<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Sennás | Adatlap | 600091 | 2016. január 13. 18:33 | ![]() | |
Nem emlékszem rá,de szerintem nem.Így is brutális súlya lehetett(székhez képest) nem nagyon borultak azok fel.De esetleg a háttámlára lefekteted,nem gurul az el.Amit Farkas469 feltett képet(598926) ott egy sínen csúszik a szék. Előzmény: (600087) lacipapa 2016. január 13. 18:19 | |||||
lacipapa | Adatlap | 600087 | 2016. január 13. 18:19 | ![]() | |
Szia és köszi.Majdnem eltaláltam,csak egy kicsit gömbölyíteni kell az enyémet. A padlóhoz nem voltak rögzítve? Laci | |||||
Sennás | Adatlap | 600074 | 2016. január 13. 17:21 | ![]() | |
Szia.Én ilyesmire emlékszem Cegléden a dobozos gk-ban. | |||||
lacipapa | Adatlap | 599921 | 2016. január 11. 20:58 | ![]() | |
Üdv,Mindenkinek! egy kis segítséget kérnék! Magyar Gaz-66-ost "bútorozok" és azt szeretném kérdezni,hogy az ülő alkalmatosságok hogy voltak beszerelve,hogy menet közben ne dűljön-boruljon minden? A hosszú bódésat csinálom,egyenlőre asztalok vannak készen és még R-105 és R-107-es rádiók lesznek benne.Erről találtam képeket,de a székek nem látszanak. Üdv,Laci | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 599898 | 2016. január 11. 18:43 | ![]() | |
volt katonai. Az MN tizenvalahány darabjából az egyik. Alapvetően attól függetlenül,hogy magánkézben van - katonai. nagyjából - fejből - 5-6 db. maradt meg, a többi kuka. | |||||
Freddy | Adatlap | 599878 | 2016. január 11. 14:29 | ![]() | |
Ez asszem hagyományőrző, nem katonai. De amúgy tényleg szép :) | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 599825 | 2016. január 10. 21:41 | ![]() | |
hét hónapig biztosan nem mutatta jelét elfáradásnak...pedig a kerónak jóval magasabb a kalóríája... | |||||
gaunt1 | Adatlap | 599805 | 2016. január 10. 18:25 | ![]() | |
Amúgy lett itthon rendszeresítve a hosszabb orrú, JaMZ-238 motoros későbbi változat? | |||||
Sennás | Adatlap | 599797 | 2016. január 10. 17:56 | ![]() | |
uazos | Adatlap | 599786 | 2016. január 10. 15:52 | ![]() | |
Kicsit eltértünk az itteni témától! Bocsi fiúk, alapjáratra teszem magam. | |||||
uazos | Adatlap | 599785 | 2016. január 10. 15:49 | ![]() | |
Kipufogó negatív, de az adagoló féle gondolat pozitív! :) Kicsit állítgatni kell rajta (tudni mit hova!) és már érezhető is a különbség. Gumi kopás műúton reális 6-10 hónap alatt, mivel az ural állandó öszkerékbe van, és eszi mint a fene a mintázatot. Kerozin ? O.O Az ártatlan biztos szenvedett pár napot mikorra besült. Igen sajnos a közpotni diffi mégse olyan mint a kerékközti, de még így is lehet vele ügyeskedni. Én hagynám az 5-ös váltót, ezeket csak szinkronizálni kell... Szép az új ural, csak a hosszabb orr rész nem tetszik. " minden látszólag a régi ".: 375 és a 4320as híd is eggyezik kívülről, de belülről teljesen más, pedig kívül tök ugyan az, ajtók külső része egyezik, belső teljesen más ...stb Orosz az állcázás mestere ! :D | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 599781 | 2016. január 10. 15:18 | ![]() | |
hát valószínű az adagolóján és a levegő be kipufogó gáz ki csatornáknál van a kutya elesve...amikkel kecskeméten húzgáltuk a mig-eket azok is úgy pörögtek mint egy kétütemű krosszmotor.ráadásul mentek is...volt egy két nem hivatalos verseny...a terepgumik meg simára koptak 6-8 hónap alatt a betonon..könnyedén húzták a vadászgépeket..de azok gyári szívó motorok voltak...az egyiket próbaképp kerozinnal tankolták..nem tudom mi lett vele,de nem kéne sokat bírnia a keróval...istenem de elfogadnék egy duplaturbósat itthonra..kerék közi difizárakat csináltatni hozzá,az 5 sebességes váltót kidobni a kukába.egy 16os zf ecosplitet beszerelni vagy egy 13-as eaton fullert .volnának ötleteim...a you tubeon láttam az új uralt..nekem tetszik de azért az vicces,hogy a karosszéria alatt maradt minden látszólag a régi...legalábbis a rugólapok,hidak,panhardok ugyanúgy néznek ki mint a 4320 ason... | |||||
Ogre 69 | Adatlap | 599778 | 2016. január 10. 15:04 | ![]() | |
Úgy ahogy mi rendszerváltás előtt, a bolgárok is csillagot használtak a járműveiken is nem csak a légi járgányokon! Román viszont nem lehet, a román csillagnak nem volt fehér kerete. | |||||
lacipapa | Adatlap | 599766 | 2016. január 10. 11:13 | ![]() | |
Na,ez az!Ilyet léttam a youtubon,bódésat.Ezért érdeklődtem,hogy nekünk volt ilyen,mert kerekem (gyanta) lenne hozzá. | |||||
Sennás | Adatlap | 599756 | 2016. január 10. 09:30 | ![]() | |
Az igen Gabesz!26500képet (Orosz témában) kell átnéznem és pont megtalálom a tiedet is közte:) COOL | |||||
Sennás | Adatlap | 599755 | 2016. január 10. 09:25 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 599754 | 2016. január 10. 09:08 | ![]() | |
ambasa | Adatlap | 599753 | 2016. január 10. 08:53 | ![]() | |
Az NVA a járművein elől általában nem használt rendszámtáblát csak hátul. Az NVA-as járműveken nem csillag volt, hanem stilizált nemzeti címer. Tehát a járművek, még ha német városban vannak is nem lehetnek németek. Ugyan ezen okokból a cseh és a lengyel is kizárt, hiszen ők sem csillagot használtak. És ahogy nézem a bolgár rendszámtáblák számrendszere más. Sennás a képeden román felségjelű jármű van és jellegzetes román katonai rendszámtábla/jelzés és nem bolgár. TG | |||||
juge75 | Adatlap | 599749 | 2016. január 10. 07:32 | ![]() | |
Kizárt. Valamelyik hadgyakorlat záró része az NDK-ban. A Járművek lehetnek magyarok. | |||||
juge75 | Adatlap | 599748 | 2016. január 10. 07:30 | ![]() | |
Az első 3 kép Kalocsán készült, a volt Légvédelmi laktanyában, ami akkor már inkurrencia raktárként üzemelt és az én képeim. A 4. képeden egy moderizált orosz ZU-23-2M látható, amire integrálltak 2 Igla kézi légvédelmi rakétát, ennek lényege az, hogy a közeledő célra a 23mm-es gépágyút, távolódóra a rakétát indíthatták, a megoldás ötlete nálunk is felvetődött, folytak kísérletek az Sz-60 57 mm-es légvédelmi löveg csövére szerelhető eszközökkel (és nem csak rakétákkal). | |||||
uazos | Adatlap | 599746 | 2016. január 10. 00:35 | ![]() | |
Abba a Krazban szerintem már másik motor lehetett beépítve. Teljesítményben ugyan az, de mégegyszer leírom. MÁS ! Nem kompatibilis a kettő, nem tudod felcserélni - beépíteni átalakítás nélkül. Nem olyna mint az uaz és volga motor. Bár itt is van eltérés, de lényegében pillanatok alatt betehető/cserélhető. Turbósnál a lőerőt nem kell figyelembe venni, de a nyomatékot már igen. Igaz nem sokat dob rajta, de bőven elég arra hogy azt a 12T páncéldarabot 90km/h utaztassa. Szívómotort is meg lehet turbósítani. Sőtt tudok egy jobbat, egyik munkatársamnak kellett felújítani az egyik hm-es diesel ural motorját. Szinte egy vadi új motort rakott össze + egy kicsit megbíbelte :)) Elvitték a katonák és pár hétre jöttek vissza vigyorral az arcukon. Ural ponyvával fél gázon 90-100-at megy... szivó motorral. Nem akarták elhinni, pedig igaz volt. Ennyit tesz ha valaki tudja hol kell simogatni az ural punc..ját ;-)) | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 599742 | 2016. január 9. 22:09 | ![]() | |
krazból nagykanizsán állította a gazdája,hogy 22literes v12-es blokkal és 440 lóerős...kicsit sokaltam de úgy legyen..a kamaz és az ural motorja a csőrös és a cabover felépítés miatt más.de teljesítményben ugyanaz...a turbós nyilván nem lehet ugyanaz az a nagyobb nyomaték miatt-bár ezt vicces leírni-nagyobb...és a dugattyúkat is hűteni kell alúlról olajjal..de láttam már simán a szívómotorra rászerelt turbót ahogy esik úgy puffan alapon.. | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 599739 | 2016. január 9. 21:53 | ![]() | |
igen láttam ezt a képet..amit én láttam az szürke fülke fehér tető... | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 599738 | 2016. január 9. 21:50 | ![]() | |
hát ez már egy újabb változat.volt szerencsém kipróbálni az ár-la kft telepén...dupla turbó és mint a képen egy 16 sebességes zf ecosplit váltóval volt szerelve..most az utóbbi 5 év legújabb szüleménye a kínai gyártású cummins és zf fődarabok beépítése.! | |||||
Sennás | Adatlap | 599734 | 2016. január 9. 20:34 | ![]() | |
vfrtom | Adatlap | 599733 | 2016. január 9. 20:14 | ![]() | |
http//images.google.de/imgres Van még itt jó kép. | |||||
Ogre 69 | Adatlap | 599732 | 2016. január 9. 20:06 | ![]() | |
Az 599715 posztban a második képen a parancsnok nem felfelé "tisztelgésre emelt" fejjel látszik és mégis "eláll" a sisakja. | |||||
Ogre 69 | Adatlap | 599731 | 2016. január 9. 20:03 | ![]() | |
Fotóshoppal megbirizgálva sem lett jobb a kép. De a sisak akkor sem stimmel magyarnak! Túl nyitott az alja. Lehetne román vagy bolgár a csillag miatt. Egy biztos a feliratok németek, a zászlók a házfalon NDK zászlók. | |||||
Sennás | Adatlap | 599730 | 2016. január 9. 20:02 | ![]() | |
Ez a Bolgár?Hasonló a csillag csak íveltebbek a szárai. | |||||
migi | Adatlap | 599729 | 2016. január 9. 19:51 | ![]() | |
Esetleg volt kint valami hadgyakorlat amin részt vehettünk ? | |||||
Kamovos | Adatlap | 599727 | 2016. január 9. 19:50 | ![]() | |
Nono! A bolgárokkal nem kocifikáltátok össze véletlen? | |||||
Gabi | Adatlap | 599726 | 2016. január 9. 19:48 | ![]() | |
Az 599715-ös hozzászólásban lévő Ziles kép tuti NDK-ban készült, elég megnézni a házakon a felíratot, valamint az út szélén lévő jellegzetes megálló táblát, tetején a H betűvel. Ha jól olvasom a ház falán, akkor Magdeburgban van fotózva. Lehet magyar a ZIL, de akkor kinn volt valamiért, és úgy vonult fel. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 599725 | 2016. január 9. 19:46 | ![]() | |
Lehet a kép nem magyar de járművek -szerintem biztosan. | |||||
Gabi | Adatlap | 599724 | 2016. január 9. 19:43 | ![]() | |
Az NDK-ban sokáig a hozzánk hasonló 2 betű - 4 szám (aa-00-00) kombinációt használták a rendszámnál, később (talán a 70-80-as években) kezdték használni a 3 betű 3 szám (aaa-0-00) kombinációt. Simán lehet NDK-s a rendszám ezért, és az előző képeken is látszik a német felírat a házakon. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 599723 | 2016. január 9. 19:42 | ![]() | |
Nincs itt baj a sisakkal sem, csak a kép minősége,no meg a tiszteletadás miatt látszódik így. Magyar a kép, a közelebbi,tehát bal oldali Ludmillán látható a "HV" rendszám betűjel ami eleve a platós Zil-157 betűjele is. | |||||
Sennás | Adatlap | 599722 | 2016. január 9. 19:23 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 599721 | 2016. január 9. 19:10 | ![]() | |
A feliratot én is nézem NÉMET de tényleg az elég magyar csillagnak néz ki. | |||||
Ogre 69 | Adatlap | 599720 | 2016. január 9. 19:06 | ![]() | |
Bocs elszúrtam! NDK nem román. Viszont a csillag felségjelet nem értem! A sisakok meg a feliratok biztos németek ( NDK ). | |||||
Ogre 69 | Adatlap | 599719 | 2016. január 9. 19:02 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 599718 | 2016. január 9. 19:00 | ![]() | |
Kamaz 43118-46 Cylinder arrangement and number V-shaped, 8 Cylinder Ø and piston stroke, mm 120/130 Degree of compression 17 Engine displacement, L 11,76 Fuel feed system Common Rail Maximum net horsepower, kW (h.p.) 221 (300) at crankshaft rotation speed, rpm 1900 Maximum net torque, Nm (kgfm) 1275 (130) at crankshaft rotation speed, rpm 1300 Model 740.662-300 Type turbocharged diesel, with aftercooling Jó! | |||||
migi | Adatlap | 599716 | 2016. január 9. 18:53 | ![]() | |
Szerintem ezek nem hazai fotók | |||||
Sennás | Adatlap | 599715 | 2016. január 9. 18:51 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 599713 | 2016. január 9. 18:43 | ![]() | |
uazos | Adatlap | 599709 | 2016. január 9. 18:12 | ![]() | |
Kamaz és a Kamaz motoros Ural között van különbség. Nem az 1:1-ben egyezik meg a két motor, alkatrészileg igen,csak más felépítéssel. A túrbós kamaz motort pedig ne is soroljuk a kettő közé. Lényegesen eltér közülük, adagoló, turbó+szívócsonk,dugattyú és még sorolhatnám miegymás... Lásd btr Kraznak az erősebb változata (biztosra nem tudom !) de talán a gvozgyika turbós motor volt. Ez lett bele építve. | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 599648 | 2016. január 8. 21:33 | ![]() | |
ok,köszi...a kraz nagyobb mint az ural,kamaz és a zil..azok kb egy méretűek minden téren...a kraznak van nagyobb köbcentis tán 22 literes motorja is...de erre nem esküdnék... | |||||
Sennás | Adatlap | 599642 | 2016. január 8. 20:18 | ![]() | |
Műszakilag nem értek hozzá,sőt az Orosz logikát se értem,de lehet a könnyebb blokk,ehhez a kasztnihoz jobban megy.Kraz/Kamaz egy kategóriával feljebb van oda kell az erősebb motor.Csak az az érdekes miért '92-2002 között gyártott modell. Itt egy Zil történet talán kihámozol belőle valamit. www.voengruzovik.ru/ZIL-131.html#&panel1-1 | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 599637 | 2016. január 8. 19:37 | ![]() | |
érdekes...de a harmat gyenge benzines után miért gyártanak egy hasonlóan gyenge dízelt?amikor ott a kamaz és a kamaz motoros ural 4320.10850ccm v8 210 lóerős szívó,250 lóerős turbós..kb 650 nm nyomatékkal...régi szürke épfus kamazokra még sablonnal rá is volt fújva,mint egy kis adat tábla:erősített kivitel,turbóval ellátva!nehogy elrepüljön vele a sofőr...a vele egyidős kis 1-es m.a.n.meg 280-320-lovas volt akkor... | |||||
Sennás | Adatlap | 599275 | 2016. január 3. 19:48 | ![]() | |
De.Csak eddig a legtöbb kép amit találtam mind a benzines volt(van) az első 100 kép.Persze hogy feltűnt hogy ez más csak nem tudtam hogy ez sufni tuning vagy gyári.Oroszoknál semmi nem biztos. | |||||
lacipapa | Adatlap | 599249 | 2016. január 3. 16:35 | ![]() | |
Szervusztok! Tudná valaki,hogy a fellelhető 1:35-ös, tábori konyhák közül melyik lenne autentikus a Gaz-66-hoz?Találtam több oroszt is,de nem tudom melyiket lehetne, kis reszeléssel esetleg,utána akasztani? Üdv,Laci | |||||
lacipapa | Adatlap | 599198 | 2016. január 3. 09:27 | ![]() | |
Remélem,magyarul folytatjátok (legyetek szívesek). :-) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |