<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
p-51 | Adatlap | 565652 | 2014. augusztus 20. 11:15 | ||
Mondjuk már párszor szétvágtam és trancsírouztam, annyira szeretem...Az első 29-esem volt még 1993-ban, így komoly érzelmi szálak kötnek hozzá, azt ilyeneket átépítem vagy ezerszer, de nem válok meg tőlük. Előzmény: (565651) p-51 2014. augusztus 20. 11:13 | |||||
p-51 | Adatlap | 565651 | 2014. augusztus 20. 11:13 | ||
Szia! Nekem van egy régi revellem, szerintem a mai kor követelményeinek nem felel meg. Én azért szeretem, de messze áll a valóditól. Itt lejjebb nemrég értekeztek róla. AZt hiszem a szárny-törzs átmenettel volt baj, de nekem pl a kabintető sem tűnik alakhűnek. Üdv | |||||
Ati75 | Adatlap | 565648 | 2014. augusztus 20. 10:56 | ||
Bocsi, az lemaradt...1/72-ben kontárkodom... Akkor lehet hogy megvárom a Zvezdát. Köszi! | |||||
Zoli | Adatlap | 565647 | 2014. augusztus 20. 10:53 | ||
Szia, Méretarány? 72-ben Italeri, 48-ban meg Academy/Eduard a mostani állás szerint. Jövőre talán előbbiben Zvezda, utóbbiban GWH. z | |||||
Ati75 | Adatlap | 565643 | 2014. augusztus 20. 10:41 | ||
Tisztelt Kollégák! Még hiányzik a kollekcióból egy 29UB. Szerintetek melyik gyártóé lenne a jó választás? Alakhűség, illesztések stb... A Csereberén láttam egy Revellt,de nem tudom, hogy az milyen minőség... Előre is köszi a segítséget! Attila | |||||
vatya1 | Adatlap | 565309 | 2014. augusztus 14. 19:10 | ||
vatya1 | Adatlap | 565307 | 2014. augusztus 14. 18:45 | ||
Zoli | Adatlap | 565056 | 2014. augusztus 11. 07:26 | ||
vatya1 | Adatlap | 565054 | 2014. augusztus 11. 05:18 | ||
Sziasztok! Lenne egy kérdésem,hogy a 9-12 és 9-13 29es között mi a különbség kívülről? | |||||
Batka | Adatlap | 564236 | 2014. július 28. 07:09 | ||
és azok ott a háttérben csendben elrozsdásodnak? :-( | |||||
Weizi | Adatlap | 564211 | 2014. július 27. 15:52 | ||
Itt egy újabb cikk a MiGek eladásáról! hvg.hu/itthon/201430_titokzatos_miguzlet_legbol_kapnak | |||||
Weizi | Adatlap | 564169 | 2014. július 26. 15:03 | ||
Igen! Én is fenntartásokkal kezelem az alábbi hírt!Meglátjuk! Az tény hogy az elmúlt hónapokban párszor volt mozgás a gépek körül e tekintetben is! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 564166 | 2014. július 26. 14:33 | ||
Már többször is felreppent ilyen-olyan infó, egyesek már korábban is "tutira megmondták", hogy el lesznek adva a gépek. Ugyan kinek kellene egy lepusztult, kannibalizált roncstelep, pláne hogy keleten is rengeteg ilyen gép állt. Ráadásul politikai okokból nem adhatjuk el akárhová és ha jól emlékszem a ruszkiknak is van beleszólásuk a dologba. Ha összejönne a dolog akkor valószínűleg alig kapnánk értük valamit és a befolyó összeg nem a sereghez kerülne, hanem a központi költségvetés feneketlen kútjába - például stadionokra... | |||||
Weizi | Adatlap | 564165 | 2014. július 26. 14:11 | ||
Na ebből mi lesz? Nagyon kíváncsian várom a végkifejletet!:-S hvg.hu/itthon/20140723_Kihez_repulnek_a_magyar_MiGek | |||||
medor | Adatlap | 562501 | 2014. június 28. 17:53 | ||
Az alapmakett ~24 éves.Akkoriban internet hiányában elég volt egy rossz rajz is és ne felejtsd,hogy a 'Vasfüggöny' is csak 1 évvel korábban omlott le... Én azt nem értem,hogy napjainkban miért tudnak mellélőni néha a gyártók. Szinte minden gép lemérhető,fotózható. | |||||
Égi lovag | Adatlap | 562498 | 2014. június 28. 17:25 | ||
köszi, néztem én is ezt a képet, igazából meglep, hogy szúrhatták el ennyire | |||||
Égi lovag | Adatlap | 562497 | 2014. június 28. 17:23 | ||
Köszi szépen a válaszokat, neked is, és Zolinak is! | |||||
medor | Adatlap | 562496 | 2014. június 28. 17:22 | ||
Szia! Sajnos jól látod.A Heller/Airfix MiG-29 szárnya nem pontos. Most hirtelen ezt találtam: www.britmodeller.com/forums/index.php Itt a 9. HSZ-ban látsz fényképet is egy Italeri kittel összehasonlítva. Nem mintha az annyira pontos lenne,de a szárnyak tudtommal azok. | |||||
zkalos | Adatlap | 562494 | 2014. június 28. 17:15 | ||
Szia Péter ! Sajnos a Heller/Airfix MiG-29 makettek legnagyobb hibája köztudottan az, hogy a törzs és ezzel együtt a szárny húrhossza is hosszabb ahogy leírtad (kb. 8mm-rel). A szárnytő (lerx) kabin alatti törzscsatlakozása (ahol a törzs csatlakozik a szárny előrenyúló részével) nem ívelt homorú átmenettel történik, hanem hirtelen egy töréssel (sarkosan). Az orrkúp az egy üléses Airfix-en túl rövid, hátrébb kell karcolni az orrkúp végét. A gerinc-kabintető viszont keskenyebb, ezáltal pontosabb is mint az Italeri-é, ami túl széles. A kerekei, futóaknái és fúvócsövei is pontosabbak, mint az Italeri-é. Sajnos jelenleg mindenki várja a Zvezda új nyomású 29-es sorozatát, ami idén elindul a 9-13 verzióval, és remélhetőleg ezt követi talán jövőre a 9-12 is. Az ICM 9-13-nak sem jó az orrkúp-ja és a gerinc/kabintető szélessége, de jobb a kerék mérete, mint az Italeri-é. A fúvócsöve szintén rossz, csakúgy mint a futóaknák mélysége és hossza. Röviden ennyi. A mazohisták az Airfix/Heller-re ráfaraghatják az Ialeri/ICM szárnyát, ahogy én is tettem, de a törzs így is hosszabb marad vagy 8mm-rel. Sajnos ez már 1/72-ben nagy méretpontatlanság, és észrevehető, főként ha mellé raksz egy pontosabb méretű Italer/Heller makettet. Ez van. Türelem, én is abbahagytam az átfaragást, mikor megtudtam, hogy jön az új Zvezda. Valószínűleg nem is lesz túl drága. | |||||
Zoli | Adatlap | 562493 | 2014. június 28. 17:00 | ||
A rajzokban, még az oroszokban sem szabad teljesen megbízni, azokat is ellenőrizni kell, de itt most a rajz tűnik pontosabbnak. Keress rá a neten a makettre, biztos kiderül, ha rossz valamije! z | |||||
Égi lovag | Adatlap | 562492 | 2014. június 28. 16:55 | ||
Itt lenne a rajz és a makett, a nyomtatás nem biztos hogy hajszálpontos, de akkor sem lenne szabad 7-8 mili különbségnek lenni, szerintem a különbség látszódik a kép alapján is. kepfeltoltes.hu/view/140628/IMG_2813_www.kepfeltoltes.hu_.jpg | |||||
Zoli | Adatlap | 562490 | 2014. június 28. 16:41 | ||
Szia, Tudtommal csak a fékszárnyak vagy csűrők mérete változott a korábbi szériáknál, a protogépek szárnyainál esetleg előfordulhatott nagyobb eltérés, de nem hiszem, inkább kizárnám. z | |||||
Égi lovag | Adatlap | 562489 | 2014. június 28. 16:38 | ||
A következő kérdésre szeretnék válasz kapni az uraktól: A 29-esek különböző alváltozatinál, sorozatainál változott a szárny formája? Most nem a legutobbi m2-esre gondolok, hanem a korábbi szériákra. Van egy 1/72-es heller mig-29 Ub-m aminek jóval szélesebbnek tűnik a szárnya a tövénél, mint bizonyos 3 nézeti rajzokon (az igaz 1 üléses ábrázol), van 7-8 mm különbség is. Ezt már ránézésre is észre lehet venni. Ugyanakkor láttam olyan képet is, amin meg a makett tűnik korrektnek. | |||||
Benedek | Adatlap | 562422 | 2014. június 27. 10:35 | ||
Igen nagy a kontraszt!Még mielőtt megszólnának engem a kommentem miatt,nem a műszaki állomány munkáját kritizálván írtam amit írtam. A mi kis légierőnk a "senki földje" lett."Föntről" nézve itt nem is dolgozik senki,ezért nem is kell nekik semmi,pláne ha nincs is semmi. | |||||
ssanyi | Adatlap | 562420 | 2014. június 27. 10:16 | ||
Üdv! Szomorú háttérképet adnak a mi szárnyaszegett 29-eseink. :-( Ami még tiszteletet érdemel lengyel testvéreinknél az a svanc belső oldalán látható stílusos megemlékezés . . . . . . ! | |||||
Benedek | Adatlap | 562416 | 2014. június 27. 07:55 | ||
Mert volt réges-rég egy jelmondat:"Óvd és védd a technikát,a harc megvívásának eszközét" | |||||
Benedek | Adatlap | 562415 | 2014. június 27. 07:52 | ||
Mily érdekes,nekik mennyire megfelelő ez a tipus is..és hogy tudnak reájuk vigyázni. | |||||
Weizi | Adatlap | 562413 | 2014. június 27. 06:26 | ||
Joci.kun | Adatlap | 562371 | 2014. június 25. 22:34 | ||
Megnéztem a naptárat, nem április elsejét mutatott. Ezért küldtem egy e-mailt, de vajon megkaptad ? KJoci | |||||
vatya1 | Adatlap | 562354 | 2014. június 25. 17:46 | ||
Csobi21 | Adatlap | 562353 | 2014. június 25. 17:33 | ||
Szia! Én kb. 3 éve 15-ezerért vettem, az alatt ne add, de jobban jársz, ha külföldi oldalakon hírdeted, ott akár a duplájáért is elviszik. | |||||
vatya1 | Adatlap | 562318 | 2014. június 24. 21:22 | ||
Weizi | Adatlap | 560881 | 2014. május 30. 06:36 | ||
Hollandia 1996. www.youtube.com/watch | |||||
Monox | Adatlap | 560525 | 2014. május 24. 20:37 | ||
Kedves barátaim! Van egy vitrinbalesetes 1/48-as Academy MiG-29UB gépem. A kit tartalmaz egy komplett Eduard fotó maratást a kabinban és szerte a gépeben sok helyen. Keresek valakit aki szépen rendbe tenné és utána sajátjaként megőrizné. Ha valakit érdekel a dolog kérem jelezzen a monox@freemail.hu címen. Köszönöm. | |||||
G4beM | Adatlap | 558990 | 2014. április 29. 12:18 | ||
Szia! Igen, köszönöm szépen erre voltam kíváncsi. | |||||
erwyn | Adatlap | 558988 | 2014. április 29. 11:50 | ||
Álló hajtóműnél a mellső beömlő nyílás nyitva van, indítás közben fordulatszám függvényében zár. A felső nyílások álló hajtóműnél szintén zárva vannak és indítás közben oldódik a blokkolásuk, de már a beáramló levegő nyitja és tartja nyitva. Repülés közben a levegő szükséglet függvényében nyit-zár a felső bemenet. És! Csak az a mellső beömlő van zárva amelyik hajtómű üzemel, az állóé nyitva van. remélem tudtam segíteni. | |||||
G4beM | Adatlap | 558986 | 2014. április 29. 11:18 | ||
Sziasztok! Röpke kérdésem lenne. Mig-29-es kopoltyúi a földön álló hajtóművekkel zárva vannak ha jól tudom, csak guruláskor nyitják őket. Ilyenkor, álló helyzetben a nagy beömlők is zártak? Vagy azok nyitva maradnak indításig? | |||||
Weizi | Adatlap | 558703 | 2014. április 24. 20:35 | ||
Érdekes felvétel 1991-ből! www.youtube.com/watch | |||||
Weizi | Adatlap | 558702 | 2014. április 24. 20:34 | ||
Szia! Sajnos semmi változás!Az állapotukat tekintve sem. | |||||
zoli75 | Adatlap | 558690 | 2014. április 24. 19:17 | ||
Sziasztok, Van valami pozitív változás a kecskeméti MiG-29-esekkel kapcsolatban? Milyen állapotban vannak jelenleg? Üdv.: Zoli | |||||
vlevi | Adatlap | 558591 | 2014. április 23. 18:32 | ||
kopcos | Adatlap | 558361 | 2014. április 18. 20:48 | ||
Mikor rátámad egy Mig-29-es...www.youtube.com/watch | |||||
Weizi | Adatlap | 558262 | 2014. április 17. 06:39 | ||
Zoli | Adatlap | 557281 | 2014. április 1. 21:13 | ||
Valószínű én kevertem össze a jelölést, az újabbé MiG-29B Fulcrum-A. z | |||||
G4beM | Adatlap | 557280 | 2014. április 1. 21:12 | ||
Szia! Néztem persze, innen indultam, itt még teljesen egyértelmű volt a dolog, csak aztán szétnéztem és megkavarodtam egy kissé. zoli75: Köszi megnéztem! Most vagy intenzíven elkezdek oroszul tanulni, vagy megszenvedek a google fordítóval, mert ez hasznosnak tűnik :D | |||||
myROB | Adatlap | 557273 | 2014. április 1. 20:51 | ||
hu.wikipedia.org/wiki/MiG%E2%80%9329 na hátha jó lesz már végre. | |||||
myROB | Adatlap | 557272 | 2014. április 1. 20:51 | ||
hu.wikipedia.org/wiki/MiG%E2%80%9329 persze hogy lemaradt a lényeg... | |||||
myROB | Adatlap | 557271 | 2014. április 1. 20:50 | ||
Ez nézted már? Itt elég egyértelműen le vannak írva a típusváltozatok. | |||||
zoli75 | Adatlap | 557268 | 2014. április 1. 20:43 | ||
Szia, Az Ugolok Nyeba-n találsz a típusról részletes ismertetőt. Igaz eredeti orosz nyelven. Üdv.: Zoli | |||||
G4beM | Adatlap | 557263 | 2014. április 1. 20:17 | ||
Köszi! Minél jobban beleásom magam annál zavarosabb ez az egész. Mindazonáltal maga a makett is megzavar. A doboz szerint Mig-29 Fulcrum-A, de a papír szerint már csak Mig-29B Fulcrum. Mintha az italeri se tudnám mit ad el. Internetország nevezi 9-12A-nak az A-verziót és 9-12B-nek a B-verziót, (ahogy a képen is, köszönöm Weizi!), de ugyanott(!) pár sorral lejjebb láttam Mi-29A Fulcrum-A és Mig-29B Fulcrum-A elnevezést, és ott az UB-t nevezi Fulcrum-B-nek. Szóval az egész egy nagy furcsaság. Az antennákat sógor megnézi nekem, azt mondja tényleg leszereltek egyet vagy kettőt, mert áttértek másik rendszerre, vagy valami ilyesmi. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |