<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
simonkaroly9 | Adatlap | 615833 | 2016. október 5. 16:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 615821 | 2016. október 5. 14:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szervusz Fóka! Légy szíves és aktivizáld magad,hiányzol a fórumról és persze a gépeid is! Laci | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 615814 | 2016. október 5. 13:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Muzzy, szia Fóka! Köszi! Hát, akkor kellemes gyönyörködést kívánok! :) Nem is akarok beledumálni, csak annyira hihetetlen, hogy valaki így leálljon egy ritka termelékeny és hosszú alkotó periódus után, 100-ról nullára egy nap alatt. De hát nem vagyunk egyformák. Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 615808 | 2016. október 5. 12:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Tamás! Fóka megbízásából írok, első felindulásában sikerült magát kiregisztálnia az oldalról, de már kért újra jelszót,amint meglesz, jelentkezni fog. Olvassa a topikot (szerintem fáj már a szive a döntésért :)) de bízom benne, hogy vissza fog térni, bár többszor jelezte, befeljesedertnek tekinti makettes pályafutását, amit szeretet volna, elérte és most már "csak" a makettekben gyönyörködik! Fóka nevében Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 615741 | 2016. október 3. 20:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Fóka! Nos, közeledni érzed már a demenciát, avagy esetleg nem viszket olykor a tenyered némi makettezés után? Megszoktam már a rendszeres bejelentkezéseidet, van némi hiányérzetem. Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 615724 | 2016. október 3. 17:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok ! Keresném a képeken látható maketteket megvételre ! KIZÁRÓLAG megkezdetlen ( megnézésre kibontott nem akadály ) hiánytalan készletek érdekelnek ! Elérhetőségem : lutyoludovikusz@gmail.com üdv P. | |||||||||||||||||||||||||||||
A144 | Adatlap | 615563 | 2016. szeptember 30. 11:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladók a képeken látható megkezdett 1/144-es makettek. Anyagukban hiánytalanok, a dobozuk nem mindegyiknek van meg. Revell: B737-800 Matrica: Air Berlin/Sobelair 3000 Ft B707 AWACS Matrica: Iraqi Airways 6000 Ft B767-300 Matrica: Gulf Air 4000 Ft A310 Matrica nincs 4000 Ft A320 Matrica: Condor 3000 Ft Avro RJ csomagszállító kivitel Matrica nincs, 2000 Ft Airfix: B727 Matrica: PanAm/ Lufthansa 3000 Ft B727 Matrica: Iraqi Airways 6000 Ft B737-200 Matrica: Cayman Airways 6000 Ft Vihető egyben vagy külön-külön is :) Átvehető Budapesten. ÉRD: usa1955@freemail.hu Üdv. István | |||||||||||||||||||||||||||||
Chrisi | Adatlap | 615536 | 2016. szeptember 29. 11:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Chrisi | Adatlap | 615535 | 2016. szeptember 29. 11:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv Mindenkinek! Most érkezett az óperencián túlról. Ősrégi Revell DC-8-61 (1:144). Bárkinek bármilyen tapasztalata a készletről? Nekem kicsit túlméretesnek tűnik. Üdv, Chrisi | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 614826 | 2016. szeptember 18. 11:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Feleségem selejtezget. Feltalált egy kb. 30 éves malévos műbőr bőröndöt és egy szintén malévos esőparkát. Használtak, de elég jó állapotban vannak (némi tisztítás a bőröndre ráférne, ahogy elnéztem), ha valaki ilyesmit kívánna gyűjteni, ingyen elviheti. Kidobni sajnálnám, de az lesz a vége, ha nem kell senkinek. | |||||||||||||||||||||||||||||
newman | Adatlap | 614397 | 2016. szeptember 9. 10:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
A144 | Adatlap | 614271 | 2016. szeptember 6. 18:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladók a képen látható makettjeim bolti ár alatt, sajnos nálam már nem készülnek el soha, csak a polcon porosodnak. :( Az Aloha B737-nek nincsen meg a doboza. Az Il-62 -es sajnos törött mint a képen is látható. A B757 megkezdett, de csak a képen látható módon. A többi gép csomagolt gyári állapotú.Mindegyik hiánytalan. Árak: B-757 3000 Ft Il-86 5000 Ft B-747-400 5000 Ft Tu-154 3000 Ft B737-400 Minicraft 4000 Ft A380 + Qantas matricázat 8000 Ft An-124 6000 Ft Jak 40 1:100 5000 Ft Il-62 1:100 6000 Ft Kérésre küldök további képeket,kérdezz, ha többet viszel megegyezünk. Érdeklődni itt tudtok: usa1955@freemail.hu Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||
V43-1123 | Adatlap | 614132 | 2016. szeptember 3. 19:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Húzós, az biztos, de a Herpa katalógusban is 170 ajró :) Aki komolyan gyűjt ilyeneket, az biztos megveszi, hiszen nagyon attraktív darab. Találtam egy videót, ahol egy nagy és szép gyűjtemény látható utasgépekből (is): www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 614115 | 2016. szeptember 3. 13:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Az igen! És azt az árat komolyan gondolták hozzá? :-D | |||||||||||||||||||||||||||||
V43-1123 | Adatlap | 614111 | 2016. szeptember 3. 11:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Igaz, nem pont ez a madár, de szintén tigrisorrú orosz Jumbot adott ki a Herpa 1/200-ban: www.vasutmodell.com/herpa-557917-b747-400-transaero-amur-tiger Más. Építettem egy Tu-154-es diorámát, a cikket a nyitóoldalon találjátok. Eddig csak kívülállóknak, makettfertőzéstől menteseknek mutattam, viszont kíváncsi vagyok hozzáértők véleményére is :)) | |||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 614066 | 2016. szeptember 1. 22:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 613830 | 2016. augusztus 27. 11:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
"technológiai zsákutca kiteljesedését éljük napjainkban, ami szükségképpen a teljes használhatatlanságba fog átcsapni rövidesen" Napjainkban? Már vagy húsz éve folyamatosan! :) Ezért nem lehet egy tíz éves notebookon lassan egy istenverte youtube-videót sem megnézni, mert mindenből újabbat, meg "jobbat". :( Amúgy teljesen igazad van, bár a használhatatlanságot én inkább értelmetlenségnek mondanám - illetve mondom vagy 15 éve. | |||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 613829 | 2016. augusztus 27. 11:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nos, én bizony borzadva szemlélem a "civilizált" világ önsorsrontó tébolyát, a fenntartható fejlődés abszurd illúziójába való belegebedését - ami amúgy matematikai és gazdasági képtelenség. Nem is az ésszerűség vagy valós igények indukálják, hanem a profitszerzés kényszerű alaptörvénye. A repülés helyett kényszerből választott jelenlegi pénzkereső időtöltésem tárgya, az informatika ennek a legjellemzőbb példája: a technológiai zsákutca kiteljesedését éljük napjainkban, ami szükségképpen a teljes használhatatlanságba fog átcsapni rövidesen. Ezért aztán nincs nagyobb öröm, mint a saját mikrokörnyezetemben visszatérni a természetes fejlődés rendjéhez, aminek lényege az optimális állapot felismerése és annak megbecsülése, valamint a további "fejlődés" erőltetéséről való lemondás derűs lélekkel :-) | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 613827 | 2016. augusztus 27. 10:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nono, kérem! Mindig van hova fejlődni (állítólag), ergo lehet, hogy ez csak ideiglenes állapot. Ha már repül, ajánlom a Star Wars/Star Trek vonalat! Utóbbinál az azték mintát aki kitalálta, azt mindenképpen meg kéne taposni. :) | |||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 613825 | 2016. augusztus 27. 10:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Örömmel jelentem be, hogy a flottám végre elérte a teljességet. Az utolsó három 1:72-es makett (CV-440, Viscount és Il-14) másfél hónapja készen van, és azóta semminemű késztetést sem érzek újabbak beszerzésére. A Nagy Tisztogatás után elmondható, hogy a gyűjteményem a szükséges és elégséges méretű, áttekinthető, és szín- és térdinamikai szempontból is rendben van. Ráadásul mennyiségük is szép kerek szám: 128. Mostantól tehát átadhatom magam a befejezettség fennkölt harmóniájának. A továbbiakban a statikus makettezés örömeit szeretném élvezni, azaz hosszan elmélázva, kedvtelve nézegetem a maketteket, és nosztalgikus hangulatban idézem fel építésük szárnyaló vagy éppen keserves pillanatait. Egészen addig, amíg el nem ér - remélem, minél később - az organikus fejlődés kérlelhetetlen rendjének (fejlődik-stagnál-leépül) elkerülhetetlenül bekövetkező utolsó stádiuma, az aggkori demencia. A profilképeimet frissítettem, immár a megváltoztathatatlanság dimenziójába dermedt örömteli állapotot mutatják. Derűs napot, Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||
MaNo | Adatlap | 612021 | 2016. július 17. 21:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Függőleges felszállást ez a gép sem tud, viszont tud úgy repülni mint denevér a pokolban. Egy jó kamerabeállítás pedig csodákra képes. ;) Egy Boeing fim, a Vietnam Airlines 787-9-nek a párizsi bemutatóra való felkészüléséről. A téma szempontjából a 38. másodperctől lehet érdekes és a zene is nagyon ott van. :) www.youtube.com/watch Üdv: MaNo | |||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 611962 | 2016. július 17. 12:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Sárkányos! Csak arra szerettem volna rámutatni, hogy nem biztos, hogy manipulált a kép. Nyilván ez inkább csak ugrás, mint emelkedés. És nyilván utasok nélkül... :) | |||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 611960 | 2016. július 17. 12:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szevasz Tibcsi. Ez messze van a vertikális emelkedéstől. Játék az életekkel inkább. | |||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 611942 | 2016. július 17. 03:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Hát nem tudom... itt a videó a BBC-től: www.youtube.com/watch Itt pedig több nézőpontból a párizsi airshow-n bemutatott produkció: www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch Üdv: Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 611932 | 2016. július 16. 20:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szevasztok. Látszik a képen hogy retusálva van ugyanis ez egy leszállni készülődő gép csak mögéje van rakva a beton felülnézetben. Üdv sárkányos | |||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 611909 | 2016. július 16. 16:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nem csalóka a kép. Egy videó is van erről a jutúbon. Ez nyilván "demo mód", utasok nélkül, minimális üzemanyaggal. De látványos! :) | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 611892 | 2016. július 16. 12:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
korenpityu | Adatlap | 611841 | 2016. július 15. 10:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Eladó egy Herpa B738 modell repülő állványon. Hossza 48 cm, fesztáv 43 cm. Irányár: 10.000,-Ft ikoren@eurojet.hu | |||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 611729 | 2016. július 12. 12:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
newman | Adatlap | 611700 | 2016. július 11. 11:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 611691 | 2016. július 10. 23:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Cserére ajánlanám fel ezt a 4 db 1:500 modell repcsit! Herpa 1:500 ATR 42 Air Tahiti (sérülés mentes) Herpa 1:500 ATR 72 Vietnam Airlines (egy légcsavar toll hiányzik) Limited Edition Herpa 1:500 Fokker 70 Vietnam Airlines (sérülés mentes) Limited Edition Herpa 1:500 Airbus A320 Vietnam Airlines (sérülés mentes) Limited Edition Mindegyik gyári dobozával, CSAK csere ugyanebben a méretarányban EU diszkont légitársaságok vagy nemzeti gépekre. (Elsősorban Austrian Q400; EasyJet A320; TUIfly B737; ThomasCook B757; Ryanair B737, Travel Service B737, Tarom A319; Croatia Q400; TAP A320; LOT B737, Q400 érdekelnek, vagy amik megfordultak már Ferihegyen.) Érdeklődni: richyke90@gmail.com vagy facebook: https://www.facebook.com/richyke90 | |||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 611688 | 2016. július 10. 21:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
tobika | Adatlap | 611651 | 2016. július 10. 09:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ezt a két készletet szeretném eladni: Sikorsky S-55 Sabena 1/48 Revell (4410)pár alkatrész leválasztva, de garantáltan meg van minden 4000 Ft - Airbus A340 Austrian Wiener Philharmoniker 1/144 Revell (04209) 8000Ft Az Airbus kizárólag Budapesti személyes átvétellel vihető el. A mérete miatt nem postázom. érdeklődni: szuzgyorgy@gmail.com | |||||||||||||||||||||||||||||
stug | Adatlap | 611633 | 2016. július 9. 14:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszi. | |||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 611632 | 2016. július 9. 14:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
stug | Adatlap | 611617 | 2016. július 9. 05:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszönöm. Ez a színt mivel lehetne legpontosabban megjeleníteni? Revell és humbrol festékem van. Üdv. Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 611567 | 2016. július 7. 21:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
A szárny felső részének közepén található sáv az ún. "corrogarde szürke" Ennek a festékrétegnek az volt a feladata, hogy megvédje az alatta található üzemanyag tartályokat. A belépőél ezüst színű. | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 611565 | 2016. július 7. 20:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
A belépőnél és a kilépőnél lévő keskenyebb sáv valami világosabb fémesszürke, szerintem. | |||||||||||||||||||||||||||||
stug | Adatlap | 611560 | 2016. július 7. 19:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszönöm. Ilyenre festem. Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||
Kickukac | Adatlap | 611552 | 2016. július 7. 13:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Kickukac | Adatlap | 611551 | 2016. július 7. 13:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem a Revell képéből kiindulva, csak a szárny közepén van szürke, a szárny többi része a törzsével egyszinű. Bár én is találtam olyan képet, ami a szárny alapszine is valamilyen szürke, de olyat is, ami meg fehér. | |||||||||||||||||||||||||||||
stug | Adatlap | 611547 | 2016. július 7. 11:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Nincs leírás, Robi csinálta a matricát. Lásd 610772 hozzászólást. Két féle szürkének nézem a szárny festését, de nem tudom a szabvány festést. Üdv. Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 611528 | 2016. július 6. 22:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
stug | Adatlap | 611522 | 2016. július 6. 20:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdvözlet. Elkezdtem építeni az Iron Maiden festésű 747-est a Robi segítségével. A szárnyak milyen színűek? A fotókon nem egyértelmű a színe. Revell és humbrol festék elérhető a számomra jelenleg. Köszönöm. Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 611468 | 2016. július 5. 18:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Shit:( Kár érte.Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||
Kickukac | Adatlap | 611458 | 2016. július 5. 14:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! Téged nagyon félre tájékoztatott valaki. Soha nem volt szó róla, hogy Bp-re, a bérelt B747-400-al jönnének és nem is jöttek. Mint előttem írták, a Volt fesztivál előtt járt le a 747-es bérlete és vissza adták a bérbeadónak. Úgyhogy már nincs Ed Force One. A soproni fesztiválra egy másik géppel repültek. | |||||||||||||||||||||||||||||
rod666 | Adatlap | 611451 | 2016. július 5. 08:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Én úgy tudom, hogy nem, pár nappal a soproni koncert előtt letették a srácok. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 611436 | 2016. július 4. 19:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Helló.Ferihegyen a napokban járt valaki?Jött egy B747-es az Iron Maidennel.Pár jó fotó esetleg? Köszönettel SENNÁS | |||||||||||||||||||||||||||||
Chrisi | Adatlap | 611406 | 2016. július 3. 22:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia, Köszönöm! Az ezüst részeket többnyire a Revell 99-es festékkel szoktam fújni, a Tu-114-nél is azt használtam. Jó munkát a Tu-114-hez! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
kelair74 | Adatlap | 611398 | 2016. július 3. 21:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Chrisi! Szépek a gépek! Látom van egy Tu-114-es is,én is épp egy ilyenen dolgozom.Megkérdezhetem,hogy milyen ezüst festéket használtál a Tu 114-hez? Én gondoltam,hogy talán a Revell 90-es,jó lenne,ha festemém.De lehet inkább fújom,pl.Duplicolor ezüsttel. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
A tudásod és a tapasztalatod is hiányzik!