<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
lacipapa | Adatlap | 600197 | 2016. január 14. 16:33 | ||
Köszi,mind kettőtöknek.Amelyiken csak az a lefelé álló tölcsér van,jobb oldalon,az csak natúr szellőző?A kecelin csak az van,nincs tartály és egyéb berendezések,középen ablak,bal oldalon meg a szögletes valami. Előzmény: (600196) juge75 2016. január 14. 16:20 | |||||
juge75 | Adatlap | 600196 | 2016. január 14. 16:20 | ||
Jó lesz az fűtésnek is... Tartozik hozzá külön tartály is, no meg egy szellőztető berendezés, elvileg túlnyomásra is képes, vegyi támadás esetére. | |||||
Sennás | Adatlap | 600189 | 2016. január 14. 15:15 | ||
Sennás | Adatlap | 600187 | 2016. január 14. 15:01 | ||
lacipapa | Adatlap | 600183 | 2016. január 14. 14:35 | ||
Gondolod,vagy bizti?A másik felső sarokban egy szögletes,lefelé álló tölcséres valami?Én azt sejtettem szűrőnek. | |||||
Kamovos | Adatlap | 600177 | 2016. január 14. 13:16 | ||
Szerintem a bódé légszűrője. | |||||
Sennás | Adatlap | 600175 | 2016. január 14. 12:42 | ||
Az rendben van Páncélos az R-142( a képek csak illusztrációk) ,elnézést hogy ha nem írtam külön a miénk csak sima ponyvás változat arra gondoltam annak miért volt összemászkálva a teteje. | |||||
lacipapa | Adatlap | 600172 | 2016. január 14. 12:27 | ||
Szia Gabi! Meg tudnád mondani,hogy a második képen lévő bódé,bal felső sarkán lévő berendezés,mi célt szolgál?Tégla alakú és kör alakú dekni féle van a közepén.A négy sarkán,talán,csavarok? Laci | |||||
páncélos | Adatlap | 600162 | 2016. január 14. 09:50 | ||
"(miért kellet azon mászkálni franc se tudja)" Azért kell mászkálni, mert (R-142) tetejére fel kell rakni az antennát, és valljuk meg a sorállomány pont lesz..ta, hogy behorpad a fülke, ha onnan neki könnyebb volt az antenna felrakása. | |||||
Sennás | Adatlap | 600161 | 2016. január 14. 09:01 | ||
juge75 | Adatlap | 600151 | 2016. január 14. 04:22 | ||
juge75 | Adatlap | 600150 | 2016. január 14. 04:21 | ||
Sennás | Adatlap | 600143 | 2016. január 13. 23:38 | ||
Keszthelyen a 7.lég rakéta ezredből maradt a városban valami fellelhető anyag? Pár jármű amit lehetne fénykêpezni? Vagy csak Zamárdiban a "maszek" múzeum? | |||||
lacipapa | Adatlap | 600124 | 2016. január 13. 21:14 | ||
Az milyen,a Kuznyecov féle? | |||||
juge75 | Adatlap | 600119 | 2016. január 13. 20:33 | ||
A gyanta, amikor már elég kemény, hogy egyben kijöjjön a gumiból, de még tekeredhet, nem keményedett ki teljesen, könnyedén alakítható. És nem is teszed tönkre vele az eredetit... Megcsinálnám, de nekem csak a Kuznyecov féle Gaz-66 van. | |||||
lacipapa | Adatlap | 600109 | 2016. január 13. 19:23 | ||
...igen,de belülről melegíteni és úgy megnyomni kívülről.Minden képen nagy körül tekintést igényel! | |||||
Gaben86 | Adatlap | 600105 | 2016. január 13. 19:21 | ||
Én megpróbálnám hőlégfúvóval óvatossan melegíteni és úgy benyomni. De nem kockázatmentes a manőver. :-) | |||||
lacipapa | Adatlap | 600104 | 2016. január 13. 19:19 | ||
Szerintem,ha belülről jól elvékonyítod és mielőtt fel ragasztod az asztallapon be tudod nyomni,óóóvatosan,némi melegítéssel.Talán? | |||||
Sennás | Adatlap | 600101 | 2016. január 13. 19:15 | ||
Igaz.Valami másolat kellene el ne kanoljam:) | |||||
juge75 | Adatlap | 600098 | 2016. január 13. 19:02 | ||
Melegvíz? Vagy gyanta másolat, és a friss öntvényt lapítod meg? | |||||
Sennás | Adatlap | 600096 | 2016. január 13. 19:01 | ||
Sennás | Adatlap | 600091 | 2016. január 13. 18:33 | ||
Nem emlékszem rá,de szerintem nem.Így is brutális súlya lehetett(székhez képest) nem nagyon borultak azok fel.De esetleg a háttámlára lefekteted,nem gurul az el.Amit Farkas469 feltett képet(598926) ott egy sínen csúszik a szék. | |||||
lacipapa | Adatlap | 600087 | 2016. január 13. 18:19 | ||
Szia és köszi.Majdnem eltaláltam,csak egy kicsit gömbölyíteni kell az enyémet. A padlóhoz nem voltak rögzítve? Laci | |||||
Sennás | Adatlap | 600074 | 2016. január 13. 17:21 | ||
Szia.Én ilyesmire emlékszem Cegléden a dobozos gk-ban. | |||||
lacipapa | Adatlap | 599921 | 2016. január 11. 20:58 | ||
Üdv,Mindenkinek! egy kis segítséget kérnék! Magyar Gaz-66-ost "bútorozok" és azt szeretném kérdezni,hogy az ülő alkalmatosságok hogy voltak beszerelve,hogy menet közben ne dűljön-boruljon minden? A hosszú bódésat csinálom,egyenlőre asztalok vannak készen és még R-105 és R-107-es rádiók lesznek benne.Erről találtam képeket,de a székek nem látszanak. Üdv,Laci | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 599898 | 2016. január 11. 18:43 | ||
volt katonai. Az MN tizenvalahány darabjából az egyik. Alapvetően attól függetlenül,hogy magánkézben van - katonai. nagyjából - fejből - 5-6 db. maradt meg, a többi kuka. | |||||
Freddy | Adatlap | 599878 | 2016. január 11. 14:29 | ||
Ez asszem hagyományőrző, nem katonai. De amúgy tényleg szép :) | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 599825 | 2016. január 10. 21:41 | ||
hét hónapig biztosan nem mutatta jelét elfáradásnak...pedig a kerónak jóval magasabb a kalóríája... | |||||
gaunt1 | Adatlap | 599805 | 2016. január 10. 18:25 | ||
Amúgy lett itthon rendszeresítve a hosszabb orrú, JaMZ-238 motoros későbbi változat? | |||||
Sennás | Adatlap | 599797 | 2016. január 10. 17:56 | ||
uazos | Adatlap | 599786 | 2016. január 10. 15:52 | ||
Kicsit eltértünk az itteni témától! Bocsi fiúk, alapjáratra teszem magam. | |||||
uazos | Adatlap | 599785 | 2016. január 10. 15:49 | ||
Kipufogó negatív, de az adagoló féle gondolat pozitív! :) Kicsit állítgatni kell rajta (tudni mit hova!) és már érezhető is a különbség. Gumi kopás műúton reális 6-10 hónap alatt, mivel az ural állandó öszkerékbe van, és eszi mint a fene a mintázatot. Kerozin ? O.O Az ártatlan biztos szenvedett pár napot mikorra besült. Igen sajnos a közpotni diffi mégse olyan mint a kerékközti, de még így is lehet vele ügyeskedni. Én hagynám az 5-ös váltót, ezeket csak szinkronizálni kell... Szép az új ural, csak a hosszabb orr rész nem tetszik. " minden látszólag a régi ".: 375 és a 4320as híd is eggyezik kívülről, de belülről teljesen más, pedig kívül tök ugyan az, ajtók külső része egyezik, belső teljesen más ...stb Orosz az állcázás mestere ! :D | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 599781 | 2016. január 10. 15:18 | ||
hát valószínű az adagolóján és a levegő be kipufogó gáz ki csatornáknál van a kutya elesve...amikkel kecskeméten húzgáltuk a mig-eket azok is úgy pörögtek mint egy kétütemű krosszmotor.ráadásul mentek is...volt egy két nem hivatalos verseny...a terepgumik meg simára koptak 6-8 hónap alatt a betonon..könnyedén húzták a vadászgépeket..de azok gyári szívó motorok voltak...az egyiket próbaképp kerozinnal tankolták..nem tudom mi lett vele,de nem kéne sokat bírnia a keróval...istenem de elfogadnék egy duplaturbósat itthonra..kerék közi difizárakat csináltatni hozzá,az 5 sebességes váltót kidobni a kukába.egy 16os zf ecosplitet beszerelni vagy egy 13-as eaton fullert .volnának ötleteim...a you tubeon láttam az új uralt..nekem tetszik de azért az vicces,hogy a karosszéria alatt maradt minden látszólag a régi...legalábbis a rugólapok,hidak,panhardok ugyanúgy néznek ki mint a 4320 ason... | |||||
Ogre 69 | Adatlap | 599778 | 2016. január 10. 15:04 | ||
Úgy ahogy mi rendszerváltás előtt, a bolgárok is csillagot használtak a járműveiken is nem csak a légi járgányokon! Román viszont nem lehet, a román csillagnak nem volt fehér kerete. | |||||
lacipapa | Adatlap | 599766 | 2016. január 10. 11:13 | ||
Na,ez az!Ilyet léttam a youtubon,bódésat.Ezért érdeklődtem,hogy nekünk volt ilyen,mert kerekem (gyanta) lenne hozzá. | |||||
Sennás | Adatlap | 599756 | 2016. január 10. 09:30 | ||
Az igen Gabesz!26500képet (Orosz témában) kell átnéznem és pont megtalálom a tiedet is közte:) COOL | |||||
Sennás | Adatlap | 599755 | 2016. január 10. 09:25 | ||
Sennás | Adatlap | 599754 | 2016. január 10. 09:08 | ||
ambasa | Adatlap | 599753 | 2016. január 10. 08:53 | ||
Az NVA a járművein elől általában nem használt rendszámtáblát csak hátul. Az NVA-as járműveken nem csillag volt, hanem stilizált nemzeti címer. Tehát a járművek, még ha német városban vannak is nem lehetnek németek. Ugyan ezen okokból a cseh és a lengyel is kizárt, hiszen ők sem csillagot használtak. És ahogy nézem a bolgár rendszámtáblák számrendszere más. Sennás a képeden román felségjelű jármű van és jellegzetes román katonai rendszámtábla/jelzés és nem bolgár. TG | |||||
juge75 | Adatlap | 599749 | 2016. január 10. 07:32 | ||
Kizárt. Valamelyik hadgyakorlat záró része az NDK-ban. A Járművek lehetnek magyarok. | |||||
juge75 | Adatlap | 599748 | 2016. január 10. 07:30 | ||
Az első 3 kép Kalocsán készült, a volt Légvédelmi laktanyában, ami akkor már inkurrencia raktárként üzemelt és az én képeim. A 4. képeden egy moderizált orosz ZU-23-2M látható, amire integrálltak 2 Igla kézi légvédelmi rakétát, ennek lényege az, hogy a közeledő célra a 23mm-es gépágyút, távolódóra a rakétát indíthatták, a megoldás ötlete nálunk is felvetődött, folytak kísérletek az Sz-60 57 mm-es légvédelmi löveg csövére szerelhető eszközökkel (és nem csak rakétákkal). | |||||
uazos | Adatlap | 599746 | 2016. január 10. 00:35 | ||
Abba a Krazban szerintem már másik motor lehetett beépítve. Teljesítményben ugyan az, de mégegyszer leírom. MÁS ! Nem kompatibilis a kettő, nem tudod felcserélni - beépíteni átalakítás nélkül. Nem olyna mint az uaz és volga motor. Bár itt is van eltérés, de lényegében pillanatok alatt betehető/cserélhető. Turbósnál a lőerőt nem kell figyelembe venni, de a nyomatékot már igen. Igaz nem sokat dob rajta, de bőven elég arra hogy azt a 12T páncéldarabot 90km/h utaztassa. Szívómotort is meg lehet turbósítani. Sőtt tudok egy jobbat, egyik munkatársamnak kellett felújítani az egyik hm-es diesel ural motorját. Szinte egy vadi új motort rakott össze + egy kicsit megbíbelte :)) Elvitték a katonák és pár hétre jöttek vissza vigyorral az arcukon. Ural ponyvával fél gázon 90-100-at megy... szivó motorral. Nem akarták elhinni, pedig igaz volt. Ennyit tesz ha valaki tudja hol kell simogatni az ural punc..ját ;-)) | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 599742 | 2016. január 9. 22:09 | ||
krazból nagykanizsán állította a gazdája,hogy 22literes v12-es blokkal és 440 lóerős...kicsit sokaltam de úgy legyen..a kamaz és az ural motorja a csőrös és a cabover felépítés miatt más.de teljesítményben ugyanaz...a turbós nyilván nem lehet ugyanaz az a nagyobb nyomaték miatt-bár ezt vicces leírni-nagyobb...és a dugattyúkat is hűteni kell alúlról olajjal..de láttam már simán a szívómotorra rászerelt turbót ahogy esik úgy puffan alapon.. | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 599739 | 2016. január 9. 21:53 | ||
igen láttam ezt a képet..amit én láttam az szürke fülke fehér tető... | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 599738 | 2016. január 9. 21:50 | ||
hát ez már egy újabb változat.volt szerencsém kipróbálni az ár-la kft telepén...dupla turbó és mint a képen egy 16 sebességes zf ecosplit váltóval volt szerelve..most az utóbbi 5 év legújabb szüleménye a kínai gyártású cummins és zf fődarabok beépítése.! | |||||
Sennás | Adatlap | 599734 | 2016. január 9. 20:34 | ||
vfrtom | Adatlap | 599733 | 2016. január 9. 20:14 | ||
http//images.google.de/imgres Van még itt jó kép. | |||||
Ogre 69 | Adatlap | 599732 | 2016. január 9. 20:06 | ||
Az 599715 posztban a második képen a parancsnok nem felfelé "tisztelgésre emelt" fejjel látszik és mégis "eláll" a sisakja. | |||||
Ogre 69 | Adatlap | 599731 | 2016. január 9. 20:03 | ||
Fotóshoppal megbirizgálva sem lett jobb a kép. De a sisak akkor sem stimmel magyarnak! Túl nyitott az alja. Lehetne román vagy bolgár a csillag miatt. Egy biztos a feliratok németek, a zászlók a házfalon NDK zászlók. | |||||
Sennás | Adatlap | 599730 | 2016. január 9. 20:02 | ||
Ez a Bolgár?Hasonló a csillag csak íveltebbek a szárai. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |