<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Sennás | Adatlap | 599713 | 2016. január 9. 18:43 | ![]() | |||||||||||||
uazos | Adatlap | 599709 | 2016. január 9. 18:12 | ![]() | |||||||||||||
Kamaz és a Kamaz motoros Ural között van különbség. Nem az 1:1-ben egyezik meg a két motor, alkatrészileg igen,csak más felépítéssel. A túrbós kamaz motort pedig ne is soroljuk a kettő közé. Lényegesen eltér közülük, adagoló, turbó+szívócsonk,dugattyú és még sorolhatnám miegymás... Lásd btr Kraznak az erősebb változata (biztosra nem tudom !) de talán a gvozgyika turbós motor volt. Ez lett bele építve. | |||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 599648 | 2016. január 8. 21:33 | ![]() | |||||||||||||
ok,köszi...a kraz nagyobb mint az ural,kamaz és a zil..azok kb egy méretűek minden téren...a kraznak van nagyobb köbcentis tán 22 literes motorja is...de erre nem esküdnék... | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 599642 | 2016. január 8. 20:18 | ![]() | |||||||||||||
Műszakilag nem értek hozzá,sőt az Orosz logikát se értem,de lehet a könnyebb blokk,ehhez a kasztnihoz jobban megy.Kraz/Kamaz egy kategóriával feljebb van oda kell az erősebb motor.Csak az az érdekes miért '92-2002 között gyártott modell. Itt egy Zil történet talán kihámozol belőle valamit. www.voengruzovik.ru/ZIL-131.html#&panel1-1 | |||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 599637 | 2016. január 8. 19:37 | ![]() | |||||||||||||
érdekes...de a harmat gyenge benzines után miért gyártanak egy hasonlóan gyenge dízelt?amikor ott a kamaz és a kamaz motoros ural 4320.10850ccm v8 210 lóerős szívó,250 lóerős turbós..kb 650 nm nyomatékkal...régi szürke épfus kamazokra még sablonnal rá is volt fújva,mint egy kis adat tábla:erősített kivitel,turbóval ellátva!nehogy elrepüljön vele a sofőr...a vele egyidős kis 1-es m.a.n.meg 280-320-lovas volt akkor... | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 599275 | 2016. január 3. 19:48 | ![]() | |||||||||||||
De.Csak eddig a legtöbb kép amit találtam mind a benzines volt(van) az első 100 kép.Persze hogy feltűnt hogy ez más csak nem tudtam hogy ez sufni tuning vagy gyári.Oroszoknál semmi nem biztos. | |||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 599249 | 2016. január 3. 16:35 | ![]() | |||||||||||||
Szervusztok! Tudná valaki,hogy a fellelhető 1:35-ös, tábori konyhák közül melyik lenne autentikus a Gaz-66-hoz?Találtam több oroszt is,de nem tudom melyiket lehetne, kis reszeléssel esetleg,utána akasztani? Üdv,Laci | |||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 599198 | 2016. január 3. 09:27 | ![]() | |||||||||||||
Remélem,magyarul folytatjátok (legyetek szívesek). :-) | |||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 599192 | 2016. január 3. 06:40 | ![]() | |||||||||||||
Ну, вот! Кому это непонятно? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 599160 | 2016. január 2. 18:49 | ![]() | |||||||||||||
És igen!Király vagy!1992-2002 között gyártott ЗИЛ-131Н2 двигатель: ЗИЛ-0550 дизель, четырехтактный, 8-ми цилиндровый, V-образный 90°, верхнеклапанный, жидкостного охлаждения диаметр цилиндра, мм 100 ход поршня, мм 100 рабочий объем, л 6,28 степень сжатия 18 мощность двигателя, л.с. (кВт) 132 (97) при 2800 об/мин крутящий момент, кГс*м (Нм) 38,2 (375) при 1600-1800 об/мин | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 599159 | 2016. január 2. 18:35 | ![]() | |||||||||||||
Szerintem elég, mert elég nagy felület úgy keresztben. A második képet nem tudom, de így ránézésből inkább arra tippelnék, hogy valami diesel motor van benne, és annak az Intercooler, mert elég vastagok a csövek, de tényleg csak tipp. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 599158 | 2016. január 2. 18:25 | ![]() | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 599157 | 2016. január 2. 18:19 | ![]() | |||||||||||||
Annyi elég?És ez is az lenne csak "modern"-be? | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 599155 | 2016. január 2. 18:10 | ![]() | |||||||||||||
Az a vízszintes hűtő szerintem olajhűtő lehet. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 599153 | 2016. január 2. 17:46 | ![]() | |||||||||||||
Még egy pár javítani valót találunk az ICM Zil-131én.Nem örülök neki fene melós lesz a végén.Én a hűtő előtti kereszt hűtő(mi az?) szálakat most hajtottat le majd fel kell rakni ezt is.(érdekes valahol 2+5 valahol egyben a 7 cső) | |||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 598973 | 2015. december 31. 11:27 | ![]() | |||||||||||||
Srácok. Érdemes megnézni, én nem fűzök hozzá semmit. https://www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 598955 | 2015. december 30. 23:15 | ![]() | |||||||||||||
Kis kiegészítés: KF Konténer Felépítmény - magyar, BUDAMOBIL gyártmány. Hordozó alváz: Zil-131,Csepel D-566,Dac-665T,Ural 375D,4320. A képen KF-2-es. A KF 3 változata létezett. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598953 | 2015. december 30. 22:18 | ![]() | |||||||||||||
Gyerekek segítsetek.Hogy hívják az Oroszok a Tábori Könnyű Vezetéket?Barna-Fekete telefonos vezetéket.Köszi | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598940 | 2015. december 30. 21:14 | ![]() | |||||||||||||
Beszélek én Zolival(Pajerós)hátha rá lehet beszélni 1×segítsen ki:) Hátha tudunk rendelni:) | |||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 598934 | 2015. december 30. 21:02 | ![]() | |||||||||||||
Nagyon szép a belseje,jó volna kívülről is "körbe járni". | |||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 598933 | 2015. december 30. 21:01 | ![]() | |||||||||||||
Szia!Azért választottam,mert nincs kedvem gépeket faragni,ha egyszer lehet(ne) kapni. A képeket le mentettem a bútorokat meg meg tudom csinálni.Egyszer csak rendelnek szerszám gépeket,valamelyik hazai boltosok. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598929 | 2015. december 30. 20:47 | ![]() | |||||||||||||
Amúgy kurv@ szép állapotban van:) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598928 | 2015. december 30. 20:44 | ![]() | |||||||||||||
Hát ez az!Erre gondoltam.Én kérdeztem hülyén.Járműjavító--mühelyes(nekem ez az) | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 598926 | 2015. december 30. 20:38 | ![]() | |||||||||||||
Helló! 5. kép. Kf-2-es. Járműjavító felépítmény. A jármű magán tulajdonban van. Üdv. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598923 | 2015. december 30. 20:30 | ![]() | |||||||||||||
Egy nem orosz, hanem keletnémet felépítmény (LAK-2). | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598922 | 2015. december 30. 20:29 | ![]() | |||||||||||||
Esetleg egy kérdés.Ami nálunk tábori Könnyű Vezeték(TKV) volt azt az Oroszok minek hívták?Csak volt Orosz megfelelője.Ott is csak összekötötték a rádiókat egymással. Hogy keressem "eredeti" nyelven? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598921 | 2015. december 30. 20:26 | ![]() | |||||||||||||
Köszönet Gábor!Én nem találom a "LAK-2" az mi? Viszont megvan a "КУНГ wikipédia":) avtotravel.com/Forums/Brands-Motorhomes-Caravans-Sales-Comparison/Offroad-Motorhomes/c%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F-%D1%87%D1%82%D0%BE-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B5-%D0%BA%D1%83%D0%BD%D0%B3/ | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598919 | 2015. december 30. 19:50 | ![]() | |||||||||||||
5. képen nem KUNG, hanem EZF (LAK-2) felépítmény látható. 6. képen pedig nem múhelykocsi, hanem parancsnoki háló vagy vezetési pont lehet (Orosz). | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598913 | 2015. december 30. 17:08 | ![]() | |||||||||||||
Szia Laci! Az általad kinézett gyanta cuccok ebbe Zil-131 Kung-ba pont megtalálhatók!Jó ki melót választottál:) Kérdezném a 5képen látható MH Ural milyen "műhelyes"? Utcsó képen az MNH ilyen 4 ablakos KUNGot használtunk? Köszi SENNÁS | |||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 598870 | 2015. december 29. 23:38 | ![]() | |||||||||||||
Nézd meg figyelmesebben, és magadtól rájössz ;-) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598865 | 2015. december 29. 21:41 | ![]() | |||||||||||||
"Ponyvánál ne felejtsd el a platót is figyelembe venni!" Segíts kérlek ez mit jelent? | |||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 598864 | 2015. december 29. 21:28 | ![]() | |||||||||||||
hidropneumatikus. 1 illetve újak 2 körös fékrendszerrel jöttek ki. Ponyvánál ne felejtsd el a platót is figyelembe venni! Egyébként Magyar hitványhatosok: Csatos megoldással voltak ellátva. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598863 | 2015. december 29. 21:19 | ![]() | |||||||||||||
OK.Nem bonyolítom:)Még csak annyit a fő különbség a "mérsékelt" és a "trópusi" változat között a kasztni elején a két oldalt azok a bordák az index és kilincs magasságban.Mond meg nekem a HR-67-74 verdán van ilyen vagy nincs?Én ebből szögből nem látom.Illetve csak a fény tükröződik bénán vagy lehet hogy sárga lámpa van a fényálca alatt? | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 598862 | 2015. december 29. 21:03 | ![]() | |||||||||||||
