alátétből ki kell karcolni szalagokat és össze ragasztani rugó köteggé.3 szög között tudsz ívet hajlítani belőle..én építettem egy rönkös scaniát -mást sem nagyon-annak a 4 tengelyes pótját csináltam meg ilyen himbásra.ráadásul rugózik is és mozog a himba...bár a makettezés egy statikus dolog kéne legyen... | |||||
gumikacsa | Adatlap | 594014 | 2015. október 15. 12:50 | ||
gumikacsa | Adatlap | 594009 | 2015. október 15. 12:29 | ||
Gabee | Adatlap | 593999 | 2015. október 15. 10:20 | ||
Kedves Lukács Zsolt! Nagyon szépen köszönöm a részletes választ! Ha esetleg privátban tudnál képet küldeni a HLS póthoz hasonló felfüggesztésről, azt megköszönném, mert vizuálisan azért csak jobban beazonosítom a dolgokat. A BSS póttal kapcsolatban, sajna a közelünkben nincsen tsz, meg semmi ilyesmi, úgyhogy azt a dolgot buktam... Ez egy elég régi pót, az NS1 elődje! A neten sajna nem sok minden van róla, itt inkább az érdekelne, hogy a dömper felépítményt mozgató munkahenger hol is volt elhelyezve... Apropó még egy dolog, amiről szintén nem találtam semmit sem, az az elműnél rendszeresített póznaszállításra használt pót típusa! Erről is jöhet bármi, amid/amitek van. Ha esetleg rajtad kívül még valakinek lenne valami infója, azt nagyon megköszönném! Üdv mindenkinek! Gabes | |||||
pityu 76 | Adatlap | 593983 | 2015. október 14. 22:05 | ||
Tiszteltem az URAKNAK! Italeri 780 "Ausztrál" Scania 142-es beszerzésében tudna Valaki segíteni? A válaszok jöhetnek privátban is! Előre is köszönöm szépen a segítséget! | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 593680 | 2015. október 11. 16:02 | ||
szia.a hls ndk konténer pótkocsiról a világon nem kell rajz!bár a neten vannak képek...a szokásos laprugós terhelés kiegyenlítős himbával szerelt futóműve van..az usában és a világ moslékabb helyein máig is használnak ilyet egyszerű gyártani és igénytelen.viszont pattog instabil és nehéz mint a kő!...egyébként az italeri régi fruehauf konténer pótja pontosan ugyanolyan milliméterre mint a hls pót.nyilván nem kérdés hogy a keleti gyártók mindent lemásoltak akkor is ma is!csak az anyag minőség és a teherbírás rosszabb.a rába tengelyekkel gyártott hódgép pótok is ilyen futóművel szereltek.csak ott okosan figyeltek rá,hogy 1.80 méternél nagyobb legyen a tengelytáv,mert akkor 10-10 és nem 8-8 tonna lehet a tengely terhelés..bár akkoriban 36 tonna volt az össztömeg nálunk is mint az usában a mai napig.a futóműtengelyenként két laprugó köteges lengéscsillapító nélkül.a rugókötegek sem elöl sem hátul nincsenek csapszeggel rögzítve.igy berugózáskor a köteg előre és hátra is megtud nyúlni.lényegében a saját súlya és az alsó hosszanti panhardok tarják a helyén.persze szoktak még drótkötélből is csinálni rá végállást.a panhardok egyike mindkét tengelyen állítható a tengely beállítások végett.dupla gumi dobfékkel.a rába pótoknál még arra is figyeltek,hogy dőlésstabilizátorokat szereltek a tengelyek tetejére...azért a magyar mérnökök soha nm voltak h...ék!a bss pót ha billencs,akkor bármely volt tsz-ben van legalább 5 db... | |||||
Gabee | Adatlap | 593605 | 2015. október 10. 11:06 | ||
Sziasztok Urak! Remélem jó helyre írom a kérdésemet és tud valaki segíteni. HLS 200.78/T vagy /TK és BSS 26.170 pótokhoz keresnék képeket, esetleg rajzokat infókat. A HLS póthoz igazából csak a hátsó felfüggesztésről kéne kép, vagy legalább infó, hogy milyen típus, a BSS póthoz bármilyen infó jól jön. Előre is köszönöm a segítségeteket! Üdv: Gabes | |||||
biago78 | Adatlap | 593299 | 2015. október 5. 20:52 | ||
piratvitorla | Adatlap | 592573 | 2015. szeptember 24. 18:43 | ||
Köszi az infót. Egyelőre még nekem is van plussz | |||||
lacipapa | Adatlap | 592558 | 2015. szeptember 24. 15:12 | ||
A felniket le kell festeni,fényessel,mielőtt rá rakod a gumit. Esetleg,ha érdekel,nekem van fölösleges,de legjobb és szebb a gyanta,elérhetőségem az adatlapon. Üdv,Laci | |||||
piratvitorla | Adatlap | 592556 | 2015. szeptember 24. 13:22 | ||
Sziasztok! A kamion makettekhez adott gumi mivel ragaszható? (Revell, AMT). Azért kérdezem, mert a Zvezda BTR-80 kerekét idővel megette a műanyag... köszi | |||||
ubul111 | Adatlap | 592534 | 2015. szeptember 23. 21:10 | ||
összetört a munkám. A kisfiam elrendezte. | |||||
bucsi | Adatlap | 592021 | 2015. szeptember 15. 11:54 | ||
Sziasztok! Idő és hely hiánya miatt eladó egy pár készlet. A meci készletből a Honda motorkerékpár hiányzik,amúgy teljesen hiánytalan fóliázott. Az kamion mentő meg csak nyergesnek építhető meg. Árak a képek alatt. Posta megoldható a vevő terhére. Érdeklődni:bucsi84@freemail.hu. Üdv | |||||
Béci | Adatlap | 591892 | 2015. szeptember 12. 12:52 | ||
Sziasztok! Keresek megvételre Mercedes NG szériás kamionokat. Lehet 4x2 ,6x4, összeépített, rontott is. Elsősorban összeépített, kész makettek kellenének átalakításra, 2-3 db-ra lenne szükségem. Ajánlatokat a ladasbeci kukac mailbox pont hu címre kérnék, ha lehet képpel együtt. Előre is köszönöm! Üdv.:Béci | |||||
exec | Adatlap | 591692 | 2015. szeptember 9. 10:27 | ||
Szia, a koszoláshoz annyi segítség, hogy a koszoláshoz kicsit csalni kell. Fényes felületet pigmentekkel, etc nem fogsz tudni igazán szépen koszolni. Szatén vagy matt felületet ellenben igen. A kamionok esetén ez azt jelenti, hogy az alváz környéke, illetve amit koszolni akarsz, ne fényes, hanem szatén lakkal kezeld. exec | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 591678 | 2015. szeptember 8. 19:33 | ||
nyilván mindenki úgy bütyköl ahogy neki jó..csak észrevétel volt...más dolgokat meg én tolok el... | |||||
toto | Adatlap | 591615 | 2015. szeptember 7. 19:54 | ||
Nazorg | Adatlap | 591490 | 2015. szeptember 6. 08:39 | ||
András95 | Adatlap | 591469 | 2015. szeptember 5. 17:52 | ||
Heló! Köszönöm az észrevételeket! Az igazin valóban mindkét első lámpa normál viszont a hátsó lámpa sem így néz ki tudatosan építettem így :) ami a motort illeti sokat gondolkoztam hogy sárga szürke fekete vagy zöld legyen, de arra jutottam mivel a sárgát szürkét vagy a zöldet koszolni kellett volna hogy élethűbb legyen így a fekete mellett döntöttem... Már csak azért is mert eléggé gyerekcipőben jár még nálam a koszolás művészete nem akartam elrontani azzal a makettet :) Majd a következő remélem jobban sikerül majd :) Üdv: András! | |||||
biago78 | Adatlap | 591182 | 2015. augusztus 31. 20:29 | ||
lukács zsolt | Adatlap | 591140 | 2015. augusztus 30. 22:11 | ||
szia andrás.a freightlinernek az elöl nem index hanem normál lámpa...a motor meg cummins ntc széria,ami épp lehet fekete de életszerűbb az agyag szürke,sárga... | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 591138 | 2015. augusztus 30. 22:07 | ||
sziasztok 741 vagy 795-ös számú italeri készletből keresem a fülkét a légterelőkkel együtt..a fülkéért vagy fizetek vagy a magastetős új fülkét adnám cserében.ha esetleg volna valakinek v10-es duplaturbós m.a.n. motorja azt is szívesen megvenném bár két darab soros motorból megépíthető. | |||||
András95 | Adatlap | 590910 | 2015. augusztus 26. 21:07 | ||
Sziasztok! Rég jártam erre... Egy kicsit elkanyarodtam az európai Vasaktól és kipróbáltam milyen egy amerikai gépet építeni :) Egy Freightliner FLC-re esett a választás és nagyon jó választásnak bizonyult! A jövőben még valamilyen Kenworth-t biztos építek! Nagyon tetszenek ezek az amerikai gépek. Viszont legutóbbi munkámmal vissza is tértem az európai Teherautókhoz, ezúttal egy forgózsámolyos pótkocsi készült el ami elé lassan elkezdem a gépest is ami egy Mercedes-benz Sk lesz! Néhány képet is hoztam a gépekről :) minőségért bocsi lehet kicsit rossz képek de szervizben van a fényképező... További szép estét mindenkinek! Sennás küldtem e-mailt képekkel ;) | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 590906 | 2015. augusztus 26. 20:23 | ||
szia,hogy írhat ilyet valaki?caterpillar származék...cat gyártmány c32 acert v12 es dupla turbós négyütemű dízel.alapvetően hajó és stabil motornak építve...a több mint 5000nm-er az mondjuk kicsit soknak tűnik...milyen automata váltó viseli ezt el?csak allison lehet..a tatra ellopta a fülke design-t az oshkosh-tól,az oshkosh meg megpróbálta 10 éve ellopni a futómű megoldást a tatrától,ami terrn no1 néven fut azóta is..de nem jött össze neki... | |||||
Sennás | Adatlap | 590889 | 2015. augusztus 26. 12:46 | ||
Amenyire hosszú anyira puritán(nem csunnya csak puritán)---bezzeg a Pet:-) De nem is az a dolga hogy csilli villi legye. Érdekes arra a "platóra" egy V-43 mozdony súlyban--hosszban pont elférne. De gondolom nem az akarnak szállítani vele. | |||||
Sennás | Adatlap | 590888 | 2015. augusztus 26. 12:35 | ||
Húú ez már majdnem fizika:-) De szép az a lényeg! | |||||
zzo160 | Adatlap | 590861 | 2015. augusztus 25. 19:08 | ||
lukács zsolt | Adatlap | 590860 | 2015. augusztus 25. 19:02 | ||
sziasztok..a hátsó két tengely hajtott az előtte lévő dupla meg szimpla meg emelhetőnek tűnik...inkább a michigan környékén használt 6-12 tengelyes régebben kizárólag duplagumis pótókkal lehet kemény fordulni..nem is a hossza hanem a rakott pót gumijainak letapadása kanyar közben ami meleg pálya...csavarodik minden...és minden tengely ellene dolgozik a másiknak...ott szerintem kanyarodás közben vagy 2000fordulaton kanyarodnak vagy ha van eszük addig nem váltanak míg ki nem egyenesedik a szerkó... | |||||
Sennás | Adatlap | 590858 | 2015. augusztus 25. 18:14 | ||
Kismursa | Adatlap | 590720 | 2015. augusztus 23. 16:07 | ||
Ja és érdekelne még 1:24 makett pótkocsi is "az se baj ha már el van kezdve összerakni!" | |||||
Kismursa | Adatlap | 590719 | 2015. augusztus 23. 15:55 | ||
Helló DAF 95 xf kamionhoz keresek egy pár visszapillantó tükröt! | |||||
pityu 76 | Adatlap | 590608 | 2015. augusztus 20. 13:45 | ||
Tiszteletem az URAKNAK! Alkatrész öntésre keresnék Valakit,aki szépen,és pontosan dolgozik,ha van köztetek aki vállal öntést,kérem jelentkezzen,akár privátban is! Előre is köszönöm szépen! | |||||
lacus03 | Adatlap | 590311 | 2015. augusztus 13. 11:45 | ||
Üdv! Érdeklödnék,hogy valaki tud e matricát gyártani 1:50-es kamionra | |||||
exec | Adatlap | 590172 | 2015. augusztus 10. 09:23 | ||
Szia, 150 EUR + 8 EUR posta. Csak Heinznél kapható www.modelmakershop.com/web/ , de még nincs kint a webshopban, először az elő rendeléseket és a levélben érkezett rendeléseket teljesíti. 500 darab érkezett első körben, összesen 1000 darab lesz a széria, 370-re volt előrendelés... Rendelni jelenleg emailban tudod: office@modelmakershop.com Nekem az első levélre majd egy hét csúszással válaszolt, eléggé le van most terhelve az előrendelésekkel, szóval türelem! | |||||
bucsi | Adatlap | 590171 | 2015. augusztus 10. 09:09 | ||
exec | Adatlap | 590167 | 2015. augusztus 9. 22:38 | ||
Sanci | Adatlap | 589784 | 2015. július 31. 19:15 | ||
Sziasztok ! Pityu , rádmosolygott a szerencséd , van egy érdekes készletem. Érd.: divaldsandor@indamail.hu | |||||
pityu 76 | Adatlap | 589783 | 2015. július 31. 18:50 | ||
Tiszteletem az URAKNAK! Tudom,hogy esélytelen,de megkérdezem! Lenne-e Valakinek eladó Revell Peterbilt első,és hátsó difije,illetve ezekhez lengéscsillapító eladó,bontva,de használható állapotban? Ár,megegyezés szerint! Lehet privátban is,hogy offoljam szét a topikot! A válaszokat előre is köszönöm szépen! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
az ebay-en van egy, ami épp eladó, egyenlőre nem is drága
www.ebay.de/itm/Italeri-Roadrunner-Scania-T142M-in-1-24-/321906276244