<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78. |
atu71 | Adatlap | 605427 | 2016. március 17. 19:30 | ![]() | |
komp.n.rajmond@gmail.com | Adatlap | 605426 | 2016. március 17. 19:09 | ![]() | |
atu71! Szia! Nekem nagyon tetszik a munkásságod ügyes vagy! Nekem nem csinálnál1db.ot? | |||||
atu71 | Adatlap | 605425 | 2016. március 17. 19:01 | ![]() | |
TAMÁS78 | Adatlap | 603755 | 2016. február 20. 12:57 | ![]() | |
A félrebillent torony (jobb alsó az első képen) szerintem egy Golf osztályhoz tartozik. | |||||
ChevyG | Adatlap | 603750 | 2016. február 20. 12:18 | ![]() | |
Ceró | Adatlap | 603203 | 2016. február 14. 13:29 | ![]() | |
atu71 | Adatlap | 603189 | 2016. február 14. 12:13 | ![]() | |
Hali, Kocce,azok nem kevesek -azért is pihentettem egy kicsit mert besokaltam.Es most ujult erovel bele :),persze azért még vannak befejezni valo munkàim. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 603152 | 2016. február 13. 22:39 | ![]() | |
Látszanak a belerakott munkaórák. Elismerésem. | |||||
atu71 | Adatlap | 603130 | 2016. február 13. 19:40 | ![]() | |
atu71 | Adatlap | 602433 | 2016. február 5. 20:31 | ![]() | |
Gabusch | Adatlap | 601691 | 2016. január 29. 22:00 | ![]() | |
Komplett belsővel, személyzettel! Bassz@ meg, miért nem fér el ez nálam? Kész szerencse, hogy van egy 1:144-es hasonló :) | |||||
Dephnull | Adatlap | 601688 | 2016. január 29. 21:56 | ![]() | |
Gabusch | Adatlap | 600693 | 2016. január 19. 21:58 | ![]() | |
Hopp-hopp! Ha valakit esetleg érdekelne. Nálam nem fér el. :( Nagyon szeretném 1:144-ben látni, bár már lemostam átalakítási célzatokkal egy régi Nichimot, mert Revellékre nem számítok túlzottan. www.jatekmakettcentrum.hu/bolt.revell.reszletes.5133_R!Revell-German-Submarine-Type-IX-C40-1:72-5133.html | |||||
Dephnull | Adatlap | 600020 | 2016. január 13. 09:10 | ![]() | |
Sziasztok! Legutóbb elkészült makettem, 1/72 Revell VIIC/41 U-1105 www.psmk.hu/index.php/hirek/cikkek-leirasok/112-boris-f-safonov-2 | |||||
Dephnull | Adatlap | 599396 | 2016. január 5. 12:02 | ![]() | |
Sziasztok! Eladó kikötői bakok 1/72 méretarányban VII-es típusú tengókhoz. Cserebere topik, 599395 hozzászólás. | |||||
Batka | Adatlap | 598059 | 2015. december 17. 13:18 | ![]() | |
Nem zavarogsz:-) Olyasmi képet kerestem, ahol "belátni" a silókba. Mert gyárt az alanger is(ha jól emlékszem a nevére) Typhoon-t, de lényegesen egyszerűbb kidolgozásban. Üdv, Batka | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 598058 | 2015. december 17. 13:12 | ![]() | |
Nem akarok zavarogni, de az 598051-es linknél nemcsak a makett-építésről vannak fotók, hanem az eredeti tengó részleteiről, pl. a rakéta-silókról és zárófedelekről is! :-) Üdv R. | |||||
Batka | Adatlap | 598056 | 2015. december 17. 12:31 | ![]() | |
TAMÁS78 | Adatlap | 598055 | 2015. december 17. 12:23 | ![]() | |
Dephnull | Adatlap | 598053 | 2015. december 17. 12:20 | ![]() | |
Sziasztok! Eladó fotómaratások 1/72 IXC-hez. Cserebere topic, 598052 bejegyzés. | |||||
Batka | Adatlap | 598051 | 2015. december 17. 12:09 | ![]() | |
Szia! Ezt láttam én is, de még valahogy mindig nagynak találom a lyukakat. Ezért keresek valami fotót... Üdv, Batka | |||||
Dephnull | Adatlap | 598050 | 2015. december 17. 11:57 | ![]() | |
Szia Batka! Egy ismerősöm szintén Typhoon-t épít, tőle van az alábbi link. Ez is egy megoldás, remélem segít. www.britmodeller.com/forums/index.php | |||||
Batka | Adatlap | 598046 | 2015. december 17. 10:55 | ![]() | |
Sziasztok! Életem első tengójába vágtam bele, egy 1/350-es HobbyBoss SSBN Typhoon. Bár a cég szépen megcsinálta az összes ballisztikus rakétát és indítótubust, semmi mást nem kerített köré. És hát így eléggé szellős a terület arrafele. Képen látható. Namost, van valakinek jó képe hogy hogyan is néznek ki ezek a csövek? Előre is köszi! Üdv Batka | |||||
Gabusch | Adatlap | 597211 | 2015. december 5. 11:15 | ![]() | |
A slotokon - ha a beömlőnyílásokra gondolsz - kívül ez igaz, mert azok kiosztása azért elég komoly változatosságot mutat. Igaz, hogy nem néztem utána, hogy pont ilyen kiosztás volt-e. Az biztos, hogy U-47-et nem igazán lehet csinálni belőle nagyon komoly átalakítás nélkül (le kellene rövidíteni a nyeregtankot). Sajnos, nálam az a helyzet, hogy 1:48-ban ez megint egy 140 centis dög, amit nem tudok hova tenni. Gondolom, ezzel nem vagyok egyedül, cserébe nincs rajta annyi részletezési lehetőség hogy ez a méret azt indokolná. Csatahajón mondjuk van, elég megnézni azt az újságmelléklet Bismarckot a másik topikban. De azt sem tudnám hova tenni, mert az még magas is. Ezért érthetetlen számomra, hogy tengeralattjárók esetében miért nem az 1:144-es vonalat nyomják. Az elhelyezhető, részletezhető (csak majd'fél méter hosszú) és még a VII-es vonal esetében is van két kiaknázatlan lehetőség (U-47, U-99). Lehet, hogy rá kéne szállni és kiegészítőben legyártani a tornyot, meg a fedélzet szükséges darabját. :) | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 597188 | 2015. december 4. 22:59 | ![]() | |
Az a baj, hogy pl. a horgonykamra rossz helyét, a hibásan elhelyezett, és nem megfelelő számú "slot"-ot, a hátsó torpedócső elkenését stb. nem lehet a feljavító gyártókra hagyni, hogy korrigáljanak. Ezt sajnos a Revellnél kellett volna nagyobb odafigyeléssel megcsinálni. | |||||
Gabusch | Adatlap | 597111 | 2015. december 4. 10:28 | ![]() | |
Ha lenne egy házam bazi nagy pincével, nem is lenne kifogásom a dolog ellen. Így viszont alig problémás a 48 négyzetméteren elhelyezni 2-3 darabot a Typ VII-ből is, a Gato és a Typ IX el sem fér - viszont több pénzem marad. Ebből a szempontból teljesen érthetetlen számomra, hogy a Typ IX miért nincs meg 1:144-ben is. Annyira nem lett sikeres a Typ VII-es széria? Kétlem. | |||||
Dephnull | Adatlap | 597108 | 2015. december 4. 10:12 | ![]() | |
Az elmúlt két évben Revellék kimaxolták 1/72ben a IXes típust. Átlag két évente jelentkeznek valami újdonsággal e témában. Tippem (és reményeim) szerint a következő nagy dobása a XXI-es típus lesz, 1/72ben, erre építkezve meg kihozza a Wilhelm Bauert. | |||||
Gabusch | Adatlap | 597101 | 2015. december 4. 08:42 | ![]() | |
Kedvenc összeesküvés elméletem szerint a hibák nem véletlenek, hanem tág teret biztosítanak a feljavítókat gyártók számára. :) Van az 1:144-es VIIC-hez egy Griffon maratásom, szinte a fél hajót ki lehet cserélni belőle. :) | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 597099 | 2015. december 4. 08:00 | ![]() | |
Hát, ha a kínaiak kijavítják azokat a hibákat amiket a NÉMET Revell elkövetett egy NÉMET tengón, akkor azért van létjogosultsága. Bár nyilván nekem is jobban tetszene 1/72-ben! | |||||
Gabusch | Adatlap | 597096 | 2015. december 4. 02:16 | ![]() | |
Biztosan gyönyörű a maga majd' másfél méteres mivoltában, de nem tudom, hova férne el. Meg azt sem, hogy miért is nem elég a Revell 1:72-ese; ebben a témakörben azért akkorát nem lehet alakítani, hogy annyira sokat tegyen hozzá a méret. Én inkább örülnék az 1:144-es vonalnak, abban is vannak dögivel lehetőségek: hogy mást ne mondjak, akár egy belső tér, akár az U-99, avagy pláne az U-47 az eltérő tornyaikkal, uram bocsá' egy FLAKboot. És akkor még nem beszéltünk arról, hogy nincs egy normális IX 1:144-ben, sem XB, sem XIV. Ki lehetne dobni továbbá Biebereket 1:144-ben és 1:72-ben, jól mutatnának a VIIC/41-eken. | |||||
Dephnull | Adatlap | 597095 | 2015. december 4. 01:55 | ![]() | |
Dephnull | Adatlap | 596873 | 2015. november 30. 10:48 | ![]() | |
Gabusch | Adatlap | 596227 | 2015. november 21. 12:00 | ![]() | |
Dephnull | Adatlap | 596225 | 2015. november 21. 11:44 | ![]() | |
Ha esetleg valaki kedvet kapott volna egy Revell 1/72 VIIC-hez, most nagyon baráti áron árulnak egyet Vaterán. LINK: gyujtemeny.vatera.hu/makett_modell/hajo/revell_1_72_05015_u_boot_tengeralattjaro_makett_2153353292.html | |||||
Dephnull | Adatlap | 596224 | 2015. november 21. 11:28 | ![]() | |
Ezt nevezem kutatómunkának. Úgy látszik neked van igazad és az én ismereteim rosszak. Valóban elképzelhető, hogy nem stabilitási funkciójuk volt a kábeleknek, hanem pusztán védelmi és lehet, hogy tényleg gyártóspecifikusak voltak. A dobozból nem az U-505-öt építem. Amikor kibontottam és tüzetesebben átnéztem a kitet, akkor döntöttem el, hogy nem a gyártó által megadott egyetlen hajót fogom megcsinálni. Szerencsére találtam más alternatívát és alkatrészeket is a megvalósításhoz. | |||||
Gabusch | Adatlap | 596195 | 2015. november 20. 20:24 | ![]() | |
Kicsit belenéztem az egyetlen rendelkezésemre álló "Vom original zum Modell: Uboottyp IXC" című munkába. A 15. oldalon van két kép olyan hajókról, amiken ez az idom a maketthez hasonlóan van kialakítva (de kábel nem látszik, az csak a tervrajzokon szerepel). U194 és U158. Mindkettő a brémai AG Weser-Werkes "terméke", míg az U534 és U505 a hamburgi Deutsche Werfst AG-é. Tehát lehet, hogy gyártó-specifikus. Viszont ha a dobozban szereplő U505-öt építenéd, akkor át kellene alakítani, hogy ne is érjen hozzá. A fenti kiadványban egyébként van kép fűrészes kialakítású tervrajra is. Az előző posztomban az U354 (VIIC) természetesen U534, csak elírtam. | |||||
Gabusch | Adatlap | 596192 | 2015. november 20. 19:58 | ![]() | |
A merevítést nem gondolnám. Már csak azért, mert ahhoz a szarv szerű első idomhoz a makettel ellentétben sem az U505-ön, sem az U354-en nem ér hozzá a lapát. Az 505 esetében még lehet mondani, hogy átalakították, de az 534 több-kevesebb sikerrel úgy van, ahogy kiszedték a tengerfenékről. Pláne, hogy ez a kép még a feldarabolása előtt készült. farm6.staticflickr.com/5774/22677893915_51d08fd3e7_o.jpg Bele kell nagyítani és teljesen jól látszik, hogy egyik lapát sem ér hozzá ahhoz az idomhoz. www.39-45war.com/uboat534-2.html Ez utóbbinál ezen a képen lehet tökéletesen látni: www.39-45war.com/u534/uboat11.jpg Nomármost a fenti hajók kétség kívül a háború közepén készültek (1941 és 1942), tehát előfordulhat, hogy a későbbieken volt ilyen kialakítás, de mivel olyan hajó nem maradt fenn, ezeket lehet referenciaként elfogadni. | |||||
Dephnull | Adatlap | 596180 | 2015. november 20. 17:43 | ![]() | |
Legjobb tudomásom szerint a kábelezés elsősorban a kormánylapátot volt hivatott merevíteni, stabilizálni, hogy jobban a helyén maradjon és ne tudjon elmozdulni esetleges külső behatások (mélyvízi bombák) esetén. Ha jobban megnézed, a lapát a saját tengelyén kívül csak a hajó orra felől van megtámasztva, a kábelezés ezzel ellentétes oldalon volt felszerelve, hogy előbbi ne tudjon olyan könnyen elmozdulni. Legjobb tudomásom szerint hálószaggató csak a VII-es típusokra volt jellemző, a háború első felében a korai építésű hajókon. Aztán valóban leszerelték a fedélzeti ágyúval együtt. IXC-n nem volt ilyen és a kit sem tartalmaz. Abban viszont egyetértünk, hogy pontos infókért valóban érdemes lenne felkeresni az uboat.net-et. | |||||
Gabusch | Adatlap | 596175 | 2015. november 20. 15:37 | ![]() | |
Még az jutott eszembe, hogy ennek a kábelnek semmi látható funkciója nincs. Hacsak az nem, hogy ha hálót vág a fűrésszel (amire nem tudom, hogy volt-e valaha példa) és tolatnia kell, akkor ne akadjon be a lapát a háló maradványaiba, hanem ez a sodrony levezeti róla (hasonló funkciót tervezhettek szerintem a toronyról a fűrészre futó antennának is). Ha ez a teória megáll, akkor viszont csak akkor van értelme, ha fent van a fűrész és amikor azokat leszerelték a hajókról, ezeket is egy füst alatt eltávolították - vagy csak simán hagyták idővel lerohadni. Ha a Revell kitje nem tartalmaz fűrészt (nem tudom, sajnos nem tudnám hova tenni, így én várok egy 1:144-es darabra), el tudom képzelni, hogy ezért nem szerepel az összeállításiban a kábel. Esetleg lesz később egy fűrészes, más tornyos kiadás azonos testtel, amihez kell. Meg kéne kérdezni az uboat.net-en, szerintem tudni fogják. | |||||
Gabusch | Adatlap | 596170 | 2015. november 20. 12:21 | ![]() | |
Igen, arra gondoltam, hogy lehet hajóspecifikus. Ahogy a beömlőnyílások is igen nagy változatosságot mutatnak. Illetve azt hiszem, talán '43-ban leszerelték a fedélzeti ágyút, meg a drótvágót, így el tudom képzelni, hogy a háború későbbi szakaszában ez sem volt már fent, mert rájöttek, hogy felesleges. Viszont a helyét kialakították a maketten, hogy fel tudd tenni, ha akarod. | |||||
Dephnull | Adatlap | 596150 | 2015. november 20. 09:36 | ![]() | |
Nem tudok pontosan válaszolni a kérdésedre. VIIC építéseknél láttam, hogy pótolták. De lehet, hogy nem típusspecifikus a megléte, hanem hajóspecifikus. Minden esetre a IXCn volt, az tuti. | |||||
Gabusch | Adatlap | 596115 | 2015. november 19. 15:05 | ![]() | |
Biztos, hogy ez mindegyiken volt? Az U995-ön pl. egyáltalán nincs, bár persze az nem fogadható el autentikusnak. | |||||
Dephnull | Adatlap | 596108 | 2015. november 19. 12:40 | ![]() | |
Sziasztok! Néha nem értem Revelléket. Csinálom az 1/72 IXC és feltűnt, hogy az elülső kormánylapátok kábeleit tök egyszerűen meg lehet csinálni. Mind a lapátokon, mind a hajótesten megvan a helye (VIICvel ellentétben), csak négy apró lyukat kell fúrni. Miért nem jelölik az összerakási útmutatóban? | |||||
Dephnull | Adatlap | 595695 | 2015. november 12. 11:55 | ![]() | |
Köszi Nitrosz, ismerem Revelléket, kértem már tőluk "hiányzó alkatrészeket" és valóban 4 hét alatt ide is ért. Végső esetben marad ez a megoldás, csak gondoltam teszek itt egy próbát, hátha. | |||||
Nitrosz | Adatlap | 595693 | 2015. november 12. 10:33 | ![]() | |
Szia. Írj a revellnek emailt, valami hibára hivatkozva és pár héten belül küldenek ( nekem egyszer küldtek) próbát megér ha tudsz várni | |||||
Dephnull | Adatlap | 595691 | 2015. november 12. 09:43 | ![]() | |
Gabusch | Adatlap | 595171 | 2015. november 3. 16:40 | ![]() | |
Volt már, aki elkezdte és még látszólag egész jól el is készült. :) models.rokket.biz/index.php Sajnos az az Amati készletem most lett nagykorú (bár a barátom padlásán pihen, kivéve a maratásait, ami nálam), de elveszett az összeállításija, illetve, ami a nagyobbik gond, hogy az évek során azért már vesztett a varázsából. Konkrétan messze nem felel meg a mai elvárásoknak a maga száz hibájával és sima testével. De a maratásai szépek, a téma érdekes és minthogy piacképtelen, inkább összeépíteném magamnak a "felesleges" VIIC-vel. Olyanom már van egy ugyanis készen is. Az első ötletem az volt, hogy lenyúlom a tornyot gyantából, meg a maratások egy részét is leöntöm, aztán azt ráapplikálom a Revellre a saját tornya helyett, de lehet, hogy inkább a fenti linkhez hasonló megoldást választok. Majd, egyszer. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 595164 | 2015. november 3. 13:12 | ![]() | |
Majd letagadunk! | |||||
Gabusch | Adatlap | 595163 | 2015. november 3. 13:11 | ![]() | |
Lehet. Ha elkezdem, engem is fognak? :) | |||||
Gabusch | Adatlap | 595162 | 2015. november 3. 13:11 | ![]() | |
Nem mellesleg U-99 van, pedig az is VIIB volt, eltérő toronnyal. Igaz, az azért kihozható a Revellből, de voltaképpen a régi torony is. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78. |
Szivesen megcsinàlom de azt amit rà kell kolteni inkàbb privàtban irom meg :)
Az alap kitt sokszorosa.