<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
p-51 | Adatlap | 601516 | 2016. január 27. 17:55 | ![]() | |
Gabusch | Adatlap | 601512 | 2016. január 27. 17:07 | ![]() | |
Pedig eléggé valószínű, hogy a Szent Piac tett be a nagyrészüknek. Úgyhogy akkor mégis érdekel, ha hiányoznak. :) Abba gondolj bele, hogy valamiből fenn kell tartani a termelést. Állami vállalat (CCCP) esetében ha veszteséges is, van miből fizetni (legfeljebb kevesebbet zabál a muzsik, öt helyett tizenöt évet vár Pobjedára), piaci (avagy mondhatni normális) viszonyok között ez nagyon nem így működik. | |||||
Fóka | Adatlap | 601511 | 2016. január 27. 17:03 | ![]() | |
+1: Lockheed | |||||
Fóka | Adatlap | 601510 | 2016. január 27. 16:58 | ![]() | |
Gyerekkoromban a következő repülőgépgyártók repülőgépeit láttam rendszeresen Ferihegyen: - Iljusin - Tupoljev - Antonov - Jakovlev - Aerospatiale - De Havilland - Hawker Siddeley - BAC - Boeing - McDonnel Douglas - Convair Most: - Boeing - Airbus Fűcsomó legyek, ha ez valakinek is jó. A Szent Piac pedig nem érdekel. Fóka | |||||
Gabusch | Adatlap | 601509 | 2016. január 27. 16:48 | ![]() | |
Ez mind lehet, de el is lehet adni olyan mennyiségben, hogy megérje a gyártást? | |||||
Muzzy | Adatlap | 601505 | 2016. január 27. 16:10 | ![]() | |
Ja így kell a konkurenciától megvállni, mint annó a hazai Tungsram izzóktól... Az Antonov gépek paraméterek alapján jobbak nmint a "nyugati gépel, de azon nincs a nyugatiaknak nyereségük... Ne felejtsük el, hatalmas üzlet az AN-124-es Ruszláncsikok üzemeltetése, és az Airbus M400-ast veri az Antonov kategóriájában. Muzzy | |||||
Gabusch | Adatlap | 601499 | 2016. január 27. 15:21 | ![]() | |
Biztos, hogy "nyugat majmolás" van a háttérben és nem a gazdasági racionalitások egy globális világpiacon? | |||||
PETI | Adatlap | 601498 | 2016. január 27. 15:17 | ![]() | |
Nee! Ez csodálatos! :( Az ukránok nagyon nagyon hibáztak ezzel a nyugat majmolással. | |||||
Fóka | Adatlap | 601497 | 2016. január 27. 15:12 | ![]() | |
Íme egy orosz link, amiben az átpasszolásról is szó van, de a címe ennek is az, hogy "Az ukrán kormány likvidálta az Antonov repülőgépgyártó konszernt": news-front.info/2016/01/26/pravitelstvo-ukrainy-likvidirovalo-aviastroitelnyj-koncern-antonov/ | |||||
Fóka | Adatlap | 601496 | 2016. január 27. 15:07 | ![]() | |
Pontosítás: az angol link szerint átjátsszák valami katonai cégnek: Ukroboronprom Concern. | |||||
Fóka | Adatlap | 601495 | 2016. január 27. 15:04 | ![]() | |
Ehhez már szavam sincs :-((( Az USA uszályába került Ukrajnai vezetés bezárja az Antonov gyárat! Egy újabb patinás gyár válik a globális kapitalizmus áldozatává :-((( news-front.info/2016/01/27/unichtozhenie-aviakoncerna-antonov-chisto-amerikanskij-zakaz-aleksandr-rodzhers/ uatoday.tv/news/ukraine-s-antonov-aviation-group-liquidated-578864.html | |||||
Fóka | Adatlap | 601493 | 2016. január 27. 14:58 | ![]() | |
Szia! Én szürke alapozóval fújnám át, és rá a fényes fehéret. Esetleg más fajta festéket használnék, mint először: ha az enamel volt, akkor akrillal vagy fordítva. Nekem 1x már bevált ez a vegyes technika, de előtte próbadarabon azért kipróbálnám, nem okoz-e gondot. Fóka | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 601489 | 2016. január 27. 14:18 | ![]() | |
Sziasztok! A segítségeteket kérném! Összeragasztottam a két törzsfelet előtte a belsejét szürkével fújtam. Aztán tömítettem (Tamiya white putty) összecsiszoltam, fehérrel alapoztam ( Tamiya fine surface primer L) majd fényes fehérrel két réteget már feltettem ,de az illesztésnél a szürke még mindig átüt! Még egy és még egy fehér réteg? Vagy mit tanácsoltok? Fújjak rá egy világos szürke alapot és erre a fehéret? | |||||
PETI | Adatlap | 601471 | 2016. január 27. 09:58 | ![]() | |
Szia Fóka! Nagyon tuti! Jó is az a photoshop! :) Üdv KP | |||||
Fóka | Adatlap | 601468 | 2016. január 27. 09:10 | ![]() | |
Sziasztok! További árengedményt hirdettem meg a Trimotorra, ld. Cserebere rovat! A gyárból megrendelve kb. 130,000 Ft-ba kerül, én 99,000-ért szereztem, és további 25%-ot engednék belőle, 75,000-ért, tehát féláron elvihető. Átvétel a mérete miatt személyesen, Bp-en és környékén. losonczi.attila.foka kukac mail.ru | |||||
Fóka | Adatlap | 601392 | 2016. január 26. 12:42 | ![]() | |
Sziasztok! Nagy és élvezetes projekt végére értem: a teljes 1:100-as Plasticart sorozatot végigfotóztam (doboz, doboznyitás, alkatrészek), az összeszerelési útmutatókat és a matricákat pedig beszkenneltem és javítottam. Az utóbbi volt a legnagyobb kihívás, mert némelyik matrica már teljesen elsárgult, elbíbelődtem velük egy darabig. 600 DPI felbontású .bmp filéket csináltam, ez már kellően pontos felbontás. A képek 3 ilyen volt - ilyen lett matricát mutatnak, valamint kedvencem, az Il-18-as három képét. | |||||
Tjoe | Adatlap | 601386 | 2016. január 26. 11:07 | ![]() | |
Minicraftra gondoltam. | |||||
migi | Adatlap | 601335 | 2016. január 25. 20:47 | ![]() | |
Nekem a fölös ragasztó eltávolitásához bevált a denaturált szesz . | |||||
Tjoe | Adatlap | 601334 | 2016. január 25. 20:40 | ![]() | |
Nincs valakinek eladó Airfix B737 classic-ja? | |||||
Benedek | Adatlap | 601014 | 2016. január 23. 16:25 | ![]() | |
Szia Cébés! Az IL-62-es nálam van...én is üzleteltem Edyt felhasználóval,sőt An-124-est is sikerült tőle vennem. | |||||
Chrisi | Adatlap | 601007 | 2016. január 23. 14:44 | ![]() | |
Sziasztok, Az érdeklődésre való tekintettel írnék pár szót a fóliás technikáról. Magáról az eljárásról először itt a makettinfón olvastam Fonák Tamás egyik munkája kapcsán és elhatároztam, hogy ezt a technikát ki kell próbálnom és alkalmaznom kell az utasgépeken is. Az első próbálkozás alkalmával alufóliával próbálkoztam amit füstfólia ragasztóval rögzítettem a maketten, de az eredmény kiábrándító volt. Ezt követően kaptam MIGI kollégától postán az általa használt 40 µm vastagságú alumínium ragasztószalagból és ezt alkalmaztam a már egy éve az asztalomon porosodó Revell 747-100 törzsének alsó részén. Sajnos ugyanezt a vastagságú alumínium szalagot nem tudtam beszerezni, így végül a TESA 90 µm vastagságú alumínium ragasztószalagnál maradtam amivel szintén jól lehet dolgozni, a 747SP törzsének alsó felét már ezzel burkoltam be. Eleinte az alumínium szalag felragasztását követően próbálkoztam csiszolgatással és polírozással, de végül rájöttem, hogy egy műanyag lappal egész szépen rá lehet simítani a fóliát a makettre, így a csiszolásra nincs is szükség. A felragasztás után éles szikével körbevágom a fóliát a panelvonalak mentén, amik szépen megvezetik a szikét és így egy egész élethű alumínium felületet kapok. Amit érdemes megtenni az alumínium fólia felragasztása előtt, az a fóliázni nem kívánt terület lemaszkolása, mert a fólia hátoldalán található ragasztó elég erős és annak eltávolítása a műanyag felületről elég nehézkes. A saját építésű Tu-70 esetében is próbáltam alkalmazni a fóliázást, de itt csak néhány panel esetében és sajnos nem vált be úgy, ahogy azt elterveztem, túl éles a kontraszt a festett és a fóliázott panelek között, ezért itt még ki kell találnom valamit, így ez a projekt jelenleg parkolópályán van. Tettem fel pár közeli képet, de a fényképezés műfaja sajnos nem az én világom, így a fényképek minősége miatt elnézést kérek. Ami érdekes, hogy öcsém múlt héten megjegyezte, hogy milyen jól sikerült lefestenem a 747-es törzsének alsó felét, így ez alapján kijelenthetem, hogy az eredmény kielégítő. Üdv, Chrisi | |||||
Fóka | Adatlap | 601003 | 2016. január 23. 14:13 | ![]() | |
Szia Gábor! Hát igen, szép kollekciót árultak. Én kissé elsiettem a vásárlást, nem számoltam azzal, hogy ez a kategória nem illik a gyűjteményembe. Ezért szeretném továbbadni. Fóka | |||||
Cébés | Adatlap | 600980 | 2016. január 23. 10:43 | ![]() | |
Szia Fóka! Én is szemeztem vele,de látom te le is csaptál rá. Én egy 1/144 C-5 Galaxyval lettem gazdagabb Editnek köszönhetően. Volt még egy Interflug Il-62-es gépe amit sajnálatos módon elvittek az orrom elől. üdv Gábor | |||||
Fóka | Adatlap | 600951 | 2016. január 23. 01:14 | ![]() | |
Sziasztok! Összetett és komplikált okok miatt máris megválnék a Trimotortól. Túl nagy, kilóg a sorból, egy üvegasztalt már összetörtem miatta (a lépcsőn lefelé cipelve az asztalt elbotlottam, az asztal szerencsésen földet ért, de azt már nem bírta ki, hogy én is ráhuppantam), csak a tetőtérben tudtam elhelyezni, az meg méltatlan megoldás. Szóval hátha valakinél jobb helye lenne. A gyárból megrendelve kb. 130,000 Ft-ba kerül, én 99,000-ért szereztem, és további 10%-ot engednék belőle, 90,000-ért tehát elvihető. Átvétel a mérete miatt személyesen, Bp-en és környékén. losonczi.attila.foka kukac mail.ru | |||||
lacipapa | Adatlap | 600852 | 2016. január 22. 09:28 | ![]() | |
Szervusz! Nagyon tetszik,tennél fel még képeket,ahol jobban látszik az alu.? Laci | |||||
Tjoe | Adatlap | 600850 | 2016. január 22. 09:13 | ![]() | |
Erről a fóliás technikáról én is szívesen hallanák/olvasnák. | |||||
Fóka | Adatlap | 600822 | 2016. január 21. 22:33 | ![]() | |
Szia Chrisi! Nagyon ígéretesen alakulnak! A fólia is jól néz ki. A Tu-70-esnél is beveted? Derűs napot, Fóka | |||||
migi | Adatlap | 600759 | 2016. január 20. 23:06 | ![]() | |
Szia Nagyon szivesen , örülök hogy tudtad használni és bevált . | |||||
Chrisi | Adatlap | 600758 | 2016. január 20. 23:03 | ![]() | |
Szia Fóka, Kicsit megkésve, de mellékelek pár képet a a 747SP aktuális készültségi áplapitáról. Mögötte az SP alapját képező Revell 747-100 hasonló készültségi szinten. Már csak be kell őket fejezni. A törzs alsó része alumínium fólia, amit első ízben próbáltam ki. A segítségért köszönet Migi kollégának! Üdv, Chrisi | |||||
Fóka | Adatlap | 600714 | 2016. január 20. 11:38 | ![]() | |
Szia Vackor! A bumeráng 1:1-es, a Trimotor a számításaim szerint 1:22-re jön ki. Jó közelítéssel odatehetők mellé az 1:24-es teherautóim. A fémlemezek - hát igen, ezt műanyagból szinte lehetetlen imitálni. Fóka | |||||
vackor | Adatlap | 600712 | 2016. január 20. 11:26 | ![]() | |
Szia Fóka ! Csak nem a bumeránggal akarsz helyet csinálni az újabb szépségeknek ? Mi a méretaránya ? Ami még káprázatos, a fémlemezek felületi kidolgozása. (Egyébként az ötéves terveket illik túlteljesíteni !) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 600705 | 2016. január 20. 10:15 | ![]() | |
Eeez igen! Gyönyörű madár! :) | |||||
Fóka | Adatlap | 600672 | 2016. január 19. 19:41 | ![]() | |
Szia! Az Authentic Models nevű cég terméke a makett, íme a honlapjuk: authenticmodels.com/ ...ez pedig a repülőgép-katalógusuk második oldala, itt van a trimotor: authenticmodels.com/collection2/product-category/flight/airplane-models/page/2/ Szép, míves dolgokat készítenek, de úgy tűnik, sorozatgyártásban. És bizony az én példányom alján is ott egy kis matrica, hogy "Authentic Models China"... De ettől még (vagy éppen emiatt) nagyon precíz, még nem találtam rajta hiányosságot, pedig már órák óta nézegetem :-) Fóka | |||||
lacipapa | Adatlap | 600670 | 2016. január 19. 19:31 | ![]() | |
Ez,egy gyönyörű darab!Akár repülhetne is a méreténél fogva.Gratulálok!Lehet tudni,hogy hol és ki építette? | |||||
Fóka | Adatlap | 600663 | 2016. január 19. 18:50 | ![]() | |
Sziasztok! Megint valami egészen csodálatosat szereztem: a patinás holland-amerikai Authentic Models Ford Trimotorját. Óriási darab, a szárny fesztávja több, mint 1 méter (102 cm)! Gyönyörűen kidolgozták, a vezérsíkok mozgathatók, és velük együtt mozognak a vezérlőhuzalok és a kis konzolok is, amikre a huzalok vannak bekötve az orr-résznél. A makett mindenben az eredetit követi: fából készült vázra építették rá a fém hullámlemez paneleket. A motorok klapnijait és kipufogóit részleteiben kidolgozták, és még a műszaki rekeszek fedőlemezeit is külön applikálták rá. A pilótafülke és utastér is pompásan kidolgozott. Méretét a képek talán érzékeltetik. Ezzel nagyívű makettező pályafutásom is szünetelni fog egy darabig, mert a hobbi-költségvetésem erre az ötéves tervre szánt összege ment rá a beszerzésre... Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 600662 | 2016. január 19. 18:33 | ![]() | |
Szia! A folyékony maszkolót nem ajánlom, az belefolyik az esetleges résekbe a keret és az ablak között, még ha egészen apró is a rés. Onnan később nehéz kipiszkálni és a festés is sérülhet (jártam már így). Nekem a gyurmaragasztó vált be. Parányi golyókat gyúrok, ráteszem az ablakra és fogpiszkálóval igazítom pontosan formára. úgy csinálom, hogy az igazítás után 1-1,5 mm-rel emelkedjen ki a felszínből. Ha kész a festés, szemöldkcsipesszel csippantom össze és szedem le, más csipesz nem fogja meg igazán. A módszer előnye, hogy viszonylag gyors (legutóbb 1 Plasticart Mercure-t csináltam így, van vagy 50-60 ablaka), és nem hagy éles peremet a maszkolás széle. Ha véletlenül mégis festékes lesz az ablak, száradás után fogpiszkáló hegyével könnyedén lekaparható a felesleg. Fóka | |||||
lacipapa | Adatlap | 600622 | 2016. január 19. 09:50 | ![]() | |
...akkor,ami nem kör alakú,én úgy csinálom,hogy a szalaggal (Tamiuya) leragasztom és fogpiszkálóval bele masszírozom a szélekbe a szalagot.Ezután éles szikével körbe vágom.Az ablak vonala vezeti a pengét.Eléggé macerás,de oda figyelve meg lehet csinálni.Az ablak egy kicsit bele süllyed a helyére és egy pici perem alakul ez elég a penge vezetéséhez.Csak nagyon óvatosan. | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 600592 | 2016. január 18. 21:42 | ![]() | |
Nincs lyukasztóm és nem kör alakúak az ablakok! De köszi. | |||||
lacipapa | Adatlap | 600584 | 2016. január 18. 20:42 | ![]() | |
Ha van Tamiya maszkoló szalagod és akkora bőr lyukasztód,mint az ablak átmérője,vágjál ki köröket és ragaszd rá.Persze,ha kör alakú az ablak. | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 600582 | 2016. január 18. 20:36 | ![]() | |
Sziasztok! Folyékony maszkolóval (Microscale) ajánlatos ablaksort maszkolni? ..már bent van a plexi. vagy gyúrjak pattafixből golyócskákat? -Az utóbbi macerásabb és talán nem is olyan pontos.. Mit tanácsoltok? | |||||
slaviamarksman | Adatlap | 600457 | 2016. január 17. 13:29 | ![]() | |
" Óriásiak vagytok " Nagyon szép . Klm-színekben különösen tetszenek a gépek . Egerbe is ilyenkor van a zsibi . Jó szerencsét ! Vörd písz . | |||||
Ronin | Adatlap | 600452 | 2016. január 17. 13:05 | ![]() | |
Gerasimenko | Adatlap | 599759 | 2016. január 10. 10:05 | ![]() | |
Köszi, Fóka! Rengeteg ilyen képet láttam amin látszik (Zsótér) a 'lefolyás'. De azért ez tényleg inkább azokra a gépekre volt jellemző amik már egy ideje 'álltak'. Egy hófehér gép (színes dekorral) szerintem nagyon szép tud lenni! De tényleg köszi ,h ilyen részletesen írtál és vetted a fáradtságot! | |||||
Fóka | Adatlap | 599507 | 2016. január 7. 09:32 | ![]() | |
Szia! Ezzel kapcsolatban még nem találkoztam "hivatalos" információval, de az a sejtésem, hogy leginkább esztétikai és takarítási okai vannak (voltak). A natúr lakkozott, vagy szürke alsó részen a kerekek által felcsapott sár és egyéb szennyeződés sokkal kevésbé látszik, mint a fehéren. Példaképp a Malév Tu-154-eseit hoznám fel: az átfestés a Zsótér-féle mintára szerintem lehangoló eredményt hozott: nem elég, hogy az orrfutó mögött egészen a törzs középső részéig alul szürkés-barnás koszcsík jelent meg pár leszállás után, de a teljes ablaksor alatt az ablakokból kiinduló szürke csíkok is láthatóvá váltak a koszos csapadék miatt, ezért sokkal gyakrabban kellett mosni őket. Ez a csíkosodás korábban is jelentkezett, de a szürke festésen nem látszott. Ezen a képen az látszik, milyenné vált egy ilyen fehér repülőgép leselejtezés után, amikor már nem takarították: www.airliners.net/photo/Untitled-(Malev--/Tupolev-Tu-154B-2/0665103/L/&sid=92df5982bda2ea4364553cd338251e1f Fóka | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 599107 | 2016. január 2. 09:43 | ![]() | |
Sziasztok! Az miért van ,hogy a gépek alsó részét gyakran szürkére festik? Még a fehérekét is.. Karbantartási oka lehet? | |||||
PETI | Adatlap | 599046 | 2016. január 1. 15:30 | ![]() | |
Sziasztok! Utasgépekben gazdag, boldog új évet kívánok! Üdv KP | |||||
PETI | Adatlap | 598795 | 2015. december 28. 22:27 | ![]() | |
Nagyon szép lett Fóka, gratulálok! Üdv KP | |||||
Fóka | Adatlap | 598467 | 2015. december 23. 13:03 | ![]() | |
Szia Chrisi! Csak nem a 747SP készült el? Ha van róla kép, érdekelne :-) Fóka | |||||
Chrisi | Adatlap | 598466 | 2015. december 23. 12:53 | ![]() | |
Szia Fóka, Ismerős az érzés. Egész este hasonló szemmel méregettem a tegnap reggel késznek nyilvánított Boeing 747-esem. Azt hittem készen van, de felfedeztem rajta egy apró festési hibát amit javítanom kell, bár rajtam kívül szerintem senki nem venné észre a problémát. Nyugtatgatom magam, hogy nem is látszik, de tudom hogy ott van, szóval ki kell javítani. Az Antanov nagyon szép lett, gratulálok hozzá. Kellemes Karácsonyt! Üdv, Chrisi | |||||
Fóka | Adatlap | 598464 | 2015. december 23. 12:41 | ![]() | |
Sziasztok! Na, MOST készült el az An-22 végleg. Amikor a polcra helyeztem, bekövetkezett az a frusztráló állapot, ami oly gyakran előfordul nálam: hibát fedeztem fel rajta. Ilyenkor napokig ferde szemmel nézem, közelről, távolról, zseblámpával, nagyítóval, hátha tévedek, és az eredeti fotók alapján igyekszem meggyőzni magam, hogy a felfedezett hiányosság csak vélelmezett, vagy valós, de belefér a hibahatárba. Aztán pár napos vergődés után csak elhatározom, hogy kijavítom, ami egy készre jelentett makett esetében erősen kétesélyes vállalkozás... Ezúttal azt fedeztem fel, hogy a törzs oldalán végigfutó kék csík íve eltér a valóságostól. A tépelődés eredménye ma jelentkezett: hajnal óta bajlódtam a javítással: újranyomtatás, újralakkozás, tizedmilliméteres korrekciók fehér matricaalapból, megint lakkozás - de készen van, és most tényleg elégedetten dőlhetek hátra. (Hitvesemnek büszkén mutattam az eredményt, hiszen tanúja volt gigantikus erőfeszítésemnek - aszonta, hogy "Fóka, én nem látok semmi különbséget...") Kellemes Karácsonyt mindenkinek! Fóka |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Az A400M inkább a valamikori C-141 és az Il-76 család kategóriája. (40t teher kb.)