<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102. |
Emerick | Adatlap | 603518 | 2016. február 17. 23:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 603443 | 2016. február 17. 10:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Emerick! Egyáltalán nem vagy unalmas!:) sőt nagyon is sokat segítettél eddig is! Ezekből a levélváltásokból sokat lehet tanulni. A tartály 500 literesnek írták, az elfér vidáman, gyakorlatilag kettő és fél kétszáz literes hordó mérete. Tételezzük fel, hogy nem henger hanem hasáb forma, a Rába Botond felépítménye 220 cm széles, de számoljunk csak 200 cm szélességgel a tartálynál és 50 cm méter mélységgel. Az deciméterben 20X5 10 cm magasságonként számolva 100 liter. Vagyis egy 2 méter széles és 50X50 centiméteres hasábról beszélhetünk. Természetesen ez csak elméleti forma, hisz valójában az ebbőr kimért mennyiséget mérni is kell, az üzemanyag csőnek és a pisztolynak is kell a hely. Így valószínűleg csak kb: 170 cm körüli lehetett a maradék 50 cm mélységben a kézi üzemanyag szivattyú, a mérő műszer, tömlő a pisztollyal, foglalgatott helyet. Így a becsült mérete kb 170X50X58 (59) cm lehetett. Mindezt figyelembe véve, a Rába Botond felépítményéből a műhely és szerszámok számára még mindig marad a 320 cm-ből kb: 270 cm. Elméletileg! Csak az a kérdés, hogy a kis mesekönyvben leírt átépítés vajon igaz lehetett e? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 603420 | 2016. február 16. 23:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Biztosan unalmas vagyok már, de amit a becsatolt oldalakon olvastam, az bizony ugyancsak borzasztó. :) Minden infó keverve van mindennel, összemosva minden eshetőséget és szállítást. Közük nem volt a mentőknek, meg a marmonoknak, illetve a tartályautóknak a teherautókhoz, pláne a V8-as motoros kijelentésekkel egybevéve. Ez így egy nagy szmötyi. A konkrét kérdésről: egy 5000 literes tartály nagyon nagy. Rábáéknál gyártottak erre megfelelő kocsikat, a WM is épített ennél nagyobb, összkerekes tartályautót a közelkeletieknek. Ha a háromtengelyes Marmonra öttonnás tartályt tettek volna, elfoglalja az egész platót. Műhelyplató nem fért volna el mögé. Van ötletem, kik adták e remek ötleteket... Az Ansaldokat 1941 őszétől a harcoló alakulatok állományából vették ki. Ahogy nemrég előadásban is elmeséltem, 1943 őszén minden addigi Ansaldo megvolt, a horvátoknak eladottakon kívül. Szóval szállító eszköz minden formában jól jött ezekhez. Csak egy apróság: egy darab hivatkozás nincs itt sem, mi alapján írták a különböző állításokat és számadatokat! I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 603407 | 2016. február 16. 20:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Salieri. Itt van nagyobban. Hsz: 2016. február 10. 20:58 Még egy kép van valahol, annak a jobb széle sérült és épp a hátsó kerekein ágaskodik. Ha a 4 tengelyesre gondoltál. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Salieri | Adatlap | 603404 | 2016. február 16. 20:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Erről a Rába Ansaldo szállítóról csak a lenti kép van egyedül? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 603393 | 2016. február 16. 19:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Emerick! Ebben a könyvben találtam: Magyar harc és gépjármű fejlesztés története. Ford Marmon Herrington 6X6-ról, az első kerék meghajtásos 4X4-es Mávag Fordról az két féle szállítótól és a Ford Marmon Herington sorsáról. Valójában mire ezeket ki fejlesztették és készen álltak volna a sorozat gyártásra addigra az Ansaldokat állítólag ép kivonták. Na most, ha esetleg ez a könyv is kamuzik, akkor ez lesz a kis mesekönyv, mivel a nagy mesekönyv elnevezést már ki osztottam egyszer. :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 603384 | 2016. február 16. 17:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusz! Honnan tudod, hogy átépítették az eredeti Marmon Ford teherautót? :) Én úgy tudom, maradt úgy, ahogy volt, gyári kivitelben. Az Ansaldok miatt szükség volt rá, a tartályos dolgot nem is hallottam még. I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 603361 | 2016. február 16. 12:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Mai (ravasz fogós) kérdésem amivel képtelen vagyok meg birkózni egy magam, az az egy szem legyártott Ford Marmon Herrington 6X6-os Ansaldo szállító teherautóval kapcsolatos. Sorozat gyártása nem valósult meg, visszakerült, a plató helyére kapott egy 500 literes üzemanyag tartályt a fülke mögé, az mögé pedig egy felépítményt. Na erről létezik e rajz vagy kép? Nem titkolom megszeretném építeni 1/72-ben. De egyetlen képet nem láttam még róla és így elég nehéz lenne elkészíteni. Nem tudom hogy a tartály henger alakú, vagy ovális keresztmetszetű volt e. Mint ahogy azt sem, hogy a tartály keresztbe vagy útirányban volt e felszerelve. A felépítménynek valószínű hátul lehetett az ajtaja, de volt e oldalablak? Mekkorák voltak a méreteik? Lehetett e ez esetleg a Rába Botond műhely kocsi felépítményének hátsó része? Lévén, hogy az is hátul két tengelyes volt, és ki volt alakítva a kerekeknek a hely. Vagy esetleg a rádiós változat hátsó része, amin nem volt ki alakítva a kerék helye. Hát ez lenne a mai lecke! :) Tudnátok nekem ebben segíteni kép, rajz valamelyik nagyon jó lenne. :) A nem publikus anyagokat szívesen fogadom magán levélben is 100 évre letitkosítva. :) Üdv: kamovos Ui: Csatolt képek az internetről lettek letöltve | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 603139 | 2016. február 13. 20:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Semmi gond, emberek vagyunk. :-D Minden tiszteletem ettől függetlenül a tiéd! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 603138 | 2016. február 13. 20:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ugyanezen minta található a zsákmányolt Ksz-12 85-ről 88 miniméteresre Olaszországban felfúrt közepes lövegeinknek is a gumijain. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dnepromodel | Adatlap | 603137 | 2016. február 13. 20:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nos az ilyen ritka, aki nagy nyilvanossag elott belatja, hogy tevedet! Respektalni kell z ilyet! Baratkozzunk? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 603136 | 2016. február 13. 20:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jogos, elb.tam. 5 csavaros. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dnepromodel | Adatlap | 603133 | 2016. február 13. 20:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Magyar Bofors felnijet 5 csavar rogzitette, es nem hat, lentebb mellekeltem a hadtortenetiben kutathato gyari rajzokbol egy reszletet, azon is lathato, hogy 5 csavaros kialakitasu. De nekem mindegy. :) Mindenki sajat maganak makettezik, es eldonti hogy milyenre krealja a szerzemenyet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 603123 | 2016. február 13. 19:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egyedül a Brit / Kanadai QF volt 6 keréktő csavaros, az összes többi 5. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 603122 | 2016. február 13. 19:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
? Melyik kettő? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 603119 | 2016. február 13. 17:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ránézésre a Bofors kereke pont ugyan olyan mint a tgk.-é. Lemezfelni, kívülről egy rögzítőperem, egy gumiszalag az abroncson azon belső és a gumiabroncs. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 603118 | 2016. február 13. 17:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tekintsd meg a kezelési utasítását, mindkét löveg hat csavaros. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 603092 | 2016. február 13. 11:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Visszatérve az eredeti kérdésre. A Rába Ansaldo szállító pótkocsi kerekei 7.00x34-es abroncsok voltak. (Rába Super hátsó tengelyeken volt ilyen, ha jól rémlik) Az Opel Blitz felni kifejezés magyar szempontból kicsit vicces, mert jóval kevesebb volt magából a típusból, mint mondjuk Fordokból. A Blitzek abroncsmérete azt hiszem 6.00x17, illetve 6.50x17-es volt (elöl+hátul). A Bofors abroncsok teljesen másképp készültek, szerintem nem rendes, teherautóra szerelhető abroncsok voltak, de mivel nem vagyok ágyús, nem tudom pontosan. Egy biztos: maga a gumi mindegyiken Cordatic kellett, hogy legyen, szinte mindenre itthon készült az abroncsozás, mérettől függetlenül. (...és nem a Magyar Ruggyantaárugyár Rt-nél, mint ahogy arra volt egy terelési kísérlet egy másik topicban. Ők mindnféle taligára, lóvonta eszközre és talicskára gyártottak gumikat.) I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dnepromodel | Adatlap | 603080 | 2016. február 13. 10:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Svedek is gyartottak 6 csavaros kivitelben. Viszont a Magyar epitesu 5 csavaros volt, viszont nem lehetettlen az olaszok altal, serulten zsakmanyolt, angol epitesu lovegek, magyar alkatreszekkel javitott valtozatanal a 6 csavaros felni. Volt ilyen. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 603079 | 2016. február 13. 10:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dnepromodel | Adatlap | 603078 | 2016. február 13. 10:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 603077 | 2016. február 13. 09:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Felni kitöretnél szögletesebb alakú, nem olyan szépen kerekített verziót kell a kocsidra. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dnepromodel | Adatlap | 603076 | 2016. február 13. 09:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 603075 | 2016. február 13. 09:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 603072 | 2016. február 13. 09:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zoli! Első olvasatra elvettettem a véleményed! :) De ez nem változtat a valóságon! :D Én is annak nézem most már. Rájöttem, hogy Opel kerék változat is van bőven! Köszi a segítséget. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 603071 | 2016. február 13. 09:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusz Barátom! Hát bizony volt többféle is. :( Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 603070 | 2016. február 13. 09:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mutass már nekem hat keréktőcsavaros Boforsot. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 603069 | 2016. február 13. 09:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Opel Blitz kerekek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 603068 | 2016. február 13. 09:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Bofors és a Gaz AA kerék kompatibilis egymással, de nem ugyanolyan a kialakításuk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 603067 | 2016. február 13. 09:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A képen egy orosz AZP-39 látható, lövegpajzs nélkül. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dnepromodel | Adatlap | 603066 | 2016. február 13. 09:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nos ilyen a Magyar gyartasu Bofors kerek! Egyebek mellet rengeteg Magyaritas letezik ezen tipuson belul. A Lengyel katonak altal atadott Bofik is atestek neminemu Magyaritason, es ezek nagy resze Finn segelykent tavozott az orszagbol. A nemet es olasz zsakmanyolt lovegekhez is kerultek ki javitokeszletek, sot az olaszok kikepzoket is kertek a zsakmanyolt angol epitesu Boforsokhoz, valamint municiot. Egyszoval eleg nagy a zurzavar Boforsok teren, foleg a szovetsegeseinknel. Egyebkent, amig a hadiallapot nem allt be az angolokkal, rengeteg megrendeles erkezett toluk a Magyar gyartasu loszerekre, mert rendkivuli jo minosegben gyartottuk oket! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dnepromodel | Adatlap | 603064 | 2016. február 13. 09:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 602999 | 2016. február 11. 18:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 602995 | 2016. február 11. 18:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 602994 | 2016. február 11. 18:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zoli! Emlékeim szerint vmi 42M v. 43M mintájú kísérleti rakétavető. Mintha ilyesmit olvastam volna. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 602993 | 2016. február 11. 18:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ádám! Nekem úgy tűnik, hogy Opel Blitz felnik. Üdv, Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 602992 | 2016. február 11. 18:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia TAMÁS78! Persze, hogy van érdekesség! Az utolsó előtti sor, első képén, mi van a Zrínyi két oldalán? Három-három vetőcsőnek látszik. Nebelwerfer csövek? Üdv, Z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 602964 | 2016. február 11. 10:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vagy öt csavar, érdekes. A fotókat felcseréltem, bocs. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 602963 | 2016. február 11. 10:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sajnos nem Bofors, csak hasonlít. A Bofors hat csavarral rögzül, szélesebb a központi tárcsa és nyolc könnyítés van rajta. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 602959 | 2016. február 11. 09:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hmmm,akkor lehet hogy több féle is volt? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 602939 | 2016. február 10. 23:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szörfölgetés közben talált képek; fogalmam sincs, van-e köztük bármi érdekes. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 602938 | 2016. február 10. 22:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 602932 | 2016. február 10. 21:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem úgy rémlik,mintha a GAZ-AA kerekeknek teljesen kör alakú lenne a felnin az áttörések.Lehet,hogy tévedek? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 602930 | 2016. február 10. 21:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 602927 | 2016. február 10. 21:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ránézésre generikus magyar kerék, mint ami a 40-es Bofors alatt volt. Megnézem ahhoz van-e méret. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 602926 | 2016. február 10. 20:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ma esti, lefekvés előtti kérdésem az lenne! Milyen teherautó a kerekei lehettek, és mekkora méretűek lehettek ezen a kéttengelyes szállító kocsin? Mert, hogy (!) a szállító jármű szélessége egy lánctalp szélességgel keskenyebb mint az Ansaldo. Viszont az elől lévő pótkerék lelóg az alvázról! Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: kamovos Korán lekel feküdni, hogy 10-re még hazaérjek. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 602925 | 2016. február 10. 20:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Emerick! Nem áll módomban össze hasonlítani az ide belinkelt képeket a könyvben szereplőkkel. Azon egyszerű oknál fogva, mert nekem nincs meg. :( Természetesen, ha meglenne írott vagy adná isten digitális formátumban,(!) nem tettem volna fel íj badar kérdést. :D Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 602911 | 2016. február 10. 18:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! A könyvben lévő képek szerintem elég jók. ;) A rövid tengelytávosnál a tároló dobozok eltérése adódhat abból, hogy a prototípusnál - gondolom én - kevesebb lett a szerelékes láda betervezve, a sorozatkocsiknál ezt megnövelték háromra. Elvileg a protókat is átépítették véglegesre később. A másik opció, amit bizonyítani nehezebb, hogy volt eltérés aközött, nehézkábelfektető századok, vagy távíró építő századok kaptak ilyen Fordokat. (Ugyanis mindkettő feladatra osztottak be ilyen kocsikat) A hosszú tengelytávosak egyformák. Öt volt belőlük, szóval érdekes lett volna bonyolítani őket. Azt az öt alvázat egyszerre vették és használták fel, elviekben mindenben egyformák voltak. Ezzelszemben kettő külön sorozatban szállított alvázakat használtak a rövid tengelytávú kocsikhoz, a képek szerint kétféle sárhányóval készültek. (+ az említett hol összkerekes, hol hátsókerekes meghajtás) A málhaládás szöveg sajnos hibás, azok a kábeldobok a paltón. I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 602908 | 2016. február 10. 16:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Emerick. Köszönöm a linket. Nincs véletlen jobb minőségű képed róluk? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 602892 | 2016. február 10. 12:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102. |
Pardon, félreolvastam. Az 500 liter már valóban játszik, ahogy levezetted.
Arról bevallom őszintén, fogalmam sincs, volt-e ilyen átépítés. Csak a sima kéttengelyes Marmon-Ford kísérleti HTI-s kocsiról tudom, mi volt a sorsa (fagázasra szerelték át), a jenki háromtengelyesről nem.
Annyiban tartom kérdésesnek, hogy a súlytöbblet miatt biztosan meg kellett volna erősíteni az alvázat egy ráadás tartály és műhelyfelszerelés kapcsán, mert az amerikaiaktól hozott minden Ford teherautó alváza alul volt méretezve e téren.
I.