<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
gaunt1 | Adatlap | 607700 | 2016. április 25. 14:10 | ![]() | |
Annyira nem sokáig. 1946-ban befejeződött a gyártása, legalábbis a szovjet hadsereg részére. Valamennyire azért érthető a dolog, fel kellett tölteni harckocsikkal a hadsereget, ugyanis a háború végére alig maradt valami. A T-34 hihetetlen veszteségeket szenvedett, a háború alatt legyártott mennyiség 82%-a megsemmisült, ami 44.900 (más forrás szerint 42.000) harckocsit jelent. Döbbenetes. (ennél csak egy típus szenvedett arányaiban súlyosabb veszteséget, a SzU-85. 90%) Előzmény: (607685) Freddy 2016. április 25. 10:28 | |||||
Freddy | Adatlap | 607685 | 2016. április 25. 10:28 | ![]() | |
T-34-est is gyártották a háború után is, egész sokáig. A Szovjetunió nem minden esetben működött logikusan. | |||||
Sennás | Adatlap | 607682 | 2016. április 25. 08:47 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 607677 | 2016. április 25. 06:52 | ![]() | |
Szia Kojak75! Ez valami filmforgatáshoz átalakított,átfestett jármű? Futómű,lánctalp alaján T-44M de hogy miért került oda hátra az az antenna? Gondolom valami PzlV. akart ez utánozni,filmezéshez. Köszönet a képért! | |||||
Sennás | Adatlap | 607664 | 2016. április 24. 18:17 | ![]() | |
Nagyon nagyon köszönöm!De legalább a vezető feje fölött a védő huzatról már van kép! | |||||
páncélos | Adatlap | 607663 | 2016. április 24. 17:48 | ![]() | |
Elnézést, csertezs. (Az érintő képernyő nem a barátom.) | |||||
páncélos | Adatlap | 607662 | 2016. április 24. 17:45 | ![]() | |
Vagy a google.ru, yandex.ru keresőbe írd be:Т-44 мк чертеж Cseterzs az tervrajz. | |||||
páncélos | Adatlap | 607661 | 2016. április 24. 17:42 | ![]() | |
Vagy a google.ru, yandex.ru keresőbe írd be:Т-44 мк чертеж Cseterzs az tervrajz. | |||||
páncélos | Adatlap | 607660 | 2016. április 24. 17:35 | ![]() | |
Kojak75 | Adatlap | 607655 | 2016. április 24. 16:44 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 607653 | 2016. április 24. 15:49 | ![]() | |
Tényleg egy utolsó antenna téma:) Itt van egy T-44M rajz itt a tornyon van 2db antenna.Illetve egy "beásott" torony gondolom valami FIX védelmi pont lehet valamelyik határszélen.Ezen is ott jobb oldalon az antenna.Ez most véletlen vagy mi?Már csak ki kellene deríteni az 1képet honnét mentettem le:)Talán van ott információ is. | |||||
Sennás | Adatlap | 607638 | 2016. április 24. 12:34 | ![]() | |
Van ennek valami pontos neve?Főleg az Oroszban hogy írják.Hogy lehetne rákeresni? | |||||
Sennás | Adatlap | 607637 | 2016. április 24. 12:31 | ![]() | |
Köszönet!Ez vászon,esetleg bőr lehetett? Az a kis ablaktörlő inkább csak kézi mozgatású tuti nem volt hozzá motor.Vajon már T-44/54/55 is használtak ilyet?Mikorra "találták" ezt fel? | |||||
tzsgyuri | Adatlap | 607633 | 2016. április 24. 11:27 | ![]() | |
Szia! A CMK 3057-es T-72-es kiegészítőjében van ehhez hasonló. Az összeállítási második oldalának a végén látható is. http://www.super-hobby.hu/products/T-72-A1-cz.zewn.-TAM.html | |||||
Kojak75 | Adatlap | 607595 | 2016. április 23. 21:03 | ![]() | |
Akkor valami rossz forrásból olvastam. Valami könyvben összesen kb 30000 T-34 és több mint 50000(!) T-55-ről írtak. Össz-vissz nem csak saját célra. Akkor ez irreális. Üdv kojak! | |||||
gaunt1 | Adatlap | 607591 | 2016. április 23. 20:45 | ![]() | |
Nem kevés. Pontosan ennyi készült a Szovjet Hadsereg részére. Ennél természetesen jóval többet gyártottak, de már exportra. | |||||
Sennás | Adatlap | 607589 | 2016. április 23. 20:05 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 607587 | 2016. április 23. 19:49 | ![]() | |
Hát ne hogy má egy ilyenen bukjuk a tendert? | |||||
Kojak75 | Adatlap | 607585 | 2016. április 23. 19:46 | ![]() | |
gaunt1 | Adatlap | 607584 | 2016. április 23. 19:16 | ![]() | |
Sajnos nincs képem róla. (nekem is kellene!) | |||||
Sennás | Adatlap | 607582 | 2016. április 23. 19:12 | ![]() | |
Bakker! Kár érte.Úgy tettem volna rá még egy antennát.Még egy kérdés.Van közeli képed a 6méteres antenna azon részéről ami a tetőhöz rögzül? Mármint az a kis csonk az elbír egy 6+4méteres antennát?Simán kicserélik?Köszönet! | |||||
gaunt1 | Adatlap | 607580 | 2016. április 23. 19:02 | ![]() | |
Kis kiegészítés. A legyártott mennyiség a Szovjet hadsereg részére vonatkozik. Viszont valószínűleg még kevesebb készülhetett exportra. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 607579 | 2016. április 23. 18:55 | ![]() | |
Szerintem nincs 2. antenna. Úgy lehet mint a T-55 parancsnoki változatainál, a normál antenna helyére szerelik fel a 6 méteres teleszkópos részt, tetejére a 4 méteres antennát. Ezekkel a pk.i kocsikkal az a baj, elég keveset gyártottak belőlük. 1965-ig a legyártott mennyiség: T-54K, 100db T-54BK, 180db T-55K, 450db T-55AK, 24db T-62K, 160db. Ez semmi a normál változatok több ezres szériáihoz képest (pl. T-55, 7962db!) | |||||
Sennás | Adatlap | 607575 | 2016. április 23. 17:16 | ![]() | |
Ok! Lehet tényleg fa. De még mindíg nincs még a kérdésre a válasz. Hova tegyem a 2-ik antennát? Ezeket beolvasztották hogy jártak ezek a verdák? Sehol egy múzeum ahol lenne egy MK? De írják hogy ez is kapott egy 10méteres antennát. Hova "szurták be azt"? Úgy mint a T-72en torony mögé? Mert a tetején nincs helye! | |||||
lacipapa | Adatlap | 607572 | 2016. április 23. 16:40 | ![]() | |
A wiki szerint,már a háború vége felé rendelkezésre álltak a 44-esek,de nem vettek részt a harcokban.Kevesebb,mint 2000db épült belőlük,kísérleteztek a 100mm-es ágyúval is ,de kicsi volt a hely a toronyban.Azután kezdték a 54-55-ösök gyártását.A wiki szerint! | |||||
gaunt1 | Adatlap | 607567 | 2016. április 23. 15:47 | ![]() | |
Szerintem az egy fatörzs a háttérben, nem antenna. Túl rossz minőségű a kép, hogy meg lehessen mondani. Amúgy kíváncsi lennék, minek modernizáltak a szovjetek egy ennyire elavult típust. Gyakorlatilag már az 50-es évek elején is az volt. A 60-as években már elég nagy mennyiségben szolgálatban volt a korszerű T-54 és T-55, a 62-es gyártása is kezdődött, úgyhogy szerintem pénzkidobás volt. | |||||
Sennás | Adatlap | 607524 | 2016. április 22. 20:36 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 607520 | 2016. április 22. 20:17 | ![]() | |
Ez egy régi sima (1kép)T-44-es még véletlenül se ott van az antenna mint a legtöbb(2kép) 44-en.És ez(3kép)T-44-100 ott meg kívül van.Nem egyszerű ez. | |||||
Sennás | Adatlap | 607519 | 2016. április 22. 20:04 | ![]() | |
Amit tudtam elolvastam(amit a fordító értelmesen egyáltalán lefordított).Sok hasznos dolog de hogy a T-44MK volt-e második antenna (ha volt egyáltalán mert nekem az se egyértelmű) hova volt felrakva.1963tól... valameddig használták az MK-t(talán 66ig).Sőt valahol azt írják 1947ben már be is fejezték a gyártást és 1823 gyártottak na ebből vajon menyi lett M-s és ebből menyi lett MK? Ha ki tudod silabizálni megköszönném. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 607490 | 2016. április 22. 09:13 | ![]() | |
Ha nem találok eredeti vagy jobb képet ezt veszem alapnak. Szerintem hiba lenne. Ugyanis a rajz egy nagyon korai T-54-et ábrázol, a T-44MK viszont a 60-as évek terméke. Olvasd csak el mit írnak róla. | |||||
Sennás | Adatlap | 607460 | 2016. április 21. 14:38 | ![]() | |
Ha nem találok eredeti vagy jobb képet ezt veszem alapnak.2 ostor antenna egy a toronyra egy a testre.Kinézetre ez áll legközelebb a T-44M-hez | |||||
Sennás | Adatlap | 607459 | 2016. április 21. 14:15 | ![]() | |
Igen Igen.Bocsánat. | |||||
alexkidd | Adatlap | 607458 | 2016. április 21. 14:10 | ![]() | |
Makettshop.hu Gabikám! :) És nagyon szívesen! Üdv, Sanyi | |||||
páncélos | Adatlap | 607457 | 2016. április 21. 14:06 | ![]() | |
ser-sarajkin.narod2.ru/ALL_OUT/TiVOut10/SuT5455/SuT5455135.htm További keresés, a yandex.ru oldalon Командирский танк Т-54АК beírásával. | |||||
Sennás | Adatlap | 607456 | 2016. április 21. 14:03 | ![]() | |
De ez 2db.A 6m az teleszkókpos de a 4m-is? A Skif-es cuccot nem lehet alapul venni? Ott 7db(átszámolva)1575mm tagból áll. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 607455 | 2016. április 21. 13:57 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 607454 | 2016. április 21. 13:51 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 607451 | 2016. április 21. 13:43 | ![]() | |
Legtöbbet ez a kép jön be T-44MK-ra ott az oldalán van valami vízszintes az lehet az? A képen egy FINN T-55K van? | |||||
gaunt1 | Adatlap | 607450 | 2016. április 21. 13:40 | ![]() | |
Na ez az alkatrész amiről részletes képekre lenne szükségem! Ez még nem az antenna, hanem annak a tárolója. Amúgy az antenna érdekes konstrukció. Van egy 6 méteres teleszkópos rész, és annak a tetejére kell felszerelni egy 4 méteres antennát. | |||||
Sennás | Adatlap | 607449 | 2016. április 21. 13:33 | ![]() | |
"Т-44МК оснащался дополнительной радиостанцией Р-112, 10-метровой полутелескопической антенной" --ezek szerint volt egy 10 méteres teleszkópos antenna is.Ez lehet az amit megjelöltem? | |||||
Sennás | Adatlap | 607448 | 2016. április 21. 13:01 | ![]() | |
Köszönet gaunt1! Próbálok adatot "kihámozni" belőlle. Ja! Most vettem át Modellshop-tól a MiniArt T-44M! Jó makett. Köszönet Sanyi! | |||||
gaunt1 | Adatlap | 607444 | 2016. április 21. 12:26 | ![]() | |
Esetleg T-44MK-ról nincs egy képed? Kép nincs, infó van: ser-sarajkin.narod2.ru/ALL_OUT/TiVOut10/SuT5455/SuT5455304.htm | |||||
gaunt1 | Adatlap | 607442 | 2016. április 21. 12:25 | ![]() | |
Az csak a T-54K-ra jellemző. Az AK és BK változatoknál már ugyanúgy közös antenna van mint a T-55K-n. ser-sarajkin.narod2.ru/ALL_OUT/TiVOut10/SuT5455/SuT5455133.htm | |||||
Sennás | Adatlap | 607441 | 2016. április 21. 12:16 | ![]() | |
Köszönet! De érdekes a T-54K (ha jó a rajz) ott két antenna van--és a T-72 is ,ezért gondoltam. Esetleg T-44MK-ról nincs egy képed? Legalább egy amin látni valamit. Köszi SENNÁS | |||||
gaunt1 | Adatlap | 607440 | 2016. április 21. 11:25 | ![]() | |
Nem plusz R-113-at kapott, hanem R-112-t. A két rádió (R-113 és R-112) közös antennára dolgozott, mint az 1. képen. Több infó itt: ser-sarajkin.narod2.ru/ALL_OUT/TiVOut10/SuT5455/SuT5455165.htm ser-sarajkin.narod2.ru/ALL_OUT/TiVOut10/SuT5455/SuT5455166.htm Amúgy vannak részletes képei valakinek a farpáncélra szerelt antennatárolóról? | |||||
Sennás | Adatlap | 607437 | 2016. április 21. 09:33 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 607435 | 2016. április 20. 22:26 | ![]() | |
Kérdezném továbra is tisztelettel. T-55 volt "K" mint paracsnoki. Ezek kaptak egy plusz R-113 rádiót. Ennek a rádionak ugyan olyan bot anntenája volt(1kép) vagy már a kihúzható,teleszkópos(2kép)mint a T-72K tankokon.(sajna csak ennyi képem van a T-55K-ról) Pontosan hol volt a 2. anntena és esetleg belsö kép hogy a 2.rádió hova volt felszerelve. Köszönettel Sennás | |||||
Kojak75 | Adatlap | 607426 | 2016. április 20. 18:36 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 607409 | 2016. április 20. 10:07 | ![]() | |
Köszi Kojak75! Magyarul nem kell "bevezetékelni".Alapvetően T-44M építenék ott is volt ilyen plusz tartály azért érdekelt.Még valami.Az üza tartályok oldalt,ugyan úgy voltak összekötve építhetem T-55 fényképek alapján? | |||||
gaunt1 | Adatlap | 607408 | 2016. április 20. 09:24 | ![]() | |
Ez így nem teljesen korrekt. A későbbi modernizált változatoknál (T-55M, AM, MV, AMV, D, AD) már egy csatlakozó van felerősítve hátul az utolsó külső üzemanyagvcellára, így a hordókból is tudja használni az üzemanyagot. Szovjet gyártmányúaknál ez a módosítás elő szokott fordulni (de nem mindig), csehszlovák AM2/AM2B-nél és lengyel Meridánál ha jól tudom egyáltalán nem. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |