<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Kamovos | Adatlap | 597915 | 2015. december 15. 12:37 | ||
Muzzy | Adatlap | 597910 | 2015. december 15. 09:25 | ||
Ha kapsz több infód, akkor kérlek oszd meg velem is, mert engem is érdekel. :) Az ajtó mindkét oldalon volt, a plató magassága is mintha más lenne. Sajnos én sem láttam használható rajzot, képet a különbségekről. Messziről készített fotót láttam, de abból nem lehet kiindulni. (pl. Feriheygi út mentén 3 színű platós) Állítólag a lövegvontató is egy kicsit eltér a némettől, ennek a felépítménye is hazai gyárakban készült. Üdv Muzzy | |||||
téglatesó | Adatlap | 597851 | 2015. december 14. 17:19 | ||
Ja, egy kérdés a magam ügyében is: a magyar használatú Krupp Protze L2H143 Kfz.70 (a platós félraj kivitel, nem a vontató) járgányok tudtommal 1-2 részletben különböztek a németek által használtaktól a felépítményüket tekintve. Van valakinek használható fényképe(i), vagy rajza, ahol kivehető, hogy mik ezek a különbségek? Úgy tudom, a magyar példányokon volt ajtó a vezetőtérnél, a németeknél nem volt, csak felcsatolható ponyva, de mi más különbség volt még? Nem titkolom: magyar Krupp Protzét szeretnék építeni. | |||||
téglatesó | Adatlap | 597850 | 2015. december 14. 17:12 | ||
Szia Kamovos! Valóban van ellentmondás. "A M.K.H. hazai gyártású p.c. harcjárművei" könyv végén található rendszám-regiszter táblázat szerint az egy szem CV-33 (L3/33) a H-169, a kölcsön kapott lángszórós példány (L3 Lanciaflamme) pedig a H-252 rendszámot kapta, míg a "A M.K.H. külföldi gyártású p.c. harcjárművei" könyv szerint pedig valóban a CV-33 a H-168, a lángszórós meg a H-160, ahogy írod. Az ellentmondás gyökerét abban látom, hogy az általad idézett könyv 2006-ban, a másik 2012-ben jelent meg. A két időpont között nyilván előkerült pár új adat, ezeket az újabb könyvbe már belevették, szerintem azt vedd alapnak, ha referenciát keresel az építéshez. Ha tovább akarom bonyolítani, érdekesség, hogy a fent említett rendszám-regiszterben a H-160-ast a 101. Vegyiharc Zászlóalj járművének írják... A fénykép -ha jól rémlik- 1939-ben készült a Kárpátaljai bevonuláskor, a háttérben látható is a Huszti vár a hegy tetején. Amúgy a "FIA" páncélautók kutatásával jutottál már valamire? | |||||
Kamovos | Adatlap | 597846 | 2015. december 14. 16:25 | ||
Sziasztok! kevéske segítségere lenne szükségem, mert ismét tele zuttyant az összes némi szervem. A magyar Királyi Honvédség nagy mesekönyve 13. oldalon ezt írja! "A H-168 rendszámú egyetlen CV 33-as típusú jármű fegyverzet nélküli a Ludovikára került, kiképző harckocsiként, s a Magyarországra mintakocsiként küldött és véletlenül itt maradt lángszórós változatú Ansadoval (H-160) a harckocsi szertárban nyertek elhelyezést.(E két járművet feltehetőleg a Szovjet csapatok hadizsákmány ként elszállították!" Nos nekem már felhívták a figyelmemet arra, hogy ne használjam rá a nagy mese könyv megnevezést, mert ez nem igaz, és sértő a könyv íróira nézve! Na de, ha nem mesekönyv akkor mi? A fenti szövegből kiragadnám ami miatt kissé ideges lettem, lévén erre hagyatkozva az egyetlen lángszóróst megépítve elláttam a H-160-as rendszámmal. Tehát mit is írt? Magyarországra mintakocsiként küldött és véletlenül itt maradt lángszórós változatú Ansadoval (H-160) a harckocsi szertárban nyertek elhelyezést. Ebből én annyit értettem meg, hogy a rendszáma H-160 és a harckocsi szertárban pihizik! De akkor, hogy lehet az, hogy ezen a képen nem lángszórós van, nem a szertárban pihizik és H-160 a rendszáma? Kérdésem az lenne, hogy most akkor, mi volt végül is annak az egyetlen egy lángszórósnak a rendszáma? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: kamovos Ui: Kép a Cseszlovákiában készül, és a Fortepan.hu oldalról származik (azt hiszem) | |||||
PeKo Publishing | Adatlap | 597705 | 2015. december 12. 19:43 | ||
Ööööö... igen, meg nem. Pz. IV alvázon széleskörűen két légvédelmi páncélos került rendszerbe és állt szolgálatba: "Möbelwagen" - 1 x 3,7 cm-es lgv.gá. "Wirbelwind" - 4 x 2 cm-es lgv.gá. ("Vierling") Az "Ostwind-ből"készült kb. 20-22 darab, nem igazán nevezhető elterjedtnek. :-) A “Möbelwagent” ugyan korábban kezdték gyártani (1944 március), mint a “Wirbelwindet”, de az előbbinek teljesen új felépítményt terveztek – és ezeket nem vonták be zimmerittel. A “Wirbelwindek” (1944 július) ugyanakkor már elkészült Pz. IV páncéltestre kerültek, amelyek között volt ilyen is, meg olyan is. | |||||
spenot | Adatlap | 597678 | 2015. december 12. 15:01 | ||
Kedves kollégák! A Flakvierling "Mőbelwagen", vagyis a lehajtható páncéllemezekkel épített változat csak egy prototípus volt, de sorozatban nem gyártották, ebben közmegegyezés látszik. Nem kisebb cég mint a Tamiya futott bele ebbe a csapdába, amikor, még nagyon régen, kiadták ezt a változatot. És csak sokkal később, az egycsövű Flakkal szerelt változatot, pedig ez volt a jellemzőbb. Itt a makettinfon is árulta vki nemrég a prototípus régi makettjét. Amúgy abban lehet vmi, hogy Wirbelwind volt zimmeritezve (már amelyik) mert ez jött korábban és akkor sok korábban épített és Zimmeritezett P IV-est építettek át, Wirbelwindnek, később Ostwindnek, míg az egycsövű Möbelwagenek is késői gyártásúak, amikor a Zimmeritezésről (is) letettek már. Üdv: Spenot | |||||
Muzzy | Adatlap | 597674 | 2015. december 12. 14:13 | ||
Szia Peti! Nagyon szépen köszönöm az infókat! Az utolsó képen a 37-es flakkal szerelt möbelwagen van, nekem meg a 4X20-as van meg. A vierlinges mőbelwagenről nincs infód? Ezek lehettek sima sárga festésűek, vagy terepezve voltak? Köszönettel Muzzy | |||||
PeKo Publishing | Adatlap | 597665 | 2015. december 12. 11:05 | ||
...a Wirbelwindek között volt ilyen is, olyan is, a Möbeleken már nem volt zimmeritezés. | |||||
PeKo Publishing | Adatlap | 597663 | 2015. december 12. 10:59 | ||
Szia Muzzy! Möbelwagen és Wirbelwind akadt szép számmal, Flakpanzer 38(t) azonban nem valószínű - de nem kizárható (a 12. "HJ" SS-páncéloshadosztálynak papíron még volt belőle, de nem tudni, hogy magukkal hozták-e Magyarországra). A nálunk harcoló mindhárom nehézpáncélos-osztály rendelkezett légvédelmi páncélosokkal, illetve több páncéloshadosztálynak is volt belőlük. ELméletileg a páncélosezredek, illetve páncélososztályok törzsének légvédelmi századába tartoztak, papíron 4-4 Möbelwagen és Wirbelwind. Az alábbi alakulatok biztos rendelkeztek 1944-45-ben FlakPz. IV-sel Magyarországon: - 6. páncéloshadosztály - 13. páncéloshadosztály - 20. páncéloshadosztály - "FHH" páncéloshadosztály - 503. nehézpáncélos-osztály - 509. neházpáncélososztály - 1. "LSSAH" SS-páncéloshadosztály - 2. "DR" SS-páncéloshadosztály - 9. "H" SS-páncéloshadosztály - 12. "HJ" SS-páncéloshadosztály - 501. SS-nehézpáncélos-osztály Volt zimmeritezett is, meg zimmerit nélküli is. üdv bp | |||||
Muzzy | Adatlap | 597661 | 2015. december 12. 09:09 | ||
Sziasztok! Tudtok arról, hogy hazánk területén alkalmazásra kerültek Flakpanzer IV \"Mobelwagen\" 2 cm Flak-Vierling 38 járművek? Esetleg ezekről fénykép hol található? Festésük, jelzésükről infót hol lehet találni? (Lényeges még, hogy zimmeritezve volt, vagy nem?) Segítségeteket előre is köszönöm Muzzy | |||||
balaton | Adatlap | 597507 | 2015. december 9. 23:41 | ||
dkp | Adatlap | 597502 | 2015. december 9. 22:23 | ||
Köszönöm, majd meglátjuk ... | |||||
romsitsa | Adatlap | 597500 | 2015. december 9. 22:07 | ||
dkp | Adatlap | 597460 | 2015. december 9. 11:39 | ||
Üdvözlet! Szerintetek az AFV Club 40mm Bofors - Replicában kapható - sorozatából melyik alakítható legkönnyebben magyarrá? 35163 USA 35186 német 35187 angol Előre is köszönöm a segítséget. | |||||
Kamovos | Adatlap | 597383 | 2015. december 7. 22:13 | ||
Szia jacksson! Ezt nézzed meg! Meg mindenki mert jó! Nekem tetszik, és vannak benne zöldek is. :) tenyekerodje.blogspot.hu/2013/01/magyar-harckocsik-ii-vilagahboruban.html Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 597357 | 2015. december 7. 18:44 | ||
Szia jacksson! Ezt nézzed meg! Meg mindenki mert jó! Nekem tetszik, és vannak benne zöldek is. :) tenyekerodje.blogspot.hu/2013/01/magyar-harckocsik-ii-vilagahboruban.html Üdv: kamovos | |||||
romsitsa | Adatlap | 596878 | 2015. november 30. 11:12 | ||
Egész pontosan a Carden-Loyd szovjet verziója, a T-27. Üdv Á | |||||
Kamovos | Adatlap | 596843 | 2015. november 29. 20:56 | ||
Bocs a BA-20 át csúszott, az is még az első sorba tartozik. | |||||
Kamovos | Adatlap | 596842 | 2015. november 29. 20:44 | ||
Szia téglatesó! Köszönöm a segítségedet ez a soviet FAI eszembe sem jutott. :( Írtam mindenféle páncélautót, páncélozott járművet de ez a soviet eszembe nem jutott! :( Gaz M1, Gaz-11-73, GAZ 61-73, és társi alvázára épített, "páncélozott" felderítő járműnek készült a FIA FIA-M. Gaz AAA teherautó alvázára a BA-1, BA-3, BA-6, BA-9, BA-10, Ba-20 épült Köszi még egyszer a segítségedet. Üdv: kamovos | |||||
téglatesó | Adatlap | 596819 | 2015. november 29. 15:52 | ||
Szia! Szerintem, ha úgy próbálod, hogy "soviet FAI armored car", vagy "soviet FAI-M armored car" akkor találsz választ. FIA és FIA-M páncélautóról még nem hallottam. | |||||
Kamovos | Adatlap | 596810 | 2015. november 29. 13:49 | ||
Sziasztok! Kérdésem az lenne hozzátok, hogy a Magyar Királyi Honvédség által zsákmányolt FIA illetve a FIA-M között mi a különbség? Sajnos Google barátom nem dobot ki nekem találatot. :( Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: kamovos | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 596765 | 2015. november 29. 09:34 | ||
Carden Loyd kisharckocsi? | |||||
téglatesó | Adatlap | 596760 | 2015. november 29. 09:07 | ||
jacksson | Adatlap | 596607 | 2015. november 26. 19:10 | ||
Köszönöm Urak! Nekem igazán a " heliogén kékből zöld" tetszik (a beszerzési nehézségek miatt :) akartam is írni a kérdésemben lent, hogy "zöld" idézőjelben... van libazöld eredeti sisakom, meg kaptam Veszprémből nagyon rendes emberektől ma kevert festéket, de, ezek közt is elég jelentős eltérés van hiába a RAL kódolás :) a kettő közt a legerőteljesebb különbség, hogy az eredeti színnek van egy olyan tulajdonsága, hogy el is nyeli a fényt és vissza is veri. A környezetéből rávetülő színeket visszaveri, hozzájuk igazodik a szem... elég érdekes... a mai szín nem tud ilyet pl. de, a kis benzineskannákon tényleg nagyon jó, és egy Zrinyi is jól mutat így, nyilván érdemes mindkét színvariációban készíteni, ha van rá anyagi lehetőség. a levéltári leírásnak mindenképpen tudok hinni, mivel egyelőre ez a bázis, egy fundamentum szvsz. Jó lenne ha egyszer előkerülne egy eredeti színű (nem rozsdaréteges, páncél vagy köténylemez) | |||||
romsitsa | Adatlap | 596569 | 2015. november 26. 10:04 | ||
1938-ban két zöld színt definiáltak a terepszínekhez, a tábori zöldet és a szürkészöldet. Ez utóbbi nevezhető világosabbnak, de hogy mennyire volt elterjedt járműveken a használata, rejtély. Az első csavar a történetben, hogy az alapvető zöld szín a tábori zöld, de egy harckocsit és pl. egy szintén tábori zöld rohamsisakot egymás mellé téve hatalmas a különbség. A második csavar, hogy a gépkocsik festését tábori zöldről megváltoztatták tehergépjármű zöldre, talán 1943-ban, de ennek az árnyalata ismeretlen illetve az is, hogy ez a váltás más technikát is érintett-e. A harmadik csavar, hogy a Z63 által linkelt dokumentum egy javaslat, a rendszeresítéséről tudtommal még nem került elő irat. A jelenleg ismert dokumentumok és fotók alapján szvsz. eldönthetetlen, hogy a különbségek egy festék gyártási tűrésére vagy különböző árnyalatok használatára vezethetők-e vissza. Üdv Á | |||||
Safranek | Adatlap | 596545 | 2015. november 25. 22:59 | ||
migi | Adatlap | 596544 | 2015. november 25. 22:50 | ||
Szia Zoli De rég olvastam ilyesmit , mi még ezt a keverést tanultuk , rég volt . | |||||
Z63 | Adatlap | 596542 | 2015. november 25. 22:26 | ||
jacksson | Adatlap | 596506 | 2015. november 25. 10:56 | ||
oké, látom itt időnként a vitákat, de, akkor most egyezményesen világosítson már fel valaki, hogy akkor (a terepszín NEM érdekel) a sötétebb zöld helyett világosabb zöldet is használtak Zrínyiken ? (a toldiról is lehet szó de, elsősorban előbbi érdekel-ne)és most nem a modernkori foto-retus érdekel...és nem az, hogy juj, "kifakul egy nyár alatt"... :))) Köszönet/üdv. | |||||
Kamovos | Adatlap | 596501 | 2015. november 25. 10:13 | ||
Színes képek! Nézzétek szorgalmasan, mert vannak érdekes képek közöttük. Nekem némelyik új. :) www.keptelenseg.hu/keptelenseg/magyar-katonak-es-jarmuveik-106593 | |||||
téglatesó | Adatlap | 596174 | 2015. november 20. 13:54 | ||
Igaz! Köszönöm a kiigazítást! A "frontpáncél-erősítést" én is úgy gondoltam, ahogy leírtad. A társisak, a festés, meg a felségjel kérdésében valóban tévedtem, mert kissé általánosítottam. Ráadásul még a B40 lövegének típusjelzését is elírtam: helyesen 37/42M volt, nem 37/40M. Sorry. Remélem nem zavartam össze nagyon BToomi kollégát a kotnyeleskedésemmel... | |||||
romsitsa | Adatlap | 596134 | 2015. november 19. 20:15 | ||
A B40-nél megerősítették a lövegpajzsot, a pk-i kupola homloklemezét és a vezető lemezeit is, nem csak a srég orrlemezt. Még nem került elő olyan fotó amin nehézpuskás kocsi lenne gp. tár sisak nélkül. Nem minden nehézpuskás kocsi volt terepezve és nem minden löveges volt egyszín zöld. A felségjel és altípus között végképp nincs összefüggés, nézd meg pl.a Ludovika kocsijait. Üdv Á | |||||
BToomi | Adatlap | 596128 | 2015. november 19. 18:48 | ||
Köszönöm mindenkinek ezt a sok információt.Sokat segítettetek. | |||||
téglatesó | Adatlap | 596118 | 2015. november 19. 15:51 | ||
Kis kiegészítés. A Toldi II/A (B40) jellegzetességei: - átalakított (rövidebb csövű, rövidebb csőszájfékes) 37/40M 40mm-es löveg, - toronyputtony, - vastagabb frontpáncélzat (ez a maketten nem látszik), - nagyobb méretű, ágterelők nélküli lámpák, - a test homloklemezéről eltűnik a reflektor és ennek a helyét valamint a váltómű szellőzőrácsét egy-egy lemez felcsavarozásával fedik le. A Toldi A20 és B20 szériák mint terepszínűek voltak, egyszínű zöld példányok a B40 szériánál voltak. Az A20 és B20 szériák a háromszínű (trikolor) felségjelzést kapták, a B40-nél pedig már az 1942 novemberében bevezetett fekete négyzetben fehér keresztes felségjelzést alkalmazták. | |||||
téglatesó | Adatlap | 596117 | 2015. november 19. 15:39 | ||
Pontosan. Az IGB mérnökei valamit kicsit benéztek. A Toldi I. (A20) és a Toldi II. (B20) lényegében ugyanaz a típus, néhány apró eltéréssel: a B20 (vagyis a második, 110db-os széria) az alábbiakban különbözött az A20 (az első, 80db-os széria) változattól: - a toronygéppuska táras helyett hevederes (ezért megszüntették a kis kupolát a géppuska fölött, (ezt nem érdemes levágni, mert volt olyan B20, amin meghagyták), - szalagantenna helyett botantennát kapott, (ezt "kötelező" megjeleníteni a maketten), - erősebb torziós rugókat kapott (de ez a maketten nem megjeleníthető). Amúgy mindkét szériát 20mm-es 36M nehézpuskával fegyverezték fel (ezért a két változat megjelölésében a "20" szám), a test homloklemezén ugyanúgy megvolt a reflektor és a váltómű szellőztetőrácsa. A makett ebben a formájában valóban nem létezett, mert az egy példányban megépített Toldi IIa prototípusnál (nem tévesztendő össze a széria Toldi II/A B40-nel!): - a beépített fegyver az eredeti, hosszabb csövű, hosszabb csőszéjfékes 37M 40mm löveg, - a homloklemezen megvannak a donorjárműről a reflektor és a hűtőrács, - a torony hátulján még nincs toronyputtony. Tehát toronyputtonyos + 20mm-es nehézpuskás változat nem volt (még prototípus-szinten sem). Ha jól rémlik, az egy szem Toldi IIa prototípus is terepszínű volt. A Toldi II/A B40 változatot (80db) pedig a Toldi II B20 szériából építették át. | |||||
romsitsa | Adatlap | 596099 | 2015. november 19. 08:37 | ||
Szervusz, úgy, ahogy a doboztetőn megfestették, nem létezett. De, ha jól látom, a dobozban a löveg és a korábbi homloklemez is benne van, át lehet alakítani B20-ra vagy B40-re. Egyszín zöld lehetett mindkét altípus, csak a fekete keretes kereszt jelzést rakd fel rá. Üdv Á | |||||
BToomi | Adatlap | 596094 | 2015. november 19. 05:24 | ||
Szia Az IBG ezt a négy Toldit adta ki.Tehát amit Toldi 2-es ként (72028) kiadtak az nem is létezett ilyen formában? | |||||
romsitsa | Adatlap | 596090 | 2015. november 18. 22:09 | ||
Hello, azt akarod mondani, hogy a makett úgy néz ki mint a festési rajzon? Nehézpuskával van szerelve és toronydoboza van? Ilyen nem létezett a tudomány mai állása szerint. Vagy leszeded a toronydobozt és átalakítod az orrlemezt így lesz belőle egy B20, vagy a nehézpuska csövét kicseréled egy 40 mm-es ágyúra és levágod a géppuska páncélzatát a toronytetőről, így lenne egy B40. Üdv Á | |||||
BToomi | Adatlap | 596066 | 2015. november 18. 17:45 | ||
Ezt a képet én is láttam.A szín stimmel de nekem nem 2a-m van hanem sima 2-es Toldim.Más a fegyverzet.De természetesen köszönöm hogy vetted a fáradságot és foglalkoztál a problémámmal. | |||||
téglatesó | Adatlap | 596043 | 2015. november 18. 10:07 | ||
BToomi | Adatlap | 596018 | 2015. november 17. 20:18 | ||
romsitsa | Adatlap | 595870 | 2015. november 15. 09:47 | ||
Harmincas évek, egészen pontosat Emerick tudna mondani, hátha idelátogat. Üdv Á | |||||
tomaso | Adatlap | 595771 | 2015. november 13. 16:07 | ||
Köszönöm.És a Henschel típus kb. mikortól volt szolgálatban? Üdv | |||||
romsitsa | Adatlap | 595759 | 2015. november 13. 08:49 | ||
Hello, eddig csak Henschel alvázú rádiós kocsival találkoztam. Üdv Á | |||||
tomaso | Adatlap | 595744 | 2015. november 12. 20:59 | ||
Sziasztok! Segítséget kérnék,hogy a Mercedes LG 3000 rádiós kocsit használták-e a magyarok és ha igen kb. mikortól.Köszönöm. | |||||
romsitsa | Adatlap | 595474 | 2015. november 8. 09:25 | ||
Szervusz, csak az első széria volt szalagantennás, a második széria és a loveges kocsik is botantennát kaptak. Üdv Á | |||||
tyimosenko | Adatlap | 595420 | 2015. november 7. 13:43 | ||
Sziasztok, Toldi II harckocsin volt szalagantenna,tudja esetleg valaki? Köszi szépen! | |||||
Kamovos | Adatlap | 595091 | 2015. november 2. 15:42 | ||
Nyelvet nem értem. :( Viszont nekem a német páncélos indulóra hajadzot a ritmusa. : | |||||
PeKo Publishing | Adatlap | 595090 | 2015. november 2. 15:30 | ||
Meg azt is írja, hogy a híres német dallal: "A slideshow about Hungarian panzers with the famous german song..." |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Szia!
Köszönöm a válaszod!
Esetleg valami tippetek lenne arra, hogy az egy szem CV-33 (L3/33)a H-169 milyen színű lehetett?
Istentől elragaszkodott bűn lenne, ha információ hiányában homok színűre festeném?
Üdv: kamovos
Ha megjöttem keresek képeket magyar Kruppról.