<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Kojak75 | Adatlap | 577751 | 2015. február 2. 19:54 | ![]() | |
gaunt1 | Adatlap | 577695 | 2015. február 2. 09:27 | ![]() | |
Felejtsd el az alábbi linket. A Trumpeternél mint mindig, idióták voltak. Pont fordítva van. Ami szerintük a korai, az valójában az M verzió. Amúgy mindkét készlet igen pontatlan, a páncéltest formája teljesen rossz. Aztán pótolhatsz egy rakás szerszámot, pl. ásó, kalapács, balta stb, ugyanis a trumpi mind lespórolta, arról nem beszélve, hogy a szerszámrögzítők is mind rossz helyen vannak. Én nem ajánlanám egyik készletet sem, bár azért messze jobb és olcsóbb mint a Tankmania. Ha mégis megveszed, akkor ha nem keletnémet gépet akarsz készíteni, az 5. lépésnél az A10-A2-B3-B5 alkatrészeket ne használd fel. | |||||
juge75 | Adatlap | 577691 | 2015. február 2. 07:50 | ![]() | |
Kojak75 | Adatlap | 577673 | 2015. február 1. 20:39 | ![]() | |
Sziasztok! Trumpeter akáciát szeretnék vásárolni. Látom van korai és késői fajzat is. Makettes szempontból mik a különbségek? Esetleg valaki látott dobozbontást mindkettőről? Üdv kojak! | |||||
Sennás | Adatlap | 576518 | 2015. január 18. 18:40 | ![]() | |
És tudja és tudja!Elég volt lefordítani,de megvan! Köszi Pacy!Van ebből 1-2 fülkés,régi új minden. www.jedsite.info/nbc-delta/delta/dda_series/dda-series.html | |||||
Pacy | Adatlap | 576514 | 2015. január 18. 17:52 | ![]() | |
Szerintem ruhafertőtlenítő (tetvetlenítő?). Ruhákat bepakolták a két nyitható ajtós tartályba, aztán gőzzel adj neki! Az a két álló henger kazánnak néz ki. Kecelen láttam valami hasonlót, de azt még lóval vontatták (a lovak már nem voltak ott) és persze jóval kisebb volt. Paci | |||||
migi | Adatlap | 576503 | 2015. január 18. 16:00 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 576502 | 2015. január 18. 15:58 | ![]() | |
Jimbow | Adatlap | 576362 | 2015. január 16. 16:51 | ![]() | |
vfrtom | Adatlap | 576333 | 2015. január 16. 04:48 | ![]() | |
Köszönöm, ezek jók lesznek. | |||||
Sennás | Adatlap | 576322 | 2015. január 15. 20:53 | ![]() | |
Na itt mindent megtalálsz! moremhod.info/index.php/library-menu/34-strana-kotoroj-bolshe-net/224-zil-131?showall= | |||||
Sennás | Adatlap | 576320 | 2015. január 15. 20:50 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 576319 | 2015. január 15. 20:46 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 576317 | 2015. január 15. 20:38 | ![]() | |
vfrtom | Adatlap | 576314 | 2015. január 15. 20:17 | ![]() | |
Üdv. Zil-131-esről keresnék olyan képet ahol látszik a felépítmény alatti csőrendszer.Gondolok itt leginkább a fék- és üzemanyag vezetékekre. Köszi | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 576272 | 2015. január 15. 09:50 | ![]() | |
Nagyon jó kép! Alátámasztja a kibeszélt elméletet. Majdnem feszes a visszafutó szakaszon és ott az a marha nagy belógás az utolsó futógörgő és a hajtógörgő között. | |||||
Sennás | Adatlap | 576265 | 2015. január 15. 08:42 | ![]() | |
Szia Zsóti.Sokat beszéltetek a lánc feszességről. Itt is egy érdekes kép.Egymás mögött álló két ugyanolyan tank--óriási különbséggel. | |||||
páncélos | Adatlap | 576218 | 2015. január 14. 09:50 | ![]() | |
VS-BRDM-2 a Trumpetertől: new2.trumpeter-china.com/index.php | |||||
juge75 | Adatlap | 576168 | 2015. január 13. 13:30 | ![]() | |
ebay, hobby easy, hadmodels. | |||||
kls | Adatlap | 576163 | 2015. január 13. 12:51 | ![]() | |
Halló Junge 75! Beszerezni honnan ill. hogyan lehetne egyet? kls | |||||
juge75 | Adatlap | 576141 | 2015. január 13. 09:35 | ![]() | |
kls | Adatlap | 576139 | 2015. január 13. 09:07 | ![]() | |
Tisztelt Kollégák! 2SZ1 Gvozdika-hoz szeretnék fém esztergált lövegcsövet. Tud valaki ilyenről? Hol lehet beszerezni? Esetleg van valakinek elfekvőben otthon? stb. Üdv: kls | |||||
Jimbow | Adatlap | 575873 | 2015. január 10. 10:23 | ![]() | |
Sziasztok! Valaki meg tudná velem osztani a BTR-80A KI-126-os kerekek méreteit? A Trumpeter készletben lévő egy hangyányit keskenynek tűnik, de lehet csak szimplán csalóka. Köszönöm, üdv! | |||||
lgz1904 | Adatlap | 575772 | 2015. január 9. 14:36 | ![]() | |
Sziasztok!Kérdésem:a trumpeter Pt-76-bol meglehet-e csinálni a Vietnám vagy Irak által hasznàlt változatot?kõszõnõm a választ.Gábor | |||||
juge75 | Adatlap | 575746 | 2015. január 9. 11:24 | ![]() | |
Életszerű? Mikor és mennyire kell be állítani a láncot? Legnagyobb igénybevételnek a hajtás kerék húzó, valamint a feszítő kerék oldalán van kitéve a lánc. Ha laza, könnyen kiléphet belőle a jármű manőver vagy kisebb tereptárgyak leküzdésekor. itt azért abszolút trehányul van be állítva a lánc feszessége. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 575743 | 2015. január 9. 11:14 | ![]() | |
Nézzük ám az egész képet, és nem is mondtuk, hogy ez a bal lánc hátrafele mozgás épp abban a pillanatban történt, amikor a fotós elkattintotta a gépet. Azért annyira hülyék nem vagyunk, hogy ne lássuk, ez egy álló oszlop. | |||||
denkmeyer | Adatlap | 575734 | 2015. január 9. 10:30 | ![]() | |
Sziasztok! Talán ez ide illik: Az első hajtású harcjármű esetében a lánc lényegesen hosszabb szakaszán működik a húzóerő. A felfekvő lánchossz mentén egyenletesnek feltételezett talaj a kapaszkodás minden pontján (bordák) azonos mértékben kifejtett ellenállása egymásra rakódva fokozatosan növekvő igénybevételt okoz a lánctalpakon. Ezzel a hátsó hajtású lánc a hajtókerék átfogása mentén forgásirányban fokozatosan zérusértékűre apadó láncerővel lazán fut előre, míg az elsőkerék hajtásnál a láncerő ilyen fogyásával „erőmentessé" váló láncszakasz csak az elől lévő „fellépő" hosszra korlátozódik. Majd utána a felfekvési hossz mentén fokozatosan halmozódva ismét „felépül" a húzóerő. denk | |||||
lacipapa | Adatlap | 575732 | 2015. január 9. 10:13 | ![]() | |
Persze!Az általam említett mozdulatot megtehette a gép és azután megállt és a katonák felálltak.Ezért gondolom,hogy a lánc úgy maradt.Ez életszerű,nem? | |||||
páncélos | Adatlap | 575727 | 2015. január 9. 09:21 | ![]() | |
"Lehetséges,hogy balra húzta a botot és a bal lánc ellentétesen mozgott(hátra felé)" Ha az egész képet nézitek, nem csak a láncot, akkor 3 álló, egy ülő katona tartózkodik a harckocsin, ráadásul ketten áthaladnak a harckocsi előtt. Az álló harcosok közül ketten egy kanyarodási manőverben olyat buknának (hogy csak na), akár hátra, akár előre indulásnál. Ha mozgásban lenne a harckocsi kapaszkodó emberkéket láthatnánk, és nem sétálgatna senki mosolyogva a harckocsi előtt. Röviden ez egy álló oszlop. Balról kellene egy kép, hogy pontos diagnózist lehessen mondani - a valóban túlzottan belógó -lánctalpról. | |||||
Freddy | Adatlap | 575690 | 2015. január 8. 18:44 | ![]() | |
Ja, ez igaz. Talán ha az usankásoknak sapkát (szamaras készletben úgy emlékszem, van plusz) adsz, és átmeneti időszakba helyezed, jó lehet. Közép-Ázsiában amúgy nem kötődik annyira évszakhoz ez az öltözködés-dolog, nappal megsülsz, de estére rohadt hideg tud lenni. | |||||
vfrtom | Adatlap | 575688 | 2015. január 8. 18:17 | ![]() | |
Elsősorban a ruházatra, mert van téli(?) a btr-en ülőkön, a vizeseken meg (szerintem) átmeneti(nyári). A terv az lenne, hogy egy bmp-1, zil-131, gaz-66 és egy btr-70 konvojban menne, nekik "integetne" a vizes banda, az út mellett meg lenne szamaras csapat. | |||||
Freddy | Adatlap | 575687 | 2015. január 8. 18:09 | ![]() | |
Kor és helyszín felől simán, mindegyik készlet 80-as években Afganisztáénban harcoló orosz katonákat ábrázol, és nem változott annyit a felszerelés, mint pl a német hadseregé 39-45 között. Vagy hogy gondolod? Esetleg az okozhat gondot, hogy a hegymászókat a harckocsizókkal és a kannát töltögető golyóállómellénylóbálókkal összehozd, de ha egy út melletti bázisról éppen elinduló őrjáratot csinálsz, akkor simán összejöhetnek. | |||||
vfrtom | Adatlap | 575685 | 2015. január 8. 17:59 | ![]() | |
Zsóti | Adatlap | 575673 | 2015. január 8. 14:46 | ![]() | |
Rendben, értek mindent! Köszönöm Uraim a segítséget! | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 575672 | 2015. január 8. 14:42 | ![]() | |
Igen, szóval elöl-alul mindkét oldalon feszes. Sőt, a hátul buggyos oldalon esetleg még egy hangyaf.ngnyit feszesebb is. | |||||
Zsóti | Adatlap | 575670 | 2015. január 8. 14:38 | ![]() | |
Bocsánat, de a hk bal oldalra gondolsz most, mint másik oldal és nem a nagyon logó hátuljára, ugye? | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 575669 | 2015. január 8. 14:34 | ![]() | |
Szerintem elöl-alul épp annyira lóg ilyen esetben, mint a másik oldalon. | |||||
Zsóti | Adatlap | 575667 | 2015. január 8. 14:20 | ![]() | |
1/72.es Zvezda, és az Italeri "lánca" kerül rá. Így már kezd érthetővé válni a dolog. Most már tényleg csak az elejére vagyok kíváncsi, az alsó részre, hogy az is lógott e ebben az esetben, vagy azt is feszesre húzta és csak hátul alul lógott ennyire? | |||||
lacipapa | Adatlap | 575666 | 2015. január 8. 14:15 | ![]() | |
Lehetséges,hogy balra húzta a botot és a bal lánc ellentétesen mozgott(hátra felé) a jobboldali maradt.Tehát ellentétesen állhatott,elképzelhető.Ebben az esetben a bal lánc teteje egyenesen kellet,hogy álljon,mivel a lánckerék hátra húzta. Milyen láncot teszel rá?Amennyiben Friult,könnyen beállítható.Az enyémen is az van. | |||||
Zsóti | Adatlap | 575665 | 2015. január 8. 14:12 | ![]() | |
Igen, én is ezt valószínűsítem, és elöl is lóg vajon alul vagy az is inkább feszes? | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 575663 | 2015. január 8. 14:05 | ![]() | |
Én most nem állok neki, de érdemes lenne megszámolni, hogy normál esetben hány lánctag szokott az IS-2-eseken elérni hátul az utolsó futógörgőtől a hajtógörgőig, aztán összevetni, hogy ehhez képest mennyivel több látható uezen a szakaszon a "buggyos" képen. Aztán ennyivel kevesebbet hagyni a visszafutó (felső) szakaszon. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 575662 | 2015. január 8. 14:02 | ![]() | |
Szerintem annyi a különbség a másik oldalhoz képest, hogy a felső, visszafutó szakaszon jóval feszesebb (de azért nem nyílegyenes), ezért cserében van az a nagy belógás a hajtógörgő alatt. (Legalábbis ez a jelenség biztosan létezik. Hogy a képed tényleg ezt ábrázolja-e, azt nem tudom, csak valószínűsítem.) | |||||
Zsóti | Adatlap | 575661 | 2015. január 8. 13:35 | ![]() | |
Még mindig IS-2-ről van szó, a reggel betett kép alapján, ahol annyira lazán lóg a bal hátsó. Az a kérdésem, hogy hogy állhat a többi része a láncnak? | |||||
lacipapa | Adatlap | 575659 | 2015. január 8. 13:30 | ![]() | |
Hát,szerintem nem egészen. Milyen hjm. van szó? Orosz-hátul a csillag-meghajtó kerék:alul a kerék és föld között feszes,fölül lazább,ahogy TAMÁS78 képén van. Német-elől a csillag-meghajtó kerék:felül feszes ,a csillag kerék alatt laza. Persze,menet irány szerint értendő,hátra menetnél és fordulásnál más a helyzet. | |||||
Zsóti | Adatlap | 575658 | 2015. január 8. 13:13 | ![]() | |
Köszönöm a reakciókat!Igen-igen, a nagy belógás nagyon jellemző rájuk, ezért (is)tetszenek nagyon! :) Gyorsan rajzoltam egy kicsit (elég mórickás), akkor hogyan kéne ábrázolni maketten? Melyik verzió volt lehetséges. Felül ilyen esetben akkor lényegében feszes kellett, hogy legyen? | |||||
lacipapa | Adatlap | 575653 | 2015. január 8. 12:10 | ![]() | |
Ahogy mondod és egyébként is háború volt,nem álltak neki,mindíg láncot feszíteni. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 575651 | 2015. január 8. 11:37 | ![]() | |
Mármint a nagy belógás, úgy értem. Ha az egyik oldali hajtógörgőt csak egy kicsit is hátramenetben működtetik, gondolom először a visszafutó szakaszon kifeszíti a láncot, és maga alatt meg ilyen belógást produkál. De ez tényleg csak tipp. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 575649 | 2015. január 8. 11:17 | ![]() | |
IS-2-re szerintem ez valahogy jellemző volt. | |||||
lacipapa | Adatlap | 575645 | 2015. január 8. 10:04 | ![]() | |
Szerintem nincs semmi természet ellenes a gépen (jó,egy kicsit laza),de ez nem egy Tigris,aminek elől van a meghajtó kereke. Tehát,a hátsó meghajtó kerék tolja előre a láncot és így felül belazul. A Tigris és a német tankok általában,húzzák a láncot,felül,mivel elől van a csillag-meghajtó kerék és ezáltal felül feszesebb a lánc.Amint,viszont a lánc kerékről legördül az ott fog belazulni. A ponyva kérdés passsz. Laci | |||||
kibjani | Adatlap | 575643 | 2015. január 8. 09:29 | ![]() | |
Szia! Az elméletem: az előtte lévő tank balra fordult. Lehet hogy éppen fordulás közben fotózták, amikor a bal oldali futómű be van fékezve, és ezért rogyott meg a hátsó görgőnél - az egyébként valóban nagyon laza - lánc. Üdv: -kibjani- |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Köszönöm szépen!
Lehet hogy inkább Zil 131-est kéne vennem?
Üdv kojak!