<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Gorbils | Adatlap | 585578 | 2015. május 13. 17:24 | ![]() | |
sanyi | Adatlap | 585404 | 2015. május 10. 08:50 | ![]() | |
Sziasztok! Török "légigyőztes" F-16-osok: theaviationist.com/2015/05/08/turkish-f-16-sports-mig-23-kill-markings/ theaviationist.com/2015/05/07/mi-17-kill-mark-on-f-16/ | |||||
Rafika00 | Adatlap | 585383 | 2015. május 9. 15:07 | ![]() | |
Bár nem kép de itt egy link az orosz máj 9.-ei parádéról. http://may9.ru/parade Jó nézelődést! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 585289 | 2015. május 8. 03:27 | ![]() | |
Szerintem RC modell. | |||||
Ogre 69 | Adatlap | 585288 | 2015. május 8. 00:15 | ![]() | |
Árulja el valaki, a videó első fél percében RC modell vagy tényleg valódi gép repül! https://www.youtube.com/watch?v=mfoI7EmP4ZM | |||||
sanyi | Adatlap | 584704 | 2015. április 29. 19:00 | ![]() | |
Sziasztok! Érdemes megnézni ezt a videót. www.youtube.com/watch 12:36-nál... Óriási! Látszik hogy milyen buták, hiszen nem így kell egy típust búcsúztatni, hanem titokban, szinte megszégyenülve, a nyilvánosság elől totálisan elzárva, ahogy ilyen modern és civilizált helyeken csinálják... Mellékesen az egyik legszebb repülő és festés! Visszafogott, elegáns, mégis baljós.:) | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 584330 | 2015. április 22. 22:24 | ![]() | |
4 hónapja ezt ígérik...nyilván beindult az amerikai fegyver,élelmiszer,gép ipar nyálelválsztása...megint egy jó kis buli... | |||||
sanyi | Adatlap | 584319 | 2015. április 22. 21:12 | ![]() | |
Meg leesett ezazamaz... Miért volt sok alacsonyan szálló kisrepülő a dél-szláv háború idején a Dél-Dunántúlon? Valószínűleg permeteztek - télen... Azokat a cuccokat valahogy elő kellett keríteni és íme. | |||||
lacipapa | Adatlap | 584311 | 2015. április 22. 19:31 | ![]() | |
Valószínű azért,mert mi még mindíg "lojálisabbak" voltunk velük,mint a Lengyelek :-( | |||||
Sherman | Adatlap | 584298 | 2015. április 22. 15:56 | ![]() | |
Mint annak idején a Jugoszláv tagállamokat is. Senki nem értette, hogy az NDK-ból kivont szovjet fegyvereket miért rajtunk keresztül szállították "haza". | |||||
Kamovos | Adatlap | 584274 | 2015. április 22. 08:22 | ![]() | |
Meg akarják pakolni Ukrajnát fegyverekkel, meg a környező országokat is. | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 584266 | 2015. április 21. 22:46 | ![]() | |
amerika nem támad meg senkit és nem tart sakkban sem.csak úgy diliből jönnek mennek a szuper titkos 30 éves cuccaik.a nulláson két hete láttam 5 oshkos pls-t és 3 6x6-os international 9900i katonai nyergesvontatót. | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 584264 | 2015. április 21. 22:43 | ![]() | |
egyáltalán nem rossz képek!nem is értem amikor normális képekre valaki be ír,hogy gyenge minőségű,meg,hogy mellőzzük az ilyeneket.szerintem nem mindenkinek a hóbortja több százezer ft-t gépbe ölni...olcsóbb a kontaktlencse... | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 584263 | 2015. április 21. 22:38 | ![]() | |
eggyel kevesebb trükközik az utakon...hála a jó istennek! | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 584262 | 2015. április 21. 22:09 | ![]() | |
Én Nyugat-Európából és az USA-ból is hallottam hasonlóról. Szerintem a leghatékonyabb módszer. | |||||
Sherman | Adatlap | 584261 | 2015. április 21. 22:04 | ![]() | |
Gyerekkoromban nyaraltunk Romániában, valahol a fogarasi havasokban egy virslivé csavarodott Dacia volt kiállítva, egy táblán a család nevével akik életüket vesztették benne. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 584259 | 2015. április 21. 21:50 | ![]() | |
Úgy tudom, vannak helyek a világon, ahol néha ezt teszik. | |||||
Sherman | Adatlap | 584256 | 2015. április 21. 21:40 | ![]() | |
Én ezt nem is nagyon tudom értelmezni. Az ajtó állásából és abból hogy a kocsi orra lefelé mutat, talán hassal előre és farral felfelé repült a fa tetejének. | |||||
Kamovos | Adatlap | 584250 | 2015. április 21. 21:06 | ![]() | |
Fent kéne hagyni a fán! Had lássák az arajárók, hogy hová vezet a felelőtlen száguldozás. | |||||
Sennás | Adatlap | 584249 | 2015. április 21. 20:43 | ![]() | |
Gabusch | Adatlap | 584244 | 2015. április 21. 20:17 | ![]() | |
Novaja Zemlja még hagyján, de ez Észak-Afrika, az Atlasz hegységben. Jó, hogy alighanem csak valami hóátfúvás, de akkor is. :) www.youtube.com/watch | |||||
Sennás | Adatlap | 584235 | 2015. április 21. 19:45 | ![]() | |
hobbista | Adatlap | 584024 | 2015. április 19. 16:28 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 584023 | 2015. április 19. 16:04 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 584021 | 2015. április 19. 15:51 | ![]() | |
torpokoska | Adatlap | 583991 | 2015. április 19. 08:28 | ![]() | |
Hátha valaki nem ismeri: pakuro.wix.com/walkaround | |||||
jacksson | Adatlap | 583867 | 2015. április 16. 20:27 | ![]() | |
ssanyi | Adatlap | 583760 | 2015. április 15. 08:37 | ![]() | |
Üdv! Majdnem. A gép alatt van egy fátyolfelhő réteg és azon látszik az árnyék, látszik a nap és a kondenzcsík szöge stimmel az árnyékkal.Abban nem vagyok biztos hogy a gép fölött szükséges-e fátyolfelhő réteg hogy létrejöjjön az árnyék a felhőn (szórt fény). Szép fotók! | |||||
lucky | Adatlap | 583758 | 2015. április 15. 06:50 | ![]() | |
Egy Unimog használtan is tíz millás tétel. Akkor ez még több, tekintve hogy új, és spec fel meg alépítményes.. | |||||
vackor | Adatlap | 583754 | 2015. április 14. 22:45 | ![]() | |
Ilyen kondenzcsíkot - gondolom -akkor "produkál" a Nap, amikor már elég alacsonyan van alkonyattájban és van valamilyen vékony felhőréteg még a repülő feletti szinteken is, amelyre a kondenzcsík árnyékot vethet. | |||||
Sennás | Adatlap | 583745 | 2015. április 14. 20:58 | ![]() | |
Sziasztok.Megint csak 1-2 új kép."locsoló gép" járt a Nyiregyi fűtőházban.Szép kis verda.Én még a régi gépekkel mozogtam de ez valami gyönyörű,és gondolom piszok drága. Más.Mosás közben láttam egy ilyen érdekes "égi jelenséget".Repülő mögötte kondenzcsík--megszokott.De mellette párhuzamosan egy ilyen árnyék.Van ilyen,látott már valaki esetleg?Sok különféle kondenzcsíkot láttam már de ilyet aminek FULL árnyéka legyen. | |||||
Kojak75 | Adatlap | 583638 | 2015. április 12. 21:35 | ![]() | |
Működni működik, 3 év állás után 3 méter húzáson beindult. Csak a fülke le van szerelve és kinőtt belőle egy 4 méteres fa. Egy műgyűjtő meg akarta venni restaurálási céllal de most áll az ügy. Ki sem nézné az ember hogy ez a kis masina mit el nem húz. Pl pótos Ifát megrakva dombnak fölfelé, darus Kraz-t, 70 beton tuskót csúszólapon! Üdv kojak! | |||||
Sennás | Adatlap | 583550 | 2015. április 12. 07:23 | ![]() | |
Szeva.Ez a jó állapotú? Már megilyedtem akkor milyen a rossz:-) De látod még le is van lakatolva. Gondolom sok sok százezer lenne mire egy gyönyörű és használható újat csinálsz belőlle. | |||||
Kojak75 | Adatlap | 583541 | 2015. április 11. 20:30 | ![]() | |
Szia Sennás! Ilyen szőlőművelő DT nekünk is van 2 db! Csak nem ilyen szép gyári állapotúak. Üdv kojak! | |||||
Sennás | Adatlap | 583501 | 2015. április 10. 20:18 | ![]() | |
sanyi | Adatlap | 583102 | 2015. április 4. 19:10 | ![]() | |
Commissar | Adatlap | 582971 | 2015. április 3. 09:15 | ![]() | |
Üdv! Az a fokbeosztás logikus, ha tüzérségi megfigyelő a partról nézi és saját maga felé néz a 180 fok, könnyen tudja diktálni az irányt a tüzéreknek. A Centaur és a Cromwell között csak a motor a különbség, eleinte nem állt rendelkezésre elég Rolls Royce Meteor a repülőgépgyártás igényei miatt. Leánykori nevén Rolls Royce Merlin, ha így ismerősebb :) Amikor már volt elég, a Centaurokat átépítették és attól kezdve Cromwell IV és VI volt a nevük. lövegtől függően. Valami 1000 körüli darabot gyártottak a Centaurból és csak 80 egynéhány látott ilyen néven bevetést a D napon, a többi később már csak Cromwell vagy műszaki jármű kivitelben. | |||||
T.Csaba | Adatlap | 582958 | 2015. április 2. 21:45 | ![]() | |
Tegnap találtam meg egy 2000-ben vásárolt "füzetemet".A Concord kiadótól A British Tanks of WWII 1 rész. Ebben is ezt írják a Centaurokról.Nevezetesen,hogy a partraszálló hajókról tudtak így tüzelni. De,hogy kicsit vegyesebb legyen kép,van benne egy fotó egy ugyanilyen gradációval és számozással ellátott 75-ös Shermanról is! | |||||
Sennás | Adatlap | 582947 | 2015. április 2. 19:36 | ![]() | |
Szia nem is tudom melyik a legjobb:)Nagyon jó képek!Köszi. | |||||
Sherman | Adatlap | 582943 | 2015. április 2. 18:43 | ![]() | |
Ezek nagyon jók. | |||||
KapusiZoli | Adatlap | 582942 | 2015. április 2. 18:24 | ![]() | |
Gabusch | Adatlap | 582533 | 2015. március 28. 20:02 | ![]() | |
Mi van akkor, ha a tűzvezetést végző irányzó tüzér kint van? Magyarul a hajó és nem a harckocsi "tartozéka"? Nem hiszem, hogy egy harckocsiból lenne olyan kilátás, illetve lenne benne olyan tüzérségi távmérő, amivel partraszállást lehet támogatni. A hajón erre van hely. Csak be kell ordítani, hogy meddig fordítsák a tornyot és milyen szögben lőjenek. Az meg teljesen mindegy, hogy a fokbeosztás fordul a mozsárral (illetve így a toronnyal), vagy a mozsáron van jelzés, a lényeg, hogy tudják, hány fokra lőnek. Itt is van egy olyan bejegyzés, ami egyrészt azt firtatja, hogy ugyan mi a franchoz viszonyították a beosztást (hol a jelzés? - magyarázat nincs), illetve, hogy miért van elöl a 180 fok. Utóbbit a tengerészeti hagyományokkal magyarázza, ha jól értem. Van továbbá egy másik bejegyzés is, az azt írja, hogy mivel kezdetben csak a hajókról akarták volna használni őket, még a motort is kiszerelték belőlük. A későbbiekben azért visszaszerelték, de nem az eredeti Liberty-ket, hanem Meteor motorokat, így ezek a tankok valójában Cromwell Mk VI-ok, csak nem vezették át bürokratice. Ezek után vezetőket a seregtől (Army) kellett még toborozni, mert náluk (Marines) nem voltak. A motorok kiszerelésének nem látom különösebb értelmét, hacsak nem egyszerűen páncélozott ágyútornyokat akartak maguknak, amire a harckocsik felvontatását tartották a legegyszerűbb megoldásnak, de felesleges súlynak tartották a motort. | |||||
Rafika00 | Adatlap | 582532 | 2015. március 28. 19:55 | ![]() | |
PeKo Publishing | Adatlap | 582530 | 2015. március 28. 19:53 | ![]() | |
A Centaurok tornyán azért volt ilyen skála, hogy már a partraszálló bárkáról is tudjanak tüzelni, mégpedig az addigra már partratett tüzérségi megfigyelő és helyesbítő katonák segítségével. A skála a már parton lévő megfigyelőt segítette a tűzvezetésben. | |||||
T.Csaba | Adatlap | 582522 | 2015. március 28. 18:40 | ![]() | |
Több kép is van róluk Normandiából,bevetés közben meg ahogy kigördülnek a szállítóhajókból és persze amit eddig láttam,azokon ott volt a számozás.Nekem is rejtély volt eddig az egész,de neked adok igazat és ezután is az. Minek lenne kívül a tornyon,mikor mindenki bent ül! | |||||
Sherman | Adatlap | 582502 | 2015. március 28. 16:49 | ![]() | |
Hát ha ezt írták biztosan igazuk van. Én mindenesetre furcsállom hogy míg a tüzérek bent ültek a fokbeosztás kívül volt, ráadásul a mozgó részen. Gondolom amikor a fokbeosztás a mozsarak talpán volt az nem fordult a mozsárral. Ami a legfurcsább számomra hogy hátul van a nulla fok. Mindenképpen érdekes mert én úgy tudtam a Centaur-ból csak kísérleti példány létezett, amit nem vetetek be. | |||||
Gabusch | Adatlap | 582442 | 2015. március 28. 00:20 | ![]() | |
Igen, ezek fokok. Átfutva a szöveget, valami olyan jön le első blikkre, hogy ezeket a Royal Marines részére adták át és a partraszálló hajókon használták tűztámogatás céljára. Ahhoz kellett a fokbeosztás, hogy a tüzérek be tudják állíttatni a tornyot a megfelelő cél irányába. Az ötlet valószínűleg onnan jött, hogy a XVIII-XIX. században voltak olyan hajóra szerelt mozsarak, amelyek talpán hasonló fokbeosztás volt. | |||||
Sherman | Adatlap | 582441 | 2015. március 28. 00:07 | ![]() | |
A linken lévő képekből az derül ki hogy ezek fokok. Az ágyú csőnél van a 180, Hátul középen a 0, az-az 360,. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 582439 | 2015. március 27. 23:54 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 582434 | 2015. március 27. 23:19 | ![]() | |
Pácél vastagság mm-ben esetleg lehet? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Most találtam youtubon ! https://www.youtube.com/watch
Egy Ash-62 ir 9 hengeres, léghűtéses csillag motor indítása 1000 hp, 30000 cm3 !
Brutális amikor erőre kap 2:27 mp-nél !
An-2 és Li-2 használták !