<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
pintair | Adatlap | 593131 | 2015. október 3. 19:39 | ![]() | |
Iván nem hülye! A jenkik is bombáznak hagyományos gravitációs bombákkal, csak nem teszik a világ elé, tudom! Ők propagandából mutatják a csak okos bombáikat. Iván meg nem mutatja meg az okosakat közelről. Nagyon sok olyan fegyvere van, lehet, amitől a jenki azonnal bekékülne. A sok gravitációs FAB-ot is el kell potyogtatni. Vannak olyan helyek, ahová azok is jók. Hidd el, tudnak pontosan célozni. Öreg tipusok meg vannak rakva modern elektronikával. Ne érts félre, nem vok oroszseggnyaló, de teljesen más a katonai reklámdoktrinájuk is. Itt most óriási haditechnikai fölény erődemonstráció is folyik nyíltan. Ezt látja most a világ azonnal is akár, nem egy-két később kiderülő tengeri egymást eredménnyel szopató pitty-putty: elektronikai zavarás és rakétaleszedés. Iván okosan ment oda, ez már nem az 1980-as afgán lerohanás-bevonulás. Előzmény: (593124) sanyi 2015. október 3. 19:14 | |||||
sanyi | Adatlap | 593124 | 2015. október 3. 19:14 | ![]() | |
Igazad van, bocs a baki miatt!:) A lényeg az, hogy irányított fegyvereket csak elvétve látni. Azt nem értem, hogy az ilyen "precíziós" csapásokról készült videókkal miért szórják teli a netet, csak maguk ellen tüzelik a világot. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 593108 | 2015. október 3. 18:14 | ![]() | |
Az nem lézerbomba, hanem KAB-500Sz műholdas-vezérlésű bomba (külsőre majdnem ugyanaz mint a lézeres KAB-500L, de nincs az orrán lézer-érzékelő fej, ezért hegyes). Üdv R. | |||||
sanyi | Adatlap | 593088 | 2015. október 3. 12:23 | ![]() | |
Érdekes, hogy a "gonosz" amerikaiak irányított lőszereket használnak, de Ivánék szerint jó oda a FAB-250-500 is. Jól látni a videókon, hogy a fél hegyoldalt szétlövik, de a keresztben csücsülő házikó vígan elvan... El lehet képzelni egy városban ezt a precizitást... Egyedül egy Szu-34-esen látni lézerbombát. Ebben a képben is van realitás sajnos. | |||||
Chrisi | Adatlap | 593074 | 2015. október 2. 21:52 | ![]() | |
Szia Sennás, Azokat a bizonyos nagy felbontású rajzokat a Tu-4 bombázóról nekem is el tudnád küldeni? Épp egy átalakításon dolgozok, egy Minicraft B-29 kerül átalakításra, 1:144 méretarányban, ami pedig készül belőle az a Tu-4 utasszállító változata, a Tu-70. E-mail: krisztian.c.molnar@gmail.com A segítséget előre is köszönöm! Üdv, Chrisi | |||||
magyaralba | Adatlap | 593068 | 2015. október 2. 20:46 | ![]() | |
Az hogy a papucs orrú szuhojok is élesben bemutatkoztak szíriában, egyre érdekesebbé teszi őket számomra..(persze csak makettező szemszögből...) remélhetőleg a piac is megmozdul majd és egy két érdekes festésű külföldi vásárló is hamarosan megjelenik...(örök kedvencem algéria pl...) és már nagyon várom a jó minőségű fotokat az iraki mi-28-ról is... és hátha a szírek is kapnak "vesznek" egy két komolyabb technikát | |||||
lacipapa | Adatlap | 593063 | 2015. október 2. 18:18 | ![]() | |
A Jetfly honlapján van erről egy rövid video.Ugyan erről a 26-osról. | |||||
sanyi | Adatlap | 593059 | 2015. október 2. 17:36 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 593056 | 2015. október 2. 15:06 | ![]() | |
Valószínűleg nem konkrétan a szíriai szerepvállalás miatt, hiszen azt nyíltan csinálják. Lehet, hogy csak így kaptak engedélyt az iráni vagy iraki légtéren átrepülni Szíria felé. Hacsak nem a törökök engedték át őket rövidebb útvonalon ilyen feltétellel... | |||||
Weizi | Adatlap | 593055 | 2015. október 2. 14:53 | ![]() | |
Valóban le vannak festve az összes gépen a jelzések! 04:00-tól mutatják őket, sőt lehet hogy meg is említik, hogy miért van lefestve? Oroszul tudók előnyben!:-) www.youtube.com/watch | |||||
magyaralba | Adatlap | 593049 | 2015. október 2. 12:25 | ![]() | |
www.haborumuveszete.hu/rovatok/hirek/orosz-legicsapas-az-iszlam-allam-objektumai-ellen/ ennek fényében még inkább rejtély miért is kellene eltüntetni a felségjeleket... | |||||
Podva | Adatlap | 593048 | 2015. október 2. 12:13 | ![]() | |
...vagy már ki tudja mióta csinálják, vagy nem tervezték hogy bejelentik... Mindenesere érdekes... Üdv | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 593038 | 2015. október 2. 09:06 | ![]() | |
Igen, le van festve a csillag meg a VVSz Rossiji (Oroszország Légiereje)felirat is. | |||||
pintair | Adatlap | 593037 | 2015. október 2. 08:57 | ![]() | |
Valami csak...,mert a filmen 0:15-től a leszálló laposorrún sincsenek, és 0:49 -nél sem. 1:00-tól rálátni a függőlegesre a 24-esen, csak mozgófilm ez. Oka csak lehet. | |||||
magyaralba | Adatlap | 593036 | 2015. október 2. 08:43 | ![]() | |
Szerintem fotoshoppal van leszedve...nem lenne más értelme hisz ők maguk is elismerték a szíriai jelenlétet... ha csak nem orosz gépek direktbe át lesznek adva szíriának..ez esetben elképzelhető... hogy még nincs a szír felségjel felkenve az oroszt meg már eltüntették... | |||||
pintair | Adatlap | 593035 | 2015. október 2. 08:21 | ![]() | |
skywarior | Adatlap | 590718 | 2015. augusztus 23. 15:42 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 590653 | 2015. augusztus 21. 16:19 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 590502 | 2015. augusztus 18. 12:21 | ![]() | |
Köszönöm szépen a segítségedet! | |||||
magyaralba | Adatlap | 590448 | 2015. augusztus 16. 21:06 | ![]() | |
Szia! Itt van három kép, a KK-1 ülést használták a mig-15/bis/Uti/ L-29 típusokon kissebb módosításokkal, nem túl számottevő küldő külömbségekkel... A KK-2 (harmadik képen) pedig a KK-1 tovább fejlesztett változata ezt használták a mig-17/F/PF/PFU/mig-19S/P/PF változatokon de kínai gyártású J-6 nál nem minden típus változatot szerelték fel ezzel az üléssel. Ha jól tudom csak a korai változatokat, a későbbi kínai változatok már Martin-Baker üléseket kaptak! Legközelebb ne add fel a Google a barátod... ;) | |||||
Kamovos | Adatlap | 590393 | 2015. augusztus 15. 17:00 | ![]() | |
Szia Weizi. Ez nagy segítség volt köszönöm. Ezen a linken lehet mazsolázni rendesen. :) Egy darabig keresgéltem, némi eredmény sikerült elérnem, aztán bele fáradtam. :( Köszönöm a te segítségedet is! Üdv: Kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 590392 | 2015. augusztus 15. 16:59 | ![]() | |
Szia Zoli! Egy darabig keresgéltem, némi eredmény sikerült elérnem, aztán bele fáradtam. :( Köszönöm a segítségedet! Üdv: Kamovos | |||||
Weizi | Adatlap | 590361 | 2015. augusztus 14. 19:50 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 590356 | 2015. augusztus 14. 18:49 | ![]() | |
Szia Jani, Nem nehéz, gugli a Te barátod is! Amúgy KK-1 volt a MiG-15-ben és a korai -17-esekben, KK-2 meg a későbbi -17-ben és a -19-ben. Képet is fogsz róla találni bőven, csak üsd be a keresőbe! z | |||||
Kamovos | Adatlap | 590352 | 2015. augusztus 14. 18:02 | ![]() | |
Sejtettem, hogy nehéz kérdés lesz. :( | |||||
Kamovos | Adatlap | 590319 | 2015. augusztus 13. 14:33 | ![]() | |
Sziasztok. Megtudná valaki adni pontosan melyik vadászunkban milyen katapult ülést használtak? (Mig-15, Mig-15 UTI, Mig-17, Mig-19, stb.) Ha lenne hozzá kép az is nagyon jó lenne. Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: kamovos Ui:A szolnoki múzeum adatai hiányosak. :( | |||||
Sennás | Adatlap | 590232 | 2015. augusztus 11. 17:35 | ![]() | |
Avirok3 | Adatlap | 589874 | 2015. augusztus 2. 20:55 | ![]() | |
Szia Sennás! A Begemot web oldalán láttam egy matrica szettet amiben a 902-es jelzései is benne vannak. A net-en olvasottak alapján lehet hogy jobban jársz egy zvezda átalakítással,vagy egy trumpival. Bár azzal én egy kicsit ráfaragtam :( . | |||||
Sennás | Adatlap | 589819 | 2015. augusztus 1. 22:31 | ![]() | |
Szeva. Azt tudom hogy jó.Szép gép ,jó fegyverek,figura állvány:-) (Még jó hogy nem vettem meg) én pont 902 szeretném megépíteni. | |||||
Avirok3 | Adatlap | 589818 | 2015. augusztus 1. 22:09 | ![]() | |
Szia Sennás A scalemates szerint a h44-es készlet van a dobozban. Szép kis cucc. | |||||
migi | Adatlap | 589816 | 2015. augusztus 1. 21:32 | ![]() | |
Bocs én a második képen lévőt kerestem . | |||||
Sennás | Adatlap | 589815 | 2015. augusztus 1. 21:24 | ![]() | |
Szia. Bocs de csak a régi készletet találom.A protóst nem. | |||||
migi | Adatlap | 589811 | 2015. augusztus 1. 20:33 | ![]() | |
Super hobby oldalon megtalálod , | |||||
Sennás | Adatlap | 589810 | 2015. augusztus 1. 20:29 | ![]() | |
zsocate | Adatlap | 588893 | 2015. július 9. 11:34 | ![]() | |
Nem tud tükörből tolatni, egy sima Y forduló sem megy neki... | |||||
pintair | Adatlap | 588888 | 2015. július 9. 10:12 | ![]() | |
Muzzy | Adatlap | 588476 | 2015. július 2. 09:31 | ![]() | |
Külsőre a motor volt más. Érdekes, hogy nem is volt velük sok baj. A B-29-es jellegzetessége volt a gyakori motormeghibásodás - motortűz az elégtelen hűtés miatt. Ivánék ezt jobban oldották meg. Odáig mentek a másolásban, hogy a dohánytartó is megegyezett. Nagy Andris szerint még volt egy apróbb különbség, a pilótaülések mások voltak, a szovjetek fenékernyőt, az amik háternyőt használtak. Ja még egy eltérés, a szarvkorműányon nem volt boeing felirat. :) Muzzy | |||||
Gorbils | Adatlap | 588452 | 2015. július 1. 19:27 | ![]() | |
Köszi erre a pozitív hozzászólásra volt szükségem ! | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 588450 | 2015. július 1. 19:12 | ![]() | |
A két gép annyira hasonlít egymásra, hogy a Tu-4 gyakorlatilag Sztálin parancsára készült 1/1 másolat a B-29-ről, csak éppen metrikus rendszerben és szovjet fegyverzettel (ezért is lett picit hosszabb, a nagyobb kaliberű 23mm-es gépágyúknak hosszabb a csöve, mint a 12,7-es ami puskáknak). A lemezvastagságok a metrikus rendszer miatt kissé erősebbek a Tu-4-en (vékonyabbat ugye nem használhattak a szilárdsági követelmények miatt, inch-es vastagságban a szovjet ipar nem gyártott, így az egy mérettel vastagabb lemezt használták, mint az eredeti), dehát ez a maketten nem látszik. A motor-átméretezéssel a DC-3/Li-2 után már volt tapasztalatuk, ezzel nem volt gond. Az egyetlen, amit eredeti méretezés szerint voltak kénytelenek legyártani, az az elektromos rendszer és kábelezése, itt nem változtathatták meg az átmérőket, mert az "kissé" befolyásolta volna az ellenállást, áramvezetést, tehát totálisan újra kellett volna tervezni az elektromos rendszert, a radart, a fegyverek célzó-elektronikáját, tehát nagyrészt olyan rendszereket, amiről a Szu.-ban addig csak hallomásból tudtak. A lényeg: B-29-ből Tu-4-et építeni nem túl nagy kaland, símán megoldható. Üdv R. | |||||
Gorbils | Adatlap | 588447 | 2015. július 1. 18:55 | ![]() | |
Köszi ! Tudod beteg vagyok :) | |||||
Sennás | Adatlap | 588446 | 2015. július 1. 18:49 | ![]() | |
Elment a mail:)Annyi bajom van ezzel hogy ilyen "sima ezüst" gépen minden meglátszik ,tényleg szépen kell panelezni.De hajrá!Félelmetes lehet 1:72ben | |||||
Gorbils | Adatlap | 588443 | 2015. július 1. 18:37 | ![]() | |
Gorbils | Adatlap | 588442 | 2015. július 1. 18:36 | ![]() | |
Sziasztok ! Kedves Gábor barátom ddk-466@freemail.hu ! küldheted ;) Vadász ! nem akkarok kukacoskodni de azért vald be piszkosú hasolít a két gép egymásra egy kis melóval azért lehetne Tu-4 késziteni B-29 az még nem nagy meló hogy huzok egy két panelvonalat vagy tömitek ! itt a két gép méretei : B-29 Hossz 30,2 m (99'-0") m Fesztáv 43,1 m (141'-3") m Magasság 8,5 m (29'-7") m Szárnyfelület 161,3 m² (1736 ft²) m² Tu-4 Length: 30.179 m (99 ft 0 in) Wingspan: 43.047 m (141 ft 3 in) Height: 8.46 m (27 ft 9 in) Wing area: 161.7 m2 (1,741 sq ft) | |||||
Sennás | Adatlap | 588441 | 2015. július 1. 18:15 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 588440 | 2015. július 1. 18:11 | ![]() | |
Van pár nagy felbontású rajz adnál egy elérhetőséget átkűldeném ide nem fér "fel":) | |||||
Sennás | Adatlap | 588438 | 2015. július 1. 18:04 | ![]() | |
Szia itt az oldal végén van pár rajz. aviadejavu.ru/Site/Arts/Art4918.htm www.airwar.ru/enc/bomber/tu4.html | |||||
Vadász | Adatlap | 588437 | 2015. július 1. 17:52 | ![]() | |
Ne keverjük a két típust. A B-29-es angolszász mértékegységben készült, a Tu-4 metrikusban. Az ebből adódó biztonsági túlméretezések adják a különbséget. Ebből kifolyólag a panelosztásban is lehetnek eltérések. Tehát két különböző típusról beszélünk. Viszont vannak egyezések is, pl. az a hamutartó amit egy bagós amcsi pilóta szerelt a gépébe, a Tu-4 kabinjában széria tartozék volt. | |||||
Gorbils | Adatlap | 588433 | 2015. július 1. 16:53 | ![]() | |
Sziasztok! Keresgéltem a neten és véletlenül belefutottam az orosz Tu-4 – be! Ha jó látom ez teljesen az amerikai B-29 es? A wikin. csak angolú van írva róla a google fordító meg nem a legjobb! https://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-4 Ha valaki tud érdemi információt adni a Tu-4-ről azt megköszönném! Ha teljes az egyezés akkor megépíteném a B-29-ből ! Igaz látok eltérést a hajtómű gondoláknál vagy még ott sem ! üdv Gorbils | |||||
pintair | Adatlap | 587763 | 2015. június 18. 14:07 | ![]() | |
Borzz | Adatlap | 587562 | 2015. június 14. 21:01 | ![]() | |
Etióp és elvileg UBK. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |