<<< Vissza | Tovább >>> |
Sennás | Adatlap | 603806 | 2016. február 21. 11:59 | ![]() | |
ChevyG | Adatlap | 600005 | 2016. január 12. 22:39 | ![]() | |
vfrtom | Adatlap | 599912 | 2016. január 11. 19:49 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 599905 | 2016. január 11. 19:26 | ![]() | |
Hol volt a vasúti rendészet? | |||||
páncélos | Adatlap | 599864 | 2016. január 11. 11:28 | ![]() | |
https://www.facebook.com/media/set/ A múlt héten elindultak az első metró kocsik megújulni Oroszországba. Nem sokáig jutott, szombaton még Dunakeszin ácsingózott, sajnos össze is firkálták rögtön. | |||||
Freddy | Adatlap | 599846 | 2016. január 11. 10:46 | ![]() | |
Azért a modellen az átszóródás is fura kicsit, a való életben olyan egy méteres átmeneti zóna van a két szín között :P | |||||
V43-1123 | Adatlap | 599776 | 2016. január 10. 14:37 | ![]() | |
Üdv! - A 01-es sorozat esetében sem az interneten, sem a szakirodalomban nem találtam olyan fotót, melyen álcázó festést viselt volna. Modellben viszont van ilyen, de ennek valóságtartalma - hivatkozási alap nélkül - megkérdőjelezhető. De, mint tudjuk, a terepasztal mindent elbír :) - A 02-es sorozatból összesen 10 db épült, összehasonlító kísérletek céljából. Azt vizsgálták, hogy a kéthengeres ikergépezet (BR 01) vagy a négyhengeres kompaund gépezet (BR 02) előnyösebb-e. A kísérletek az első változat sikerét hozták, ezért az összes 02-est átépítették 01-es sorozatúvá 1937-42 között. - A kétmozdonyos üzem (előfogatolás) rendszeresnek számított, és számít ma is, ha a vonat terhelése, vagy a pályaviszonyok (erős emelkedő, kissugarú ívek) szükségessé teszik. | |||||
Kamovos | Adatlap | 599460 | 2016. január 6. 14:28 | ![]() | |
Sziasztok! Ezt a vasúti kocsit gyártja valaki 1:72-ben? Segítségeteket előre is köszönöm! alifrafikkhan.blogspot.hu/2011/10/album-foto-penandatanganan-menyerahnya.html Üdv: kamovos | |||||
ChevyG | Adatlap | 599074 | 2016. január 1. 20:15 | ![]() | |
Varjúbácsi | Adatlap | 597450 | 2015. december 9. 09:13 | ![]() | |
att2 | Adatlap | 597417 | 2015. december 8. 19:49 | ![]() | |
Vfrtom! A Br42-es szerkocsija 2'2' T 30-as tipus, egy sztenderd szerkocsi elvileg. Csatolok egy képet a kuplungról, ami valószinüleg a Br42-esen is volt. Azt is el tudom képzelni, hogy akár a második képen látható megoldással együtt volt kapcsolva a mozdony és szerkocsi. Elvileg itthon 501-es sorozatként futott a mozdony, Füstiben lehet személyesen is meg tudod nézni a kapcsolást. | |||||
Sennás | Adatlap | 597414 | 2015. december 8. 17:55 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 597413 | 2015. december 8. 17:30 | ![]() | |
Ezt nézd át! www-personal.umich.edu/~khmiska/_derived/Steam%20locomotive%20tenders.htm | |||||
vfrtom | Adatlap | 597399 | 2015. december 8. 12:11 | ![]() | |
Kösz. De én konkrétan a mozdony és a szenes-vizes kocsi köztire gondoltam. | |||||
lacipapa | Adatlap | 597389 | 2015. december 8. 09:24 | ![]() | |
Szia! Ezeket nem tudnád képekkel illusztrálni (a gyengébbek kedvéért)?Köszi. | |||||
Sennás | Adatlap | 597386 | 2015. december 8. 07:59 | ![]() | |
Szeva. Csavarkapocs,légtömlő(2db),gőzfűtés tömlő(1db). Más nem nagyon,mindkét végén a mozdonynak ugyan az van. m.facebook.com/photo.php?fbid=342073142484482&id=124751094216689&set=a.138437369514728.19088.124751094216689 | |||||
vfrtom | Adatlap | 597361 | 2015. december 7. 19:09 | ![]() | |
Üdv. Milyen kapcsolat , kuplung, nem tudom sajna , hogy hívják, volt egy BR42-es és a szerkocsija között? | |||||
Safranek | Adatlap | 592308 | 2015. szeptember 20. 10:13 | ![]() | |
Csütörtökön a Nyugatiban volt az Árpád motorvonat. Eddig nem láttam élőben. | |||||
páncélos | Adatlap | 590834 | 2015. augusztus 25. 09:39 | ![]() | |
Varjúbácsi | Adatlap | 590587 | 2015. augusztus 20. 00:08 | ![]() | |
TAMÁS78 | Adatlap | 590558 | 2015. augusztus 19. 11:00 | ![]() | |
Itt elvileg felsorolják az összes használatos színt RAL-kód szerint. Középtájt vannak a zöldek, RAL 6007 "palack-zöld" lehetett a jellemző. www.bahnstatistik.de/RAL.htm | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 590556 | 2015. augusztus 19. 09:15 | ![]() | |
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy az 1940-es években a Reichsbahn milyen zöldet használt a személyszállításban a kocsikon? | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 590545 | 2015. augusztus 18. 20:43 | ![]() | |
Elektrolakatos | Adatlap | 590544 | 2015. augusztus 18. 20:41 | ![]() | |
Janika drágám! Magát a községet nem látom, csak az állomásának a felsorolását! 8-) :-P | |||||
lacipapa | Adatlap | 590529 | 2015. augusztus 18. 18:34 | ![]() | |
Háát,én is látom a 37-es számozás alatt. Nem tudom mit takar a 37-es szám? | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 590521 | 2015. augusztus 18. 17:40 | ![]() | |
Nem engem kérdeztél, de én látom... :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 590520 | 2015. augusztus 18. 16:55 | ![]() | |
Drága Jó Barátom. Te látod azon az útvonalon LAD községet? :) | |||||
Sennás | Adatlap | 590507 | 2015. augusztus 18. 13:39 | ![]() | |
Talán halvány reménysugár elméletileg futóképessé teszik és megy Pestre a vasúttörténetibe:-) | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 590506 | 2015. augusztus 18. 13:31 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 590501 | 2015. augusztus 18. 12:17 | ![]() | |
Lacipapa! Köszönöm a fordítást magyarról magyarra. :) Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 590444 | 2015. augusztus 16. 20:25 | ![]() | |
Gabi!Ma már sín sincs!Nem a 80-as években szedték fel! | |||||
Kamovos | Adatlap | 590443 | 2015. augusztus 16. 20:10 | ![]() | |
Olvassad még egyszer végig! | |||||
Gabi | Adatlap | 590423 | 2015. augusztus 16. 13:46 | ![]() | |
Jani! Bocs, de hogy a rendszerváltás hozta ezt, az egy buta demagógia (a 80-as évek végén legjobb tudomásom szerint már a mellékvonalakon se használtak ilyen kocsikat). Egész egyszerűen a technika fejlődik, az átlagember igénye, elvárása magasabb lett, az elavult dolgokat kicserélik modernebbre, hajóban sem a gőzős-lapátkerekes jár menetrendi forgalomban. Lehet még ilyen vonattal menni, a MÁV nosztalgia szokott indítani gőzős vontatású vonatokat időben hozzá illő kocsikkal. Gabi | |||||
Kamovos | Adatlap | 590421 | 2015. augusztus 16. 13:25 | ![]() | |
kaposváról, Ladra Nagyanyámhoz szintén gőzös közlekedett gyerekoromban. Volt ilyen nyitott peronos kocsi is a szerelvénybe. Szomorú, de ma már sin sincs! Ezt hozta a rendszerváltás! :( | |||||
BÉPÉ | Adatlap | 590420 | 2015. augusztus 16. 13:15 | ![]() | |
Gyerekkoromban én is sokat közlekedtem olyan vonaton, ahol a vagonok mind effélék voltak és ha tele voltak, akkor csak a peronon lehetett utazni. Mivel még gőzmozdonyok húzták a szerelvényeket, mire Pestre értünk a hajam tele volt apró koromszemcsékkel. Micsoda nosztalgikus emlék (már mi a jelenlegi hajhiány okán jutott eszembe). | |||||
Gabusch | Adatlap | 590403 | 2015. augusztus 16. 09:22 | ![]() | |
Ahogy elnézem, felújítani egy picit előbb kellett volna. :( | |||||
Sennás | Adatlap | 590402 | 2015. augusztus 16. 07:01 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 590401 | 2015. augusztus 15. 23:04 | ![]() | |
Az az Egerszalók jó lesz ám Szilvás váradnak is! Bocsi az elírásért. :( | |||||
Kamovos | Adatlap | 590400 | 2015. augusztus 15. 22:04 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 590399 | 2015. augusztus 15. 21:58 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 590209 | 2015. augusztus 11. 08:59 | ![]() | |
rrobbie | Adatlap | 590195 | 2015. augusztus 10. 17:02 | ![]() | |
Szia! Köszönöm szépen a javaslatot! Megnézem. Üdv! Robi | |||||
bandy | Adatlap | 590193 | 2015. augusztus 10. 16:24 | ![]() | |
akkokoko | Adatlap | 590095 | 2015. augusztus 8. 11:06 | ![]() | |
akkokoko | Adatlap | 590094 | 2015. augusztus 8. 11:05 | ![]() | |
Szia! Kissé megkésve de talán még jókor: dieselloc.ru/m62/index.html Egyébként sok orosz mozdony van még az oldalon! Ha tudsz oroszul, akkor különösen jó lehet... :-) Ezen kívül figyelmedbe tudom ajánlani az Indóházat. A mostani(aug.-szept.) a Szergejjel foglalkozik. | |||||
Freddy | Adatlap | 589898 | 2015. augusztus 3. 14:58 | ![]() | |
Akit érdekel, írjon mailt, és küldök kontaktot a tulajhoz. | |||||
kalevala | Adatlap | 589866 | 2015. augusztus 2. 19:15 | ![]() | |
lucky | Adatlap | 589477 | 2015. július 24. 08:45 | ![]() | |
Ugyanmá! Nálunk 90 fok is van.. ( bár ha kőműves volt az elkövető vagy annyi vagy nem).. Copyright Zsury.. | |||||
Sennás | Adatlap | 589465 | 2015. július 23. 21:13 | ![]() | |
akkokoko | Adatlap | 589262 | 2015. július 18. 18:50 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Nyiregyi telephely V63-as új köntösben.Reklám céljából felmatricázott Gigant.