Amilyen éppen volt vagy csináltattak! Felejtsd el a szabványokat honvédségnél... Láttam(fotóztam) Gaz-66 rendkívül sötét zölddel! Zil-131-est élénk zománc színnel. Uaz-469-est 69M gulyáságyút húzva! Uaz-469-est civil országúti gumikkal rohangálni! Uaz-469 kicicomázva angol vadászgépes feliratokkal! Uaz-469est rikító zöld motortérrel és belsővel. stb... Üdv. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598861 | 2015. december 29. 20:58 | ![]() | |||||||||||||
Na itt leírják az életrajzát a Gaz-66nak.Érdekes az "export-trópusi éghajlatú" kategóriába sorolt és az "export-mérsékelt éghajlatú" kat. sorolt járműből egyaránt kapott az MNH. parm.mybb.ru/viewtopic.php?id=93 Érdekes a 4-5 borda a kocsik oldalán.5"bordás" Magyar verdát nemigen látott még senki ugye?Vagy még kaptunk akkor is "ÚJ" gaz-66ost a nagytesótol? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598860 | 2015. december 29. 20:14 | ![]() | |||||||||||||
De mi akkor ilyet használtunk?Én az az egyenként befűzőst nem láttam.Egy zsinór oldalanként.Kifújt. Megvan az akkuház:) | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 598859 | 2015. december 29. 20:09 | ![]() | |||||||||||||
A 3. képen után gyártott ponyva van! Így sokkal könnyebb az előállításuk. Gyári csatos és oldal ablakos. Üdv. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598858 | 2015. december 29. 20:06 | ![]() | |||||||||||||
Köszönet Gábor a korrekt tájékoztatásért! Rákerestem a Wiki-be most már értem a lényeget. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598855 | 2015. december 29. 19:43 | ![]() | |||||||||||||
Fékrendszer: -üzemi: hidropneumatikus -rögzítő: mechanikus A GAZ-66 kormányműve hidraulikus rásegítővel(szervó), fékrendszere hidrovákuumos fékerősítővel rendelkezik, a sebességváltó harmadik és negyedik fokozata szinkronizált. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598854 | 2015. december 29. 19:42 | ![]() | |||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598853 | 2015. december 29. 19:37 | ![]() | |||||||||||||
Persze hogy nem levegős, légtelenítve van... | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598851 | 2015. december 29. 19:22 | ![]() | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598850 | 2015. december 29. 18:54 | ![]() | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598847 | 2015. december 29. 18:18 | ![]() | |||||||||||||
Szia Tibi.Nézegetem ezt a rajzot meg az általad Szep. feltett képet.Az Orosz 66-on csatos(bedugós)-(a Trumpi makett ezt utánozza)volt a ponyva rögzítés,az NH pedig lefűzős?Én is az utóbbira emlékszem. Illetve a Vasutas kollégák akik Gaz-66 szolgáltak váltig állítják a PAD hátul 2db(egybe) volt.De én úgy emlékszem oldalanként 2-2 pad volt.Középen el volt választva így akár 4 féle képpen is fel/le mozgatni.--Úgy mint a képen. | |||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 598839 | 2015. december 29. 15:55 | ![]() | |||||||||||||
Ahogy vizsgálgatom,ez BRDM alváz és GAZ kaszni. | |||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 598838 | 2015. december 29. 15:54 | ![]() | |||||||||||||
Jól néz ki,ez BTR-80A kerék agy,de én olyat találtam a youtubon,hogy BTR-80,vagy BRDM agyakkal. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598834 | 2015. december 29. 15:21 | ![]() | |||||||||||||
Kösz Tibi majd próbálkozom. Laci az 1:10 az meg marha nagy.De kösz a felajánlást. Nézd ez Gaz-66(már nem sok köze van hozzá)és BTR FELNI+KERÉK | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 598832 | 2015. december 29. 14:46 | ![]() | |||||||||||||
Helló! Sajnos én nem találtam. De azt tudom, hogy az aksi tetején egy doboz van. Ajánlom neked, hogy felmész a Gaz-66 index fórumra és felteszed a kérdést, hogy eredeti aksi dobozról keresel képet, akkor szerintem segítenek. Találtam pár rajzot hátha valakit érdekel. Üdv. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598818 | 2015. december 29. 12:24 | ![]() | |||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 598813 | 2015. december 29. 11:29 | ![]() | |||||||||||||
Szervusztok! Kicsi segítséget kérnék!A Gaz-66-os bódéját faragom és a tetejéről nem találtam képeket.Azt a bódét építem,amelyiknek hátul van a pótkerék,tehát a hosszút.Persze kép sorozatokat is szívesen fogadok erről a típusról,azt hiszem ez a parancsnoki.Ha nem javítsatok ki.A belső berendezése is lényeges lenne!Természeten nálunk használatos gépről volna szó!Előre is köszönök minden segítséget. Elérhetőségem az adatlapon. Üdv,Laci |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Orosz oldalt keresgélek ott találtam ez a 2 képet.Talán 2015 okt feltöltésüek.De hogy hol készült?A 4.kép csak kérdezem így együtt működik a két légvédelmi 2 rendszer?