<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 593038 | 2015. október 2. 09:06 | ![]() | |
Igen, le van festve a csillag meg a VVSz Rossiji (Oroszország Légiereje)felirat is. Előzmény: (593035) pintair 2015. október 2. 08:21 | |||||
pintair | Adatlap | 593037 | 2015. október 2. 08:57 | ![]() | |
Valami csak...,mert a filmen 0:15-től a leszálló laposorrún sincsenek, és 0:49 -nél sem. 1:00-tól rálátni a függőlegesre a 24-esen, csak mozgófilm ez. Oka csak lehet. | |||||
magyaralba | Adatlap | 593036 | 2015. október 2. 08:43 | ![]() | |
Szerintem fotoshoppal van leszedve...nem lenne más értelme hisz ők maguk is elismerték a szíriai jelenlétet... ha csak nem orosz gépek direktbe át lesznek adva szíriának..ez esetben elképzelhető... hogy még nincs a szír felségjel felkenve az oroszt meg már eltüntették... | |||||
pintair | Adatlap | 593035 | 2015. október 2. 08:21 | ![]() | |
skywarior | Adatlap | 590718 | 2015. augusztus 23. 15:42 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 590653 | 2015. augusztus 21. 16:19 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 590502 | 2015. augusztus 18. 12:21 | ![]() | |
Köszönöm szépen a segítségedet! | |||||
magyaralba | Adatlap | 590448 | 2015. augusztus 16. 21:06 | ![]() | |
Szia! Itt van három kép, a KK-1 ülést használták a mig-15/bis/Uti/ L-29 típusokon kissebb módosításokkal, nem túl számottevő küldő külömbségekkel... A KK-2 (harmadik képen) pedig a KK-1 tovább fejlesztett változata ezt használták a mig-17/F/PF/PFU/mig-19S/P/PF változatokon de kínai gyártású J-6 nál nem minden típus változatot szerelték fel ezzel az üléssel. Ha jól tudom csak a korai változatokat, a későbbi kínai változatok már Martin-Baker üléseket kaptak! Legközelebb ne add fel a Google a barátod... ;) | |||||
Kamovos | Adatlap | 590393 | 2015. augusztus 15. 17:00 | ![]() | |
Szia Weizi. Ez nagy segítség volt köszönöm. Ezen a linken lehet mazsolázni rendesen. :) Egy darabig keresgéltem, némi eredmény sikerült elérnem, aztán bele fáradtam. :( Köszönöm a te segítségedet is! Üdv: Kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 590392 | 2015. augusztus 15. 16:59 | ![]() | |
Szia Zoli! Egy darabig keresgéltem, némi eredmény sikerült elérnem, aztán bele fáradtam. :( Köszönöm a segítségedet! Üdv: Kamovos | |||||
Weizi | Adatlap | 590361 | 2015. augusztus 14. 19:50 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 590356 | 2015. augusztus 14. 18:49 | ![]() | |
Szia Jani, Nem nehéz, gugli a Te barátod is! Amúgy KK-1 volt a MiG-15-ben és a korai -17-esekben, KK-2 meg a későbbi -17-ben és a -19-ben. Képet is fogsz róla találni bőven, csak üsd be a keresőbe! z | |||||
Kamovos | Adatlap | 590352 | 2015. augusztus 14. 18:02 | ![]() | |
Sejtettem, hogy nehéz kérdés lesz. :( | |||||
Kamovos | Adatlap | 590319 | 2015. augusztus 13. 14:33 | ![]() | |
Sziasztok. Megtudná valaki adni pontosan melyik vadászunkban milyen katapult ülést használtak? (Mig-15, Mig-15 UTI, Mig-17, Mig-19, stb.) Ha lenne hozzá kép az is nagyon jó lenne. Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: kamovos Ui:A szolnoki múzeum adatai hiányosak. :( | |||||
Sennás | Adatlap | 590232 | 2015. augusztus 11. 17:35 | ![]() | |
Avirok3 | Adatlap | 589874 | 2015. augusztus 2. 20:55 | ![]() | |
Szia Sennás! A Begemot web oldalán láttam egy matrica szettet amiben a 902-es jelzései is benne vannak. A net-en olvasottak alapján lehet hogy jobban jársz egy zvezda átalakítással,vagy egy trumpival. Bár azzal én egy kicsit ráfaragtam :( . | |||||
Sennás | Adatlap | 589819 | 2015. augusztus 1. 22:31 | ![]() | |
Szeva. Azt tudom hogy jó.Szép gép ,jó fegyverek,figura állvány:-) (Még jó hogy nem vettem meg) én pont 902 szeretném megépíteni. | |||||
Avirok3 | Adatlap | 589818 | 2015. augusztus 1. 22:09 | ![]() | |
Szia Sennás A scalemates szerint a h44-es készlet van a dobozban. Szép kis cucc. | |||||
migi | Adatlap | 589816 | 2015. augusztus 1. 21:32 | ![]() | |
Bocs én a második képen lévőt kerestem . | |||||
Sennás | Adatlap | 589815 | 2015. augusztus 1. 21:24 | ![]() | |
Szia. Bocs de csak a régi készletet találom.A protóst nem. | |||||
migi | Adatlap | 589811 | 2015. augusztus 1. 20:33 | ![]() | |
Super hobby oldalon megtalálod , | |||||
Sennás | Adatlap | 589810 | 2015. augusztus 1. 20:29 | ![]() | |
zsocate | Adatlap | 588893 | 2015. július 9. 11:34 | ![]() | |
Nem tud tükörből tolatni, egy sima Y forduló sem megy neki... | |||||
pintair | Adatlap | 588888 | 2015. július 9. 10:12 | ![]() | |
Muzzy | Adatlap | 588476 | 2015. július 2. 09:31 | ![]() | |
Külsőre a motor volt más. Érdekes, hogy nem is volt velük sok baj. A B-29-es jellegzetessége volt a gyakori motormeghibásodás - motortűz az elégtelen hűtés miatt. Ivánék ezt jobban oldották meg. Odáig mentek a másolásban, hogy a dohánytartó is megegyezett. Nagy Andris szerint még volt egy apróbb különbség, a pilótaülések mások voltak, a szovjetek fenékernyőt, az amik háternyőt használtak. Ja még egy eltérés, a szarvkorműányon nem volt boeing felirat. :) Muzzy | |||||
Gorbils | Adatlap | 588452 | 2015. július 1. 19:27 | ![]() | |
Köszi erre a pozitív hozzászólásra volt szükségem ! | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 588450 | 2015. július 1. 19:12 | ![]() | |
A két gép annyira hasonlít egymásra, hogy a Tu-4 gyakorlatilag Sztálin parancsára készült 1/1 másolat a B-29-ről, csak éppen metrikus rendszerben és szovjet fegyverzettel (ezért is lett picit hosszabb, a nagyobb kaliberű 23mm-es gépágyúknak hosszabb a csöve, mint a 12,7-es ami puskáknak). A lemezvastagságok a metrikus rendszer miatt kissé erősebbek a Tu-4-en (vékonyabbat ugye nem használhattak a szilárdsági követelmények miatt, inch-es vastagságban a szovjet ipar nem gyártott, így az egy mérettel vastagabb lemezt használták, mint az eredeti), dehát ez a maketten nem látszik. A motor-átméretezéssel a DC-3/Li-2 után már volt tapasztalatuk, ezzel nem volt gond. Az egyetlen, amit eredeti méretezés szerint voltak kénytelenek legyártani, az az elektromos rendszer és kábelezése, itt nem változtathatták meg az átmérőket, mert az "kissé" befolyásolta volna az ellenállást, áramvezetést, tehát totálisan újra kellett volna tervezni az elektromos rendszert, a radart, a fegyverek célzó-elektronikáját, tehát nagyrészt olyan rendszereket, amiről a Szu.-ban addig csak hallomásból tudtak. A lényeg: B-29-ből Tu-4-et építeni nem túl nagy kaland, símán megoldható. Üdv R. | |||||
Gorbils | Adatlap | 588447 | 2015. július 1. 18:55 | ![]() | |
Köszi ! Tudod beteg vagyok :) | |||||
Sennás | Adatlap | 588446 | 2015. július 1. 18:49 | ![]() | |
Elment a mail:)Annyi bajom van ezzel hogy ilyen "sima ezüst" gépen minden meglátszik ,tényleg szépen kell panelezni.De hajrá!Félelmetes lehet 1:72ben | |||||
Gorbils | Adatlap | 588443 | 2015. július 1. 18:37 | ![]() | |
Gorbils | Adatlap | 588442 | 2015. július 1. 18:36 | ![]() | |
Sziasztok ! Kedves Gábor barátom ddk-466@freemail.hu ! küldheted ;) Vadász ! nem akkarok kukacoskodni de azért vald be piszkosú hasolít a két gép egymásra egy kis melóval azért lehetne Tu-4 késziteni B-29 az még nem nagy meló hogy huzok egy két panelvonalat vagy tömitek ! itt a két gép méretei : B-29 Hossz 30,2 m (99'-0") m Fesztáv 43,1 m (141'-3") m Magasság 8,5 m (29'-7") m Szárnyfelület 161,3 m² (1736 ft²) m² Tu-4 Length: 30.179 m (99 ft 0 in) Wingspan: 43.047 m (141 ft 3 in) Height: 8.46 m (27 ft 9 in) Wing area: 161.7 m2 (1,741 sq ft) | |||||
Sennás | Adatlap | 588441 | 2015. július 1. 18:15 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 588440 | 2015. július 1. 18:11 | ![]() | |
Van pár nagy felbontású rajz adnál egy elérhetőséget átkűldeném ide nem fér "fel":) | |||||
Sennás | Adatlap | 588438 | 2015. július 1. 18:04 | ![]() | |
Szia itt az oldal végén van pár rajz. aviadejavu.ru/Site/Arts/Art4918.htm www.airwar.ru/enc/bomber/tu4.html | |||||
Vadász | Adatlap | 588437 | 2015. július 1. 17:52 | ![]() | |
Ne keverjük a két típust. A B-29-es angolszász mértékegységben készült, a Tu-4 metrikusban. Az ebből adódó biztonsági túlméretezések adják a különbséget. Ebből kifolyólag a panelosztásban is lehetnek eltérések. Tehát két különböző típusról beszélünk. Viszont vannak egyezések is, pl. az a hamutartó amit egy bagós amcsi pilóta szerelt a gépébe, a Tu-4 kabinjában széria tartozék volt. | |||||
Gorbils | Adatlap | 588433 | 2015. július 1. 16:53 | ![]() | |
Sziasztok! Keresgéltem a neten és véletlenül belefutottam az orosz Tu-4 – be! Ha jó látom ez teljesen az amerikai B-29 es? A wikin. csak angolú van írva róla a google fordító meg nem a legjobb! https://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-4 Ha valaki tud érdemi információt adni a Tu-4-ről azt megköszönném! Ha teljes az egyezés akkor megépíteném a B-29-ből ! Igaz látok eltérést a hajtómű gondoláknál vagy még ott sem ! üdv Gorbils | |||||
pintair | Adatlap | 587763 | 2015. június 18. 14:07 | ![]() | |
Borzz | Adatlap | 587562 | 2015. június 14. 21:01 | ![]() | |
Etióp és elvileg UBK. | |||||
erwyn | Adatlap | 587560 | 2015. június 14. 20:45 | ![]() | |
És mely országé a masina? | |||||
sanyi | Adatlap | 587537 | 2015. június 14. 14:17 | ![]() | |
cenci2 | Adatlap | 584015 | 2015. április 19. 14:15 | ![]() | |
Kazahsztáni SU-30SM videózás ahogy látom talán egy Phantom2-el . Még nem igazán profi a felvétel elkészítője ,de ott úgy látszik van lehetőség egy ilyen bázis légi üzem közbeni quadrós filmezésre is . https://www.youtube.com/watch?t=377&v=xghZjSM79rI https:://www.youtube.com/watch | |||||
Borzz | Adatlap | 582149 | 2015. március 24. 20:31 | ![]() | |
Szia Sanyi. Nem vagyok egy nagy Be-12 fan, de valahogy így és itt: | |||||
sanyi | Adatlap | 581894 | 2015. március 21. 19:05 | ![]() | |
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a Be-12 hol szállította a tengeralattjárók elpusztítására való cuccokat? Ha esetleg a szárny alatt, akkor kérnék fotókat róla. Köszi előre! | |||||
juge75 | Adatlap | 580719 | 2015. március 8. 12:55 | ![]() | |
Harcjárműveken is jelen van ez a "GT"-s csík. Apropó, 1968, vörös gyűrűk (nem csíkok). Majdnem történt egy lelövés, ugyanis kíváncsi L-29 felderítőink, persze jelzések nélkül, majdnem a hazai Sz-60 57 mm-es lövegeink trófeájára került, 4-6 lövés el is ment, aztán tüzet szüntess, gépet azonnal haza irányították. | |||||
Borzz | Adatlap | 580717 | 2015. március 8. 12:47 | ![]() | |
Sziasztok a nyolcvanas évekbe a szovjet-afgán határ mentén, színes fotókkal: www.easternorbat.com/html/turkmenistan_military_district.html | |||||
piratvitorla | Adatlap | 580708 | 2015. március 8. 11:33 | ![]() | |
Sziasztok! Egyébként sok helyen gyakorlatokra is festenek fel különleges azonosítókat, hogy tudják ki az "ellenség" és ki a saját... Ilyesmi jelzéseket a Közel_keleten is használtak, ahol sok ország is rendszeresítette például a különböző Mirage változatokat... | |||||
Durál | Adatlap | 580703 | 2015. március 8. 10:44 | ![]() | |
Jani! Csehszlovákia megszállásánál a repülőgépek törzsére 2 piros csíkot festettek, a magyar gépekére is. Járműveken -autók, harckocsik- fehér csík, keresztbe volt felfestve. A szolnoki repmúzeum egyik tizenötösére, emlékeztetve, hogy ilyen jelzést is használtunk, ilyen kettős piros csíkot festettek Nagy Andisék. | |||||
Benedek | Adatlap | 580681 | 2015. március 8. 06:59 | ![]() | |
Ugye voltál katona Kamovos kolléga!Azonos tipusokat üzemeltető hadban álló felek egyedi azonosítójelzésekkel könnyítik meg az "idegen-barát" vizuális beazonosítást.Nincs több jelentenivalóm.(29év 268 nap szolg. év után)úgy hogy katonai tanintézetet nem végeztem. | |||||
Kamovos | Adatlap | 580660 | 2015. március 7. 21:42 | ![]() | |
Nocsak. A saját hadi jelzésüket már fel sem ismerik? :D | |||||
Freddy | Adatlap | 580474 | 2015. március 6. 10:38 | ![]() | |
Mindkét oldal ugyanolyan haditechnikát használ, valahogy meg kell különböztetni. ;) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |