<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
migi | Adatlap | 599729 | 2016. január 9. 19:51 | ||||||||||||||
Esetleg volt kint valami hadgyakorlat amin részt vehettünk ? | |||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 599727 | 2016. január 9. 19:50 | ||||||||||||||
Nono! A bolgárokkal nem kocifikáltátok össze véletlen? | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 599726 | 2016. január 9. 19:48 | ||||||||||||||
Az 599715-ös hozzászólásban lévő Ziles kép tuti NDK-ban készült, elég megnézni a házakon a felíratot, valamint az út szélén lévő jellegzetes megálló táblát, tetején a H betűvel. Ha jól olvasom a ház falán, akkor Magdeburgban van fotózva. Lehet magyar a ZIL, de akkor kinn volt valamiért, és úgy vonult fel. | |||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 599725 | 2016. január 9. 19:46 | ||||||||||||||
Lehet a kép nem magyar de járművek -szerintem biztosan. | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 599724 | 2016. január 9. 19:43 | ||||||||||||||
Az NDK-ban sokáig a hozzánk hasonló 2 betű - 4 szám (aa-00-00) kombinációt használták a rendszámnál, később (talán a 70-80-as években) kezdték használni a 3 betű 3 szám (aaa-0-00) kombinációt. Simán lehet NDK-s a rendszám ezért, és az előző képeken is látszik a német felírat a házakon. | |||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 599723 | 2016. január 9. 19:42 | ||||||||||||||
Nincs itt baj a sisakkal sem, csak a kép minősége,no meg a tiszteletadás miatt látszódik így. Magyar a kép, a közelebbi,tehát bal oldali Ludmillán látható a "HV" rendszám betűjel ami eleve a platós Zil-157 betűjele is. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 599722 | 2016. január 9. 19:23 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 599721 | 2016. január 9. 19:10 | ||||||||||||||
A feliratot én is nézem NÉMET de tényleg az elég magyar csillagnak néz ki. | |||||||||||||||||
Ogre 69 | Adatlap | 599720 | 2016. január 9. 19:06 | ||||||||||||||
Bocs elszúrtam! NDK nem román. Viszont a csillag felségjelet nem értem! A sisakok meg a feliratok biztos németek ( NDK ). | |||||||||||||||||
Ogre 69 | Adatlap | 599719 | 2016. január 9. 19:02 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 599718 | 2016. január 9. 19:00 | ||||||||||||||
Kamaz 43118-46 Cylinder arrangement and number V-shaped, 8 Cylinder Ø and piston stroke, mm 120/130 Degree of compression 17 Engine displacement, L 11,76 Fuel feed system Common Rail Maximum net horsepower, kW (h.p.) 221 (300) at crankshaft rotation speed, rpm 1900 Maximum net torque, Nm (kgfm) 1275 (130) at crankshaft rotation speed, rpm 1300 Model 740.662-300 Type turbocharged diesel, with aftercooling Jó! | |||||||||||||||||
migi | Adatlap | 599716 | 2016. január 9. 18:53 | ||||||||||||||
Szerintem ezek nem hazai fotók | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 599715 | 2016. január 9. 18:51 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 599713 | 2016. január 9. 18:43 | ||||||||||||||
uazos | Adatlap | 599709 | 2016. január 9. 18:12 | ||||||||||||||
Kamaz és a Kamaz motoros Ural között van különbség. Nem az 1:1-ben egyezik meg a két motor, alkatrészileg igen,csak más felépítéssel. A túrbós kamaz motort pedig ne is soroljuk a kettő közé. Lényegesen eltér közülük, adagoló, turbó+szívócsonk,dugattyú és még sorolhatnám miegymás... Lásd btr Kraznak az erősebb változata (biztosra nem tudom !) de talán a gvozgyika turbós motor volt. Ez lett bele építve. | |||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 599648 | 2016. január 8. 21:33 | ||||||||||||||
ok,köszi...a kraz nagyobb mint az ural,kamaz és a zil..azok kb egy méretűek minden téren...a kraznak van nagyobb köbcentis tán 22 literes motorja is...de erre nem esküdnék... | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 599642 | 2016. január 8. 20:18 | ||||||||||||||
Műszakilag nem értek hozzá,sőt az Orosz logikát se értem,de lehet a könnyebb blokk,ehhez a kasztnihoz jobban megy.Kraz/Kamaz egy kategóriával feljebb van oda kell az erősebb motor.Csak az az érdekes miért '92-2002 között gyártott modell. Itt egy Zil történet talán kihámozol belőle valamit. www.voengruzovik.ru/ZIL-131.html#&panel1-1 | |||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 599637 | 2016. január 8. 19:37 | ||||||||||||||
érdekes...de a harmat gyenge benzines után miért gyártanak egy hasonlóan gyenge dízelt?amikor ott a kamaz és a kamaz motoros ural 4320.10850ccm v8 210 lóerős szívó,250 lóerős turbós..kb 650 nm nyomatékkal...régi szürke épfus kamazokra még sablonnal rá is volt fújva,mint egy kis adat tábla:erősített kivitel,turbóval ellátva!nehogy elrepüljön vele a sofőr...a vele egyidős kis 1-es m.a.n.meg 280-320-lovas volt akkor... | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 599275 | 2016. január 3. 19:48 | ||||||||||||||
De.Csak eddig a legtöbb kép amit találtam mind a benzines volt(van) az első 100 kép.Persze hogy feltűnt hogy ez más csak nem tudtam hogy ez sufni tuning vagy gyári.Oroszoknál semmi nem biztos. | |||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 599249 | 2016. január 3. 16:35 | ||||||||||||||
Szervusztok! Tudná valaki,hogy a fellelhető 1:35-ös, tábori konyhák közül melyik lenne autentikus a Gaz-66-hoz?Találtam több oroszt is,de nem tudom melyiket lehetne, kis reszeléssel esetleg,utána akasztani? Üdv,Laci | |||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 599198 | 2016. január 3. 09:27 | ||||||||||||||
Remélem,magyarul folytatjátok (legyetek szívesek). :-) | |||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 599192 | 2016. január 3. 06:40 | ||||||||||||||
Ну, вот! Кому это непонятно? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 599160 | 2016. január 2. 18:49 | ||||||||||||||
És igen!Király vagy!1992-2002 között gyártott ЗИЛ-131Н2 двигатель: ЗИЛ-0550 дизель, четырехтактный, 8-ми цилиндровый, V-образный 90°, верхнеклапанный, жидкостного охлаждения диаметр цилиндра, мм 100 ход поршня, мм 100 рабочий объем, л 6,28 степень сжатия 18 мощность двигателя, л.с. (кВт) 132 (97) при 2800 об/мин крутящий момент, кГс*м (Нм) 38,2 (375) при 1600-1800 об/мин | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 599159 | 2016. január 2. 18:35 | ||||||||||||||
Szerintem elég, mert elég nagy felület úgy keresztben. A második képet nem tudom, de így ránézésből inkább arra tippelnék, hogy valami diesel motor van benne, és annak az Intercooler, mert elég vastagok a csövek, de tényleg csak tipp. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 599158 | 2016. január 2. 18:25 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 599157 | 2016. január 2. 18:19 | ||||||||||||||
Annyi elég?És ez is az lenne csak "modern"-be? | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 599155 | 2016. január 2. 18:10 | ||||||||||||||
Az a vízszintes hűtő szerintem olajhűtő lehet. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 599153 | 2016. január 2. 17:46 | ||||||||||||||
Még egy pár javítani valót találunk az ICM Zil-131én.Nem örülök neki fene melós lesz a végén.Én a hűtő előtti kereszt hűtő(mi az?) szálakat most hajtottat le majd fel kell rakni ezt is.(érdekes valahol 2+5 valahol egyben a 7 cső) | |||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 598973 | 2015. december 31. 11:27 | ||||||||||||||
Srácok. Érdemes megnézni, én nem fűzök hozzá semmit. https://www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 598955 | 2015. december 30. 23:15 | ||||||||||||||
Kis kiegészítés: KF Konténer Felépítmény - magyar, BUDAMOBIL gyártmány. Hordozó alváz: Zil-131,Csepel D-566,Dac-665T,Ural 375D,4320. A képen KF-2-es. A KF 3 változata létezett. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598953 | 2015. december 30. 22:18 | ||||||||||||||
Gyerekek segítsetek.Hogy hívják az Oroszok a Tábori Könnyű Vezetéket?Barna-Fekete telefonos vezetéket.Köszi | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598940 | 2015. december 30. 21:14 | ||||||||||||||
Beszélek én Zolival(Pajerós)hátha rá lehet beszélni 1×segítsen ki:) Hátha tudunk rendelni:) | |||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 598934 | 2015. december 30. 21:02 | ||||||||||||||
Nagyon szép a belseje,jó volna kívülről is "körbe járni". | |||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 598933 | 2015. december 30. 21:01 | ||||||||||||||
Szia!Azért választottam,mert nincs kedvem gépeket faragni,ha egyszer lehet(ne) kapni. A képeket le mentettem a bútorokat meg meg tudom csinálni.Egyszer csak rendelnek szerszám gépeket,valamelyik hazai boltosok. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598929 | 2015. december 30. 20:47 | ||||||||||||||
Amúgy kurv@ szép állapotban van:) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598928 | 2015. december 30. 20:44 | ||||||||||||||
Hát ez az!Erre gondoltam.Én kérdeztem hülyén.Járműjavító--mühelyes(nekem ez az) | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 598926 | 2015. december 30. 20:38 | ||||||||||||||
Helló! 5. kép. Kf-2-es. Járműjavító felépítmény. A jármű magán tulajdonban van. Üdv. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598923 | 2015. december 30. 20:30 | ||||||||||||||
Egy nem orosz, hanem keletnémet felépítmény (LAK-2). | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598922 | 2015. december 30. 20:29 | ||||||||||||||
Esetleg egy kérdés.Ami nálunk tábori Könnyű Vezeték(TKV) volt azt az Oroszok minek hívták?Csak volt Orosz megfelelője.Ott is csak összekötötték a rádiókat egymással. Hogy keressem "eredeti" nyelven? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598921 | 2015. december 30. 20:26 | ||||||||||||||
Köszönet Gábor!Én nem találom a "LAK-2" az mi? Viszont megvan a "КУНГ wikipédia":) avtotravel.com/Forums/Brands-Motorhomes-Caravans-Sales-Comparison/Offroad-Motorhomes/c%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F-%D1%87%D1%82%D0%BE-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B5-%D0%BA%D1%83%D0%BD%D0%B3/ | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598919 | 2015. december 30. 19:50 | ||||||||||||||
5. képen nem KUNG, hanem EZF (LAK-2) felépítmény látható. 6. képen pedig nem múhelykocsi, hanem parancsnoki háló vagy vezetési pont lehet (Orosz). | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598913 | 2015. december 30. 17:08 | ||||||||||||||
Szia Laci! Az általad kinézett gyanta cuccok ebbe Zil-131 Kung-ba pont megtalálhatók!Jó ki melót választottál:) Kérdezném a 5képen látható MH Ural milyen "műhelyes"? Utcsó képen az MNH ilyen 4 ablakos KUNGot használtunk? Köszi SENNÁS | |||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 598870 | 2015. december 29. 23:38 | ||||||||||||||
Nézd meg figyelmesebben, és magadtól rájössz ;-) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598865 | 2015. december 29. 21:41 | ||||||||||||||
"Ponyvánál ne felejtsd el a platót is figyelembe venni!" Segíts kérlek ez mit jelent? | |||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 598864 | 2015. december 29. 21:28 | ||||||||||||||
hidropneumatikus. 1 illetve újak 2 körös fékrendszerrel jöttek ki. Ponyvánál ne felejtsd el a platót is figyelembe venni! Egyébként Magyar hitványhatosok: Csatos megoldással voltak ellátva. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598863 | 2015. december 29. 21:19 | ||||||||||||||
OK.Nem bonyolítom:)Még csak annyit a fő különbség a "mérsékelt" és a "trópusi" változat között a kasztni elején a két oldalt azok a bordák az index és kilincs magasságban.Mond meg nekem a HR-67-74 verdán van ilyen vagy nincs?Én ebből szögből nem látom.Illetve csak a fény tükröződik bénán vagy lehet hogy sárga lámpa van a fényálca alatt? | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 598862 | 2015. december 29. 21:03 | ||||||||||||||
Amilyen éppen volt vagy csináltattak! Felejtsd el a szabványokat honvédségnél... Láttam(fotóztam) Gaz-66 rendkívül sötét zölddel! Zil-131-est élénk zománc színnel. Uaz-469-est 69M gulyáságyút húzva! Uaz-469-est civil országúti gumikkal rohangálni! Uaz-469 kicicomázva angol vadászgépes feliratokkal! Uaz-469est rikító zöld motortérrel és belsővel. stb... Üdv. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598861 | 2015. december 29. 20:58 | ||||||||||||||
Na itt leírják az életrajzát a Gaz-66nak.Érdekes az "export-trópusi éghajlatú" kategóriába sorolt és az "export-mérsékelt éghajlatú" kat. sorolt járműből egyaránt kapott az MNH. parm.mybb.ru/viewtopic.php?id=93 Érdekes a 4-5 borda a kocsik oldalán.5"bordás" Magyar verdát nemigen látott még senki ugye?Vagy még kaptunk akkor is "ÚJ" gaz-66ost a nagytesótol? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 598860 | 2015. december 29. 20:14 | ||||||||||||||
De mi akkor ilyet használtunk?Én az az egyenként befűzőst nem láttam.Egy zsinór oldalanként.Kifújt. Megvan az akkuház:) | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 598859 | 2015. december 29. 20:09 | ||||||||||||||
A 3. képen után gyártott ponyva van! Így sokkal könnyebb az előállításuk. Gyári csatos és oldal ablakos. Üdv. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |