<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
zs180 | Adatlap | 593710 | 2015. október 11. 23:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 593702 | 2015. október 11. 21:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Kedvem lett volna, de nem találtalak, csak már az eredményhírdetés után, akkor meg már káosz volt. Legközelebb összejön! Gratulálok a díjhoz! Üdv, Batka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 593639 | 2015. október 10. 22:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen, túlzol. Holnap kinn leszek , ha van kedved, keress meg. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hrothgar | Adatlap | 593638 | 2015. október 10. 21:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm mindenkinek! Most már minden világos! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 593629 | 2015. október 10. 20:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Aki nem látta ma, az szerintem nézze meg Gyuri hajóját a Bolyain... Sima best of show. Gyuri fényképei jók, de élőben... Üdv, Batka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 593615 | 2015. október 10. 13:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pár kép: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 593614 | 2015. október 10. 13:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A korlátok jelentős részét le lehetett fektetni a fedélzetre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 593613 | 2015. október 10. 13:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0,15 mm horgászzsinór megfelelő-e 1/700-ban kötélzetimitálásra? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 593597 | 2015. október 10. 08:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ezeken a képeken is látszik azért, hogy nem fix korlátok ezek, mint ahogy azt a maratás sejtetni engedné, hanem (és ide valami szakkifejezést kellene írnom, de fogalmam sincs mi a neve...) olyanok mint ami a képen látható: a merevítő rudakon átvezetett kötél-kábel fut körbe a hajó szélén, a felépítmény már más tészta. Nem vagyok benne biztos, de lehet, hogy le is lehet hajtani bizonyos szakaszokon (a Tegetthoff-ról és Radetzky-ről készült képeken láttam ezt). Ezeken a fotókon látszik szerintem amire én gondolok: www.admiral-hipper-class.dk/prinz_eugen/gallery/galleugenfittingout.html www.bismarck-class.dk/bismarck/gallery/gallbismfinalprep.html A Bismarck-ról készült képeken ez jobban kivehető. Valaki ha ráér, írja már le mi a szakkifejezés erre, mert nekem csak olyan ugrik be. hogy láncos-korlát, de lehet ez inkább a parkok szegélyezésére való cumó neve :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hrothgar | Adatlap | 593595 | 2015. október 10. 07:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ismét én kontárkodok itt... :) A Prinz építése közben lettem figyelmes egy dologra amit nem értek. Amikor a hajó test következett a korlát darabok felhelyezése szempontjából ugye az Eduard ábra szerint valahogy www.super-hobby.hu/zdjecia/8/9/1/3264_2-auto_downl.jpg így kéne csinálni. Ami szemet szúrt, hogy így (legalábbis a maketten) a korlát blokkolja a torpedó vető csöveket. Ez a korlát szakasz a valóságban is ott volt? Illetve ha igen, akkor hogyan oldották meg a csövek "szabadon hagyását"? (Esetleg levehető\nyitható volt az a korlát szakasz?) Köszönettel: Hrothgar | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 593304 | 2015. október 5. 21:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Én pedig azt szeretném kérdezni, hogy az összeállítási rajzon nincsenek olyan jelölések, hogy (B)PE 1, (B)PE 2 stb.? Mert elvileg azok jelölik a korlátok helyét. Ha nincs, akkor az 1-es jelölés megy a főfedélzetre. A 2-es és 3-as jelölés a felépítmény alsóbb részeire, valamint a légvédelmi gépágyúk köré, amelyek a lövegtornyokon vannak. A 4-es a felépítmény felső részeire, mondjuk például a fényszóró köré a hátsó árbócnál vagy a hangár köré. Az 5-ös pedig egész a "tetőre", pl. a kémény körüli járórácsok köré. Továbbá az 5-ös nemcsak korlátként szolgál, hanem, ha minden igaz, ebből tudod megcsinálni az árbócok alatti ún. lábalóköteleket. Ez az árbócrudak alatti téglalap alakú "kötél". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hrothgar | Adatlap | 593275 | 2015. október 5. 17:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Joce1214 | Adatlap | 593270 | 2015. október 5. 16:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hrothgar | Adatlap | 593264 | 2015. október 5. 15:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Segítséget (vagy tanácsot) szeretnék kérni tőletek! Épp egy Trumpeter 1:350-es Prinz Eugenen munkálkodok és eljutottam oda, hogy a maratott részeket tegyem föl, pontosabban a "korlátozásnak" :) állnék neki, csak épp semmi útmutató nincs a készlethez ezzel kapcsolatban. (Első hajó lévén pedig magamtól magán akcióba bonyolódni még nem igazán szeretnék) Ezért érdeklődök, hogy van-e valakinek anyaga a Prinz Eugenről (1945-ös állapot) ahol jól látszik ez a rész? Esetleg netalán valami útmutató? (Pl.: Kerestem Eduard maratás útmutatót, de csak a tartalomról készült képeket sikerült megtalálni, a hozzá tartozó útmutatásokra nem leltem, pedig valamennyit biztosan tudna segíteni... gondolom) Köszöntem! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 593022 | 2015. október 1. 22:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Atu, narn, Imi, Willi, Szabi, Batka, köszönöm szépem! Rumcájsz, Neked is köszönöm a tanácsot, de nem merem kipróbálni, mert nem akarok a hajóra ráködölni, maszkolni meg ebben a teljesen kész stádiumban nem tudok sérülésveszély nélkül. Akit érdekel, kérem, keressen meg a Bolyain, hogy beszélgethessünk. Úgy néz ki, mind a két nap kint leszek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 592950 | 2015. szeptember 30. 22:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gyuri! Ez a hajó... Keresem az állam azóta is. A legszebb dolog az egészben, hogy élőben sokkal szebben fog mutatni. Hála égnek, a Bolyai már nincs olyan messze, hogy lássuk... Üdv, Batka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 592923 | 2015. szeptember 30. 17:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Csatlakozni tudok csak az előttem szólókhoz, nagyon szép hajót lett ez, kár hogy élőben nem tudom megnézni ... Egyébként folyamatosan követem mi zajlik itt, mindenkinek gratula a sok szép munkához ;) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Artmis01 | Adatlap | 592921 | 2015. szeptember 30. 16:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a válaszod :) Szerintem még a héten megrendelem :) teszek fel majd képeket a munkafolyamatról :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 592920 | 2015. szeptember 30. 16:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eszem eldobom. A képek magukért beszélnek. Csodálatos. Tetszik a kereten lévő sok apró karika és a szálak halmaza. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 592916 | 2015. szeptember 30. 13:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az Academy Bismarck (1/350) kb 95%-ban ugyanaz, mint a Tamiya. Szóval nem rossz. Nyugodtan megveheted. Persze a Revell a legjobb, de ebből is lehet szépet építeni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Artmis01 | Adatlap | 592915 | 2015. szeptember 30. 13:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Régóta szeretném megépíteni a Bismarckot, csak eddig az 1:350-es arányú modell mindenhol 23.000 - forint körül mozgott ( Revell) De most találtam egy oldalt ahol, ugyan ez a méretarányú makett 13.490ft-ba kerül, csak a gyártó más: Academy. Tudtok esetleg erről a gyártóról valamit? Érdekelne hogy itt miért kerül több mint 10.000 forinttal kevesebbe. lehet hogy nem annyira részletes? replica.hu/kategoriak/hajo/bismarck-1-350 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 592905 | 2015. szeptember 30. 09:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Próbáld meg a vékony antenna-szálakat nagyon híg matt halvány vagy világos-szürkével átfújni, átködölni, lehet, hogy a valódi színét tekintve ez egy kicsit csalás, de akkor talán nem látszik olyan feltűnően "vaskosnak". Egyébként a hajó ezzel együtt is irigylésre méltóan csodálatos!:-) Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 592903 | 2015. szeptember 30. 09:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem ennél jobb kötélzetet nem igen lehet készíteni. Láttam én is jónéhány archiv fotót az antenna drótokról: nagyon vékonyak voltak - konkrétan alig látszanak. Még talán 350-ben sem lehetne igazán méretarányos vastagsággal elkészíteni. Ilyen kötélzetet a világon nem sokan tudnak csinálni... Gyuri! Mindig a határokat feszegeted és ez most is így van... Gyönyörű lett a Tiger! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
narn08 | Adatlap | 592902 | 2015. szeptember 30. 09:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, ez egyszerűen csodálatosan néz ki. Majd a Bolyain bevizsgáljuk élőben is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 592896 | 2015. szeptember 30. 06:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 592891 | 2015. szeptember 29. 23:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Baumannak=Baumann | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 592890 | 2015. szeptember 29. 23:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A hajó gyakorlatilag készen van, csak a mintegy 80 főnyi legénység elkészítése és elhelyezése van hátra. Bolyaira vinném, később az angliai Telfordban megrendezendő versenyre is, de akkorra a Derfflingerrel együtt a diorámán kell legyen (ez sajnos nem lehet meg a Bolyaira). Nem vagyok elégedett az antennákkal, Jim Baumannak sem. Még gondolkodom, hogyan lehetne finomítani rajtuk, egyelőre így maradnak, míg készül a legénység. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 592889 | 2015. szeptember 29. 23:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A lobogók elkészítése volt a következő feladat. A hadilobogó (White Ensign) a Hawk Graphics, a jelzőzászlók a Five Star matricái. Utóbbiakból egyfajta tisztelgésből Édesapám nevét raktam ki, aki tavaly decemberben halt meg. A lobogókat egy alufólia-darabra ragasztottam, majd lefújtam matt lakkal. Kicsit átmostam őket világosszürkével, hogy tompítsam a kontrasztokat, majd kivágás és hajtogatás után helyükre kerültek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 592888 | 2015. szeptember 29. 22:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az árbócrudakat Caenis szálak merevítik felfelé. Ha valaki nem ismeri, ez egyfajta horgászzsinór, igen vékony (kb. 0,05 mm) és erős. A kötélzet nagy része azonban továbbra is húzott szálból készült. Ezután következett a legnehezebb rész: a "cage aerial" készítés. Ezek a távíróantennák jellemzőek voltak a korszak hajóira, több (4-69) párhuzamos szálból és gyűrű, sokszög, vagy csillag alakú merevítőkből álltak. 1:700-ban nagyon nehéz méretarányosan elkészíteni őket, nekem sem sikerült, pedig nagy elszánással fogtam munkához. Először elkészítettem a távtartókat egy tűre csavart finom drótból, melyet körökre szeleteltem. Az első képen látszik, miért nem használtam a maratott távtartókat. Szerintem csak 1:350-ban lehet gondolni a használatukra. Következő lépésként egy öntőkeret-darabra két húzott szálat ragasztottam, majd erre felragasztottam a távtartókat. A keretre magasítónak sztiroldarabok kerültek, majd kért további húzott szál, ami a távtartókhoz erősítve kiadta a kész szerkezetet. A végeket még a kereten kúposra alakítottam. A rézszínű gyűrűket le kellett fújni feketére. Felerősítésük nem kezdőknek való feladat. A főárbóc keresztrúdjához húzott szállal rögzülnek, majd előre szögben megtörve mindkét végükön egy szálban folytatódnak. Szimmetrikus rögzítésükkel alaposan megszenvedtem. Sajnos messze nem lettek elég finomak, az igazi hajó képeivel összevetve nagyon vaskosnak és feltűnőnek látszanak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 592887 | 2015. szeptember 29. 22:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A hajón a kötélzet kidolgozása volt a következő feladat. A szokásos húzott szál mellett számomra új anyagokkal kezdtem kísérletezni: lycra és Caenis. Előbbiből több hét szenvedés után elkészítettem a jelzőzászlók köteleit. A szenvedés: az első próbálkozás vastagra sikerült és a kötelek együttes húzása kétszer is letörte az árbócrudat (az új helyesírási szabályzat szerint már hosszú ó-val írandó). Nehéz volt visszaragasztani a csaknem kész hajóra kellő erősségű kötéssel, végül kétkomponensű ragasztó fogta meg. A második fajta lycrából már sikerült igen vékony elemi szálakat kihúzni és ezekből megcsinálni a köteleket. A két képen az egyik oldalon a régi, vastagabb, a másikon az új, vékonyabb szálak láthatók. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 592885 | 2015. szeptember 29. 22:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 592884 | 2015. szeptember 29. 22:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tomi, nagyon szép lett a Thüringen, olyan amilyet Tőled várhat az ember! Gratulálok és sajnálom, hogy egy ideig nem fogsz új hajót építeni. Willi, most kezd csak kialakulni a hajód. Nem lesz egyszerű felhízlalni a törzset megfelelő szélességűre. atu, ez a Vosper is olyan igényes munka, amilyet általában produkálsz. Várom a folytatást! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 592726 | 2015. szeptember 27. 17:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali, Gratu mindenkinek a munkàjàhoz,nem szeretek omlengeni de tisztelem mindenki munkàjàt :) Tehàt : a Vospert igen jelentosen àtépitem de aki figyeli a munkàimat az tudja hogy mindennel ezt csinàlom,amit mostanàban készitettem a torpedo csovek tartoit - a teljes irànyito torony àtalakitàsa a végéhez kozeledik - elulso tarto doboz fedelek szintén teljes àtalakitàsa - a fedélzet szélén talàlhato peremek eltàvolitàsa majd ujboli felépitése,de inkàbb tolom a képeket.az utolso foton még a tarto dobozok alkatrészei vannak és az elso gépàgyu àlvàny tartoi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 592713 | 2015. szeptember 27. 12:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tamás! Való igaz, az orr és a fedélzet találkozásánál, ill. nem találkozása közötti hézagot nem lehet csak úgy egyszerűen gittelni, arra rá kell építeni. Ennek mikéntjén még gondolkodom, de nem hiszem, hogy nagy problémát okoz majd a megoldása. Inkább a pepecselés, ami aggaszt kissé, hogy pontosak legyenek az illeszkedések. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 592687 | 2015. szeptember 26. 22:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Willi! Komoly kihívás ezeket az eltéréseket korrigálni. Konkrétan gittel akarod "felhizlalni" a hajótestet a fedélzethez? Nem lenne jobb balzával vagy sztirollal intézni a nagyját, és csak azután gittelni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hergert | Adatlap | 592682 | 2015. szeptember 26. 21:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Örülök, hogy tetszik nektek a Thüringen! Most egy ideig nem fogok hajót építeni. A következő hajó amit építeni fogok valószínűleg a PM-1 hadihajó lesz a Folyamőrségtől. Üdv.: Herger Tomi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 592626 | 2015. szeptember 25. 18:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ennyire még nem örültem a rossz időnek. Hatodik nekifutásra sikerült a fedélzetet szinte hibátlanul elkészítenem, amire felragasztottam a felépítményt és a felső fedélzetet. Nos, itt még akad javítgatni való, de nem ez a lényeg. A teljes fedélzet vagy fél centivel rövidebb lett a hajótestnél, valamint néhol 1-2mm-el szélesebb. Ráadásul az első fedélzet nem fekszik a hajótestre, mert valami oknál magasabb. Ezeket korrigálni kell. Máris nekiláttam a legnehezebbnek, vagyis a test lerövidítésének. Fájt a szívem, mintha azt csiszoltam volna, de meg kellett tenni. A hossz immáron megfelelő, jöhet majd a hézagok eltüntetése. Van is ötletem, hogyan, de holnapra is kell valami. Éljen a rossz idő! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 592539 | 2015. szeptember 23. 21:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Jó munkát végeztél, szép a végeredmény. És írígylésre méltóan rövid idő alatt! Gratulálok! Mi lesz a következő? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 592531 | 2015. szeptember 23. 20:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 592527 | 2015. szeptember 23. 20:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én egy hete vásároltam náluk.Elég nehéz észre venni a boltot,mert egy udvaron egy emeletes ház fsz,-én található.Ráadásul bokrok takarják a bolt bejáratát.A kerítés mellé kitett tábla is elég kicsi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 592504 | 2015. szeptember 23. 15:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tomi! Irigylésre méltó, nagyszerű látvány! Nem mellesleg az egyik legkedvesebb csatahajó-osztályom. Gratulálok! Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 592498 | 2015. szeptember 23. 11:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép darab. Még, ha 9 hónapig tartott is valójában, elég hamar végeztél vele. Mekkora is a méretarány? Én már május óta nem tudtam csinálni a Dreadnoughton szinte semmit. A következő feladat annyira összetett, hogy napok kellenek hozzá, ami most még nem adatott meg. Persze figyelem a honlapot és ámuldozok mások munkáin, még, ha nem is hajók, de amit csináltál az tényleg szemrevaló. Gratulálok hozzá. Mi lesz a következő? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 592490 | 2015. szeptember 23. 10:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dehogynem üzemel , nézd meg . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Syb | Adatlap | 592487 | 2015. szeptember 23. 09:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én két hete rendeltem tőlük, szóval még megvan | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 592486 | 2015. szeptember 23. 09:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megvan még ez a bolt? A honlapjuk jó ideje nem üzemel... Kár, mert az Italerik náluk voltak a legolcsóbbak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hergert | Adatlap | 592482 | 2015. szeptember 23. 09:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Kettő év három hónap után az SMS Thüringen csatlakozott a flottához. Végre!( a tényleges építési idő kb 8-9 hónap volt) Egy darabig biztos nem építek ekkora hajót, mert maga az építése is nagy helyet igényelt. Itt van pár kép a kész hajóról. Üdv.: Herger Tomi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 592419 | 2015. szeptember 22. 08:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Talán a Sopron utcában. Ott van egy Tamiya üzlet a Modellzóna. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 592384 | 2015. szeptember 21. 20:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Vajon hol lehet Budapesten Tamiya 1/700 hajómaketteket megnézni és vásárolni? Denk | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 591169 | 2015. augusztus 31. 15:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pirate | Adatlap | 591164 | 2015. augusztus 31. 13:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak egy ki érdekesség a huzalozáshoz. (nem a reklám helye!):-) Mivel néhanapján elkap a horgászláz ezért az ottani újdonságok is szemem előtt vannak. Ez egy viszonylag új zsinór aminek a legvékonyabbja 0,02mm! Azaz 1/350 méretben 0,7 cm vastag, 1/700 esetében pedig 1,4 cm vastag kötélzetnek felel meg! www.walterland.net/zsinor_198/nanofil_233/berkley_nanofil_zsinor_125m_002_mm_6359 De van fonott zsinór is ami aminél a legvékonyabb 0,06 mm. Ennek felülete talán élethűbb a fonás miatt és talán jobban is ragasztható Érdemes kipróbálni. www.walterland.net/zsinor_198/fonott_201/berkley_whiplash_pro_110m_006_mm_9713 Üdv: Pirate |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Batka, köszönöm szépen!
Hát igen, miután kicsit leamortizáltam a Derfflingert (a dioráma alap próbálgatása közben kivettem a vitrinből, majd egy papírhenger esett a főárbócára), később mentem ki, mint terveztem.
Azért kijavítható a Vaskutya, de most vele kell foglalkoznom, mielőtt vizet készítek.
Itt van néhány kép a legénységről. 77 fő a fedélzeteken, 3 korábban a tájolóházban, immár láthatatlanul elhelyezve.
Talán így jobban látszanak, mint élőben.
Építésükhöz a GMM, Eduard, de főleg a Flyhawk és Lion Roar készleteit használtam, ez utóbbiban nagyon hasznos, kikönnyített "izületekkel" rendelkező, ezért pozícionálható emberkék is vannak.
Megvastagítottam a törzsüket pillanatragasztó géllel, majd le lettek alapozva, végül kifestve.
Igyekeztem sokuknak "feladatokat adni", pl. jelzőzászlók köteleinek húzása, a hangár tetejére ponyva ráhúzása, stb.
Egész jók lettek, kevesebb köztük a lapos és a természetellenes tartású, mint korábbi munkáimon.
Ezzel a hajó elkészült, bár, ha időm engedi, lehet, hogy majd finomítok az antennákon (ha tudok).
Egyelőre megreparálom a Derfflingert, majd elkészítem a diorámát, ami Telfordba is el kell jusson...