/ Fórumok /

Szovjet/orosz harcjárművek

A Nagy Szovejunió és utódai <al gyártott, üzem<etett mindenféle harcjármampűvel
foglalkozók véleményét, kérdése.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299.
lacipapa 596263 2015. november 21. 21:02
Válasz erre
Köszönöm,a nehezén túl vagyok,legalább is úgy gondolom.
bela 596258 2015. november 21. 20:13
Válasz erre
lacipapa 596147 2015. november 20. 07:57
Válasz erre
Nem tudom mekkora lesz?Még nincs itt.A tréleren,pedig egy VT-34-es fog díszelegni( vagy a T-72-es).
Sennás 596145 2015. november 19. 22:31
Válasz erre
Ja kérdezni is akartam mire akarod kapcsolni( nem is nagyon láttam mást a Tatra-n kívül) de itt a válasz. Szép nagy lesz!50-60cm összekpcsolva eggyüt?
lacipapa 596143 2015. november 19. 22:23
Válasz erre
Igen,így már érthető és olvasható.Az is probléma még a készlet rajzzal,hogy az alkatrészek a gyantán nincsenek számozva,csak az "útmutatón".
DE,már haladok és köszönöm minden segítőnek!
kíváncsi leszek,hogy milyen lesz a TATRA?Az is úton van ,valamerre.
Laci
Sennás 596123 2015. november 19. 17:46
Válasz erre
Na erre gondoltam a PDF könnyen "olvasható". Sőt ha akarod még rá is tudsz nagyítani!Én csak 250% nyomattam gyönyörűen látszik minden--nem esik szét a kép.
lacipapa 596104 2015. november 19. 09:22
Válasz erre
Köszönöm Béla!
Ezen jobban el lehet igazodni.

Gabus-köszi neked is,meg próbálom a rajz szerint,hátha sikerül.
Még egyszer köszönöm mind kettőtöknek.
Üdv,Laci
bela 596103 2015. november 19. 09:14
Válasz erre
Gabusch 596102 2015. november 19. 09:09
Válasz erre
Azzal még szolgálhatok, kb. két perc gugli után, pedig nem is ismerem a gyártót. :)

www.mmk.cz/en/contact/

Ha nagyon kell, még a levelet is megírom, de nem most, mert nehéz napom lesz.
lacipapa 596101 2015. november 19. 08:55
Válasz erre
..és elérhetőség sincs az össze rakásin.
lacipapa 596100 2015. november 19. 08:45
Válasz erre
Az való színű,hogy érti,de én nem. :-(
Sennás 596089 2015. november 18. 22:05
Válasz erre
Nem lehetne a gyártónak írni egy mail Laci? Küldjenek egy PDF leírást. Gondolom értik az angolt.
lacipapa 596085 2015. november 18. 20:57
Válasz erre
DE,Segítséget kérnék!
Vettem egy Milan Kranac gyanta P 50N trélert,de az aljával nem boldogulok!annyira tré a rajz és kicsi méretű,hogy nem tudok elmenni rajta (csak ha leteszem a földre),hogy mit hova kell ragacsolni.A rugókat és a kormány rudazatot,nehezen de sikerült.Találtam róla rajzot a neten.De innen,!game over!Van még egy maréknyi alkatrész és nem tudom mit-hova?Esetleg,ha tudnátok egy használható szerkezeti rajzot az sokat segítene.
Előre is köszönöm,Laci
lacipapa 596083 2015. november 18. 20:49
Válasz erre
Sennás 596079 2015. november 18. 19:59
Válasz erre
3620
3620
3620-1
3620-1
4017
4017
4019
4019
4020
4020

Lacipapa! Eszméletlen jó dolgok--eszméletlen áron:)
FOREVER 1:43!

car43.ru/shop/c1.gruzovye_avtomobili_1_43.htm
Sennás 596077 2015. november 18. 19:37
Válasz erre
zsanér
zsanér

Csak van egy rajz:)
Sennás 596075 2015. november 18. 19:22
Válasz erre
104746
104746
104746_2
104746_2
104746_3
104746_3

Ez se pont Zil-131(kék színből ítélve "sima" 130)de gondolom ez már teljesen ugyan olyan.
Sennás 596056 2015. november 18. 15:00
Válasz erre
Igazad van Király! De a zsanér gondolom ugyan az?
páncélos 596054 2015. november 18. 14:06
Válasz erre
Sennás 596003 2015. november 17. 16:14
Válasz erre
lacipapa 596002 2015. november 17. 15:24
Válasz erre
Sennás 596000 2015. november 17. 14:04
Válasz erre
37247642
37247642
IMG_3281
IMG_3281
636852749
636852749
37247597
37247597

Jó felvételek a motorháztető belső oldaláról.És a mozgató zsanér(ok).

Ha minden kötél szakad kivesszük a hűtőrácsot:)
juge75 595950 2015. november 16. 04:05
Válasz erre
mée
mée

Oldalról is hiányzik pár dolog...
juge75 595949 2015. november 16. 04:03
Válasz erre
zil131 orr rács
zil131 orr rács

Csak ennyire nem jó az ICM. És ez csak az orra...
Sennás 595946 2015. november 15. 21:42
Válasz erre
A járművet biztos(tényleg szép) de én a hűtörácsról beszélek csak. A vízszintes és a függ. közöttit látom keskenynek ill. a függöleges legszélsönél nagy a hely.
TAMÁS78 595944 2015. november 15. 21:31
Válasz erre
Én úgy látom, a gyárit alakította át a srác. Nem kis meló.
Sennás 595943 2015. november 15. 21:28
Válasz erre
Szeva. Elnézésed kérem de men értem itt mit kell keresnem? Szerintem ez hűtörács se jó. Nincs átalakítva ez se.
Zéé74 595934 2015. november 15. 20:01
Válasz erre
Sennás 595885 2015. november 15. 12:53
Válasz erre
179541256
179541256
179541257
179541257
179541260
179541260

Sajnos.Érdekes hogy tudnak ekkora "bakot lőni"?Vannak még méretbeli eltérések(mind minden más makettnál) de hogy nézték ezt be?Kérdés a Bronco Model és a Revell(elméletileg ez teljesen ugyan az) más/jobb-e?

Pár rajz aki ponyvásat épít.Pót kerék tartó,felszerelések pontos helye.
Krisz76 595881 2015. november 15. 12:35
Válasz erre
Köszi a részletes tájékoztatót! Én csak a rácsok kialakítását meg a számát néztem, nem gondoltam, hogy ekkora az eltérés.
lacipapa 595822 2015. november 14. 16:41
Válasz erre
Értem,azt hittem ez egy tüó. készlet.
Régebben le szokták venni az oldal lemezt (amennyiben nem zsanéros,mint a Zil-175-nél pl.),hogy ne melegedjen túl a motor.Ha szereltek volna,szerintem a motorház tető is fel lenne hajtva.
Sennás 595816 2015. november 14. 15:25
Válasz erre
Laci!Hát nem egyszerre vettük a dobozos Zilt?Csak az van.De máshol nem találtam képet csak ezt a tűzoltóst azért tettem fel.Csak a motor érdekelt hogy miért van így visszabontva a kaszni.Mit szereltek(nek) ott hogy le van véve.
lacipapa 595815 2015. november 14. 15:00
Válasz erre
Apropó,van ilyened 1:35-ben?Vagy átépíted?
lacipapa 595814 2015. november 14. 14:59
Válasz erre
Sennás 595804 2015. november 14. 12:16
Válasz erre
Csak simán levető legyen a motorháztető?
lacipapa 595800 2015. november 14. 11:46
Válasz erre
Nehogy eltakard,úgy jó,ahogy van,nem igazán látszik össze építve!
lacipapa 595799 2015. november 14. 11:44
Válasz erre
Nix flex,alul betűzős a sárvédő peremébe és kétoldalt csavaros.
Sennás 595798 2015. november 14. 11:07
Válasz erre
16132
16132

Viszont én is kérdeznék.Ha már adnak az ICM-hez, motort és szeretném ha látszana belőle valami így megépíthetem?Milyen műszaki rész van itt amihez könnyen hozzá lehessen férni?Ez a rész levehető vagy simán kiflexelték?
Sennás 595797 2015. november 14. 10:55
Válasz erre
А22
А22
1406115576_rsrrs-16r
1406115576_rsrrs-16r
00003164
00003164
00003165
00003165
00003167
00003167
00003169
00003169
00003157
00003157
dw35067_1
dw35067_1

Szia.Beszéltük már ezt de gyorsba pár kép amin látszik milyen különbség van gyári(ICM) és az igazi között.Sajna ezt átalakítani nem lehet cserélni kell.Ha nem találok megoldást(ezért a Def models nem veszem meg kerékkel együtt) teszek rá "téli takarót".
lacipapa 595764 2015. november 13. 10:30
Válasz erre
Köszönöm szépen!
Juge75,nincs kedved meg gyantázni?Vevő lennék egy készletre!
Laci
Krisz76 595758 2015. november 13. 08:40
Válasz erre
Krisz76 595757 2015. november 13. 08:25
Válasz erre
440541_14668_haszonjarmu_537204_8wxrwa736d_etz25
440541_14668_haszonjarmu_537204_8wxrwa736d_etz25
1068565_88406_4095316_5
1068565_88406_4095316_5

Belső képek magyar gépekről
migi 595745 2015. november 12. 21:01
Válasz erre
migi 595743 2015. november 12. 20:53
Válasz erre
Törzsbusz 595742 2015. november 12. 20:51
Válasz erre
"Repirányító" felépítmény ZISz-151, Zil-164, Zil-130 alvázon volt SKP-9 illetve SKP-11 típusjellel. Zil-131 alvázon tudtommal nem volt.
Sennás 595741 2015. november 12. 20:43
Válasz erre
Ami a legfontosabb mielőtt berendezitek a felépitményt a Zil hűtörácsát ki kell cserélni!
Jó képek! Köszönet juge75!
Kérdezném Gábor tisztelettel haladsz hűtörács mintapéldányával?
lacipapa 595740 2015. november 12. 20:39
Válasz erre
Hát,köszi Akkor az ICM készlet melyikre hasonlít legjobban?Ami még fontos lenne a belső berendezés!Melyik,hogy volt-van berendezve.Erről nem találtam semmit.Egy képet találtam,amelyiknek nyitva volt az ajtaja,de csak az látszott,hogy valkid zöld a belső festés.
juge75 595737 2015. november 12. 20:24
Válasz erre
1ea1051659df9ecb436a3a5ad0c1c155_f219
1ea1051659df9ecb436a3a5ad0c1c155_f219
2w8_2
2w8_2
PC030520
PC030520
2w8m1
2w8m1

És hogy bonyolítsam, ez is kung... :-D
Törzsbusz 595733 2015. november 12. 19:27
Válasz erre
A zárt felépítményre gondoltok Zil -131 alvázon?
Ez a "КУНГ" Кузов УНифицированный Герметизированный - KUNG (zárt sokcélú szekrény) (mozaikszó) felépítménycsalád kifejezetten katonai célokra. Legelterjedtebb változata a K-131 és KM-131.
Ezzel a felépítménnyel rendkívül sokféle változat volt rendszeresítve a Magyar Néphadseregben több fegyvernem részére. Küllemében többnyire az ablakok és ajtók elrendezésében tértek el egymástól.
Jellemzők voltak az MTO és TRM-A jelzésű műhelykocsik is.

http://fishki.net/1293449-podvizhnye-sredstva-tehnicheskogo-obsluzhivanija-i-remonta-chast-3.html
Benedek 595723 2015. november 12. 17:14
Válasz erre
Sziasztok!
Én repirányító fülkét fogok belőle kreálni...szakmabeli vagyok,de az orosz nevét nem tudom...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299.