<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Fóka | Adatlap | 602663 | 2016. február 7. 22:01 | ||
kittihawk | Adatlap | 602597 | 2016. február 7. 11:17 | ||
Hú ez tényleg nem semmi! Mennyit vert a pulzusod doboznyitáskor? | |||||
sanyi | Adatlap | 602578 | 2016. február 7. 08:27 | ||
Gratula, impozáns makett, elfogadnám - aztán hozzáépítenék a tömbhöz egy új szobát, vagy lépcsőházat foglalnám el...:) Ez sokkal szebb és látványosabb, mint Ford!:) | |||||
Fóka | Adatlap | 602566 | 2016. február 6. 22:46 | ||
Tádááám! Sziasztok! Ismét új szerzeményt ünneplek. Egy bartel ügylet keretében megváltam a fém Trimotortól, és egyebek mellett a képeken látható készletet kaptam érte. Makettező pályafutásom legbonyolultabb darabja, nem kevesebb, mint 38 öntőkeretet tartalmaz a doboz a két fődarab és a belső borítás mellett. A kész makett is hatalmas lesz, a fesztávja a rotorokkal együtt majd' 1 méteres. Az idei évre ezennel megvan az elfoglaltságom. (Lehet, hogy ez lesz a vége, de tényleg...) Fóka | |||||
Tjoe | Adatlap | 602249 | 2016. február 4. 12:11 | ||
Vennék Minicraft Boeing 737-est. | |||||
Muzzy | Adatlap | 601564 | 2016. január 28. 11:24 | ||
Nem mondtam azt, hogy a Ruszláncsik az A400M-assal egy kategória, igaz, elkövettem azt a hibát, hogy számot nem írtam utána. Akkor az A400M-asnak az AN-70-es a versenytársa, így jobb már? Muzzy | |||||
Sennás | Adatlap | 601542 | 2016. január 27. 20:50 | ||
De csak én ennyit nem tudok lefordítani.Google a barátunk:) | |||||
Gabusch | Adatlap | 601540 | 2016. január 27. 20:43 | ||
Nem-e lehetne-e magyarul ugyaneztet? :) | |||||
vackor | Adatlap | 601537 | 2016. január 27. 20:30 | ||
+2: Vickers, Sud Aviation | |||||
Sennás | Adatlap | 601536 | 2016. január 27. 20:28 | ||
Utazók, akik rendszeresen repülnek az USA-ból Európába és vissza kell örülni, hogy hallja, hogy az Airbus lehet a fejlődő vadonatúj szupergyors jet tenné a útjára Londonból New York-ban csak egy óra. Ez sokkal gyorsabb, mint a Concorde jet, hogy szükség három és fél órát utazni ugyanolyan távolságra. Eközben a rendszeres kereskedelmi járatot kell hét-nyolc óra az út. NE HAGYD: Windows 10 kémkedett bármit is tesz, - itt van, hogy kilépjen Az új Airbus repülőgép, leírt egy nemrég felfedezett szabadalmi bejelentés, elérné csúcssebessége eléri a Mach 4.5, vagy négy és félszerese a hangsebesség. Ehhez képest a Concorde elérte a maximális sebesség Mach 2 fénykorát. Ugyanez jet lenne szüksége, csak három órát utazni Párizsból San Francisco vagy Tokiótól Los Angeles, Business Insider megjegyzi. A szabadalmi bejelentés szerint a repülőgép fog használni a különböző motorok, amelyek különböző célokat szolgálnak, és a hatalom által nyújtandó különböző formái hidrogén tárolt fedélzetén. Két gázturbinás a törzs és egy rakéta motor a hátsó fognak használni a felszállás. Az Airbus emelné a kifutópályáról függőlegesen, mint a Space Shuttle, és a sugárhajtású lenne leállt, és visszahúzódik a hasa a gép jobb, mielőtt elérte a hangsebességet | |||||
Sennás | Adatlap | 601535 | 2016. január 27. 20:24 | ||
Úgy tűnik, hogy egy új hiperszonikus jet bejelentette kéthetente ígéretes az álomszerű kilátás a hosszú távú nemzetközi utazási vevő puszta percet is igénybe vehet, de a Antipode tervezői Charles Bombardier a leginkább nyáladzó még. Powered by hajtóanyagú a felszállásra, a Antipode akar mászni, hogy 40.000 láb Mach 5 Innen a szárnyait is távolítsuk el, és repülni magukat vissza a bázisra - ez önmagában is megragadó - aztán a pilóta kirúgja azt sebességbe hevítésével a szuperszonikus motorok megütni Mach 24 - vagy sebesség 12.427 mérföld óránként. A Antipode célja egy magánrepülőt és képes lenne befogadni akár 10 (rendkívül gazdag) emberek utazni szerte a világon a megdöbbentő sebességgel, hogy akkor alig adnak utasok elég ideje, hogy a gin-tonikot. Azt állította, a repülési időket tartalmaznak New Yorkból Londonba, 11 perc, New York Shanghai 24 perc alatt, és New York Sydney 32 perc alatt. A tervezés következik Bombardier előző hiperszonikus jet fogalom, az Skreemr, amelyek meghatározzák az utasok nyelvek csóválja a jövőkép catapulting utasok Mach 10 a mágneses railgun-stílusú rendszert vetette a repülőgép az égen, majd a folyékony oxigént rakétákat, hogy elérje nagy sebességgel. | |||||
p-51 | Adatlap | 601516 | 2016. január 27. 17:55 | ||
Az AN-124-nek nem kategóriatársa az A400. Egy kategóriában csak a C-5 van vele. nyilván polgári életben azt is veri, mert azt nem lehet bérelni.(100-120-150 t teher kb) Az A400M inkább a valamikori C-141 és az Il-76 család kategóriája. (40t teher kb.) | |||||
Gabusch | Adatlap | 601512 | 2016. január 27. 17:07 | ||
Pedig eléggé valószínű, hogy a Szent Piac tett be a nagyrészüknek. Úgyhogy akkor mégis érdekel, ha hiányoznak. :) Abba gondolj bele, hogy valamiből fenn kell tartani a termelést. Állami vállalat (CCCP) esetében ha veszteséges is, van miből fizetni (legfeljebb kevesebbet zabál a muzsik, öt helyett tizenöt évet vár Pobjedára), piaci (avagy mondhatni normális) viszonyok között ez nagyon nem így működik. | |||||
Fóka | Adatlap | 601511 | 2016. január 27. 17:03 | ||
+1: Lockheed | |||||
Fóka | Adatlap | 601510 | 2016. január 27. 16:58 | ||
Gyerekkoromban a következő repülőgépgyártók repülőgépeit láttam rendszeresen Ferihegyen: - Iljusin - Tupoljev - Antonov - Jakovlev - Aerospatiale - De Havilland - Hawker Siddeley - BAC - Boeing - McDonnel Douglas - Convair Most: - Boeing - Airbus Fűcsomó legyek, ha ez valakinek is jó. A Szent Piac pedig nem érdekel. Fóka | |||||
Gabusch | Adatlap | 601509 | 2016. január 27. 16:48 | ||
Ez mind lehet, de el is lehet adni olyan mennyiségben, hogy megérje a gyártást? | |||||
Muzzy | Adatlap | 601505 | 2016. január 27. 16:10 | ||
Ja így kell a konkurenciától megvállni, mint annó a hazai Tungsram izzóktól... Az Antonov gépek paraméterek alapján jobbak nmint a "nyugati gépel, de azon nincs a nyugatiaknak nyereségük... Ne felejtsük el, hatalmas üzlet az AN-124-es Ruszláncsikok üzemeltetése, és az Airbus M400-ast veri az Antonov kategóriájában. Muzzy | |||||
Gabusch | Adatlap | 601499 | 2016. január 27. 15:21 | ||
Biztos, hogy "nyugat majmolás" van a háttérben és nem a gazdasági racionalitások egy globális világpiacon? | |||||
PETI | Adatlap | 601498 | 2016. január 27. 15:17 | ||
Nee! Ez csodálatos! :( Az ukránok nagyon nagyon hibáztak ezzel a nyugat majmolással. | |||||
Fóka | Adatlap | 601497 | 2016. január 27. 15:12 | ||
Íme egy orosz link, amiben az átpasszolásról is szó van, de a címe ennek is az, hogy "Az ukrán kormány likvidálta az Antonov repülőgépgyártó konszernt": news-front.info/2016/01/26/pravitelstvo-ukrainy-likvidirovalo-aviastroitelnyj-koncern-antonov/ | |||||
Fóka | Adatlap | 601496 | 2016. január 27. 15:07 | ||
Pontosítás: az angol link szerint átjátsszák valami katonai cégnek: Ukroboronprom Concern. | |||||
Fóka | Adatlap | 601495 | 2016. január 27. 15:04 | ||
Ehhez már szavam sincs :-((( Az USA uszályába került Ukrajnai vezetés bezárja az Antonov gyárat! Egy újabb patinás gyár válik a globális kapitalizmus áldozatává :-((( news-front.info/2016/01/27/unichtozhenie-aviakoncerna-antonov-chisto-amerikanskij-zakaz-aleksandr-rodzhers/ uatoday.tv/news/ukraine-s-antonov-aviation-group-liquidated-578864.html | |||||
Fóka | Adatlap | 601493 | 2016. január 27. 14:58 | ||
Szia! Én szürke alapozóval fújnám át, és rá a fényes fehéret. Esetleg más fajta festéket használnék, mint először: ha az enamel volt, akkor akrillal vagy fordítva. Nekem 1x már bevált ez a vegyes technika, de előtte próbadarabon azért kipróbálnám, nem okoz-e gondot. Fóka | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 601489 | 2016. január 27. 14:18 | ||
Sziasztok! A segítségeteket kérném! Összeragasztottam a két törzsfelet előtte a belsejét szürkével fújtam. Aztán tömítettem (Tamiya white putty) összecsiszoltam, fehérrel alapoztam ( Tamiya fine surface primer L) majd fényes fehérrel két réteget már feltettem ,de az illesztésnél a szürke még mindig átüt! Még egy és még egy fehér réteg? Vagy mit tanácsoltok? Fújjak rá egy világos szürke alapot és erre a fehéret? | |||||
PETI | Adatlap | 601471 | 2016. január 27. 09:58 | ||
Szia Fóka! Nagyon tuti! Jó is az a photoshop! :) Üdv KP | |||||
Fóka | Adatlap | 601468 | 2016. január 27. 09:10 | ||
Sziasztok! További árengedményt hirdettem meg a Trimotorra, ld. Cserebere rovat! A gyárból megrendelve kb. 130,000 Ft-ba kerül, én 99,000-ért szereztem, és további 25%-ot engednék belőle, 75,000-ért, tehát féláron elvihető. Átvétel a mérete miatt személyesen, Bp-en és környékén. losonczi.attila.foka kukac mail.ru | |||||
Fóka | Adatlap | 601392 | 2016. január 26. 12:42 | ||
Sziasztok! Nagy és élvezetes projekt végére értem: a teljes 1:100-as Plasticart sorozatot végigfotóztam (doboz, doboznyitás, alkatrészek), az összeszerelési útmutatókat és a matricákat pedig beszkenneltem és javítottam. Az utóbbi volt a legnagyobb kihívás, mert némelyik matrica már teljesen elsárgult, elbíbelődtem velük egy darabig. 600 DPI felbontású .bmp filéket csináltam, ez már kellően pontos felbontás. A képek 3 ilyen volt - ilyen lett matricát mutatnak, valamint kedvencem, az Il-18-as három képét. | |||||
Tjoe | Adatlap | 601386 | 2016. január 26. 11:07 | ||
Minicraftra gondoltam. | |||||
migi | Adatlap | 601335 | 2016. január 25. 20:47 | ||
Nekem a fölös ragasztó eltávolitásához bevált a denaturált szesz . | |||||
Tjoe | Adatlap | 601334 | 2016. január 25. 20:40 | ||
Nincs valakinek eladó Airfix B737 classic-ja? | |||||
Benedek | Adatlap | 601014 | 2016. január 23. 16:25 | ||
Szia Cébés! Az IL-62-es nálam van...én is üzleteltem Edyt felhasználóval,sőt An-124-est is sikerült tőle vennem. | |||||
Chrisi | Adatlap | 601007 | 2016. január 23. 14:44 | ||
Sziasztok, Az érdeklődésre való tekintettel írnék pár szót a fóliás technikáról. Magáról az eljárásról először itt a makettinfón olvastam Fonák Tamás egyik munkája kapcsán és elhatároztam, hogy ezt a technikát ki kell próbálnom és alkalmaznom kell az utasgépeken is. Az első próbálkozás alkalmával alufóliával próbálkoztam amit füstfólia ragasztóval rögzítettem a maketten, de az eredmény kiábrándító volt. Ezt követően kaptam MIGI kollégától postán az általa használt 40 µm vastagságú alumínium ragasztószalagból és ezt alkalmaztam a már egy éve az asztalomon porosodó Revell 747-100 törzsének alsó részén. Sajnos ugyanezt a vastagságú alumínium szalagot nem tudtam beszerezni, így végül a TESA 90 µm vastagságú alumínium ragasztószalagnál maradtam amivel szintén jól lehet dolgozni, a 747SP törzsének alsó felét már ezzel burkoltam be. Eleinte az alumínium szalag felragasztását követően próbálkoztam csiszolgatással és polírozással, de végül rájöttem, hogy egy műanyag lappal egész szépen rá lehet simítani a fóliát a makettre, így a csiszolásra nincs is szükség. A felragasztás után éles szikével körbevágom a fóliát a panelvonalak mentén, amik szépen megvezetik a szikét és így egy egész élethű alumínium felületet kapok. Amit érdemes megtenni az alumínium fólia felragasztása előtt, az a fóliázni nem kívánt terület lemaszkolása, mert a fólia hátoldalán található ragasztó elég erős és annak eltávolítása a műanyag felületről elég nehézkes. A saját építésű Tu-70 esetében is próbáltam alkalmazni a fóliázást, de itt csak néhány panel esetében és sajnos nem vált be úgy, ahogy azt elterveztem, túl éles a kontraszt a festett és a fóliázott panelek között, ezért itt még ki kell találnom valamit, így ez a projekt jelenleg parkolópályán van. Tettem fel pár közeli képet, de a fényképezés műfaja sajnos nem az én világom, így a fényképek minősége miatt elnézést kérek. Ami érdekes, hogy öcsém múlt héten megjegyezte, hogy milyen jól sikerült lefestenem a 747-es törzsének alsó felét, így ez alapján kijelenthetem, hogy az eredmény kielégítő. Üdv, Chrisi | |||||
Fóka | Adatlap | 601003 | 2016. január 23. 14:13 | ||
Szia Gábor! Hát igen, szép kollekciót árultak. Én kissé elsiettem a vásárlást, nem számoltam azzal, hogy ez a kategória nem illik a gyűjteményembe. Ezért szeretném továbbadni. Fóka | |||||
Cébés | Adatlap | 600980 | 2016. január 23. 10:43 | ||
Szia Fóka! Én is szemeztem vele,de látom te le is csaptál rá. Én egy 1/144 C-5 Galaxyval lettem gazdagabb Editnek köszönhetően. Volt még egy Interflug Il-62-es gépe amit sajnálatos módon elvittek az orrom elől. üdv Gábor | |||||
Fóka | Adatlap | 600951 | 2016. január 23. 01:14 | ||
Sziasztok! Összetett és komplikált okok miatt máris megválnék a Trimotortól. Túl nagy, kilóg a sorból, egy üvegasztalt már összetörtem miatta (a lépcsőn lefelé cipelve az asztalt elbotlottam, az asztal szerencsésen földet ért, de azt már nem bírta ki, hogy én is ráhuppantam), csak a tetőtérben tudtam elhelyezni, az meg méltatlan megoldás. Szóval hátha valakinél jobb helye lenne. A gyárból megrendelve kb. 130,000 Ft-ba kerül, én 99,000-ért szereztem, és további 10%-ot engednék belőle, 90,000-ért tehát elvihető. Átvétel a mérete miatt személyesen, Bp-en és környékén. losonczi.attila.foka kukac mail.ru | |||||
lacipapa | Adatlap | 600852 | 2016. január 22. 09:28 | ||
Szervusz! Nagyon tetszik,tennél fel még képeket,ahol jobban látszik az alu.? Laci | |||||
Tjoe | Adatlap | 600850 | 2016. január 22. 09:13 | ||
Erről a fóliás technikáról én is szívesen hallanák/olvasnák. | |||||
Fóka | Adatlap | 600822 | 2016. január 21. 22:33 | ||
Szia Chrisi! Nagyon ígéretesen alakulnak! A fólia is jól néz ki. A Tu-70-esnél is beveted? Derűs napot, Fóka | |||||
migi | Adatlap | 600759 | 2016. január 20. 23:06 | ||
Szia Nagyon szivesen , örülök hogy tudtad használni és bevált . | |||||
Chrisi | Adatlap | 600758 | 2016. január 20. 23:03 | ||
Szia Fóka, Kicsit megkésve, de mellékelek pár képet a a 747SP aktuális készültségi áplapitáról. Mögötte az SP alapját képező Revell 747-100 hasonló készültségi szinten. Már csak be kell őket fejezni. A törzs alsó része alumínium fólia, amit első ízben próbáltam ki. A segítségért köszönet Migi kollégának! Üdv, Chrisi | |||||
Fóka | Adatlap | 600714 | 2016. január 20. 11:38 | ||
Szia Vackor! A bumeráng 1:1-es, a Trimotor a számításaim szerint 1:22-re jön ki. Jó közelítéssel odatehetők mellé az 1:24-es teherautóim. A fémlemezek - hát igen, ezt műanyagból szinte lehetetlen imitálni. Fóka | |||||
vackor | Adatlap | 600712 | 2016. január 20. 11:26 | ||
Szia Fóka ! Csak nem a bumeránggal akarsz helyet csinálni az újabb szépségeknek ? Mi a méretaránya ? Ami még káprázatos, a fémlemezek felületi kidolgozása. (Egyébként az ötéves terveket illik túlteljesíteni !) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 600705 | 2016. január 20. 10:15 | ||
Eeez igen! Gyönyörű madár! :) | |||||
Fóka | Adatlap | 600672 | 2016. január 19. 19:41 | ||
Szia! Az Authentic Models nevű cég terméke a makett, íme a honlapjuk: authenticmodels.com/ ...ez pedig a repülőgép-katalógusuk második oldala, itt van a trimotor: authenticmodels.com/collection2/product-category/flight/airplane-models/page/2/ Szép, míves dolgokat készítenek, de úgy tűnik, sorozatgyártásban. És bizony az én példányom alján is ott egy kis matrica, hogy "Authentic Models China"... De ettől még (vagy éppen emiatt) nagyon precíz, még nem találtam rajta hiányosságot, pedig már órák óta nézegetem :-) Fóka | |||||
lacipapa | Adatlap | 600670 | 2016. január 19. 19:31 | ||
Ez,egy gyönyörű darab!Akár repülhetne is a méreténél fogva.Gratulálok!Lehet tudni,hogy hol és ki építette? | |||||
Fóka | Adatlap | 600663 | 2016. január 19. 18:50 | ||
Sziasztok! Megint valami egészen csodálatosat szereztem: a patinás holland-amerikai Authentic Models Ford Trimotorját. Óriási darab, a szárny fesztávja több, mint 1 méter (102 cm)! Gyönyörűen kidolgozták, a vezérsíkok mozgathatók, és velük együtt mozognak a vezérlőhuzalok és a kis konzolok is, amikre a huzalok vannak bekötve az orr-résznél. A makett mindenben az eredetit követi: fából készült vázra építették rá a fém hullámlemez paneleket. A motorok klapnijait és kipufogóit részleteiben kidolgozták, és még a műszaki rekeszek fedőlemezeit is külön applikálták rá. A pilótafülke és utastér is pompásan kidolgozott. Méretét a képek talán érzékeltetik. Ezzel nagyívű makettező pályafutásom is szünetelni fog egy darabig, mert a hobbi-költségvetésem erre az ötéves tervre szánt összege ment rá a beszerzésre... Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 600662 | 2016. január 19. 18:33 | ||
Szia! A folyékony maszkolót nem ajánlom, az belefolyik az esetleges résekbe a keret és az ablak között, még ha egészen apró is a rés. Onnan később nehéz kipiszkálni és a festés is sérülhet (jártam már így). Nekem a gyurmaragasztó vált be. Parányi golyókat gyúrok, ráteszem az ablakra és fogpiszkálóval igazítom pontosan formára. úgy csinálom, hogy az igazítás után 1-1,5 mm-rel emelkedjen ki a felszínből. Ha kész a festés, szemöldkcsipesszel csippantom össze és szedem le, más csipesz nem fogja meg igazán. A módszer előnye, hogy viszonylag gyors (legutóbb 1 Plasticart Mercure-t csináltam így, van vagy 50-60 ablaka), és nem hagy éles peremet a maszkolás széle. Ha véletlenül mégis festékes lesz az ablak, száradás után fogpiszkáló hegyével könnyedén lekaparható a felesleg. Fóka | |||||
lacipapa | Adatlap | 600622 | 2016. január 19. 09:50 | ||
...akkor,ami nem kör alakú,én úgy csinálom,hogy a szalaggal (Tamiuya) leragasztom és fogpiszkálóval bele masszírozom a szélekbe a szalagot.Ezután éles szikével körbe vágom.Az ablak vonala vezeti a pengét.Eléggé macerás,de oda figyelve meg lehet csinálni.Az ablak egy kicsit bele süllyed a helyére és egy pici perem alakul ez elég a penge vezetéséhez.Csak nagyon óvatosan. | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 600592 | 2016. január 18. 21:42 | ||
Nincs lyukasztóm és nem kör alakúak az ablakok! De köszi. | |||||
lacipapa | Adatlap | 600584 | 2016. január 18. 20:42 | ||
Ha van Tamiya maszkoló szalagod és akkora bőr lyukasztód,mint az ablak átmérője,vágjál ki köröket és ragaszd rá.Persze,ha kör alakú az ablak. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Köszönöm, pulzus rendben :-) Még nem tudtam nekiállni, de készülök a nagy kalandra. Találtam egy oldalt, ahol 1 angol kolléga örökítette meg a Mi-12 összeállítását - már előre bizsergek:
www.flankers-site.co.uk/modl_v-12.html
Fóka