<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
lacipapa | Adatlap | 600917 | 2016. január 22. 19:48 | ![]() | |
Bocs' Janikám! Előzmény: (600915) lacipapa 2016. január 22. 19:43 | |||||
Sennás | Adatlap | 600916 | 2016. január 22. 19:46 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 600915 | 2016. január 22. 19:43 | ![]() | |
Köszönöm,janikám! | |||||
lacipapa | Adatlap | 600913 | 2016. január 22. 19:41 | ![]() | |
Meddig kellett rajta ugrálni? :-) Egy kereszt kérdés!Említetted,volt,hogy a Zil-131-hez készítesz dolgokat.Lett belőle valami?Érdekelne engem is.Megvettem a bódést,ahhoz kellene. | |||||
lacipapa | Adatlap | 600912 | 2016. január 22. 19:38 | ![]() | |
Köszönöm,ezt még nem láttam.Van valamilyen típus meg nevezése? | |||||
juge75 | Adatlap | 600911 | 2016. január 22. 19:35 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 600910 | 2016. január 22. 19:32 | ![]() | |
Tisztelet Janibátyám!Nem tudom igazából amit Laci kért azokat a "kereső szavakat" írtam be és azok a képek jöttek fel mint Farkas469 feltett(KÖSZI!).De egy csomó EMVHG főleg 2tengelyes futó képet találtam abból dobtam fel egyet. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 600909 | 2016. január 22. 19:30 | ![]() | |
Ez a Praga teherautó gyári utánfutó kocsija. (A srác aki árulja Szlovákiából hozz be járműveket..) Üdv. | |||||
Kamovos | Adatlap | 600908 | 2016. január 22. 19:27 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 600907 | 2016. január 22. 19:25 | ![]() | |
Köszi,erre gondoltam a kéttengelyesre. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 600906 | 2016. január 22. 19:22 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 600902 | 2016. január 22. 19:00 | ![]() | |
Nem olyan amit küldtem? EMVHG oldalán van ilyen(hasonló) kép ami 2tengelyes. | |||||
Kamovos | Adatlap | 600900 | 2016. január 22. 18:45 | ![]() | |
Szia lacipapa! Úgy tudom a "majomringató" egy tengelyes volt. Garantok húzták és azok is, akár csak a "majomringatók" lakhelyek voltak, méghozzá emeletes ágyakkal. ÜdvKamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 600896 | 2016. január 22. 18:14 | ![]() | |
Szervusztok! Volna infótok az úgynevezett "majom ringató" ,kéttengelyes utánfutóról?Mi volt a funkciója valójában?Szeretnék egyet faragni,1:35-ben. Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 600287 | 2016. január 15. 19:41 | ![]() | |
Sziasztok! Ez a nyitó oldal! rem-battalion.ru/ Orgazmusig technika, adatokkal (10 év letöltendő) amiket mi is hajtottunk. :D Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 600285 | 2016. január 15. 19:36 | ![]() | |
Sziasztok! Ez a (8-as fűtés) "kájha" rem-battalion.ru/ov-65-i-ov-95-rukovodstvo-po-ekspluatatsii/ Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 600284 | 2016. január 15. 19:31 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 600283 | 2016. január 15. 19:26 | ![]() | |
Sziasztok. Igen. A 8-as az a fűtőberendezés A 10-es a fűtőberendezés üzemanyag tartálya. De a kérdés a szöglete doboz csavarokkal kerek fedővel berendezésre szólt eredetileg. :) Az pedig egy túlnyomásos szűrő berendezés szerintem! translate.google.com/translate Szerintetek is? Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 600197 | 2016. január 14. 16:33 | ![]() | |
Köszi,mind kettőtöknek.Amelyiken csak az a lefelé álló tölcsér van,jobb oldalon,az csak natúr szellőző?A kecelin csak az van,nincs tartály és egyéb berendezések,középen ablak,bal oldalon meg a szögletes valami. | |||||
juge75 | Adatlap | 600196 | 2016. január 14. 16:20 | ![]() | |
Jó lesz az fűtésnek is... Tartozik hozzá külön tartály is, no meg egy szellőztető berendezés, elvileg túlnyomásra is képes, vegyi támadás esetére. | |||||
Sennás | Adatlap | 600189 | 2016. január 14. 15:15 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 600187 | 2016. január 14. 15:01 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 600183 | 2016. január 14. 14:35 | ![]() | |
Gondolod,vagy bizti?A másik felső sarokban egy szögletes,lefelé álló tölcséres valami?Én azt sejtettem szűrőnek. | |||||
Kamovos | Adatlap | 600177 | 2016. január 14. 13:16 | ![]() | |
Szerintem a bódé légszűrője. | |||||
Sennás | Adatlap | 600175 | 2016. január 14. 12:42 | ![]() | |
Az rendben van Páncélos az R-142( a képek csak illusztrációk) ,elnézést hogy ha nem írtam külön a miénk csak sima ponyvás változat arra gondoltam annak miért volt összemászkálva a teteje. | |||||
lacipapa | Adatlap | 600172 | 2016. január 14. 12:27 | ![]() | |
Szia Gabi! Meg tudnád mondani,hogy a második képen lévő bódé,bal felső sarkán lévő berendezés,mi célt szolgál?Tégla alakú és kör alakú dekni féle van a közepén.A négy sarkán,talán,csavarok? Laci | |||||
páncélos | Adatlap | 600162 | 2016. január 14. 09:50 | ![]() | |
"(miért kellet azon mászkálni franc se tudja)" Azért kell mászkálni, mert (R-142) tetejére fel kell rakni az antennát, és valljuk meg a sorállomány pont lesz..ta, hogy behorpad a fülke, ha onnan neki könnyebb volt az antenna felrakása. | |||||
Sennás | Adatlap | 600161 | 2016. január 14. 09:01 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 600151 | 2016. január 14. 04:22 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 600150 | 2016. január 14. 04:21 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 600143 | 2016. január 13. 23:38 | ![]() | |
Keszthelyen a 7.lég rakéta ezredből maradt a városban valami fellelhető anyag? Pár jármű amit lehetne fénykêpezni? Vagy csak Zamárdiban a "maszek" múzeum? | |||||
lacipapa | Adatlap | 600124 | 2016. január 13. 21:14 | ![]() | |
Az milyen,a Kuznyecov féle? | |||||
juge75 | Adatlap | 600119 | 2016. január 13. 20:33 | ![]() | |
A gyanta, amikor már elég kemény, hogy egyben kijöjjön a gumiból, de még tekeredhet, nem keményedett ki teljesen, könnyedén alakítható. És nem is teszed tönkre vele az eredetit... Megcsinálnám, de nekem csak a Kuznyecov féle Gaz-66 van. | |||||
lacipapa | Adatlap | 600109 | 2016. január 13. 19:23 | ![]() | |
...igen,de belülről melegíteni és úgy megnyomni kívülről.Minden képen nagy körül tekintést igényel! | |||||
Gaben86 | Adatlap | 600105 | 2016. január 13. 19:21 | ![]() | |
Én megpróbálnám hőlégfúvóval óvatossan melegíteni és úgy benyomni. De nem kockázatmentes a manőver. :-) | |||||
lacipapa | Adatlap | 600104 | 2016. január 13. 19:19 | ![]() | |
Szerintem,ha belülről jól elvékonyítod és mielőtt fel ragasztod az asztallapon be tudod nyomni,óóóvatosan,némi melegítéssel.Talán? | |||||
Sennás | Adatlap | 600101 | 2016. január 13. 19:15 | ![]() | |
Igaz.Valami másolat kellene el ne kanoljam:) | |||||
juge75 | Adatlap | 600098 | 2016. január 13. 19:02 | ![]() | |
Melegvíz? Vagy gyanta másolat, és a friss öntvényt lapítod meg? | |||||
Sennás | Adatlap | 600096 | 2016. január 13. 19:01 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 600091 | 2016. január 13. 18:33 | ![]() | |
Nem emlékszem rá,de szerintem nem.Így is brutális súlya lehetett(székhez képest) nem nagyon borultak azok fel.De esetleg a háttámlára lefekteted,nem gurul az el.Amit Farkas469 feltett képet(598926) ott egy sínen csúszik a szék. | |||||
lacipapa | Adatlap | 600087 | 2016. január 13. 18:19 | ![]() | |
Szia és köszi.Majdnem eltaláltam,csak egy kicsit gömbölyíteni kell az enyémet. A padlóhoz nem voltak rögzítve? Laci | |||||
Sennás | Adatlap | 600074 | 2016. január 13. 17:21 | ![]() | |
Szia.Én ilyesmire emlékszem Cegléden a dobozos gk-ban. | |||||
lacipapa | Adatlap | 599921 | 2016. január 11. 20:58 | ![]() | |
Üdv,Mindenkinek! egy kis segítséget kérnék! Magyar Gaz-66-ost "bútorozok" és azt szeretném kérdezni,hogy az ülő alkalmatosságok hogy voltak beszerelve,hogy menet közben ne dűljön-boruljon minden? A hosszú bódésat csinálom,egyenlőre asztalok vannak készen és még R-105 és R-107-es rádiók lesznek benne.Erről találtam képeket,de a székek nem látszanak. Üdv,Laci | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 599898 | 2016. január 11. 18:43 | ![]() | |
volt katonai. Az MN tizenvalahány darabjából az egyik. Alapvetően attól függetlenül,hogy magánkézben van - katonai. nagyjából - fejből - 5-6 db. maradt meg, a többi kuka. | |||||
Freddy | Adatlap | 599878 | 2016. január 11. 14:29 | ![]() | |
Ez asszem hagyományőrző, nem katonai. De amúgy tényleg szép :) | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 599825 | 2016. január 10. 21:41 | ![]() | |
hét hónapig biztosan nem mutatta jelét elfáradásnak...pedig a kerónak jóval magasabb a kalóríája... | |||||
gaunt1 | Adatlap | 599805 | 2016. január 10. 18:25 | ![]() | |
Amúgy lett itthon rendszeresítve a hosszabb orrú, JaMZ-238 motoros későbbi változat? | |||||
Sennás | Adatlap | 599797 | 2016. január 10. 17:56 | ![]() | |
uazos | Adatlap | 599786 | 2016. január 10. 15:52 | ![]() | |
Kicsit eltértünk az itteni témától! Bocsi fiúk, alapjáratra teszem magam. | |||||
uazos | Adatlap | 599785 | 2016. január 10. 15:49 | ![]() | |
Kipufogó negatív, de az adagoló féle gondolat pozitív! :) Kicsit állítgatni kell rajta (tudni mit hova!) és már érezhető is a különbség. Gumi kopás műúton reális 6-10 hónap alatt, mivel az ural állandó öszkerékbe van, és eszi mint a fene a mintázatot. Kerozin ? O.O Az ártatlan biztos szenvedett pár napot mikorra besült. Igen sajnos a közpotni diffi mégse olyan mint a kerékközti, de még így is lehet vele ügyeskedni. Én hagynám az 5-ös váltót, ezeket csak szinkronizálni kell... Szép az új ural, csak a hosszabb orr rész nem tetszik. " minden látszólag a régi ".: 375 és a 4320as híd is eggyezik kívülről, de belülről teljesen más, pedig kívül tök ugyan az, ajtók külső része egyezik, belső teljesen más ...stb Orosz az állcázás mestere ! :D |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |