<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
lacipapa | Adatlap | 598934 | 2015. december 30. 21:02 | ![]() | |||||||||||||
Nagyon szép a belseje,jó volna kívülről is "körbe járni". Előzmény: (598926) Farkas469 2015. december 30. 20:38 | |||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 598933 | 2015. december 30. 21:01 | ![]() | |||||||||||||
Szia!Azért választottam,mert nincs kedvem gépeket faragni,ha egyszer lehet(ne) kapni. A képeket le mentettem a bútorokat meg meg tudom csinálni.Egyszer csak rendelnek szerszám gépeket,valamelyik hazai boltosok. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598929 | 2015. december 30. 20:47 | ![]() | |||||||||||||
Amúgy kurv@ szép állapotban van:) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598928 | 2015. december 30. 20:44 | ![]() | |||||||||||||
Hát ez az!Erre gondoltam.Én kérdeztem hülyén.Járműjavító--mühelyes(nekem ez az) | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 598926 | 2015. december 30. 20:38 | ![]() | |||||||||||||
Helló! 5. kép. Kf-2-es. Járműjavító felépítmény. A jármű magán tulajdonban van. Üdv. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598923 | 2015. december 30. 20:30 | ![]() | |||||||||||||
Egy nem orosz, hanem keletnémet felépítmény (LAK-2). | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598922 | 2015. december 30. 20:29 | ![]() | |||||||||||||
Esetleg egy kérdés.Ami nálunk tábori Könnyű Vezeték(TKV) volt azt az Oroszok minek hívták?Csak volt Orosz megfelelője.Ott is csak összekötötték a rádiókat egymással. Hogy keressem "eredeti" nyelven? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598921 | 2015. december 30. 20:26 | ![]() | |||||||||||||
Köszönet Gábor!Én nem találom a "LAK-2" az mi? Viszont megvan a "КУНГ wikipédia":) avtotravel.com/Forums/Brands-Motorhomes-Caravans-Sales-Comparison/Offroad-Motorhomes/c%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F-%D1%87%D1%82%D0%BE-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B5-%D0%BA%D1%83%D0%BD%D0%B3/ | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598919 | 2015. december 30. 19:50 | ![]() | |||||||||||||
5. képen nem KUNG, hanem EZF (LAK-2) felépítmény látható. 6. képen pedig nem múhelykocsi, hanem parancsnoki háló vagy vezetési pont lehet (Orosz). | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598913 | 2015. december 30. 17:08 | ![]() | |||||||||||||
Szia Laci! Az általad kinézett gyanta cuccok ebbe Zil-131 Kung-ba pont megtalálhatók!Jó ki melót választottál:) Kérdezném a 5képen látható MH Ural milyen "műhelyes"? Utcsó képen az MNH ilyen 4 ablakos KUNGot használtunk? Köszi SENNÁS | |||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 598870 | 2015. december 29. 23:38 | ![]() | |||||||||||||
Nézd meg figyelmesebben, és magadtól rájössz ;-) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598865 | 2015. december 29. 21:41 | ![]() | |||||||||||||
"Ponyvánál ne felejtsd el a platót is figyelembe venni!" Segíts kérlek ez mit jelent? | |||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 598864 | 2015. december 29. 21:28 | ![]() | |||||||||||||
hidropneumatikus. 1 illetve újak 2 körös fékrendszerrel jöttek ki. Ponyvánál ne felejtsd el a platót is figyelembe venni! Egyébként Magyar hitványhatosok: Csatos megoldással voltak ellátva. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598863 | 2015. december 29. 21:19 | ![]() | |||||||||||||
OK.Nem bonyolítom:)Még csak annyit a fő különbség a "mérsékelt" és a "trópusi" változat között a kasztni elején a két oldalt azok a bordák az index és kilincs magasságban.Mond meg nekem a HR-67-74 verdán van ilyen vagy nincs?Én ebből szögből nem látom.Illetve csak a fény tükröződik bénán vagy lehet hogy sárga lámpa van a fényálca alatt? | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 598862 | 2015. december 29. 21:03 | ![]() | |||||||||||||
Amilyen éppen volt vagy csináltattak! Felejtsd el a szabványokat honvédségnél... Láttam(fotóztam) Gaz-66 rendkívül sötét zölddel! Zil-131-est élénk zománc színnel. Uaz-469-est 69M gulyáságyút húzva! Uaz-469-est civil országúti gumikkal rohangálni! Uaz-469 kicicomázva angol vadászgépes feliratokkal! Uaz-469est rikító zöld motortérrel és belsővel. stb... Üdv. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598861 | 2015. december 29. 20:58 | ![]() | |||||||||||||
Na itt leírják az életrajzát a Gaz-66nak.Érdekes az "export-trópusi éghajlatú" kategóriába sorolt és az "export-mérsékelt éghajlatú" kat. sorolt járműből egyaránt kapott az MNH. parm.mybb.ru/viewtopic.php?id=93 Érdekes a 4-5 borda a kocsik oldalán.5"bordás" Magyar verdát nemigen látott még senki ugye?Vagy még kaptunk akkor is "ÚJ" gaz-66ost a nagytesótol? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598860 | 2015. december 29. 20:14 | ![]() | |||||||||||||
De mi akkor ilyet használtunk?Én az az egyenként befűzőst nem láttam.Egy zsinór oldalanként.Kifújt. Megvan az akkuház:) | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 598859 | 2015. december 29. 20:09 | ![]() | |||||||||||||
A 3. képen után gyártott ponyva van! Így sokkal könnyebb az előállításuk. Gyári csatos és oldal ablakos. Üdv. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598858 | 2015. december 29. 20:06 | ![]() | |||||||||||||
Köszönet Gábor a korrekt tájékoztatásért! Rákerestem a Wiki-be most már értem a lényeget. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598855 | 2015. december 29. 19:43 | ![]() | |||||||||||||
Fékrendszer: -üzemi: hidropneumatikus -rögzítő: mechanikus A GAZ-66 kormányműve hidraulikus rásegítővel(szervó), fékrendszere hidrovákuumos fékerősítővel rendelkezik, a sebességváltó harmadik és negyedik fokozata szinkronizált. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598854 | 2015. december 29. 19:42 | ![]() | |||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598853 | 2015. december 29. 19:37 | ![]() | |||||||||||||
Persze hogy nem levegős, légtelenítve van... | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598851 | 2015. december 29. 19:22 | ![]() | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598850 | 2015. december 29. 18:54 | ![]() | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598847 | 2015. december 29. 18:18 | ![]() | |||||||||||||
Szia Tibi.Nézegetem ezt a rajzot meg az általad Szep. feltett képet.Az Orosz 66-on csatos(bedugós)-(a Trumpi makett ezt utánozza)volt a ponyva rögzítés,az NH pedig lefűzős?Én is az utóbbira emlékszem. Illetve a Vasutas kollégák akik Gaz-66 szolgáltak váltig állítják a PAD hátul 2db(egybe) volt.De én úgy emlékszem oldalanként 2-2 pad volt.Középen el volt választva így akár 4 féle képpen is fel/le mozgatni.--Úgy mint a képen. | |||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 598839 | 2015. december 29. 15:55 | ![]() | |||||||||||||
Ahogy vizsgálgatom,ez BRDM alváz és GAZ kaszni. | |||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 598838 | 2015. december 29. 15:54 | ![]() | |||||||||||||
Jól néz ki,ez BTR-80A kerék agy,de én olyat találtam a youtubon,hogy BTR-80,vagy BRDM agyakkal. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598834 | 2015. december 29. 15:21 | ![]() | |||||||||||||
Kösz Tibi majd próbálkozom. Laci az 1:10 az meg marha nagy.De kösz a felajánlást. Nézd ez Gaz-66(már nem sok köze van hozzá)és BTR FELNI+KERÉK | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 598832 | 2015. december 29. 14:46 | ![]() | |||||||||||||
Helló! Sajnos én nem találtam. De azt tudom, hogy az aksi tetején egy doboz van. Ajánlom neked, hogy felmész a Gaz-66 index fórumra és felteszed a kérdést, hogy eredeti aksi dobozról keresel képet, akkor szerintem segítenek. Találtam pár rajzot hátha valakit érdekel. Üdv. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598818 | 2015. december 29. 12:24 | ![]() | |||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 598813 | 2015. december 29. 11:29 | ![]() | |||||||||||||
Szervusztok! Kicsi segítséget kérnék!A Gaz-66-os bódéját faragom és a tetejéről nem találtam képeket.Azt a bódét építem,amelyiknek hátul van a pótkerék,tehát a hosszút.Persze kép sorozatokat is szívesen fogadok erről a típusról,azt hiszem ez a parancsnoki.Ha nem javítsatok ki.A belső berendezése is lényeges lenne!Természeten nálunk használatos gépről volna szó!Előre is köszönök minden segítséget. Elérhetőségem az adatlapon. Üdv,Laci | |||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 598519 | 2015. december 23. 22:42 | ![]() | |||||||||||||
Van még egy vászon ponyvám, de az nem ilyen homok szinű, hanem gyári katonai zöld. Lokátoros kocsik takarására/álcázására volt kialakítva. Ketté lett vágva, mert akár egy Krazt lebírtál vele takarni akkora volt :) Viszont amennyiért a 66-sét vitték el, annyiért szívesen válnék meg tőle. | |||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 598496 | 2015. december 23. 19:32 | ![]() | |||||||||||||
Igen, Uazos! Hát ja. Nem műanyagot szeretnék tenni a gépre. No de már nincs. | |||||||||||||||||
migi | Adatlap | 598468 | 2015. december 23. 13:29 | ![]() | |||||||||||||
uazos | Adatlap | 598437 | 2015. december 22. 21:55 | ![]() | |||||||||||||
Törzsbusz. Igen enyém volt, viszonylag elég gyorsan lecsaptak rá. (2-3 nap) Vevő lettél volna rá? | |||||||||||||||||
delta976 | Adatlap | 598395 | 2015. december 22. 10:58 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem a valaha a Magyar Néphadseregben/ a Magyar Honvédségben szolgált, géppuskával szerelt (nem a Konkursz páncéltörős) változatú BRDM 2 festésével, külső megjelenésével (felségjelzés, lajstromszám, egyéb alakulatjelzés, esetleg rendszám festés, stb.) kapcsolatban. Bármilyen fényképet, linket, szöveges segítséget előre is nagyon köszönök! Elnézést kérek, ha korábban már volt ilyen jellegű kérés más részéről, nem volt még időm az archívumban keresgélni. Szép napot, kellemes karácsonyi ünnepeket és makettépítési élményekben gazdag, boldog új esztendőt kívánok Mindenkinek! Üdvözlettel: Csaba (csabakfor@yahoo.co.uk) | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598277 | 2015. december 20. 20:04 | ![]() | |||||||||||||
A felépítmény KUNG. Többfeladatú (Általános). | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598270 | 2015. december 20. 18:11 | ![]() | |||||||||||||
Köszönet juge75!Valami hasonló ez is. | |||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 598268 | 2015. december 20. 17:59 | ![]() | |||||||||||||
Köszönjük szépen! | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598265 | 2015. december 20. 17:27 | ![]() | |||||||||||||
Propaganda gépkocsi, nálunk ezt a feladatot a Csepelek látták el. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598261 | 2015. december 20. 16:03 | ![]() | |||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 598253 | 2015. december 20. 15:12 | ![]() | |||||||||||||
Uazos, tiéd a 66-os ponyva? Érdekelne. | |||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 598243 | 2015. december 20. 13:49 | ![]() | |||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 598164 | 2015. december 19. 12:20 | ![]() | |||||||||||||
Köszi.Amit a 131-eshez adnak,abból? | |||||||||||||||||
dkp | Adatlap | 598157 | 2015. december 19. 11:59 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok, újra segítséget szeretnék kérni. A Trumpeter által kiadott három ML-20 152mm-es közül melyiket lehetne szerepeltetni magyar színekben? Úgy tűnik, a kerekeknél van a legnagyobb eltérés. Köszönet előre is, az előző válaszokért pedig köszönet utólag is! | |||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 598018 | 2015. december 16. 20:30 | ![]() | |||||||||||||
Ajánlom azok figyelmébe, akik egy 66-ost akarnak építeni. Szerintem dögös. www.chundra.ru/auto/3577-military-gaz-66.html | |||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 597845 | 2015. december 14. 16:17 | ![]() | |||||||||||||
Tényleg,kihívás!Valami egyszerűbb is jó lenne,pl. műhely kocsi,volna róla körkörös fotód?Na és a belseje!Gondolom eszterga pad (de milyen típusú?),satupad,hegesztő felszerelés(de milyen?),fúró állvány.Ezek hogy helyezkedtek el a bódéban?Ebben tudnál segíteni? Köszönöm a kerék képet is!Az alapgép már úton van. Üdv,Laci | |||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 597840 | 2015. december 14. 14:03 | ![]() | |||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 597838 | 2015. december 14. 13:59 | ![]() | |||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 597837 | 2015. december 14. 13:57 | ![]() | |||||||||||||
Lacipapa! Hussar Zil kerekei: |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |